بازدید 2116

پیام فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمنان ایران اسلامی و بدخواهان بدانند ما تا آخرین لحظه و تا آخرین نفس گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستیم و در این راه از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۹۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ 16 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع خلبانان و کارکنان فنی این نیرو، گفت: دشمنان با به راه انداختن جنگ همه جانبه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال لطمه زدن به این نظام و انقلاب هستند و در این راستا مجهز شدن به دانش روز دنیا و ارتقای بصیرت یکی از راه‌های مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان است و ما با اتکا به دانش بهروز متخصصان خود و ارتقای بصیرت دینی، سیاسی و شناختی، با جنگ ترکیبی دشمنان مقابله می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در آینده‌ای نه چندان دور، دنیا با علوم و تکنولوژی‌های جدید متحول خواهد شد و نیروی هوایی ارتش نیز از این امر مستثنی نیست افزود: شما عزیزان باید همیشه و در همه حال به دنبال کسب علم و دانش باشید و آن را در سرلوحه کارهای خود قرار دهید و با تمام قدرت در راه پیشرفت ایران اسلامی و نیروی هوایی در تراز انقلاب قدم بردارید.

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه آینده پژوهی در صنعت هوانوردی و حوزه نظامی از برنامه‌هایی است که با قدرت توسط نیروی هوایی ارتش در حال پیگیری است و با همکاری نخبگان و دانشمندان این نیرو و مراکز علمی کشور به موفقیت‌هایی دست یافته‌ایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش امروزه با بیان اینکه پهپادها و هواپیماهای بدون سرنشین نقش محوری در عملیات‌های نظامی ایفا می‌کنند و چهره عملیات‌های نظامی را تغییر داده‌اند، اظهار کرد: ما در نیروی هوایی ارتش از این امر غافل نیستیم، چنانچه مشاهده می‌کنید در طی چند سال اخیر پیشرفت‌های زیادی در این حوزه توسط نیروهای مسلح ما به دست آمده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری معتقدند که یک الگوی خوب می‌تواند ارزشهای انسانی، امید، ایجاد انگیزه و هدف، روحیه و امکان دستیابی به کمالات عالی را در انسان شکوفا و مهیا کند خاطرنشان کرد: شهیدان بابایی، صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای والامقام الگو و سرمشق تمام عیاری برای تمامی نسل‌های آینده و نیروهای مسلح هستند و ما باید با وجود چنین الگوهایی به خود ببالیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی و بدخواهان بدانند ما تا آخرین لحظه و تا آخرین نفس گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستیم و در این راه از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست