بازدید 49034
۱

وحیده محمدی فر کیست؟ ماجرای قتل به همراه داریوش مهرجویی

وحیده محمدی فر فیلمنامه نویس، طراح لباس و دستیار کارگردان ایرانی است که در ۱۹ بهمن ۱۳۴۷ متولد شد. او در تاریخ 22 مهر 1402 به همراه همسرش- داریوش مهرجویی به شکلی فجیع به قتل رسید.
کد خبر: ۱۱۹۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵ 15 October 2023

وحیدی محمدی فر کیست؟ ماجرای قتل به همراه داریوش مهرجویی

به گزارش «تابناک»، وحیده محمدی فر دانش آموخته رشته روانشناسی از دانشگاه تهران و همسر داریوش مهرجویی فیلم ساز شناخته شده سینما بود.

او فعالیت در سینما را از سال ۱۳۷۵ و با بازی در فیلم سینمایی لیلا آغاز کرد. محمدی فر با نگارش اپیزود اول فیلم نامه داستان های جزیره نویسندگی را به شکلی جدی پی گرفت و با نگارش مشترک فیلم نامه مهمان مامان با مهرجویی و مرادی کرمانی به نامی آشنا در عرصه فیلم نامه نویسی مبدل شد.

وحیده محمدی فر سابقه فعالیت در آثاری همچون لامینور، اشباح، چه خوبه که برگشتی، نارنجی پوش، سنتوری و آسمان محبوب من را در کارنامه هنری خود دارد.

ازدواج با مهرجویی

محمدی فر با داریوش مهرجویی کارگردان مشهور کشورمان ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام مونا است.

قتل فجیع در خانه

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۲ در ویلایشان در شهر کرج به قتل رسیدند. این خبر در تاریخ ۲۳ مهر توسط محمدمهدی عسگرپور، رئیس هیئت‌رئیسه خانه سینما، و همچنین توسط یکی از سینماگران حاضر در محل وقوع حادثه تأیید شد.

حادثه در مشکین‌دشت کرج رخ داده و دختر داریوش مهرجویی ماجرا را به پلیس گزارش داده‌است. تحقیقات انتظامی دربارهٔ عاملان و انگیزه این قتل‌ها هنوز به صورت رسمی منتشر نشده‌اند و جزئیات بیشتری در دسترس نیستند.قبل از این حادثه، وحیده محمدی‌فر، نویسنده و همسر داریوش مهرجویی، در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی از تهدیدهای «شخصی ناشناس با لهجه غیر ایرانی» با چاقو اطلاع داده بود.

استوری عجیب محمدی فر مدتی پیش از قتل

مدتی قبل از مرگ، وحیده محمدی‌فر، نویسنده سرشناس در حساب شخصی خود در اینستاگرام ضمن شرح ماجرای هولناک، از تهدید شدن توسط شخصی با چاقو خبر داد و نوشت: آیا همسر داریوش مهرجویی، پیشکسوت هنر این مملکت، بابد توسط آدم بیگانه ،به چاقو تهدید شود؟

به گزارش سینما اعتماد، همسر داریوش مهرجویی با اشاره به اینکه در چند وقت اخیر مورد دستبرد هم قرار گرفته‌اند تاکید  کرد: در چند وقت اخیر دو سنتور با اسم و عکس‌های بهرام رادان و داریوش مهرجویی از آنها به سرقت رفته که خرید و فروش آن دزدی و غیرقانونی است.

 

نوشته وحیده محمدی فر را ببینید:

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
حیف حیف...
حیف آقای مهرجویی و همسرشون...
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی