پیش بینی بورس فردا ۲۳ مهر ۱۴۰۲

بازار شنبه رنگی سرخ به خود دید به طوری که شاخص کل در انتهای بازار کار خود را با یک کاهش ۰.۹۱ درصدی به پایان رساند و در محدوده ۲.۰۰۱ میلیون واحدی ایستاد و در یک قدمی از دست دادن کانال 2 میلیون واحدی می باشد. فردا بورس به کدام سمت خواهد رفت؟
کد خبر: ۱۱۹۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶ 14 October 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بورس امروز بار دیگر فشار فروش زیادی را در نمادها احساس کرد و ارزش معاملات نیز شرایط مناسبی نداشت. پس از بهبود معاملات طی روزهای پایانی هفته گذشته، انتظار می‌رفت که بورس تهران بتواند حال و روز بهتری را سپری کند اما به نظر می‌رسد که ریسک‌های موجود همچنان شرایط بر بازار سهام سایه افکنده‌اند. به هرحال بازار شنبه رنگی سرخ به خود دید به طوری که شاخص کل در انتهای بازار کار خود را با یک کاهش ۰.۹۱ درصدی به پایان رساند و در محدوده ۲.۰۰۱ میلیون واحدی ایستاد و در سمت دیگر شاخص هم‌وزن شرایط سخت‌تری داشت و افت ۱.۵۱ درصدی را تجربه کرد. ارزش معاملات خرد سهام در روز شنبه عدد ۳۶۰۰ میلیارد تومان را ثبت کرد و با خروج پول ۶۴۴ میلیارد تومانی همراه بود.

پایداری ریسک‌ها در بورس

فارغ از روند قیمت دلار که در این برهه زمانی خاص مسیری متفاوت از بورس دارد، به نظر می‌رسد که بازار سهم همچنان ریسک سیاسی مهمی را احساس می‌کند و از آنجا که تا قبل از این اتفاقات نیز تمایل بیشتری به کاهش داشت، با بهانه‌های مختلفی به مسیر نزولی بازمی‌گردد و فعلا شاهد برگشت پول به معاملات خود نیست. از طرفی در چنین شرایطی که هر لحظه احتمال تغییر شرایط بوده و بورس تهران برخلاف دیگر بازارها با تشدید تنش‌ها مسیری نزولی را در پیش می‌گیرد، سرمایه‌گذاران نگاه اصلی خود را به بازارهایی همچون ارز و طلا می‌دوزند و سهام اولین انتخاب آن‌ها نخواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست