بازدید 3720
۸

ادعاهای شولتس علیه ایران و حزب الله

صدر اعظم آلمان امروز باری دیگر با نادیده گرفتن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی تلاش کرد گسترش تنش‌ها در پی جنگ غزه را به ایران و حزب‌الله لبنان مرتبط سازد.
کد خبر: ۱۱۹۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ 17 October 2023

به گزارش تابناک،ایسنا نوشت: در ادامه حمایت‌های دولت آلمان از رژیم صهیونیستی که در حملات تلافی‌جویانه‌اش علیه غزه در پی عملیات گسترده «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی مرتکب جنایت جنگی، از جمله بمباران غیرنظامیان و محاصره انسانی این منطقه شده است، «اولاف شولتس» صدر اعظم آلمان امروز در یک کنفرانس خبری مشترک با ملک عبدالله دوم، شاه اردن در برلین، با تلاش برای مقصر دانستن ایران و حزب‌الله لبنان در گسترش‌ تنش‌ها در این جنگ گفت: «صراحتا به حزب‌الله و ایران هشدار می‌دهم که در این درگیری دخالت نکنند.»

این اظهارات شولتس در پی برخی درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان در مرزهای شمالی اراضی اشغالی به دنبال اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه خاک لبنان مطرح می‌شود.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگویی تلویزیونی در این باره تاکید کرده که «جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه از جنگ استقبال نکرده است. تلاش ما متمرکز بر احقاق حقوق فلسطینی‌ها و عدم گسترش جنگ است.»

وی تاکید کرد: تلاش‌های زیادی در منطقه در حال انجام است که دامنه جنگ گسترش پیدا نکند.

امیرعبداللهیان با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی اخیرش با وزیر امور خارجه ایرلند گفت: امشب با وزیر امور خارجه ایرلند به صورت تلفنی رایزنی کردم، او حامل پیامی از سوی غرب برای ما بود. در این گفت‌وگو به وزیر خارجه ایرلند گفتم که به طرف‌های غربی بگوید منصفانه عمل کنند. من به ایشان گفتم که ما به نیروهای مقاومتی دستور نمی‌دهیم و آنها راسا تصمیم می‌گیرند.»

وزیر امور خارجه ایران، با این وجود، تاکید کرد: در این گفت‌وگوی تلفنی تاکید کردم اگر جنایت‌های جنگی رژیم صهیونسیتی متوقف نشود، جبهه‌های جدیدی گشوده می‌شود و این موضوع اجتناب ناپذیر خواهد بود.

حمایت کشورهای اروپایی و آمریکا از رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حالی ادامه دارد که بر اساس آمارها شمار شهدای حملات چند روز گذشته علیه مردم نوار غزه به بیش از ۲۶۷۰ نفر رسیده است که اغلب آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

اما مقامات این کشورها تلاش می‌کنند با گرفتن انگشت اشاره خود به سمت ایران به دلیل حمایت‌های معنوی‌اش از جنبش حماس بر این واقعیت سرپوش بگذارند که تجاوزات، اشغالگری، خشونت و شهرک‌سازی‌های صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی طی بیش از هفت دهه گذشته دلیل اصلی خشم مردم فلسطین و شکل‌گیری عملیات حماس علیه صهیونیست‌ها در هفته گذشته بوده است.

رژیم صهیونیستی نیز در پاسخ به این عملیات غافلگیرانه وضعیت جنگ اعلام و حملات جنایتکارانه خود را علیه مردم بی‌دفاع غزه آغاز کرد و تاکنون به آن ادامه داده است.

در این میان، دولت آلمان آشکارا و قاطعانه از این جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرده و حتی مدعی شده است که اسرائیل حق دفاع از خود دارد. آلمان در راستای این موضع حمایتگرانه خود از رژیم صهیونیستی مهمات و پهپاد در اختیار آن نیز قرار داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
بی حیایی کن هرچه خواهی کن
حالا خوبه کوره های آدم سوزی تو آلمان بوده. پیشنهاد میکنم آلمان یک تکه از کشورش را بده به یهودیها و این غائله تمام بشه
این اروپاییهای دریوزه حیا را خوردند و شرف را قی کرده اند
بهتر است اقای شولتس یکی از ایالتهای المان را برای اسکان یهودیان نژاد پرست اختصاص دهد و دنیارا از درد سر این رژیم سفاک و بی عاطفه و خونریز و نژاد پرست نجات دهد.
اقای بایدن هم با مشورت کنگره و سنا می تواند یک زمین به این قوم اختصاص دهد و اینقدر خودرا به درد سر نیندازد
در هر جنگی این المان ها نقش اصلی را داشتند از جنگ جهانی اول تا دوم که همین یهودیان را انها کشتند تا جنگ ایران و عراق که عراق را به بمب شیمیایی مجهز کردند و الان جنگ اوکراین ... تا نسل المانی و انگلیسی در جهان هست جنگ و خونریزی وجود دارد همی صهیونیستهای قاتل از نسل اروپایی هستند
قرار بوده این بمب ها و موشکها به اوکراین فرستاده شوند و علیه روسیه بکار گرفته شوند. حالا که برای خراب کردن خانه های مردم غزه هدر شده اند، از انتقام سخت مسلمانان و اعضای مقاومت بیم دارند و با هیاهو و فرافکنی می خواهند رژیم منحوس جنایتکار و کودک کش را از مجازات مصون کنند.
شول تس هم دشمن روسیه است دیگه! مگر فراموش کرده اید که اساسی ترین نقش را در شکست دادن هیتلر روسیه و در زمستان سرد ایفا کرد.
شولتس زمستان سرد دوم در راه است.
خوی نازیسم ونژادپرستی همچنان در وجود این وحوش موج میزند .
برو بزرگ‌تر و صدا کن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست