نبض خبر

حرف‌های تلخ مهدی هاشمی درباره قتل مهرجویی

کد خبر: ۱۱۹۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ 19 October 2023
تعداد بازدید : 7099
بازدید 22506
مهدی هاشمی بازیگر سینما و تئاتر ایران، در بهت و حیرت از آنچه بر داریوش مهرجویی و همسرش رخ داد، حرف‌های تلخی درباره قتل داریوش مهرجویی و آنچه پس از آن رخ داد، بیان کرده است. اظهارات این بازیگر پیشکسوت را می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲۲
آقایون انتظار دارند دولت و ملت چه کار بکنند ؟ مملکت را تعطیل بکنند به خاطر یک قتل ؟ اتفاقی که افتاده برای همه ناراحت کننده هست و پیگیری و مجازات عاملین آن خواسته همه مردم و مسئولین است ولی دیگه قرار نیست که انتظار بیش از این داشته باشیم . آقای مهرجویی یک هنرمند بزرگ است ( بود البته ) که در آن شکی نیست ولی خدمات او به عنوان شغل ایشان بوده و در قبال همه خدمات خود دستمزد دریافت کرده است همانطوریکه سایر مشاغل هم همین طور هستند . نباید با احساسات مردم موج سواری کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
همین پاداش هم نصیبت میشه جناب هاشمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
چه گفت باید مملکت رو تعطیل بکنیم؟؟؟ چرا درست تحلیل نمی‌کنید؟ منظور این است که نباید راحت از این مسئله عبور کنیم. این مسئله فقط در قتل این هنرمند خلاصه نمی‌شود که به قول شما اتفاقی افتاده و تمام بلکه این اتفاق ریشه در کلیت اچتماعی دارد که جانورانی اینچنین در آن تولید میشوند و هر از گاهی یکی از این اتفاقات را در اخبار میشنویم و این مورد شاید بدترین نمونه جنایات باشد. یک هنرمند که صرفا تخصص او در حوضه احساسات و عواطف اجتماعی است را اینطور به قتل برسانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
پس چطور برای یک شخص امنیت ملی یک کشور به خطر می افتد. الان بی ارج و قرب ترین مردم در این کشور قشر فرهنگی و هنری و معلم است. ولی این پایان ماجرا نیست حضرات.
وقتی کمی از دور به این اتفاق نگاه میشه خیلی اسفبارِ . که دو هنرمند بوسیله ارازل و اوباش به این شکل از بین برن . !!!!!!!!!!!!!! جامعه ای که چنین افراد پلیدی رو در خودش رشد داده به جامعه حیوانات وحشی بیشتر میخوره تا جمعه انسانی. واقعا شرم آور و خجالت آوره . این وحشی ها در میان ما رفت و آمد میکنن شاید بارها از کنار ما گذشته باشن.
چشم از فردا می سپارند اول و آخر محل زندگی هنرمندان را پست کنترل بگذارند تا شبیه بقیه دنیا بشویم. نمی دونم این دنیایی که شما ازش حرف می زنید کجا است. ولی جمیز کامرون هم با ماشین شخصی خودش در خانه خودش مثل بقیه مردم زندگی می کنه.
چی باعث شده شما خون خودتون را از بقیه پررنگ تر ببینید نمی دانم.
ساخت چند تا فیلم خوب که در تراز جهانی حرفی هم برای گفتن ندارد، رنگ خون کسی را عوض نمی کند. آنچه باعث برتری آدم ها می شود اخلاق و انسانیت است که اکثریت هنرمندان چندان با آن آشنا نیستند. این را براساس فخر و غروری که در چهره هاتون موقع تشییع جنازه یکی از همکارانتون هست؛ عرض می کنم. وگرنه مردم عادی که سعادت زیارت و معاشرت با شما را نباید داشته باشند.
خدایا این به اصطلاح هنرمندا چقدر بی منطق، طلبکار و شکای از همه چیز هستند همیشه!!! یه قتل بر سر مسائل شخصی اتفاق افتاده هرچند دردناک و تاسفبار، اما عومل انتظامی و قضایی با قید فوریت بلافاصله وارد عمل شدند و در کمتر از 24 ساعت چندین نفر مظنون بازداشت شدند بعدش هم تشییع جنازه و خاکسپاری با کمال شک.ه و احترام برگزار شده حالا ایشون آسمون رو به ریسمون میبافه تا بالاخره همه رو زیر سوال ببره و متهم کنه. از نظر اینا همه مقصرند و کوتاهی میکنند و نالایقند الًا خودشون!!!
چقدر طلب کار . فرق شما با بقیه اینه که دیده می شوید همین . دهها مهندس خبره و پزشک توانمند و وکیل کار گشته و کار آفرین و تولید کننده توانمند و دلسوز اساتید و معلمان بزرگ و موثر در گمنامی و ...‌.‌در گوشه گوشه کشور در شرایط بسیار دشوار آب و هوایی دور از مرکز و امکانات کاملا ناشناخته کار و خدمت میکنند .
قصاص قبل از جنایت نکن آقای هاشمی ، وضعیت اجتماعی اقتصادی فرهنگی مملکت خوب نیست ولی قرار نیست هر قتلی رو به گردن حکومت انداخت ، البته که تا امنی زیاده چه برای سروانی مثل مهرجویی و چه برای ما بدبخت بیچاره ها.
چطور گاهی مصلحت باشه نه به اعدام میگید و از هر قاتلی دفاع میکنید به خودتون که میرسه عالم و آدم باید نگهبان زندگی شما باشن واقعا که ..تازه خیلی از فیلم‌های شما فرهنگ اصیل ایرانی رو از بین برد و اون دنیا پاسخگو خواهید بود که با الگوی نادرست شدن چه بر سر فرهنگ و اخلاق این نسل اوردید حالا جایزه هم میخوایین؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
خوب گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
احمق ها واسه شهید عجمیان که قاتلاش مثل شمر و حرمله بودن پادرمیونی میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
نه به قاتل مهرجویی#
اگر هنرمندها راست میگن این هشتگ رو بذارن
خدا رحمت کند ایشان را . ولی روزانه چندین قتل به همین روش در کشور اتفاق می افتد.
والا اون ارزش داشت بادیگارد داشته باشه چون مثل تو نبود وطن دوست بود
بنده خدا پلیس شب و روز داره کار میکنه میگه بی تفاوت خدارو شکر مهرجویی مثل تو نبود .
زر مفت نزنید از خود راضیهای طلبکار ،
با اینهمه پول یا مفتی که از مردم و صدا سیما میگیرید خودتان برای خودتان محافظ بگیرید چرا از مردم و دولت انتظار بیجا دارید ! نهایت استخدام یه محافظ خرج یک بار سفر به خارج شماهاست به جایتون بر نمیخوره ،منتها همیشه طلبکارند، اون از بیمه بازیگر و مالیات دادنشون این هم از مراقبتتون ،مگه چه گلی به سر مردم زدید که اینقدر خودتان را بالا بالا حساب میکنید، خجالت بکشید از اینهمه متوقع بودن
هیچی نگو از مردم کمک بخوا
این اهالی سینما باید برند مسافرکشی کنند خیری از این به اصطلاح هنرشون ندیدیم امیدوارم سینمای ایران زودتر تعطیل شود که فقط مایه رواج بی فرهنگی در میان ملت است.
باشه چشم ازفردامیسپارم مثل عروس راه ببرنتون.
برا مهران رجبی و افخمی و بقیه پاچه خوار ها بادیگارد لگذارید