بازدید 18203

چرا تارانتینو با خلبان‌های صهیونیست کنار هلی کوپتر عکس گرفت؟

اگرچه تنها دو درصد جمعیت آمریکا را یهودیان تشکیل می‌دهند اما آنها بسیاری از نقاط کلیدی آمریکا را دارند و این در همه بخش‌ها از جمله سینما ریشه تاریخی دارد.  نسل اول مهاجران یهودی از اروپای شرقی استودیوهای خود را در کالیفرنیا ساختند. مهاجرانی مانند کارل لمل، آدولف زوکور و ساموئل گلدوین برخی از بنیانگذاران کلیدی استودیوهای هالیوودی در دهه 1920 میلادی بودند که امروز آنها را می‌شناسیم.
کد خبر: ۱۱۹۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 14 October 2023

چرا تارانتینو با خلبان‌های صهیونیست کنار هلی کوپتر عکس گرفت؟

حضور کوئنتین تارانتینو، کارگردان هالیوودی در یک پایگاه نظامی اسرائیل و عکس گرفتن با خلبانان هلی کوپترهایی که روزهاست در حال کشتن فلسطینی‌ها هستند، بسیاری از دوستداران سینما را شوکه کرد اما چرا او چنین کرد و آیا تارانتینو در این مسیر تنها است؟

به گزارش «تابناک»؛ امروز نام کوئنتین تارانتینو در صدر خبرها قرار گرفت اما نه به مناسبت بیست و نهمین سال رونمایی از بهترین فیلمش پالپ فیکشن در 14 اکتبر 1994. او به اسرائیل رفت و در پادگان صهیونیست‌ها، در کنار خلبان‌هایی عکس گرفت و به آنها روحیه داد که در روزهای اخیر مداوماً در حال بمباران نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بودند؛ سطحی از خشونت که در هیچ کدام از فیلم‌های این کارگردان آمریکایی تاکنون ندیده‌ایم و اگر چنین فیلمی بسازد، از رده سنی برخوردار می‌شود که عملاً اکران گسترده‌اش در آمریکا را ناممکن می‌سازد.

تارانتینو اما تنها نیست و بخش وسیعی از چهره‌های شناخته شده سینمای آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت کردند و حتی بیانیه‌هایی در حمایت از این رژیم غاصب امضاء کردند اما چرا چنین وضعیتی پیش آمده و کمتر چهره هنری مطرحی در آمریکا جرات می‌کند حتی خواستار ارسال کمک‌های انسان دوستان به مردم غزه شود؟ کانیه وست خواننده در سال 2020 به وضوح پاسخ این سوال را داد و گفت هالیوود توسط یهودی‌ها اداره می‌شود؛ مسئله‌ای که منجر به خشم گروهی از چهره‌های بانفوذ و حتی مقالات نشریات اسرائیلی علیه او شد.

اگرچه تنها دو درصد جمعیت آمریکا را یهودیان تشکیل می‌دهند اما آنها بسیاری از نقاط کلیدی آمریکا را دارند و این در همه بخش‌ها از جمله سینما ریشه تاریخی دارد.  نسل اول مهاجران یهودی از اروپای شرقی استودیوهای خود را در کالیفرنیا ساختند. مهاجرانی مانند کارل لمل، آدولف زوکور و ساموئل گلدوین برخی از بنیانگذاران کلیدی استودیوهای هالیوودی در دهه 1920 میلادی بودند که امروز آنها را می‌شناسیم.

کارل لمل، یهودی آلمانی الاصل، قبل از راه اندازی یونیورسال پیکچرز، لباس به بازار عرضه می‌کرد.  آدولف زوکور پارامونت پیکچرز را تأسیس کرد، یهودی مجارستانی الاصل که قبل از ورود به تجارت سرگرمی خز می فروخت. شریک تجاری بعدی زوکور، جسی لاسکی، یک یهودی آمریکایی تبار بود. مارکوس لو، یک یهودی آمریکایی الاصل، قبل از اینکه به سینما (AMC Loew's) و تولید بپردازد، از وودویل آمد. این نمونه‌ها ادامه می‌یابند و شامل Shmuel Gelbfisz (ساموئل گلدوین) می‌شود که قبل از ورود به تجارت فیلم، دستکش می‌فروخت (Jewish Unpacked، 2021). از آنجایی که بسیاری از بنیانگذاران اصلی استودیوهای هالیوود یهودی بودند، طبیعی بود که یهودیان در طول زمان فعال شوند و در پست های ارشد در هالیوود قرار گیرند.

آنها طی یک قرن به مرور شاهراه‌های صنعت سرگرمی را به دست گرفتند و اگرچه عده‌شان روی کاغذ زیاد نیست اما نام‌هایشان پیاپی تکرار می‌شود. در چنین شرایطی بسیاری از سینماگران برای آنکه در گردونه باقی بمانند، مجبورند در چنین مقاطعی برای صهیونیست‌ها خوش رقصی کنند و دست به رفتارهای شوک برانگیزی نظیر آنچه تارانتینو انجام داد، بزنند. بدین ترتیب ستاره‌هایی با قدرت نرم بالا، به ابزار رسانه‌ای موثر رژیم صهیونیستی تبدیل می‌شوند و فضا را برای جنایتی بزرگ مهیا می‌سازند؛ فاجعه‌ای که اکنون در حال وقوع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۱
این خبربسیارخوبیه بنظرم!!!؟؟؟ رژیم صهیونیستی دربدترین شرایط گرفتارشده است وحالادست به دامان هرکسی میشودتاروحیه ازدست رفته نظامیان ومهاجران یهودی روافزایش دهد.زهی خیال باطل که دیگرترمیم پذیرنیست.
نفوذ یهودیان فقط محدود به هالیوود نیست،بلکه بیشتر رسانه‌های بزرگ دنیا،اکثر بانکها و صرافیها همچنین جواهر فروشان و سهم داران بزرگ وال استریت یهودی هستند،فقط این نکته جای سوال است ک چرا رهبران حماس با علم به این موضوع این نوع از حمله به اسرائیل را انتخاب کردن؟حمله ایی که در نهایت دودش ب چشم مردم عادی غزه رفت،و عملا این حمله دستاوردی برا فلسطین ها نداشت،و جای ظالم با مظلوم بواسطه قدرت رسانه ایی صهیونیستها عوض شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
هفتاد ساله زیر بمبارانن.چیکار بکنن؟همچنان زبر بمباران بمانن تا کامل نابود بشن تا بعدش مظلومیت شون ثابت بشه؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
مرگ یبار شیون یبار
بمباران امروز کاروان مهاجران فلسطین نشون داد اسرائیل رسما یک حیوان سادیسمیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
و نشون داد که اینکگه میگه برای حفظ جانتون از غزه خارج بشید دروغ محضه. اون برای جان مردم فلسطین ارزشی قائیل نیست. می خواد راحت رت غزه رو تصرف کنه و با هزینه و مقاومت کمتر و تبعات بین المللی کمتر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
اون رو که حماس زد فیلمش هست انتخاری بود نه هوایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
ناشناس ۰۹:۴۴
مثل فیلم سربریدن کودکان اسراییلی که از اول دروغ بود،
خبرت کامل دروغه
رژیم صهیونیستی فقط عرضه این را داره که از شیطان بزرگ آمریکا بمب های یک تنی بگیره و. از. راه دور و هواپیما و. هلی کوپتر به صورت انبوه بریزند روی سر مردم تا بلکه خفت شکست در برابر جنجگجویان مقاومت را پاک کنند. کاملا میشه عقده گشایی اونها را دید. ولی همه مردم غزه را هم که سلاخی کنند این شکست را جبران نمی کنه. سربازانی ترسو و بزدل که در نبرد رودرو خودشون رو خیس می کنند.
در جنگ جهانی دوم یهودیان مورد ستم هیتلر در آلمان قرار گرفتند مثل ستمی که به خیلی از مردم دنیا کرد ولی چرا باید جورش را مردم فلسطین بدن و صدها برابر بدتر مردم فلسطین تاوان این ظلم را بدن
چرا باید اسنانی که ادعای تمدن و فهم داره اینقدر فرق بزاره بین انسانها
اوکراین و فلسطین دو قضیه تمام متفاوت ولی یکی از سالهاست اشغال شده و مرد بدترین ستم قار میگیرند تازه آمریکا و غربیها کمک میکن به ستمکار جای ظالم و مظلوم را عوض میکنند ولی اوکراین که ...
تعجب میکنم از برخی هموطنانم واقعا نمیتونم این هموطنان را درک کنم چطور فکر میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
پس بهتره کشور اسرائیل در جایی از آلمان یا فرانسه تشکیل بشه.حالا که اروپایی ها انقدر اسرائیلی ها رو دوست دارن و برای هلوکاست اشک میریزن پس خودشون هم سرزمین شون رو بدن ببینیم چیکارن!هلوکاست آلمانی ها انجام دادند پس خودشون هم باید هزینه اش رو بدن
البته از این نکته هم نباید غافل شد که یهودی ها باهوش هستند. شما قسمت اعظمی از مقالات یا کتاب های معتبری که می بینی نویسنده شون یهودیان هستند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
یه سرچ بکن تابفهمی چقدراشتباه میکنی وچی بخوردت دادن
از چشمم افتادی آقای کارگردان. مطمئن باش محبوبیت جهانیت هم کم شد با این کار. متاسفم برات.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
بمیرم کارگردان بانظریه شمااستعفاداد
بازنده بزرگ حمله حماس به اسرائیل فقط ملت فلسطین بود که بزودی غزه را هم از دست خواهد داد و کاری از دست دنیای اسلام هم بر نمیآید
متاسفانه تمام سیستم تبلیغی دنیا در دست صهیونیست ها میباشد و هرکه حاضر به خدمت به این قوم نباشد از گردونه خارج می‌شود. هرچند عملکرد این کارگردان دیگر خیلی خوش رقصی محسوب می‌شود ولی اینها چه بخواهند و چه نخواهند با پول صهیون زندگی می‌کنند. در دوره ای که قاجار و عثمانی فقط و فقط به فکر به یغما بردن جان و مال مسلمانان بود عده ای از یهودیان داشتند آینده را آنگونه که دوست دارند ترسیم می‌کردند. از انگلیس و ظلمی که به فلسطین کرد می‌گوییم اما فراموش می‌کنیم ابتدا عثمانی بود که زمینه ورود یهودیان به بیت المقدس را داد
اسرائیل جانی بالفطره
سیاست بی پدر ومادر بعدها تاریخ قضاوت میکنه این ملت بدبخت آواره چطور گول سیاستمدارها ودست نشانده هاشون رو خوردن وخودشون با دست خودشون چطور گور خودشون رو کندن نه اسرائیل خانه عنکبوته نه عربها وملت های اطراف اسرائیل دشمن اسراییلند مگر خدا مکر مکارانه مکاران را به خودشون ررگردونه ومکرو مکر الله والله خیر الماکرین
نجات غزه و باقیمانده خاک فلسطین فقط با یک معجزه امکان پذیره مردم بی دفاع فلسطین به کمک بین المللی نیاز دارن
تارانتینو از چشمم افتاد...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی