بازدید 2296
۱

واکنش مشاور رهبر انقلاب به جنایت اسرائیل در غزه

مشاور مقام معظم رهبری در پیامی تاکید کرد: دیگر جایی برای صهیونیست‌های غاصب و افسارگسیخته در این منطقه وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۹۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ 18 October 2023
واکنش مشاور رهبر انقلاب به جنایت اسرائیل در غزه

 

به گزارش تابناک، علی‌اکبر ولایتی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه که به شهادت و زخمی شدن صد‌ها تن از زنان و کودکان و مردم بی‌گناه و غیرنظامی بی دفاع انجامید را به شدت محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایت بی‌سابقه در بیمارستان المعمدانی غزه که به شهادت و مجروح شدن صد‌ها تن از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین انجامید، در تاریخ معاصر بی‌سابقه است و این جنایت شنیع نشان داد که دیگر هیچ جایی برای صهیونیست‌ها در این منطقه بسیار مهم و مقدس و خاستگاه پیامبران الهی وجود ندارد.

جنایتکاران جهانی، چون آمریکا که بی دریغ از این رژیم جعلی حمایت می‌کنند و پایه‌گذاران جنایات بشری تاریخ معاصر و متاخر، یعنی انگلیسی‌ها نقش اساسی در ایجاد این پایگاه ترور، وحشت، کودک کشی، آدم کشی و نفی بلد مردم بی گناه دارند و مقصران اصلی این طراحی جنایتکارانه هستند.

بی تردید هیچ راهی جز ریشه کن کردن این غده سرطانی وجود ندارد و حامیان این دیوسیرتان بشرنما بدانند این اعمال شقاوت‌آمیز تیر خلاصی است بر پیکر صهیونیزم و قطعا صبر مسلمانان و آزادی خواهان جهان دیگر لبریز شده و به توصیه‌های سازشکاران اعتنا نخواهند کرد و بی‌تردید روز‌های پایانی عمر این رژیم سفاک خواهد بود و ان‌شاءالله با نابودی آن‌ها هر چه زودتر مسلمانان جهان در مسجد الاقصی نماز خواهند خواند.

صهیونیست‌ها یقین بدانند که مسلمانان با دست خالی توانسته‌اند رژیم اشغالگر و حامیان آن‌ها را این چنین ذلیل کنند و به زودی از سرزمین‌های اسلامی ریشه‌کن خواهند شد.

ان‌شاءاالله

علی اکبر ولایتی

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
در جانی بودن رژیم صهیونیستی شکی نیست اما کاش آقای ولایتی پسران خودش رو بفرسته غزه برای مبارزه با صهیونیسم
چون با حرف زدن ایشون دردی از مردم غزه درمان نمیشه
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم