بازدید 1634
رئیس ستاد انتخابات خبر داد؛

ثبت نام نهایی داوطلبان مجلس از امروز تا ۳ آبان

معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات گفت: ثبت نام نهایی داوطلبان مجلس دوازدهم که از امروز آغاز شده است و تا سوم آبان ادامه دارد دیگر قابل تمدید نیست.
کد خبر: ۱۱۹۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 19 October 2023

 

به گزارش  تابناک از ایرنا، سید محمد تقی شاهچراغی، صبح امروز پنجشنبه و همزمان با آغاز ثبت نام نهایی داوطلبان مجلس شورای اسلامی در نشست خبری‌ گفت: ثبت نام نهایی داوطلبان مجلس دوازدهم امروز آغاز شده است و تا سوم آبان به مدت هفت روز از ساعت ۸صبح تا ۶ بعد از ظهر ثبت نام‌ صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی وزارت کشور افزود: افرادی که در مرحله پیش ثبت نام را طی کرده و کد پیگیری دریافت کردند، می‌توانند وارد سامانه شوند و ثبت نام نهایی را انجام دهند. لازم به ذکر است ثبت نام از امروز تا روز سه شنبه ۳ آبان ادامه دارد و این مدت قابل تمدید نیست.

رئیس ستاد انتخابات کشور همچنین عنوان کرد: داوطلبان باید اطلاعات خواسته‌های جدیدی که در پرسشنامه قرار دارد، تکمیل کنند.

شاهچراغی افزود: البته امر داوطلبان در حین وارد کردن اطلاعات نیاز به ترک‌ اتاق را داشته باشند مانعی ندارد اما اگر تایید نهایی را بزنند، امکان برگشت و ویرایش وجود ندارد.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: امکان ثبت نام در اختیار هر آن‌ کس‌ که احساس می‌کند می‌تواند در ‌انتخابات موثر باشد، گذاشته شده است.

ثبت نام نهایی داوطلبان مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهر به مدت یک هفته آغاز شد و داوطلبان می توانند از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir بصورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در مرحله پیش ثبت نام، نام نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کردند مجاز به ثبت نام نهایی هستند.

محمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور مدت زمان نام نویسی را بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه عنوان کرد و گفت: بستگی به بسته‌بندی دارد که داوطلبان از قبل انجام داده‌اند و باید اطلاعاتشان را از قبل آماده کنند که در اطلاعیه‌های ستاد انتخابات به اطلاع آنها خواهد رسید و در پیامک‌هایی که برای آنها رفته مشخص شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره جابجایی حوزه انتخابیه گفت: در طول دوره ثبت نام نهایی، داوطلبان از صبح ۲۷ مهرماه تا ۱۸ بعدازظهر سوم آبان می توانند حوزه انتخابیه خود را جابجا کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست