بازدید 389914
سید حسن خمینی:

مگر قرار است هر که چهار هزار سال قبل در سرزمینی بوده، امروز هم مالک آن اراضی باشد؟ /چرا نصف آلمان را نمی‌دهند تا بروند آنجا زندگی کنند؟ /اگر یک کودک چشم آبی بلایی سرش بیاید تمام عالم مطلع می‌شوند؛ اما...

برای اولین بار حرکت جریان فلسطینی از انفعال خارج شده و به حرکت فعال تبدیل شده است که اتفاقی ارزشمند است. روزگاری اینها فقط گریه و ناله می کنند، اما امروز به این آیه رسیده اند که «فَمَنِ ٱعتَدَىٰ عَلَیۡکُمۡ فَٱعۡتَدُواْ عَلَیهِ بِمِثلِ مَا ٱعتَدَىٰ عَلَیکُمۡۚ .» این حرکت چیزی نیست، جز بذری که امام کاشت؛ یعنی «بازگشت به هویتی دینی» و انرژی متراکمی که در وجود مسلمانان هست.
کد خبر: ۱۱۹۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸ 20 October 2023

مگر قرار است هرکس که ۴ هزار سال قبل در سرزمینی بوده، امروز هم مالک آن اراضی باشد؟ /چرا نصف آلمان را نمی‌دهند تا بروند آنجا زندگی کنند؟ /اگر یک کودک چشم آبی بلایی سرش بیاید تمام عالم مطلع می‌شوند اما..

تابناک _ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، طی سخنانی در مسجد امیرالمومنین(ع)، با اشاره به وقایع اخیر در فلسطین، آن را از یک جهت «بسیار تلخ» و از جهتی دیگر «شیرین» خواند و اظهار کرد: تلخی این وضعیت، شهادت مظلومان است. اما این مظلومان، مظلومیت مهاجمانه پیدا کرده اند. اگر شما در خانه خود نشسته باشید و کسی وارد شود، او ظلم کرده است. در این موقع شما دو راه دارید؛ یا می روید در کوچه می نشینید که «مظلومیت مدافعانه» است، اما اگر با زور او را بیرون  کنید، اینجا شما تهاجم کرده اید، اما باز هم مظلوم هستید؛ چرا که او شما را به خشونت واداشته است.

وی با بیان اینکه یک ملت بیش از ۷۰ سال مورد ظلم واقع شده است، افزود: این روزها دروغی را در مورد مالکیت یهودیان بر اراضی می‌گویند. بله! یهودیان قبلا هم در آنجا بوده اند، اما اگر قرار است هر که چهار هزار سال قبل در سرزمینی بوده، امروز هم مالک آن اراضی باشد، باید گفت که قبل از یهودیان نیز عده دیگری بوده اند و امروز آنان نیز باید مدعی باشند! اگر این گونه است، تمام سادات باید فردا مدعی مالکیت مکه شوند! چندهزار سال قبل یک قوم آنجا بوده و بعدا آن سرزمین دست به دست شده است، اما این امر ملاک مشروعیت نیست.

بیشتر بخوانید

سید حسن خمینی ادامه داد: دروغ دیگر در دفاع از اشغالگری این است که  می گویند فلسطینی ها اراضی خود را فروخته بودند. اولا بنیان این حرکت را انگلیسی ها گذاشتند. محققان معتقدند، علت اصلی این عمل، کوچ یهودیان از روسیه به سمت انگلستان بوده است و انگلیسی ها برای راه ندادن آنها، به سمت فلسطین هدایت شان می کنند. البته خود یهودیان می‌گویند، ما فقط ۱۰ درصد زمین ها را خریده بودیم و محققان نیز عدد ۳ درصد را گفته اند. ولی آیا این منطق مناسبی برای تصاحب یک سرزمین است؟ 

وی با بیان اینکه غربی‌ها دلیل دیگر این ظلم را هلوکاست و مدیون شدن غربی‌ها به یهودیان می‌دانند، تصریح کرد: اگر اینطور است استان «باواریا»‌ی آلمان را به آن‌ها بدهند تا ساکن شوند! نصف آلمان را بدهید تا زندگی کنند! اگر ظلم شده است نباید ظلم مضاعف در نقطه دیگری از جهان صورت بگیرد. در طول این ۷۰ سال اسرائیلی‌ها مثل یک بچه‌ی ننر و لوس هر کاری کرده اند، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها پشت آن‌ها بوده اند. البته دیروز آقای بایدن این معنا را در سخنان خود گفت که اسرائیلی‌ها سربازان بی جیره و مواجب ما هستند. یعنی اگر نبودند هم باید در قلب جهان اسلام یک غده سرطانی ایجاد می‌کردیم!

یادگار امام با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه گفت: یک ظلم بسیار شدید با حجم بالای کشته مطابق هیچ قاعده ای نیست. البته سیاست اسراییلی ها حاشا کردن جنایاتشان در وهله اول است و بعد از مدتی هم آن را بر عهده می گیرند و در نهایت شاید عذرخواهی کنند یا نکنند! اما وقاحت بزرگتر، اقدام رییس جمهور آمریکاست که در همان روز به آنجا می رود و می گوید ما نتوانسته ایم احراز کنیم که صهیونیست ها این کار را کرده اند! اگر یک کودک چشم آبی بلایی سرش بیاید، تمام دنیا باید آسمان را به گریه وادارد، اما انگار خون خاورمیانه ای ها مهم نیست و صهیونیست ها حق دفاع از خود دارند! آیا این حق، تصفیه نژادی را اقتضا می کند؟ پس یک مجموعه از دروغ هاست که انسان ها را به خون دلی می کشاند.

وی با اشاره به جنبه ی خوشحال کننده حرکت اخیر گفت: برای اولین بار حرکت جریان فلسطینی از انفعال خارج شده و به حرکت فعال تبدیل شده است که اتفاقی ارزشمند است. روزگاری اینها فقط گریه و ناله می کنند، اما امروز به این آیه رسیده اند که «فَمَنِ ٱعۡتَدَىٰ عَلَیۡکُمۡ فَٱعۡتَدُواْ عَلَیۡهِ بِمِثۡلِ مَا ٱعۡتَدَىٰ عَلَیۡکُمۡۚ ». این حرکت چیزی نیست، جز بذری که امام کاشت؛ یعنی «بازگشت به هویتی دینی» و انرژی متراکمی که در وجود مسلمانان هست. 

یادگار امام بخش بزرگ مصیبت داستان را «حاکمان اسلامی» دانست و گفت: اما دنیا تغییر بزرگی کرده است. رسانه و شبکه های اجتماعی که غربی ها می خواستند علیه جهان اسلام استفاده کنند، امروز بلای جانشان شده است. اگر انقلاب ایران انقلاب کاست بود، امروز همین اینترنت و شبکه های اجتماعی، بزرگ‌ترین عامل برای نبریدن تیغ آنها برای دروغگویی به جوامع اسلامی است. بخش زیاد از بیداری اسلامی مدیون همین روابط است. 

وی با «بغرنج و پیچیده» خواندن شرایط کنونی، اظهار کرد: هر لحظه ممکن است شرایط منطقه آبستن حوادثی باشد. در این شرایط انسجام در حرکت ملی بیش از هر چیزی لازم است. وقتی پای اصل کشور و اسلام به میان می آید، اختلافات، نزاع ها، نقارها، نقدها، دلخوری ها ـ چه حق باشند چه نا حق ـ باید کنار رود. وحدت رهبری، تشخیص مجموعه ی نظام و عنایت دقیقی هم که شخص مقام معظم رهبری در سال های اخیر در این مسأله مهم از خود نشان داده اند ایجاب می کند که همه توجه کنند باید این بحث ها را کنار بگذارند تا شرایط بسیار خطیری که می تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد، به خوبی بگذرد. شرایط خاصی در دنیا پدید آمده است و ان شاء الله می تواند آبستن حوادث خوبی باشد. 

یادگار امام در پایان گفت: باید هر جا که هستیم بحث های اختلافی را کنار بگذاریم؛ به خصوص اگر کشور بخواهد تهدید شود که البته بعید می دانم کسی چنین طمعی کند، چون می دانند نتایج تلخی برایشان دارد. امیدوارم بتوانیم از این شرایط نتایح خوبی را بهره برداری کنیم.
 

 وی با اشاره به آیه ی شریفه «قُلۡ إِنَّمَآ أَعِظُکُم بِوَٰحِدَةٍۖ أَن تَقُومُواْ لِلَّهِ مَثۡنَىٰ وَفُرَٰدَىٰ»، اظهار کرد: اولین افتراق تفسیر امام با سایرین از این آیه، این است که امام «قیام لله» را صرفا تفکر و مطالعه نمی داند، بلکه معنای آن را قیام و نهضت در کنار تفکر و عدالت ورزیدن می دانند. امام می گوید، چقدر خواب هستید؟! چقدر نشسته اید؟! کاری کنید! اما نه برای خودتان، بلکه برای خدا.

وی با اشاره به اولویت کار جمعی بر حرکت فردی در آیه ی یاد شده، افزود: اگر قرار بود همراهان سست عنصر کنار امام باشند، نتایجی را به دست نمی آوردند، بلکه وقتی شخصیت هایی نظیر آیت الله اشرفی اصفهانی در کنار امام بودند، آن حرکت به نتیجه رسید. کسانی که در آن کوره راه همراه امام بودند، بهتر از کسانی بودند که بعد از پیروزی از روی طمع یا خوف همراه شدند. قدر کسانی که آن روزها بودند را باید دانست.

وی در بیان خاطره ای از مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی گفت: ایشان یک بار نام چند تن از یاران امام در نجف را آوردند و به من گفتند: «حسن اگر روزی من نبودم اینها را قدر بدان؛ چون اینها روزی کنار امام بودند که رفتن دور امام به معنای تمام مصائب بود. اینها مانند مومنین قبل الفتح بودند که آمدنشان نزد امام، مساوی با سختی ها بود.» قدردان مومنین قبل الفتح و کسانی که آن روزها قیام لله کردند، باشیم. البته ممکن است اختلاف نظرات باشد، ولی نباید اجازه دهیم افراد تازه وارد ـ که البته آنها نیز در جای خود محترم هستند ـ ارزش آنها را کم کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳۱۶
خب با این استدلال شما، مگر قرار است فلسطینیانی که هفتاد سال پیش اجدادشان خاکشان را با پول به اسرائیلی ها فروخته اند امروز هم مالک آن راضی باشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
جالبه یه چیزی شنیدید و همون رو می گید باشه فلسطینیان قبل از 1948 سرزمین خودشون را فروختند الان که فلسظینیان از اسرائیل می خوان به مرز 1967 برگرده 1948 رو هم نمی خوان اسرائیل برگرده به هم.ن مرز 1948 که شما آن دروغ را باور کردید کسی مشکلی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
عمو اگر هم فروختن زیر ده درصد است . خود مستند اسرائیلی ها نحوه تصرف شهرهای فلسطینی از یافا و حیفا رو گفته .
زائر
| France |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
بهتراست کمی مطالعه کنید ....اولا همش ۴درصد اراضی به يهوديها فروخته شد ثانیا مگر با خرید ۴درصد زمین می‌شود اسم یک کشور راعوض کرد یا ملت اون کشور رو از سرزمینشان بیرون کرد یا کودکان زنان جوانان و مردان آنجا را کشت ؟ اینکه بهتراز کاریست که فرعون می کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
حالا امارات هم به همین استدلال میکنه سه تا جزيره را میخواد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
چیزی نمیدونی نظر نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
آفرین سید کم کم داری راه می افتی
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
۱۱:۳۹
فلسطین اصلا کشوری نبوده اگر کشور و دولت داشت با فروش زمین هم مشکلی پیش نمی آمد الان ایرانی ها در امارات و ترکیه زمین می خرند می توانند در آنجا ادعای استقلال کنند؟ نه چون قوانین دولتو حکومت در آنجا می گه خرید زمین هیچ حقی برای خریدار خارجی درست نمی کنه فلسطین هم اگر کشور بود چنین می شد پس دلیل شما آبکی و بی پشتوانه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
بنده به عنوان کارشناس 45 ساله در امورات بین الملل و از جمله فلسطین برای حل موضوع اسرائیل و فلسطین پیشنهادی را جندین سال قبل به شورای امنیت سازمان ملل بردم که بنا به دلایل قدرت طلبی هر دو طرف رد شد وگرنه بهترین گزینه بود.
فلسطین و اسرائیل باید خالی از سکنه شود و این سرزمین و اماکن مقدس تحویل نیروهای سازمان ملل شود و مسلمانان و مسیحیان و یهود جهت زیارت به تعداد محدود در هفته اجازه ورود به سرزمین مقدس را داشته باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
وقتی یه نفر تو یه خیابونی یه خونه میخره فقط مالک اون خونه میشه
نه مالک خیابون
صهیونیستا مثل کسی ان که تو خیابونی یه خونه خریده بعد با زور اسلحه همه رو از خیابون بیرون کرده
امیدوارم این بلا سر خیابونت بیاد تا شیرفهم بشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
شما که اینقدر کینه دار هستید چیزی را قبول نمیکنید خود سازمان ملل دههها قطعنامه دارد که میگوید این سرزمین اشغال شده حالا شما هی یک دروغ را تکرار کن منفعت شما در گسترش این دروغهاست
ناشناس
| France |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
۱۳:۰۳
اون خیابون هیچ مالکی نداشته دولت نداشته حکومت نداشته و مردم یهود خریدن و براش دولت و حکومت درست کردن چیزی که فلسطینی های آن زمان عرضشو نداشتن حالا که یه کشور آباد شده مدعی شدن
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
جالبه این استدلالش هم در واقع میگه دلیل نمیشه آنجا قبلاً خاک فلسطین بوده حالا هم جز فلسطین باشه.و جالبه خودشان هم قبول دارن در گذشته آنجا اسراییل بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
اگر بنا به برگشتن به سرزمینهای قبلی باشه خوبه دنیا یه نگاه به نقشه ایران باستان بندازن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
خدا به داد ما برسه که ۲۵ میلیون افغانی را وارد کشور کردیم که با زاد و ولدی که دارن بزودی بدتر از اسرائیلیها ایران را تصرف خواهند کرد
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
۱۴:۲۳
همین سازمان ملل شما رو ۶۹ بار به نقض حقوق بشر محکوم کرده بالاخره سازمان ملل رو قبول دارید یا نه؟
یاور علی رضالو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
سلام وقت بخیر به همه عزیزان
واقعاً اگر کسی عقل سلیم داشته باشد یا اطلاعات عمومی داشته باشد میفهمد که اسرائیل این غده سرطانی چطور بوجود آمده بعضی هستن واقعاً میخوان بیشعور از این دنیا برن هیچ فلسطینی زمین خانه خودش را نفروخته بله بازور گرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
ماله کشی برای جنایت اسرائیلی ها با دروغی که دروغ بودنش آشکار شده اما همچنان یک عده بدنبالش هستند.
زمین را فقط عده ای فروختند. اونها هم که فروختند شهر و کشور را هم نفروختند. بسیاری از زمین ها و شهرها را با نیروی نظامی اشغال کردند و ساکنین را از خونه هاشون که مالک بودند آواره کردند. علاوه بر آنها سرزمین های دیگری اشغال کردند مانند کرانه باختری. مزارع شیعا و جولان و امروز رسماً از طرف سازمان ملل به عنوان نیروی اشغالگر شناخته می شوند و سرانجام .... که هنوز دروغ را تکرار می کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
آقا چرا سرزمین هایی که بعد از قاجار در عهدنامه گلستان و ترکمانچای مثل قره باغ یا سرزمین هرات در افغانستان و یا بحرین را نمی ریم پس بگیریم. اینها از اول تاریخ مال ایران بودند. عوضش افغانی ها را بی حساب راه دادیم فردا بدتر از فلسطین میشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
مقدار زمینی که به اسرائیلیها فروخته شده حداکر ۸٪٪
پوده و در بیسیاری از آمارها ۳٪ بوده.
یک هیئت علمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
آنچه مطمئن هستم و در نقشه های قدیمی دیده ام، حداقل در سال ۱۹۲۸ کشور فلسطین در نقشه ها بوده است. در حالی که در آن زمان هیچ کشوری بعنوان اسرائیل وجود نداشته است.
هم وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
اطلاعی نداری حرف بی اساس نزن ، کلا زمین های فروخته شده به یهودی های اسرائیل حدود دو نیم درصد بوده، سید ضیا شخص مسلمان و پولدار بوده که حدود یک و نیم درصد زمین های فلسطینیا رو خریداری کرده و به واسطه این شخص به یهودیا فروخته شده، یک درصدم فروش دولت بریتانیا به یهودیها بود، اگر فروش کل سرزمین به یهودیا بوده قاعدتا مدرک معتبر و سندهایی وجود داره؟ کو سند مدرک ؟ فقط یک بازی رسانه ای هست
ما مردم ایران همگی پشت انقلاب هستیم ولز آرمان هایش دفاع میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
هستم و دفاع میکنم ،صحیح است!
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
رو من حساب نکن
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
از طرف مردم حرف نزن
لایک و دیس لایک ها هم بیانگر حقیقت هست
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
مفنی هات نشون می ده شما مردم فلسطین هستید نه ایران
ناشناس
| Canada |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
از طرف خودت حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
از طرف خودت صحبت کن...جمع نبند...مطمئن باش از این خبرا نیست
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
آقا منم در یک سازمانی، وزارتخانه ای جایی استخدام کنید تا ساعت 1 سرکار باشم و یه حقوق همچین توپول بگیرم تا هم وقت داشته باشم هم جون داشته باشم از آرمانها دفاع کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
تمام اعراب با هر دینی و هر کجا که باشند با هم از یک

نژاد سامی و پسر عموی هم هستند

چه یهودی و چه مسیحی و چه مسلمان باشند

همه نژاد یکسان سامی و پسر عمو هستند
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
خودت را جزو مردم حساب کردی نه تو حقوق بگیر هستی
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
از طرف من نگو من نیستم ولی اگر رانت خوبی بگیرم شاید باشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
آقای سید حسن خمینی سخنرانیهای فراوانی دارند چرا بقیه قرمایشات و نقطه نظرات ایشان هیچگاه مقبول حکمرانان نیست ؟؟؟
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
به کوری چشم غربگداها و نوکران بی آبروی صهیونیست ها ما یعنی همه ایرانیها هستیم و از آرمانهای انقلاب دفاع میکنیم ! رژیم بی آبروی صهیونیستی هم به ته خط رسیده با این جنایات میخ آخر را به تابوتش کوبیده و بزودی طرفدارای اندکش باید آماده عزاداری باشند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
ما؟تو یک نفری وفقط اجازه داری نظر خودت رابگی ....جمع نبند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
۲۲:۱۲
شما دیگه بدون توهین و وصله چسبوندن نمیتونید صحبت کنید. سعی کنید از واقعیت فرار نکنید و واقعیت جامعه رو ببینید
به تعداد منفی و مثبت ها دقت کن
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
حالا تو حرفاشو قبول داری یا نه؟ یا فقط اون حرفایی که خودت دوست داری قبول داری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
حداقل قبل از کپی کردن غلط املاییت رو درست می کردی عموجون چون جای دیگه هم با همین غلط تکراری اظهار فضل کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
برو غزه دفاع کن دیگه. نشستی پشت کامپیوتر شعار میدی
همینکه ۱۰ میلیون نفر از پس یک میلیارد مسلمان برآمده اند جای تعجب دارد،!!!!!
بیشتر کار کرده اند تا شعار بدهند چه خوشمون بیاد چه نیاد!!!!
پاسخ ها
زائر
| France |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
لطفا بیشتر فکر کنید..تمام دنیای امپریالیست و استکبار دارند از همین ۱۰ میلیون با تمام قوا حمایت میکنند
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
۱۱:۴۱
مگر امپریالیست شوروی در سال ۱۹۶۷ با تمام قوا از همین کشورهای عربی به رهبری عبدالناصر حمایت نکرد و اسراییل یک تنه همه آنها را در شش روز در هم کوبید؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
2 مسئله در ایران حالت انحراف از واقعیت خود یافته ونتیجه معکوس شده. یکی حجاب که برخلاف آنچه درظاهر گفته میشود نه بخاطر حفظ خانواده وارزشهای اسلامی و....بلکه یک جنبه حیثیتی یافته.یکی هم فلسطین که باز دفاع از مظلوم واقع قضیه نیست. در نقاط مختلف دنیا مظالمی بسیارشدیدتر از فلسطین وجوددارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
فکر کنم عددی که گفتی حداقل دو تا صفر در سمت راست کم داره و رقم ۱ رو هم باید بجاش مثال ۳ یا ۴ بگذاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
خودت هم میدونی داری دروغ میگی کافی فقط کشورهای غربی دست از حمایت بر دارند متوجه میشوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
وقتی امریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان از این کشور جنایتکار و قصاب حمایت می کنند،، پس مسئله فقط جمعیت اسرائیل نیست. یک مشت کشور زورگو و قداره کش پشتیبانش هستند.
احسنت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
یک فلسطین دیشب در مصاحبه با
شبکه آن بی سی می گفت
ایران اجازه نمی دهد اینجا صلح برقرار شود.
ما می خواهیم در کنار هم با صلح و صفا زندگی کنیم.
ایران اجازه نمی دهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
اگر ساده لوحانه باور کردی این حرف رو و نه مغرضانه؛
به نظرت چرا مردم غزه همین الان جلو دوربین خبرنگارای خارجی اعتراض نمیکنن و همین ادعای شمارو به گوش دنیا
نمیرسونن؟
چرا همه ش از قدس و حماس و مقاومت دفاع میکنن؟
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
ناشناس 12:30
با یک گل بهار نمیشه
زنده باد نوه گرامی امام خمینی که همان راه امام را می رود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
تمام بدبختی مملکت همین مجیزگویئهای امثال شماست

بس کنید اقا
دید توی کشورهای پیشرفته از این حرفها در مورد کسی بزنند؟
هرگز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
حالا که به نفع شما حرف می زنه شد نوه بزرگ امام خمینی. تا چند وقت پیش که به ایشون بد و بیراه می گفتید.
بهترین کار این هست که ظرفیتمون را بالا ببریم و تحمل نقد داشته باشیم. چه به نفع ما و چه به ضرر ما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
حالا شد نوه گرامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
این نوه گرامی آمد در انتخابات شرکت کند رد صلاحیت شد
اگر اسرائیل بخاطر اشغال سرزمین بومیان توسط مهاجران محکوم به نابودی باشد کل 40 کشور قاره امریکا وکشورهایی چون استرالیا ونیوزلند هم باید نابود شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
دقیقا ترکیه هم همینطوره عراق و اردن و پاکستان هم همینطوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
حقشونه پس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
خواسته مردم فلسطین هم الان 30 ساله که همینه مردم فلسطین برگردن و در کشور خودشون زندگی بکنند مثل سرخ پوستان و بقیه بومیان دیگر سرزمینها اون اسرائیله که نمیزاره این اتفاق بیفته
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
ناشناس 12:11 فارس ها هم در ایران همینطوری هستند از افغانستان تشریف آورده اند و سرزمین تورک ها را تصاحب کرده اند و باید به سرزمین اصلی خود برگردند.ا
اگر خداوند چیزی را فرموده باشد فرقی بین 1400 سال و 4هزار سال نیست.
پاسخ ها
زایر
| France |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
اگر قرار است به ۴هزار سال استناد کنیم پس باید امپراطوری هخامنشیان احیا شود دراین صورت اصلا آمریکایی وجود نخواهد داشت و مثل دوران خشایار شاه باید ۲۴ کشور اروپایی به ایران مالیات بدهند و تحت کنترل ایران باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
پیاده شو با هم بریم
ایشون هم میگه دلیلی نداره کسی چارهزار سال پیش بوده الان ادعا کنه
ولی چون شما قلب و فکرت بیماره کاملا برعکس فهمیدی
استدلال حسن خمینی از جنس استدلال احمدی نژاد در سال 1388 است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
این جماعت چه اصلاح طلب و چه اصولگرا از یک چشمه آب میخورند !!؟؟

اگر گوشت هم را بخورند . استخوان یکدیگر را دور نمیریزند
و در اخر پای منافع و مصالح و حقوق مردم که شود

، با هم رفیق و متحد هستند

و رقابتها و دعوا ها شون فقط بر سر میزان سهم از ثروت و قدرت است
و زمان بیشتر و بیشتری ماندن بر قدرت سیاسی است
در تاریخ کشوری به نام فلسطین وجود خارجی نداشته است.

سرزمینی بوده که بین یهودیان، مسیحیان و مسلمانان دست به دست شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
بله دقیقا همینطوره. این سرزمین در دوره های مختلف اسامی مختلفی از جمله فلسطین داشته ولی اصطلاح کشور تاریخی فلسطین یا حتی کشور فلسطین یه دروغ خیلی بزرگه. در سال 1948 یهودی ها قطعنامه سازمان ملل رو پذیرفتن و کشور اسرائیل رو تاسیس کردن ولی عرب ها قبولش نکردن و کشور فلسطین هیچ وقت تشکیل نشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
فلسطین مال یهود. مسلمان. و مسیحیان است
غزه جزء مصر‌ است
ایکاش هنیه که نخست وزیر محمود عباس بود‌ به کارش ادامه میداد‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
بله دست به دست شده ولی نه این جوری که متر به متر بری خونه مردم رو تو سرشون خراب کنی و هر روز چندین نفرشون رو بکشی . مثلا همین ترکیه دست رو می ها بود الب ارسلان سلجوقی و عثمانی ها تو چند تا نبرد کل اون سرزمین رو از روم گرفتند الان یونانی ها نمی یان بگن هزار سال قبل ترکیه مال ما بوده الان برای ما است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
اون کدوم تاریخ که در موردش صحبت می کنی بعد فرض را بر این میزاریم که این منطقه بین سه قوم مشترک بود خب فلسطینیان هم همین رو می خوان می خوان برگردن تو کشور خودشون کنار بقیه اقوام زندگی بکنن چیزیه دیگه ای که نخواستن بنده خداها اون اسرائیل هست که قانون کشور فقط یهودی را تصویب کرده و نمیزاره بقیه اقدام در آنجا زندگی بکنن
زائر
| France |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
لطفا کتاب‌هایی که این را نوشته اند با نام نویسنده معرفی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
فرض میگیریم شما راست میگی
الان به اربابت بگو بلند شه تا هفتادو پنج سال دست مسلمونا باشه
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
کمی تاریخ مطالعه کن. حتی در نقشه‌های خود غربیها این منطقه همیشه بنام فلسطین ثبت شده است. در ضمن ازقبل سال ۱۹۴۸ هیچگاه کشوری بنام اسرائیل وجود نداشته است
شهروندل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
کمی تاریخ مطالعه کن. حتی در نقشه‌های خود غربیها این منطقه همیشه بنام فلسطین ثبت شده است. در ضمن ازقبل سال ۱۹۴۸ هیچگاه کشوری بنام اسرائیل وجود نداشته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
لطفا کمی مطالعه کنید. کتاب خواندن را فراموش کرده اید. آنچه مطمئن هستم و در نقشه های قدیمی دیده ام، حداقل در سال ۱۹۲۸ کشور فلسطین در نقشه ها بوده است. در حالی که در آن زمان هیچ کشوری بعنوان اسرائیل وجود نداشته است.
خودش هم اعتراف کرد که ساکتان اولیه یهودی بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
به اولی اینطوری باشه که نصف دنیا هم دست شوروی بوده پس چرا به روسیه گیر میدید
زائر
| France |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
درزمانی که ساکنان اولیه یهودی بودند اصلا دین اسلام نیامده بود لیکن خود همین یهودیان در طول تاریخ به ادیان دیگر ازجمله اسلام گرویدند..اکثریت این یهودیانی که اکنون در فلسطین هستند با وعده سکونت پول کار مسکن و زندگی بهتر توسط ایادی امپریالیسم از نقاط دیگر کشورها به فلسطین کوچانده شدند و با اخراج و کشتار فلسطینیان در آنجا مسکن داده شدند
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
۱۱:۴۳
نصف دنیا دست شوریو نبوده همه اشغال شده بودن که ازاد شدن فقط سر ما کلا رفت که بخش هایی از کشورمون رو شوروی تصرف کرد و به دلیل بی عرضگی و خیانت بعضی ها نتونستیم پس بگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
نخیر، نگفت ساکنین اولیه یهودی بودن ، چون قبل از یهودیها هم کسان دیگری اونجا زندگی میکردند
سلام هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
کشتن انسانهای بیگناه کاری زشت چرا سالانه ۲۰ هزار ایرانی در تصادفات بوسیله لگن خودرو و ...کشته می‌شوند ساکتی
چرا داداش
ظاهرا تمام داستانهای سلیمان و داود نبی و هجرت بنی اسرائیل از مصر به اورشلیم توسط موسی همه از نظر شما درست نبوده
قانون مالکیت اینها در اصل ۷ جد ابادشان مالک هستن پیامبران یهود کلا مال اینهاست
مسلمانان در یک برهه آنجا تصاحب کردن بعد انگلیس مالک شد داد به اینها پس بیشترین سال دست اینها بوده
لطفا نشر بدهید همه باید بدانند بچه های ما از بیگانگان می شنوند که اراضی فروخته شده چرا اطلاع رسانی نمی کنید ؟ ما ماهواره نداریم ولی از دانشگاه و منابع مجازی که دست دشمنان اسلام هستند اطلاعات می گیرند چرا حزو کتابها و دروس مدارس و دانشگاه نمی شود؟
"مگر قرار است هر که چهار هزار سال قبل در سرزمینی بوده، امروز هم مالک آن اراضی باشد؟"
اسرائیل غاصب است، درست اما قرار نیست هر استدلال سستی را مطرح کنید. خب اگر فردا روزی همین افاغنه میلیونی موجود در ایران، خوستار بخش هایی از کشور شدند و گفتند مگر قرار است ایرانی هایی که چند هزار سال اینجا بودند، باز هم مالک باشند، استدلال شان را می پذیرید؟!!!! اندکی تامل
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
آفرین،درست و بجا
واقعا کار این فرد در مملکت چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
معلومه. اینو که دیگه همه می دونند. چطور نمی دونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
بخور بخواب
از کجا معلوم 4000 سال پیش ساکنان این منطقه پدربزرگان همین صهینویست بودن اون زمان کل منطقه یهودی بود و تنها دین هم یهودی بود به مرور اقوام تغییر کردند بعضیها مسیحی شدند و ماندند بعضی ها مسلمان شدند و الی آخر حالا این دلیل نمیشه چون اینجا 4000 سال پیش یهودی زندگی می کرد امروز یه عده مزدور را از تمامی دنیا جمع بکنی و سرزمین یه ملت دیگه را اشغال بکنی و انواع ظلم را به آنها وارد بکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
لابد این دلیل می شه که احدادشون زمین هاشون رو فروختن الان نوه نتیجه هاشون ادعا کنند؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
دین یهود یک دین قومی است و فقط بنی اسرائیل یهودی بوده اند و اکثر قریب به اتفاقشان هم دین خود را تغییر نداده اند
اسرائیل حرومزاده
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
بی ادب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
رژیم صهیونیستی حرامزاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
کسی که حرف منطقی نداشته باشه , فحش میده
اگر خود و خانواده ات بدون داشتن هیچ شغلی در ناز و نعمت و امنیت باشی می توانی هر لافی بزنی. اون بدبخت فلسطینی با خانواده باید زیر بمب و موشک باشه تو که جات خوبه!! هر چی می خوای بگو.
منم موافقم با شما، داره دست ب دست میشه حالا که فعلا غزه داره با خاک یکسان میشه
انسان ها درگیر اصطلاحات هستند که همگی ذهنی هستند باید به سمت واقعیات رفت
واقعیت این است که انسان ها باید خودشان را از اصطلاحات خلاص کنند تا اوضاع همه درست شود
اسرائیل و فلسطین اصطلاح هستند اصلا بگویید منطقه و سرزمین ایکس
پرچم ها نماد هستند بگویید پرچم x
دین اسلام و یهود اصطلاح هستند اصلا بگویید خدا و خدا ترسی

انسان های منطقه x بیایند زیر پرچم x و تحت لوای حکومت x و دین خدا ترسی زندگی کنند و قوانین آنها قوانین انسانی باشد
آنوقت می بینید که در سرزمین x همه بخوبی زندگی می کنند
باید اصطلاحات را پاک کرد و از آنها خلاص شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
مشکل کج فهمی شما اینه که یهود رو درمقابل اسلام قرار میدی
چیزی که در مقابل اسلامه صهیونیزمه
خود یهودیها تو جاهای مختلف حتی کنگره آمریکه اعتراض کردن به صهیونیستای اسرائیل و همه شونو دستگیر کردن
هفت میلیون یهودی چیزی نیست به راحتی میتون در استرالیا کانادا امریکا اسکان بدن ما خودمون چند میلیون افغانی اسکان دادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
چند میلیون فلسطینی هم چیزی نیست به راحتی می تونن به صحراهای عربستان منتقلشون کنند !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
احسنت به هر دوی شما. جند میلیون اسرائیلی و فلسطینی باید از این قسمت کره زمین بروند و کل این سرزمین به استثنای سرزمین مقدس پارک طبیعت و حیات وحش بشه چیزی مثل آمازون
و سرزمین مقدس تحویل سازمان ملل و یونسکو شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
خوب منتظر باش فردا پس فردا همان بلا را افغانیها سر این مردم خواهند آورد مردم ایران باید به فکر خود باشند متاسفانه غفلت میکنند
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
فعلا همانطور که مشخص بحث در مورد فلسطین هستید یک دقیتی هم بکنید که حداقل 5 میلیون و بر اساس آمار دیگری 10 میلیون افغانی در ایران هستند. حواستان هست فلسطین دوم بوجود نیاد تا در آینده مبادا کشور دیگری در باره ایران و فلسطین دوم بخواهند بحث کنند
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
۱۳:۵۲
افغانستان و ایران تاریخ مشترک دارند زبان های فارسی ، کردی ، گیلکی ، پشتو ، بلوچی ، لری ، اوستایی از نظر زبان شناسی همه شاخه های یک درخت هستند چون همه ما در اینجا یک کشور داشته ایم با تمدن هزاران ساله این فرق می کنه افغان ها اگر از بد حادثه گرفتار طالبان شده اند ربطی به تاریخ مشترک ایران و افغانستان ندارد کمی درک کنید ایران از پارت و پارس و ماد درست شد پارت همین افغانستان بوده ماد هم کردها و لرها و اذری ها و پارس هم جنوب ایران بوده و اینا از ۲۵۰۰ سال پیش یکی شدن که در کمتر کشوری سابقه داره ایران مثل این کشورهای بی ریشه نبوده که هیچ هویتی نداشته باشه
اسرائیلی وجود ندارد یه عده‌ای کم یهودی بودند جهت اطلاع بیسواد ها قدیم به کشور می گفتن سرزمین از اول هم نامش فلسطین بود فقط سه درصد از زمینهای کشاورزی را فروختن با خرید ۳ درصد مگر کسی مالک کل یک سرزمین میشه یک دروغ بزرگ ساخته شده هست ویه عده نادان هم قبول کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
بی سوادی شما را پایانی نیست کشور ایران دارای حکومت بوده تمدن داشته ارتش داشته با رقبای دیگه مثل یونان و روم کشاکش داشته مصر هم همینطور یونان هم همینطور تشکیلات اداری و نظامی و مالیاتی داشتن فلسطین در ظول تاریه هیچگاه نه دولتی داشته نه حکومتی پس این دروغ ها را اینجا تحویل ما نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
جالبه یکی دو نفر خیلی احساس سواد میکنند و بقیه رو متهم به بیسوادی و بی فکری می کنند!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
ناشناس ۱۲:۰۴ بیسواد تویی که فرق کسی که بومی و ساکن و مالک بوده رو با کسی که اومده اونو با زور اسلحه از اونجا بیرون کرده نفهمیدی
بنظرم اگر مسئولان یک دهم وقت و انرژی و هزینه ای که برای نابودی اسرائیل و حمایت از باصطلاح مقاومت می‌کنند از همین مردم ایران و پیشرفت و آبادانی کشور می‌کردند امروز همچین وضعیتی نداشتیم
پاسخ ها
یک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
.واقعا گل گفتیا
با این حساب قبول داری که ابتدا یهودیان در این منطقه ساکن بودند .
خودتان بهتر می دانید که موسی ع این قوم را از ظلم فرعون به این منطقه آورد زمانیکه نه از مسیحیت خبری بود و نه از اسلام در هر صورت تحولاتی در طول تاریخ افتاده که شرایط کنونی را بوجود آورده که جز با گذشت دو طرف راه حلی متصور نیست آنچه مسلم بعد از جنگهای فراوان مشخص شد جنگ راه حل نیست و عمدتا به ضرر فلسطینیان تمام می شود بهمین دلیل هم اعراب تن به جنگ نمی دهند . تنها ایجاد دوکشور که بسیار سخت است شاید راه حل باشد . کاری که حماس کرد نتیجه بی توجهی به تاریخ منطقه و نوعی خود کشی بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
اگر منظورت همون حضرت موسای پیامبره که اونارو برد صحرای سینا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
تقسیمات جغرافیایی مثل امروز نبوده طور سینا در همین مناطق بوده و شامل بخشهای وسیع تر صحرای سینای کنونی بوده صحبت از چند هزار سال قبل است
کشوری به اسم فلسطین همیشه مستعمره بود هیچ غصبی صورت نگرفته فلسطین مستعمره انگلیس بود که به اسرائیل اهدا کرد
از همین امروز به فکر ایران باشید که در آینده نه چندان دور افغان ها ادای مالکیت ایران رو بکنند و آیندگان مارو یا بکشند یا از خاک خود بیرون کنند
در طول تاریخ هیچوقت کشوری تحت عنوان فلسطین وجود نداشته، بعد از پایان جنگ جهانی اول و شکست امپراطوری عثمانی و تقسیم مستعمرات سابق عثمانی بین انگلیس و فرانسه، اونا این کشورها رو صرفا برای تقسیم بندی حوضه نفوذشون ایجاد کردن،کشورهایی مثه لبنان، سوریه، عراق و اردن. حتی اون موقع هم کشوری به اسم فلسطین درست نکردن و این منطقه ای که امروز به اسم فلسطین نام گذاری می کنن جزو سوریه بوده، کما اینکه سوریه هنوز هم مدعی مالکیت اونه و آخر اینکه یهودی ها از قبل از ایجاد کشور اسرائیل برای قرن ها در این منطقه زندگی کردن.
خوبی این حوادث اینه که نقاب ها برداشته شد و ماهیت خیلی ها روشنتر شد ، والا مردم ایران بیش از ۴۰۰۰ هزار ساله اینجا زندگی می کنند هند و چین و آلمان و فرانسه و انگلیس و مصر و یونان و ایتالیا و کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی و ... هم همینطور البته با حمله عمر و حمله مغول ها تغییرات زبانی در خاورمیانه درست شد اما مردم همون مردم هستند که بر خلاف ادعای شما از ۴۰۰۰ سال پیش هم اجدادشان همین جا ساکن بوده اند . در ضمن بنابر استدلال خودتان به چه حقی کسانی که چند نسل قبلشان زمین هایشان را به همان ها که به قول خودتان ۴۰۰۰ سال پیش اجدادشان ساکن آنجا بوده اند فروخته اند آن هم در جایی که نه دولتی داشته نه حکومتی داشته حالا مدعی همان سرزمین ها شده اند؟ فلسطین هیچوقت نه کشور مستقلی بوده نه دولتی داشته نه حکومتی داشته که دم از اشغال آن بزنید پس این ادعاهای پوچ را کنار بگذارید. یک زمانی بصره و کل عراق و دیاربکر تا همین گرجستان هم مال ما بود با زور از ما گرفتند امروز به آن تن داده ایم حالا کسانی که با میل خود زمینشان را فروخته اند چرا تن به کاری که پدربزرگ هایشان انجام داده اند نمی دهند؟ و از همه مهمتر این مسئله چه ربطی به شما دارد؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
ایولا.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
میشه بفرمایید حمله مغول باعث چه تغییر زبانی شده؟ الان تو خاورمیانه کسی مغولی صحبت میکنه؟ نکنه منظورت ترکیه؟ در اینصورت باید بدونی که زبان ترکی هیچ شباهتی با . مغولی نداره. فاشیسم همیشه شکست خورده است
جنایتی که اسرائیل درغزه انجام میدهد بدرور ازهرگونه انسانیت است ودول غرب بدون چون وچرا دارد حمایت میکند این یک واقعیت است که اسرائیل غاصب است بایک تحقیق ونگاه ساده مشخص است که این سرزمین متعلق به اینها نیست چونکه اکثر اینها ازجاهای دیگر آمده اند ودرفلسطین جا گرفته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
این جنگ را کی شروع کرد ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
جنگ رو انگلستان شروع کرد که خودش اونور دنیاس ولی تو سرزمینی که ربطی به اون نداشت با زر و زور و تزویر یه دولت به اسم اسرائیل تاسیس کرد تا یهودیارو از کشور خودش دور کنه
شما که دم از جنگ و مقاومت میزنی، حتی خدمت مقدس سربازی را در کشور خودت انجام داده ای؟
اگر تاریخ را به گذشته ورق بزنیم به جاهایی میرسیم که دیگر نامی از پارسها و مادها و ترکها و اعراب و روسها و ژرمنها و ....‌ نیست ولی قوم بنی اسراییل هست . این قوم قدیمی ترین قوم تاریخ است . در هزاران سال پیش هر کجا که اعراب بودند قوم بنی اسراییل هم بوده . در مصر و بابل و شام و عربستان اعراب و اسراییلها کنار هم زندگی میکردند . انقدر اعراب به بنی اسراییل ظلم و ستم کردند و کشتند تا انها برای نجات جانشان و بقای نسلشان سرزمینهای اجدادیشان را رها و در سراسر جهان اواره شدند . پس از هزاران سال تحمل ظلم و ستم و اوارگی برگشتند و بخشی از سرزمینهایی را که مال اجدادشان بود را خریدند و دولت تشکیل دادند ولی کشورهای عربی ,... تحمل نمیکنند
پاسخ ها
زائر
| France |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
چرا همه اقوام را کنار زدی و به بنی اسرائیل رسیدی ترمز زدی و گفتی این قوم اول بودند قوم بنی اسرائیل از فرزند چهارم حضرت یعقوب علیه السلام بودند آیا قبل از یعقوب اقوام دیگری نبودند چرا آنها قوم اصلی نباشند..این استدلالت به پایه و اساس است
اصلا داستان این نیست.
اسرائیل دنبال بهونه بود که فلسطین رو حذف کنه.
آمریکا اسلحه رو داده به اسرائیل، ایران هم داده به فلسطین، جنگ رو انداخته وسط، خودشون نشستن یه گوشه و دو به هم زنی.
ظاهراً هر دو می خوان که فلسطین حذف شه.
همون طور که ایران و آمریکا، تونستن عراق و سوریه و یمن و لبنان و غیره رو از منطقه به بیابان تبدیل کنن!
کم‌کم به کشورهای ضعیف تر هم میرسه، ملک و املاک هم بهونس عزیزان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
مهم نبست کی چی نشخوار میکنه
مهم اینه این سایت چرا هر چرندی رو که کسی از رو تمسخر مینویسه انتشار میده
کجای کاریدکه یک عده ارمنی ازارمنستان تنها ۳۰ سال بخشی ازخاک آذربایحان رااشغال کردند وادعای مالکیت تا ابدالدهرراداشتند واکنون که آذری های شجاع آنها رااخراج کرده اند صدای دنیا درآمده و حتی ازحمایت بسیاری ازکشورهای اسلامی دربیرون راندن متحاوزین محروم بودندمگریک بام ودوهوامیشود مگر متجاوزبخاک مسلمانان باهمدیگرفرق دارندبهترنیست مسلمانان بااتحادوبدون درگیری های بیموردوبامنطق وباتعامل باجهان جلو جنگ وجدال رابگیرندواگردشمنان بین ما اتحادقوی ببینند بخوداجازه تجاوزنمیدند خیلی وقتها ماررابازبان خوش بهترمیتوان ازسوراخ درآورد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
منظورت اشغال سرزمین های ایرانه؟؟؟؟؟؟
عسگر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
نوچه های پان از هر فرصتی برای ابراز عقاید انحرافی که توسط تلویزیون گوناز به مغز کوچکشان تزریق میشود استفاده میکنند.
استدلال اشتباه است همسو با تبلیغات صهیونیست‌ها. در آن منطقه چند هزار سال بومیان ساکن بودند که دین و زبان مختلفی را بر گزیدند از جمله یهودیت. ولی صهیونیسم یک فکر وارداتی است که اغلب هم از طرف مهاجران به آن منطقه تبلیغ می شود. و جدا از هر فکر و باور و نژاد , انسانها مخصوصا افرادی که در یک کشور زندگی می کنند باید در کنار هم با آرامش بدون تبعیض زندگی کنند.
پیامبر گرامی که به قدس نماز می خواندند یک باره در نماز قبله را عوض و به مکه نماز کردند آیا این به معنی اعتراض از قدس نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
نه-
مم جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
عزیز دل در صدر اسلام مسلمانان رو به قبله یهودی ها نماز میخواندن ومسجد الاقصی در زمان خلفای اموی ساخته شد
اینها خودشون میگویند صهیونیسم ربطی به یهودیت ندارد پس اینها نمیتوانند ادعای قوم وسرزمین یهود کنند
صهیون ها یک خانه را می خرند به بقیه هم میگن باید بفروشید و بروید.
خرید اجباری.
از هر ترفندی استفاده می کنند تا فلسطینیان را از بین ببرند.
ما دین خود را در جنگ ایران و عراق ادا کردیم ، شما برو کمک حماس
دنبال صلح با شید نه تحریک این خونها تاوان دارد
شما اول خدمت سربازی را در کشوری که از همه نعمات آن برخورداریدانجام بدهید بعد از جنگ و مقاومت سخن بگوئید .
مگر قرار است ما از تمام مردمی که مورد ظلم واقع شدن (البته ظلمی که شما تعریف میکنید) دفاع کنیم .
فرزندانت کجا هست جناب حسن خمینی؟؟؟؟؟ خرج زندگی اشرافی شما و فرزندانت از انجام چه کاری در کشور تامین می شه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
فقط یک قلم : سالی ۴۷ میلیارد تومن از بودجه دولتی

دریافت میکنند والباقی هم از هدیه و هبه دوستان!؟
از قرار داد ترکمان چایی هم دفاع کنید
چند برابر این جمعیت فلسطین ایغور ها در چین شکنجه و نسل کشی می‌شوند فلسطین و اسرائیل دستاویز سیاستمداران در خاورمیانه است تا امیال شخصی حاکمان چند کشور پیاده و اجرا شود وگرنه چین کافر است و مسلمانان ایغور تنهاترین و مظلوم ترین مسلمانان دنیا هستند که کل سرزمینشان تبدیل به زندان شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
چینیها نه مسلمانشون‌ بدرد میخوره‌ نه غیر مسلمانشون

دومیلیارد‌ جک و جونور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
اویغورها اصلا چینی نیستن و قیافشون کاملا فرق داره.
چرا از مردم اوکراین حمایت نمیکنید وروسیه را محکوم نمیکنید که دوساله مردم اوکراین را قتل عام میکنه
نام بنی اسرائیل در کتاب مقدس آمده است و نام سرزمین اسرائیل در کتاب مقدس ذکر شده است اما کلمه فلسطین بنا بر گفته هایی یک کلمه کردی است صلاح الدین ایوبی کرد بود و فلسطین را او آزاد کرد آن موقع ساکنان فلسطین مسیحی بودند لذا کردها به آن سرزمین فلستان یعنی سرزمین مسیحیان می گفتند که بعدا به فلسطین تغییر پیدا کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
صلاح الدین یک سردار سلجوقی و ترک بوده. چه ربطی به کردها داره
سلام و عرض ادب خدمت همه هم میهنان
عرض کنم خدمت شما
بحث نام کشور هم که نباشه ،یهودیان میخوان به زور زمینهای مسلمانان فلسطین رو غصب و اشغال کنند ،صحبت اینکه نام منطقه چه باید باشه نیست،بحث اشغال و نسل کشی هست
دوم هدف از ایجاد اسرائیل نا امن کردن خاورمیانه که مرکز ثقل انرژی و معادن دنیا هست تا غرب و شرق راحتتر چپاول کنند،بهمین خاطر تمام قد از اسرائیل حمایت میکنند ،چون بدون اسرائیل کشورهای خاورمیانه به سرعت پیشرفت میکنند .
در ضمن ما عمدتا مسلمان هستیم و به قران اعتقاد داریم و قران مسلمانان را برادر عنوان کرده.
اسلام حد ومرز و نژاد و قومیت نداره
در حال اسرائیل مجری دستورت شیطانی و شیطان پرستان هست.
کارشون با فلسطین تموم بشه میرن سراغ کشورهای بعدی
یهودی ها اصلاً زمینی نخریده اند. بلکه تماماً به کمک روباه پیر یعنی انگلستان زمین های مردم فلسطین را غصب کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
سرزمین ها ما که روسیه با زور گرفت بدتر بوده لطف کنید سرزمین هایمان را دوباره پس بگیرید
میدونی چرا یه کودک چشم آبی چشش درد بکنه همه باخبر میشن ؟ چون که اونا به کودکان‌شان و دولتشون به زنهای باردار و کودکان ارزش میزارن ولی توی مسلمونا اینطوری نیستن مثلا کشور خودمون بعصی از خانواده ها از فقر بچه هاشونو نمیتونن بفرستن مدرسه خب بیا بده دیگه چرا نمیدین ؟؟
شما برو آب ایران رو از طالبان بگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
حق آبه بدرک، دولت این چند میلیون افغان را چرا راه داده، اینها که همینطور از تمام منابع یارانه ای و محدود دارند استفاده می کنند! تا قضیه فلسطین این بار در ایران تکرار نشده، فکری برای اخراج همه افاغنه و آنهایی که تبار و پدر افغانی دارند بکنید.
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
فقط آب نیست هزاران هکتار از مرزهای ما در سیستان و بلوچستان را طالبان اشغال کرده صدای اینا در نمیاد
خود گلدا مایر مادرجد رژیم صهیونسیتی و اولین نخست وزیر زن اسرائیل میگه من از ۱۹۲۱تا۱۹۴۸پاسپورت فلسطینی داشتم و فلسطینی بودم،اسناد تاریخی و کتب جغرافیای سیاسی نقشه فلسطین را دارند و سکه دولت فلسطین در موزه وجود دارد ،اونوقت یه عده بیسواد و بی مطالعه برای اظهار فضل شبهه شبکه بهایی منو تو را تکرار می کنند تا بیسوادی شوند را به رخ همه بکشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
با سوات 1000سال قبل از اینکه اسلامی بوجود بیاد موسی وقومش اونجا زندگی میکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
بیسوات موسی وقومش چه ربطی به این صهیونیستهای جنایتکار کودک کش دارد !؟؟
اول شما بفرمایید شغل یادگار بودن هم شد شغل ؟
دوم اینکه شما و فرزندانتان چند روز برای ایران خدمت سربازی رفتید و از مرز دفاع کردید که حالا میخواهید از مردم چند هزار کیلومتر آنطرف تر دفاع کنید؟
سوما چرا از مردم مظلوم اوکراین دفاع نمیکنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
ایشون شغلشون یادگار یادگار هستن !!!!! بچه هاشونم که در کانادا و آمریکا زندگی می کنند شغلشون یادگار یادگار هست !!!!!
هرجافتنه ای باشه نشانی ازروسیه هم هست.روسها،یهودیا راکوچاندن ومتحدشون انگلیس اونارو به این سرزمین هدایت کرده،باخریدخانه هایابه زور!
گمان نکنم حنای تو رنگی داشته باشه!!! اگه این حرف رو رزمنده همیشه در جبهه ای مثل حاج قاسم میزد بله. کسی که هنوز کمرش از گرمای رختخوابش گرمه نباید در اینموارد نظر بده!
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
دوستان کجاییدددددددد که منفی هام بیشتر شددددد!!!!!
حالا بر فرض قبول کنیم که فلسطین مستعمره انگلیس بوده و به اسرائیل اهدا کرده یعنی خوتان اقرار میکنید وقتی مستعمره بوده یعنی بنوعی غصب شده دیگه. به هرحال اونچه هست این کشور تا قرنها منسوب به اسلام و مسلمین بوده. دین ما میگه نباید کافر بر مسلمان حکومت کنه چه رسد به ظلم و زور و غصب.
پیشنهاد می کنم مباهله انجام بشه
حالا ميشه دليل طرفداريتون از اسرائيل يکیتون بگه ، با نخاله ها هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
دلیلش اینه
دشمن دشمن ما دوست ماست
اگه جلوی مهاجرای افغان را نگیرید تاچند سال دیگه ایران مثل فلسطین میشه
عزیزم خسته نباشی برای این همه کار وتلاشی که برای مردم خودت میکنی.............استراحت کن.
سلام . حضرت موسی رود نیل رو شکافت این رو که هممون میدونیم یا امام علی تو جنگ خیبر با یهودیان جنگید . از زمان قدیم اعراب و یهودیان کنار هم زندگی کردن اصلا زبان عربی و عبری از یه ریشه هستن چرا ما میگیم یهودیا بعدا اومدن اینجا؟ من کارب با یهودیان اروپا ندارم که بعدا کوچ کردن. لطفا بدون جانب داری نظر بدین اورشلیم از زمان قدیم اسمش بوده چرا باید تاریخ رو فراموش کنیم
الان زمان عمل است شما و فرزندت کی غزه میره بگو من فقط با خانواده شما میرم بی صبرانه آماده دفاع مظلومانه هستم
شمایی که میگی فلسطینیان هفتادسال پیش سرزمینشان روفرختندولی حالامدعی هستند احتمالا که نه صددرصدمنبع اطلاعاتت هم اینترنشاله نه؟مردحسابی برویه کم تاریخ بخون لااقل
بنده خدا اصلا در جریان نیست جنگ سر چی بوده ؟
موضوع اصلا سر زمین نیست به آب و هوا ربط داره
با این منطق یعنی اینکه فلسطینی ها هم در آینده نمی توانند متلک سرزمینی باشند و البته اون آینده می تواند حالا باشد! به طور کلی نقشه سرزمینی کشورهای جان در طول تاریخ دستخوش تغییراتی شده است از جمله ایران که دائما کوچک و بزرگ شده و عجیب اینکه همین الان مثلا ما کشوری به نام آذربایجان را به رسمیت می شناسیم و در آن سفارتخانه داریم.صرف نظر از اینکه به قول اسرائیلی ها سرزمین موعود متعلق به چه کسی است، عمده جمعیت اسرائیل را مهاجران یهودی تشکیل داده اند و نه ساکنانی که از گذشته در آن سکونت داشته اند و البته این رو در مورد بسیاری از سرزمین ها می توان گفت از جمله آمریکا.
احسنت درسته ولی با این اوصاف قیمت مرغ و برنج و اقلام دیگه ارزون میشه؟
باشه.
زنده باد سید حسن ??
شیعیان غیرتمند لبنان زمینهای خود رو نفروختن
حسن جان تا حالا کجا بودی؟. مردم ایران درگیر مسایل اقتصادی . فقر روزافزون . مسایل وافر اجتماعی و فرهنگی. فساد روزافزون و...... چرا تا بحال در این موارد نطق نفرمودید.
تک تک اصلاح طلبان اکه مردم را فریب داده بودند ا ز سیدمحمد خاتمی گرفته تا سیدحسن خمینی و اخیرا هم عبدالکریم سروش و.... ثابت کردند پای ایدئولوژی به میان بیاید کلماتی مانند دموکراسی، بی طرفی، آزادمردی و.... باد هواست. دشمن من هر کاری بکند جنایت است و هم مسلک متحد من هر جنایتی بکند چون مظلوم است دفاع از خود بوده است
این خطر داره حسن
نمی‌دونم چرا یک عده معدود که از اسلام فقط ادا درآوردنش ویاد دارند ،خودشان را از همه کشورهای دنیا ذینفع میدانند و اظهار نظر میکنند بابا کشورهای عربی و همسایه های فلسطین خودشونو کشیدند کنار بعد شما برای مردم اونجا تکلیف مشخص میکنید به کشور و مردم خودتون توجه کنید خیلی بهتره
دولت آلمان جنگ دوم جهانی را کرد و نژاد پرستی را راه انداخت و یهودیان را کشت ولی مردم فلسطین نه در جنگ شرکت کردن و نه طرف جنگ بودن و نه در کشتار یهودیان نقشی داشتن ولی دولتهای طرف جنک بجای قرامت جنگی باید خاک آلمان را می گرفتن آمدن سر زمین فلسطین را اشغال کردن و فلسطینیها را آواره و دست به کشتار مسلمانها زدن تا امروز و تازه همان آلمان از روز اول اشغال یکی از حامیان اشغالگران بوده و هست و در جنایت شریک صهیونیستها بوده .
جناب شما خودت آقازاده هستی کاره ای هم نیستی بودجه های هنگفت هم میگیری که معلوم نیست کجا خرج میشه
سلام بفرمایید
شغل شما چیه
درآمدتان چقدره
کجا زندگی می‌فرماید
قیمت خونه ات چنده
اگر مال خودته پولشو از کجا آوردی
ماشین و اموالتان را رو بفرما
چرا الان اینجایی
خوب برو غزه و
چرا موندی و جوش میزنی
آیا می‌پذیرند هر سرزمینی مال ایرانیا بوده را بدن ایرانیا
۴۰۰۰ سال قبل که طبق گفته ایشون، اون سرزمین مال یهودیها بوده. نزدیک ۲۶۰۰ سال قبل هم که کوروش کبیر یهودیها رو از اسارت بابل نجات میده و منتقل میکنه اورشلیم. حدود ۱۴۰۰ سال قبل هم که پیامبر گرامی اسلام، توی مسجد ذوالقرنین، وسط نماز، قبله رو از بیت المقدس به سمت بیت الحرام عوض میکنه و بیت المقدس رو به یهودیان واگذار می‌کنه. این وسط ما چه کاره ایم که داریم در مورد یه کشور دیگه نظر می‌دیم؟!
نظرات شما خوب است نشان میدهد که از مظلوم دفاع میکنید اما جمله بندی شما کمی روش کارکن مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا. مرگ بر انگلیس
اصلا فردا اسراییل از نقشه زمین، آمریکا از نقشه آمریکای شمالی اروپا هم از نقشه زمین کلا حذف بشوند آیا مشکل فقر، بیکاری ، تبعیض و بی عدالتی، فساد و اختلاس و آغا زادگیی، بحران مهاجرت و ضعف مدیران حل میشود و مملکت گلستان میشود،
انشالله که هر چه به نفع ملت ایران است انفاق بیافتد.
یک زمانی اجداد فلسطینیان قوم یهود را آواره جهان کردند حالا دلیل نمی‌شود که آنها هم فلسطینیان را آواره کنند ، مثل اینکه الان ما هشت میلیون ایرانی مهاجر و آواره داریم فردا روزی بچه های اینها بیایند و بگویند ایران مال ماست.
بله این آلمان بود که ظاهرا 6 میلیون یهودی را کشت. ضمنا آلمانها 25 میلیون از روسها را هم کشتند. پس روش عادلانه این است که آلمان به نسبت کشته های یهودی ها و روسها به پنج قسمت تقسیم بشه چهار قسمت مال روسها و یک قسمت هم برای یهودی ها. فلسطینی ها هم هر کاری که قبل از 1948 میکردند بکنند. تمام.
آقا من اصلا کار با ۴۰۰۰ سال پیش ندارم اصلا کشوری به نام فلسطین وجود نداشته این منطقه تا پایان جنگ جهانی اول دست عثمانی و چند سالی مستعمره انگلیس بوده. خوب همیشه تو اون منطقه یهودیان، مسلمانها و مسیحیان باهم زندگی میکردن و سرزمین مقدس هر سه بوده. اگر تو این چهل سال شما قصد نابودی اسرائیل نداشتین و پول مردم ایران را به هدر نداده بودین این بندگان خدا با هم صلح کرده بودن مثل عربهایی که شهروند اسرائیل هستند و در بیت المقدس زندگی می‌کنند بدون هیچ مشکلی
فروش زمین توسط فلسطینی‌ها دروغ بزرگی است که بوسیله صهیونیست‌ها رواج داده شد بفرض که این دروغ راست باشد آیا خرید زمین در یک کشور به صهیونیست‌ها حق میدهد حکومت تشکیل بدهند و ساکنان اصلی آن را بیرون کنند هرچند ادعا های اینها از اساس دروغ و باطل است آنها با کشتار مردم در دیر یاسین کفر قاسم و.....و ایجاد رعب و وحشت و بزور مردم را آواره کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
شکرالله! دروغ نیست. یهودی های پولدار زمین هایی را با قیمت بالا خریدند. جمعیت آنها که زیاد شد با حمایت انگلستان کل فلسطین را خواستار شدند. اصولا هر جای دیگر دنیا هم یک جمعیت بیگانه افزایش ناگهانی پیدا کنند (در یک زمان کم) همواره امکان بروز چنین رویدای هست. متاسفانه دولت ایران نسبت به حضور میلیونی افاغنه در کشور بی توجه است. هیچ بعید نیست فلسطین دوم همین ایران باشد!
شما اول خدمت سربازی را در کشوری که از همه نعمات آن برخورداریدانجام بدهید بعد از جنگ و مقاومت سخن بگوئید .
اگر دولت عثمانی دچار فروپاشی و شکست نمیشد، هیچ‌کدام از این اتفاقات رخ نمیداد، شکست و تجزیه عثمانی باعث سلطه انگلیس و توافق با صهیونیزم و در نهایت......
. اگر شما در خانه خود نشسته باشید و کسی وارد شود، او ظلم کرده است. در این موقع شما دو راه دارید؛ یا می روید در کوچه می نشینید که «مظلومیت مدافعانه» است، اما اگر با زور او را بیرون کنید، اینجا شما تهاجم
شما هم به نوعی به مردم ظلم میکنید و در حالی که مردم و بازنشستگان محتاج نان شب و سر پناه هستند شما داری برای خودت راحت بدون هیچ زحمتی زندگی میکنی و از بیت المال پول مغت میگیری .
چرا شما نباید مثل ما بقیه زحمت بکشی و زندگی کنی.
شما اول خدمت سربازی را در کشوری که از همه نعمات آن برخورداریدانجام بدهید بعد از جنگ و مقاومت سخن بگوئید
اینها عزیز امت هستند و سربازی مال رعیت است
نمیدانم چراهمه مسولان ما اینقدر روانگشتان پاشون وایمستن.خسته نمیشن هی دور دورا نگاه میکنن باباما جلوچشمتیم یه نظربه ماکن درملت دوا کن
آقایان میگن هرکسی بیشترتو یه سرزمین بوده مالک آن هست....با این حساب مالک آن مشخص هست
هشتاد میلیارد تومان ردیف بودجه ?!
فروش زمین توسط فلسطینی‌ها دروغ بزرگی است که بوسیله صهیونیست‌ها رواج داده شد بفرض که این دروغ راست باشد آیا خرید زمین در یک کشور به صهیونیست‌ها حق میدهد حکومت تشکیل بدهند و ساکنان اصلی آن را بیرون کنند هرچند ادعا های اینها از اساس دروغ و باطل است آنها با کشتار مردم در دیر یاسین کفر قاسم و.....و ایجاد رعب و وحشت و بزور مردم را آواره کردند
دقیقا مثل هشت میلیون ایرانی آواره
صهیونیست ....فقط ..باید ...از ریشه ...ازبیخ وبن باید کندوتمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
برو از بیخ و بن بکن راه بازه نشین اینجا تو مجازی شعار بده
خودم باید دوباره از یهودیا صابون درست کنم?
تنها کسی که از این جنگ ها نفع می‌بره سیاستمداران و کارخانه های اسلحه سازی هست
روزگاری نصف جهان مال ایران بود یه امپراطوری بسیار بزرگ
کاری به اینکه صهیونیسم در مورد فروش سرزمینهای اشغالی توسط اهالی فلسطین به دنیا دروغ میگه ندارم از جنبه انسانی صحبت میکنم مگر ما مسلمان نیستیم؟؟؟؟
مگر شرف نداریم مگر انسان نیستیم؟؟؟ والا در حیوانات هم دیدم که بعضی حیوانات در مواقع خطر از همنوع وحتی عیر همتوع دفاع میکنن بعد عده‌ای اینجا دنبال قاتل بروسلی میگردن بزنید این غده سرطانی رو نابود کنید دنیارو راحت کنید
تمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
جدیداً مد شده اول حرفاشون می نویسن کاری نداریم خب اگه کاری نداری ساکت شو به اندازه کافی هستن کسانی که بهشون مربوط نیست و کار هم دارن
تا اینکه تمام کشورها اسراییل را برسمیت بشناسند این جنگ ادامه دارد فعلآ چند کشور عربی قبول کرده اند ضمنأ هیچکدام از دو طرف ازبین نخواهند رفت وکشورهایی هم از این جنگها سود برده وماهم زیان میدهیم جنگ بین اقوام بنی اسراییل از دوره فرزندان حضرت ابراهیم شروع شده و ابتدا فلسطینی‌ها که طایفه‌ای از بنی اسراییل بودند در جنگها پیروز بودند .
پاسخ ها
عبداله منابیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
حضرت ابراهیم یکی ازنوادگان حضرت نوح ع هست و عرب بوده و ربطی به بنی اسرائیل نداره بنی اسرائیل از زمان حضرت یعقوب شکل گرفته که فقط پیروان یهودا پسر حضرت یعقوب نام بنی اسرائیل را یدک میکشند این سرزمینها بعد از جنگ خیبر به فرزندان اسماعیل رسید یعنی اعراب ومسلمانان
بصورت تاریخی اگر. بخواهید. قصاوت بکنید. حق با اسرائیل. میباشد

تاریخی حساب نکنید باز هم حق با اسرائیل است
رر
چون فلسطینی‌ها. زمین‌های خودشان همه فروختند و رفتن اروپا زندگی لاک چری برای خودشان
تو قران گفته دیگه کاریش نمیشه کرد
شما باغچه خودت را اول بیل بزن
یکی نوشته فلسطین کشور نبوده حرف اون بهایی‌های صهیونیست رو توشبکه ی کثیف من وتو می گن تکرار نکن برو کمی مطالعه کن بعد نظر بده در ضمن کنار صهیونیست‌ها نایست که پشیمون می شی تو اونارو نمی شناسی اونا دیو ودد هستند رفیق شیطانند
کسانی که‌ به‌ دنبال حقیتند یک دوره تاریخ را مطاله کنند کتاب افسانه هلو کاست بیانگر نحوه تشکیل کشور دروغین اسرائیل است، اسرائیل با حمایت انگلیس پس از اعلامیه بلفور توسط ژنرال النبی حمایت شد آژانس جهانی یهود بعد از کنفرانس بال اقدام به مهاجرت یهودیان کرد که هدیه نتیجه جنگ جهاني به صهیونیستی بود خوب چرا گوشه ای از خاک اروپا راندند بنابر این تا اون تاریخ اثری ازاسراییل در فلسطین نبود این یک طرح بسیار بزرگ استعماری در قلب کشورهای مسلمان بود
شما و دوستانتان جنگ هشت ساله را نرفتید شربت شهادت را هزاران جوان شجاع و بی ادعا وقعن بی ادعا نوشیدند. حالا نوبت شماهاست چرا همش از حماس و حزب الله و سپاه مایه می‌گذارید چرا شماها حاضر نیستید حتی یکروز به جنگ با اسرائیل بروید. مگر شما برای ما نگفتید که شهادت مرگ با عژت است پس چرا خودتان دنبال این مرگ با عزت نیستید
شما مگر قران را قبول ندارید ملک سلیمان همین سرزمین بود پس متعلق به یهود است
یادمون باشه این ساکنین همان ساکنین چهارهزارساله فلسطینند که مسلمان شده اند توسط رسول الله ص وازهمان نزادند اینها تحمل نمی کنند واهل آنجا نیستند
مرگ براسراییل.ان شاا...مجاهدان فلسطینی پیروزشوندوسرزمینشان راپس بگیرند.ولی ایران یک مقدارهم فکرکشو خودش باشه ۱۵میلیون اتباع افغان ۴۵ساله اومدندکشورماومشکلات زیادی ایجادمی کنند.اقای داریوش مهرجویی وخانمش راهم افغان هاکشتند.بروندبه کشورخودشان وچاقوکشی کنند
تا بحال رسم بر این بوده است که حق با کسی است که قویتر هست پس اگر میخواهی حقت را ثابت نمایی باید قویتر باشی.
قربون تابناک که منتشر کرد، آخی دلم خنک شد. حسن جون بخوان کامنت ها رو!
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
کی گفته کسی وقتی خودش و خانواده اش گرسنه هستند و فقط یک قرص نان دارند باید آن قرص نان را به کس دیگری بد۸ند؟؟؟
اول مشکلات مردم این سرزمین را حل کنید بعد بروید سراغ دیگران
حالا‌‌سید‌حسن‌هم‌برا‌خالی‌نبودن‌عریضه‌یک‌چیزی‌گفت.
بسیاری از یهودیان اعتقاد دارند که به توصیه پیامبرشان آنها نباید مالک سرزمین خاصی باشند. از طرفی اینهاکسانی هستند که به پیامبرشان می‌گفتند که اگر میخواهی ایمان بیاوریم عدس برایمان بیاور و ..... و شد دلایل بنی اسرائیلی امروزی. یعنی فاقد سرزمین هستند و هر جا باشند قوم خاص با ایرادات عجوج و مجوجی تشریف دارند. انگلیس و غرب برای اینکه از شر این قوم عجوج و مجوج رهایی یابند، این نقشه تشکیل کشور را کشیدند و شد این بلای آسمانی برای کره خاکی که همیشه جنگ و درگیری خصوصا در بیرون از مرزهایشان باشد که برایشان منافع جنگ باشد و آنها نیز از شر این قوم اساسی خلاص شده باشند.
حرفهای شما درست حسن خمینی اما مگه کسی ب حرف شما گوش یا اعتنایی می‌کنه.
سید کو آب وبرق مفتی؟
اولا فروش زمین نبود یک توطئه برای کوچاندن یهودیان از سایر کشورها به فلسطین بود گیرم فروختن ولی نگفتن شما دولت مستقل اسرائیلی تشکیل دهید و مردم بومی را به زور از خانه هایشان بیرون کنید و شهرک بسازید. کاری که فرانسویان ، انگلیسی‌ها، پرتغالی‌ها در آمریکا و استرالیا کردند و مردمان بومی را قتل عام کردند.
یهودیانی که. چهار هزار سال قبل در فلسطین زندگی می کردند فلسطینیان امروز هستند. که در طول تاریخ. دینشان را تغییر دادند. و الان مسلمان. هستند. و مالک فلسطین

یهودیانی که ادعا. میکنند اصلا فلسطینی نیستند

مرگ بر صهیونیسم
نطرات همه خوندم . در کل
تنها راه ازادی قدس شریف و واگذاری به سازمان ملل هست راه دیگه نداره
اصلاً فروشی در کار نبوده اینهم از آن شیطنت‌های انگلیس کثیف است، اگر فروختند پس چرا اینهمه آوارهگ فلسطینی در اردوگاه ها داریم؟ اگر فروختند پس چرا ادعای مالکیت دارند کسی که چیزی را فروخت دیگر ادعایی بر آن ندارد. اگر فروختند کوه، رودخانه، دریاچه وبیابانها اشغال شده است؟ اگر فروختند پس چرا اسناد مالکیتشان را در دست دارند، این شایعات را حرامزادگانیمانند بالفور و چرچیل و امثالهم رواج دادند.
خوب همان اوایل جلویش را می گرفتند .اونموقعه که چندین برابر رزش زمین پول از صهیونیسم می گرفتند خوشحال بودن .کیف هم می کردند که سر یهودیان کلاه گذاشتند .از اون پول به ماهم که ندادند .اما در هر حال دفاع از مظلوم واجب هست به شرطی که بخودت آسیب نزند .
حسن جان چرا نمیری شهید شی دربهشت برات بازه شعار نده وقت عمل است
سلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
خداحافظ
مگر قراره کشوری که ۷۰ سال پیش ساکن اون بوده الانم صاحب اونجا باشه
کسی هست توضیح بده چرا اسراییل فقط غزه را می زنه .با بقیه فلسطینیان کار نداره.
مگر قرار است هرکس هفتاد سال پیش مالک جایی بوده است الان هم مالک آن باشد_اسراییل برای بنی اسرائیل هست ، اعراب فلسطین رو بفرستید به کشورهای عربی مثل عربستان که از ابتدا برای اعراب بوده اگر متجاوزی هم ادعای مالکیت عربستان رو کند ما از عربستان همایت می کنیم مثل الان که از اسرائیل حمایت می کنیم
چرا با روسیه که شمال ایران جدا کرد و اشغال کرد مشگل نداریم و برادر شدیم...........؟؟؟؟؟ 7میلیون و بیشتر افغانی ایران اشغال کردن ...... چرا سکوت ...؟؟؟
اینکه اسرائیل اشغالگر و خونخوار و ظالم است حرفی نیست ولی فعلا یک واقعیت موجود است همه قدرت‌های جهانی هم از او حمایت می‌کنند. هزینه نابودی او اگر نگوییم غیر ممکن است بسیار بالا است و چندین نسل‌ ملت های منطقه را به روز سیاه مینشاند عاقلانه این است در شرایط حاضر که فلسطینیان در موضع قدرت هستند با پذیرش سیستم دو کشوری آینده خود و ملت‌های منطقه و از جمله ملت ایران را تضمین کنیم.
ارزش افزوده وجود شما برای ملت و کشور ایران چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
منفی 0
۷۵سال قبل رهبر فلسطین زمین وفروخت به یهودیان چه ربطی به ملت مظلوم داره بعضی ها فقط شنیدن که اسرائیل خریده برید یه ذره تحقیق کنید هرکس هم حق وبه اسراییل میده انشاءالله آه مردم فلسطین دامنش وبگیرم
سلام حاج اقا خوبین.کارغزه واسراییل وفلسطین بجا.هممون ناراحتیم از وضع غزه..ولی ازاینکه تورا پشت تریبون مبینیم وصداتومیشنویم..خوشحالیم..
یهودیت دو هزار سال قبل از اسلام بوده
و بیت المقدس توسط یهودیان ساخته شده
و فلسطین تا ابد متعلق به یهودیان است
اکثر کشورهای عربی، سفارت اسرائیل تو کشورشون افتتاح کردن
و با اسرائیل کنار اومدن
بسیاری از فلسطینیها اهل صلح هستن
ولی ایران نمیذاره اینا با هم کنار بیان
اونا اولا ۳درصد فروختن یا۱۰درصد فقط زمین جهت سرپناه فروختن کشورشون راکه نفروخته منابع طبیعی وامکانات دولتی راکه بهشون ن يهوديها دراصل شهروند درجه ۲محسوب می‌شدند باحربه های انگلیس وحمایت آمریکا دیگرزمینها راتصاحب کردن واسم کشورراعوص کردن دومن تمامیاین کشورها که یهودیهارا به فلسطین انتقال دادن دراصل میخواستن ازشرشوم راحت بشن بخاطرهمین پناهیان دادن درفلسطین
ما ایرانیان پیرو منویات و آرمانهای امام خمینی رحمت الله علیه هستیم، ویکی از آرمانهای امام راحل آزادی قدس شریف از دست صهیونیست هاست...
این آرمان بزودی تحقق پیدا می کند...
البته صهیونست ها هم در ایران تعدادی سرمایه ومزدور دارند...
ببینید در برابر این پیام چه واکنشی نشان می دهند...
چن سال دیگه بین ما و افغانی ها این گونه جنگ میافته اونا ادعای مالکیت میکنن
همه سرکارید سایت حرفهای منو تقطیع کرده به این سایت تابناک هیچ اعتمادی نکنید من گفتم باید روشنگری بشود و از حرفهای درست و حقیقت نوه امام نوشته بودم ولی متاسفانه حرفم را سانسور کردند
ا ز یادگار امام دعوت میکنیم تشریف ببرن فلسطین جهت دفاع از حقشون
در این بین فقط وای بر کودکان غزه!!!¡!!!!
ا
تا جایی که یادمه به خانواده امام ، حتی تولیت مرقد امام رو هم ندادن ...

حالا یادگار عزیز امام ادعای بازپس گیری سرزمینهای فلسطین رو دارند .

داش اگر بیل زن هستین ، اول باغچه خودتون رو بیل بزنید
با نطری که جناب سید حسن ارایه فرمودند پس این سرزمین مال یهود بود ا لبته شانان از قول کتاب تورات میگویند در تورات امده از نیل تا فرات خداوند به حضرت مو سی وعده داده
سرزمین مادری اگر یک میلیون سال هم بگدرد سرزمین مادری است باید به صاحب اولش برگردد
شما خودتان قفقاز را امانت به روسیه دادید خب پس بگیرید دیگه ،سرزمین خودمان که واجب تر از فلسطین هست
با تمامبا تموم وجود این باید عمل و نه شعار مسلمونا ک دفاع از غزه و حمایت از مردمش باید به بهترین شکل ظاهر بشه
آقاجان برفرض مثال که فلسطینی هم وجودنداشته باعقل جوردرمیادچیزی که به اسم خودت هست (اسراییل)دوباره بری بخریش..‌.این نشون میده که خودشون هم میدونستند مالکیتی ندارند که درابتدای کاررفتند زمین خریدن بعدبقیه روهم نیومدن پول بدن بلکه باجنگ خونریزی وآواره کردن دیگران بدست آوردند‌...یکم باوجدانمون صادق باشیم.
تنها راه به رسمیت شناختن مرزهای ۱۹۶۷ که به تایید شورای اپمیت سازمان ملل هم رسیده است میباشد
ایینکه اسراییل غاصب است و عیره اولا به ما ربط ندارد اگر دارد بروند سرزمینهای غصب شده ایران در زمان گلستان و ترکمن چای را پس بگیرند در جنگ حلوا خیرات نمیکنند
سرزمین مادری اگر یک میلیون سال هم بگدرد سرزمین مادری است باید به صاحب اولش برگردد
خوب در این صورت منطقه بزرگی را بایستی به رژیم صهیونیستی داد
مواظب افغانی ها باشید با شوخی و خنده دارند از اشغال ایران حرف می‌زنند!
ما ایرانیها یک عده کاسه داغ تر اش هستیم کی گفته هر مسلمان هر بلایی سرش در هر جا دنیا آمد ما باید جورش را بکشم مگر عراق مسلمان نبود این بلاها جنگ برسر ما آورد همین برادران مسلمان افغانی چند سال دیگه خودمان میشیم مثل اسراییل فلسطین شما که خانه نشستیدهمین افغانها تا 50متر برو داخل مرز شوند بعد برخورد شوند ببین اونوقت می فهمی که اینها همش تبلیغ بیش نیست برای سر گرمی مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
مگر آذربایجانی ها مسلمان وشیعه نبودند ایران از ارمنستان مسیحی حمایت کرد؟
فعلا که در دنیا منطق زور حاکمه هر کی هر جا رو تونست بگیره جوری که دیگه کسی نتونه ازش پس بگیره اونجا مال خودشه در طول تاریخ هم همیشه همین بوده میگی نه برو مطالعه کن
چه جالب! افاضات خوبی فرمودید، فقط یه نکته: سرزمین‌های شمال کشورمون اعم از تاجیکستان، قرقیزستان،ترکمنستان، قزاقستان، ارمنستان، آذربایجان و.... مال کشور ایران بوده و با تجاوز توسط روسیه از ایران جدا شده. علی الحساب برای خاک خودت که هنوز به ایران بازنگشته حرکتی بکن تا برسیم به خاک فلسطین که مال مردم دیگری ااست. بحرین هم که شاه با خیانت واگذار کرده فراموش نشه
اگر راست میگید اول سرزمینهای خودمان را که طبق عهد نامه های ترکمنچای و گلستان در زمان قاجار از ایران جدا شد را بگیرید.بعد سنگ فلسطین را به سینه بزنید.شما که اینقدر به تاریخ فلسطین آشنایی دارید چرا تاریخ کشور خودتان را نمی خوانید!!!!!!؟؟؟
بفرض اینکه کسی ملک خصوصی و منزل خود را بفروشد،نام وملیتش باید تغییر کند؟؟؟؟یک شهروند مالک تمام امکانات کشورش هست،وباید، در آن کشور زندگی کند،چه حقوق بشری درست کرده اند،،، هرکس ملکی در کشورش نداشت باید از ان کشور اخراجش کرد و دیگر حق و حقوقی از استفاده از امکانات آن کشور را ندارد!!!!!و حتی مسجد رفتن و نماز را اجازه ندارد ،
یا هرکس که خانه اش را بفروشد دیگر درآن کشور باید بمیرد
از نطر مردم فلسطین یهودی و مسلمان ومسیحیی فرقی نمیکنه همه فلسطینیها حق دارن تو کشورشون زندگی کنن و اسرائیل اشعالگره یهودیهای دیگه دنیا عاشق فلسطین هستن مثل همه مهاجراتابعیت فلسطینو بگیرن کشور جدید باید برن تو کره ماه یا فصا که کشف نشده و ساکن نداره سررمین بسازن
فقط تعداد منفی و مثبت ها رو داشته باشید .جونم به این مردم . جونم به این بصیرت و اگاهی .
برادر ارزشی غزه نری...
اون قسمت از دنیا اولین ساکننین عربها ودین شون یهودی بودند وبعد مسیحیت وبعد اسلام طهور کرده پس ادمهاش عوص نشدن و جایی نرفتن و دین بعصیهاشون تعییر کرده
خب شما که میگین یهودیان مالک فلسطین نیستن وچون مردم فلسطین نمی خوانشون
بایدبرن
چراخودتون به عربستان وسرزمین خودتون برنمیگردین
چون از اونجا رونده وازاینجا مونده اید
اصلا نمیدونم زمین مال کی هست کی مشروع کی غاصب،؟ولی یک چیز رو من میدونم،اگر در فلسطین گروهای مسلح شبه نظامی وجود نداشت قطعاً الان اوضاعشون خیلی بهتر از این بود،کشته هاشون کمتر،وضع اقتصادی هم بهتر بود،حتی شاید کشور فلسطینی هم شکل گرفته بود،
شما فکر مملکت ایران رو کنید که افغانی ها دارن ملک سند دار میخرن، و از قضا چون از قوم مغول و بی رحمی ور ذاتشونه چند وقت دیگه ایرانی وجود نداره، و فلسطینی ها اون موقع آیا سنگ ما رو به سینه میزنن؟ روح داریوش مهرجویی سرمایه ارزشمند ایران و همسرش در آرامش باشه سر هیچ و پوچ بدست افغانی سلاخی شدن
رژیم صهیونیستی طی جنگ های اعراب از جمله جنگ ۶ روزه سال ۱۹۶۷ و نیز جنگ ۱۹۷۳ بخش های وسیعی از خاک کشورهای همسایه از جمله صور و صیدا،، بلندی های جولان و غزه را اشغال و به خاک اسرائیل ملحق کرد.
اکنون نیز فلسطینی ها خواهان بازگشت رژیم صهیونیستی به مرزهای ۱۹۶۷ هستند
ولی چکنیم که رژیم صهیونیستی به دنبال تحقق شعار نیل تا فرات است که از کشورهای اتیوپی و اوگاندا و جنوب سودان و کشور سودان و مصر آغاز می شود و تا عراق ادامه می یابد!.
این زمین ها زمین های پدری اسرائیل است و فلسطینیان اونجا زو غصب کردن و حتی نمازس که میخوانند حرام است.حالا یه تعداد حاظر شدن زمین هارو بفروشند ولی بقیه خودرا مالک این سرزمین یهود میدانند....تعصبی هم عمل نکنید.چون مردم فلسطین از ایرانیا بدشون میاد
این همه حساسیت برای فلسطین چرا برای اراضی که از ایران گرفته شده توسط انگلیس و روسیه نیست مگر آذر بایجان وافغانستان بحرین و۰۰۰ مال ایران نبوده چرا شما دولتمردان از سرزمین‌های خودتان گذشتید و
خدایا این قوم نادان رادانایی ده داریم به کجا میریم ماها.متاسفانه اکثراً ازقوم یهود نژادپرست حمایت می کنن قومی که جزخودشون باقی انسانها رو حیوانهای انسان نما حساب می کنند یاقتل عام ایرانیان بادسیسه این قوم یهود رانشنیده اید.یهودیان غیرازخود راآدم حساب نمی کنند وآنان رابرده ونوکرخود می دانند.وازآنها برای رسیدن اهداف خود استفاده می کنند.یاحمله به تأسیسات نظامی کشور وله قتل وترورکردن دانشمندان ایرانی رافراموش کرده اید وای وننگ برشما باد ای وطن فروشان
ای جناب نوه عکسهای تولد لاکچری نوه آن رو هم دیدیم تحصیل و اقامت تان در کانادا را هم دیدیم و شنیدیم گفتند کانادا به خدا نزدیک تر
لطفا از ایران هم بگو از گرانی و گوشت ۵۰۰ هزار تومنی از کرایه خانه ایکاش من هم ساکن غزه بودم مطمبن هستم دولت جمهوری اسلامی زندگی ام را تامین میکرد
سلام دوستان
همه ما باید قبل از هر تفاوت نژادی و دینی و ملیتی این تفکر و برداشت ببریم
که آیا برای بشر و انسان تا کنون کدام کشور بدنبال (تلاش)رفاه و پیشرفت چه از نظر پزشکی (درمان)، تکنولوژی و... بوده؟
بنظرتون
کشور اسراییل
یا
کشور فلسطین
خدا خودش به داد ما برسه، این همه افغانی وارد کشورکردند، همین الان بخاطر حضورشون افزایش تورم و عدم امنیت داریم، وای به حال چندسال آینده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
توی مترو جا واسه ی خودمون نیست . برای سوار شده ما رو هل میدن تا خودشون اول سوار بشن.
۵۰ سال پیش هم بحرین مال ما بوده بریم بجنگیم بگیریم
درود و سپاس فروان وقت بخیر خدا قوت خدمت حسن اقا قبل از این در سر زمین اورشلیم و کنعان مسلمانان اختراع شوند قوم موسی و یعقوب یا همان ااسرائیلس بودند قرنهاها بعد اسلام به کمک اباذر غفاری بدان جا رفت بین اصلا ان منطقه هم نژاد و هم زن هستند اجداد انها بر سرموسی بلا دادند بر سر شان داره میره
از قدیم گفته اند یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوذ به دیگری
خدمت حاج اقا دوپهلو صحبت کردن الان منظورشون کدوم از دو طرفه چون هر دو صحبتشون همینه
اگه دولت ماهم فکری بحال مهاجران افغانی نکه تا چند سال. اینده ایران هم مانند فلسطین میشه. پس دولت مردان هوشیار باشید وهر چه زودتر. پاکسازی کنید
فلسطین اگربااسرائیل جنگ کندفلسطین است
اگه سخنرانیت تموم شد پاشو برو غزه و اسرائیلو نابود کن برگرد . حرف زدن که کار نداره
شما ها که این حرفها را میزنید برای ملت های دیگه خدا وکیلی چرا فکر ملت خودتون نیستین الان افغانی ها همه جوره دارند به ما مردم عادی صدمه می زنند
درست میگوئید . اسرائیلی ها نبایستی الان بفکر بازپس گیری سرزمین خود که صدها سال قبل که توسط اعراب اشغال گردیده باشند. اما از شما که میتوان انتظار داشت که بفکر باز پس گیری ملیونها متر مربع از خاکمان که کمتر ازصد سال پیش توسط همین روسیه اشغال شده باشید . وقتی سنگ فلسطین را بسینه میزند بفکر ایران خودمان هم باشید نه اینکه به آغوش همین روسیه ی اشغالگر پناه ببرید.
ما گذشتیمو گذشت انچه گذشت انچه گذشت بر سرما...............اخه عمو ،برادر ،دوست رفیق،به من وشما چه مگه ما خودمون کم گرفتاری داریم .درضمن وقت رفتنه اونی که رگ غیرتش واسه هموطن خودش نزنه بهتره بره اونجا بجنگه.
چرا اون قسمت هایی که اردن رو تشکیل میده رو ادعا نمیکنن ؟ خوبه به نحوه تشکیل کشورهای اردن و اسرائیل در زمان فروپاشی عثمانی رجوع کنید بعد اسم کشور انتخاب کنید تا کنون کشوری به اسم فلسطین وجود نداشته جز در ذهن یه عده ملی‌گرا و بعداً هم شد دستاویزی برای قهرمانی و ژست گیری برخی
اونایی ک اسرائیل راقبول دارندببینیدبزرگان اونهاچه هدفی دارندوشعارشون چیه یکم تحقیق وبرسی کنیدمتوجه اهداف شوم انهامیشید
شما اول این ۱۵ میلیون افغانی که ایران رو اشغال کردن، بیرون کن
آزاد کردن فلسطین پیشکش
هرچند که از لحاظ تاریخی، یهودیان چندهزار سال زودتر از مسلمانان در منطقه فلسطین بودن
و یهودیان حق آب و گل بیشتری دارند
راست میگی
حاج آقا الان وقت عمله،نه سخنرانی لبنان وفلسطین منتظرحضورشما وگل پسرتونه
حالاچه ربطی به ایران داره تمام داروندار مارا دودستی تحویل این واون میدهین جوانان مابیکار وضع اسفناک گرانی ومسکن وحتی درمعیشت ماندیم شما همه سرمایه ایران را دراختیارکشت وکشتاروجنگ ومسکن وحقوق بیگانه میدهید
بیت المقدس بدست یهودیان ساخته شد حضرت داود و سلیمان پس آن سرزمین بنی اسراییله
اقایون مگر شما مسلمان نیستید قران را قبول ندارید قران گفته سرزمین اسرائیل مال قوم یهود است پس فلسطین بی حساب می گوید
یه نگاه هم به نقشه ایران باستان بندازین وبفکر انتقام باشین .ویه نیم نگاه به آینده ایران افغان زده باشیم .هر افعانی لاقل پنج فرزند میاره
نظرات خوانده شد برید ب بدبختیهاتون برسید
ما آخرش متوجه نشدیم عرب‌ها سرزمین یهودیان غصب کردن یا بلعکس والا تا جایی که کتاب‌های دینی مختلف و کتاب‌های تاریخی صحبت از گذشته قوم یهود در این سرزمین می‌کنه عقل سلیم و منطق چيز دیگری ميگه
سلام. جالبه واقعا ما تحمل هموطن خودمون یه ایرانی رو نداریم اگه بگه بالای چشم ما ابروست تو همین کامنتا نسبت به هم چقدر بی تحمل و بی توجهیم. حالا واقعا جالبه برای فلسطینی که مردمش خون ایرانی رو نجس میدونن دا رن یقه چاک میدن . احسنت به شما
ما باید برای غزه خودمون رو بکشیم حتی اگر مردم عزیز فلسطین خون ما رو نجس بدونن .ما باید براشون بمیریم. . (( ببخشید. اینکه میگید نظر خود را بیان کنید منظور نظرای این شکلیه ؟؟ چون هر چی میگردم نظرای قبلی رو پیدا نمیکنم. ))
پس بطورضمنی اعتراف کردی فلسطین متعلق به برادران یهود هست خخخخخخخ
حضرت موسی در کجا بدنیا آمد و در کجا زندگی کرد
سلام اگه قرار بود این بگو مگوهای‌ امروز شما مشکل رو حل میکرد با گذشت هفتاد سال الان مشکل رو خودشون حل میکردن.شما هم هفتاد سال با هم بحث کنید نتیجه چی؟.همه به تاریخ استناد میکنندو میگید اسراعیل فلسطین رو غصب کرده.یا نکرده .یکی نیست مستند از تاریخ بیاره فلسطین چطور این سر زمین رو غصب کرده .کی حمله کرده وچند نفرو کشته تا این سر زمینو بدست آورده و در چه مقطعی از تاریخ .ممنون میشم .برای آگاهی خودم
میگم چرا در قران معنی ک میخونی همش نوشته ای قوم بنی اسراییل
اگه راست میگید وجرات دارید آذربایجان رو آزاد کنید که مال ایران بوده و تمامی اسناد موجوده.چراغی که به خونه رواست به مسجد حرامه
سلام اسراییل امروززهمدعی نیل تافرات است بحث خریدوفروش نیست اوممکن است فرداادعای شیرازبلکه کل ایرانراهم بکند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار