بازدید 2610
۳

کانادا: تحریم‌ها علیه ایران را حفظ می‌کنیم

وزیر خارجه کانادا اعلام کرد کشورش همه محدودیت‌های اعمال شده به موجب قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت را علیه افراد و شرکت‌های تحت تحریم ایرانی به موجب مقررات اقدامات اقتصادی ویژه کانادا حفظ می‌کند.
کد خبر: ۱۱۹۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ 19 October 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، تارنمای گلوبال افرز با اشاره به بیانیه ملانی جولی وزیر خارجه کانادا مدعی شد: با وجود پایان محدودیت های موشکی ایران بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱، نگرانی ها درباره برنامه هسته ای ایران همچنان ادامه دارد و کانادا این اقدامات را در هماهنگی با اتحادیه اروپا، انگلیس و آمریکا انجام می دهد تا اطمینان یابد به طور جمعی می توانیم فشارها بر ایران را به دلیل برنامه های هسته ای و موشک بالستیک و گسترش پهپادها اعمال کنیم.

به نوشته این رسانه، بسته تحریمی ۱۸ فرد و ۵۶ شرکت دخیل در فعالیت هایی را هدف قرار می دهد که در تسهیل، پشتیبانی و تامین مالی کمک کننده به فعالیت هسته ای حساس ایران نقش داشته یا می تواند نقش داشته باشد. این بسته همچین مقامات ارشد کنونی و سابق سپاه و نهادهای وابسته به آن را هدف قرار می دهد.

گلوبال افرز افزود: اعمال ممنوعیت معاملاتی برای افراد فهرست شده ادامه دارد و هر گونه دارایی احتمالی آنها در کانادا مسدود می‌شود. همچنین احتمال پذیرش افراد فهرست‌شده به موجب قانون حفاظت از مهاجرت و پناهندگان کانادا سلب می‌شود.

گلوبال افرز مدعی شد: بیانیه کانادا نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر این کشور برای تحمیل هزینه‌ها به ایران برای فعالیت‌های هسته‌ای و موشک‌های بالستیک است و کانادا با متحدانش همکاری خواهد کرد تا ایران را در قبال تلاش‌های هسته‌ای بی‌ثبات‌کننده‌اش پاسخگو بداند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
مگر دیروز وزارتخارجه مان دستور نداد تحریمها از امروز لغو شوند؟
کانادا اراده مستقل ندارد طفیلی امریکا هستند. این کشور و کشوهایی چون انگلیس ذلیلترند چون اراده مستقلی ندارند در مقایسه با اینها امریکا قابل احترام است.
اگه راست میگی و شرف داری آقازاده های مسولین ما رو دیپورت کن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست