بازدید 4176
بزرگتر از من الان در فوتبال نیستند، قرار نیست بهر قیمتی باشم

کریم باقری: کاش درویش آن دروغ را نمی‌گفت

نمی‌توانستم بدون قرارداد بلند شوم و سر تمرین پرسپولیس بروم. باشگاه با من تماسی نگرفت و بنابراین متوجه شدم دنبال تمدید قراردادم نیستند. به همین سادگی جدا شدیم
کد خبر: ۱۱۹۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ 17 October 2023

کریم باقری این فصل از پرسپولیس کنار گذاشته شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کاپیتان و ستاره سابق تیم ملی فوتبال که جزو نوادر فنی و اخلاقی تاریخ فوتبال ایران بود حالا می‌گوید: من آدمی نیستم که بخواهد به هر طریقی در این فوتبال باشد.

حرف‌های آقاکریم محبوب فوتبالی‌ها را که با یک روزنامه ورزشی مصاحبه کرده ، بخوانید:

قرار نیست کریم باقری تا آخر عمر در فوتبال باشد. به هر حال هر آمدنی، رفتنی دارد و دوستان دیگر مشغول کار هستند و این چرخه ادامه دارد. تمام زندگی من در فوتبال خلاصه شده است اما اگر بخواهم راستش را بگویم این روزها حال و حوصله زیادی ندارم. به همین خاطر سعی می‌کنم یک مقدار دور باشم. من دوست داشتم آقای درویش صحبتی نمی‌کرد یا حداقل در مورد من دروغ نمی‌گفت. این صحبت‌ها بار دیگر تکرار می‌کنم دروغ محض بود و به همین خاطر هم از خودم دفاع کردم.

 

همه مردم می‌دانند قرارداد من با پرسپولیس به اتمام رسیده بود و بنابراین باشگاه باید برای تمدید قرارداد تماس می‌گرفت. من که نمی‌توانستم بدون قرارداد بلند شوم و سر تمرین پرسپولیس بروم. باشگاه با من تماسی نگرفت و بنابراین متوجه شدم دنبال تمدید قراردادم نیستند. به همین سادگی جدا شدیم و شما هم دیدید پس از آن تمام تلاش من این بود که برای پرسپولیس حاشیه‌ای درست نکنم.

 

حالا می‌بینم مدیرعامل باشگاه جلوی خبرنگاران و این همه دوربین و... می‌آید و می‌گوید من خودم خواستم از پرسپولیس بروم! این حرف‌ها قشنگ نیست و بهتر است ما یک مقدار معرفت داشته باشیم. اگر نمی‌توانیم راستش را بگوییم حداقل دروغ نگوییم. آیا حرف بدی می‌زنم؟

 

کریم باقری آدمی نیست که بخواهد به هر طریقی در این فوتبال باشد. اسامی خیلی بزرگ‌تر از من بوده‌اند که الان دیگر در فوتبال نیستند. قرار هم نیست من کریم باقری همیشه باشم و از لطف و محبت همه مردم و دوستان هم تشکر می‌کنم. دنبال حاشیه و حاشیه‌سازی هم نبودم و امروز اگر نیستم قرار نیست پرسپولیس را به حاشیه ببرم اما گاهی حرف‌هایی آدم می‌شنود که مجبور به واکنش می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار