بازدید 5481
۱

شرایط فروش خودروهای مزایده ای اعلام شد

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شرایط فروش خودروهای در اختیار خود را برای عرضه در مزایده های سراسری و فوق العاده اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۹۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹ 15 October 2023

 (۲۱:۲۱) ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ آخرین خودرو
شرایط فروش خودروهای مزایده ای اعلام شد
به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پیرو دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای متروکه در بنادر و گمرکات استان هرمزگان، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذی ربط، در نظر دارد ۱۰۳۸ دستگاه خودروی سواری، سنگین، ماشین آلات راهسازی را در مزایده های فوق العاده ۵۸۰ مخصوص هرمزگان و مزایده سراسری الکترونیکی فوق العاده ۵۸۱ وسایل نقلیه را به فروش برساند.

بر اساس اطلاعات جدول زمان بندی، علاقه مندان می‌توانند با دریافت اطلاعات مزایده از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیک دولت و یا تارنمای سازمان اموال تملیکی،‌ مورخ ۲۴ مهرماه از خودروهای عرضه شده بازدید به عمل آورده و پیشنهادهای قیمتی خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
چون ما مسلمانیم وکشورمان هم اسلامی است لطفاً جهت رفع شبهه علمای عالیقدر دین بفرمایند آیاخریدن واستفاده کردن ازاین خودروها که درواقع مال کس دیگری بوده وتوسط سازمانهای خاصی به تملک درآمده مباح هست یاخیر وباکدام آیه کلام اله مجید مطابقت دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی