بازدید 5904

مساله اصلی اسراییل ایران و انقلاب اسلامی است

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه نشست معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور در مورد حوادث منطقه و جنگ فلسطین و اسرائیل به بیان مطالبی پرداخت.
کد خبر: ۱۱۹۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ 19 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: محسن رضایی با اشاره به حوادث دردناک غزه و ددمنشی رژیم خونخوار صهیونیستی گفت: حتی هیتلر و جلادان تاریخ هم به بیمارستان‌ها حمله نمی کردند و از این به بعد بایدن یا سازمان حقوق بشر چه جوابی برای دفاع از حقوق بشر خواهند داشت و اگر این موضوع را مطرح کنند چیزی جز تمسخر خودشان نخواهد بود.

وی افزود: یک رژیم غاصب به جای اینکه در جنگ با رزمنده‌ها و نظامیان مبارزه کند مردم بی‌گناه و بی دفاع را بمباران می‌کند و جنایات بزرگی در حال انجام دادن است. چون این مسئله ممکن است طول بکشد در استان‌ها مردم را توجیه کنید و آن‌ها که می‌پرسند چرا باید به فلسطین کمک کنیم، آگاه باشند که مسئله اسرائیل تنها مساله فلسطینی ها نیست. ملت ما از دست اسراییلی ها آسیب دیده‌ است. در جنگ صدام علیه ایران اسرائیل وآمریکا نقش اول را داشتند . در ترور دانشمندان ایران آنها عامل اصلی بودند، قطعنامه‌ برجام را آنها با کمک ترامپ دفن کردند. و هرجا که ایران می‌خواهد ارتباطات بین‌المللی داشته باشد اسرائیل نقش مخرب ایفا ‌می‌کند و جنایات این کشورعلیه ایران خیلی بزرگ است. مردم ما این جنایات را می دانند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به این سوال که «آیا ایران وارد صحنه می شود یا خیر؟» گفت: ایران به دقت در حال رصد و مشاهده صحنه است و معتقدیم این وضعیت نباید ادامه پیدا کند. چهره واقعی اسرائیل و حامیانش مشخص شده است و می‌بینیم که در بیانیه محکومیت حمله به بیمارستان که توسط بایدن و مکرون صادر شد اسمی از عامل حمله آورده نشد. حوادث بسیار مهمی در حال رقم خوردن است و باید آماده باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست