اخبار مهم بورس فردا ۲۳ مهرماه

بورس فردا ۲۳ مهرماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۹۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱ 14 October 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز اخبار بسیاری در حوزه بورس منتشر شد، اما به نظر می‌رسد این اخبار بیشتر از سایر اخبار بورس فردا را تحت تاثیر قرار دهند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- «وامین» اوراق تبعی منتشر می‌کند / شرکت سرمایه گذاری امین توان آفرین ساز از برنامه خود جهت انتشار اوراق اجاره ۱۰، ۰۰۰، ۰۰۰ میلیون ریالی به منظور سرمایه گذاری در سهام و تسویه بدهی (با نرخ پایه ۲۳%) خبر داد. لازم به ذکر است برنامه مذکور پس از دریافت موافقت اصولی و مجوز انتشار از طرف سازمان بورس و اوراق بهادار تحقق می‌یابد.
۲- پکویر افزایش نرخ را رسمی کرد / عطف به نامه انجمن صنفی صنعت تایر به شماره ۴۰۲/۶۲۶۴ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ نرخ فروش تایر‌های رادیال سواری این شرکت از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ به میزان ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.
۳-  ۸.۳۸ درصد از کل سهام شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به قیمت پایه هر سهم ۸۷۵۰ ریال در تاریخ ۲۰ آبان به صورت عمده عرضه خواهد شد.
۴- حجم مبنای نماد‌های معاملاتی (ثاژن ۱) و (سمایه ۱) از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ به ۱ تغییر می‌یابد. 
۵- شرکت مجتمع صنعتی ارتا ویل تایر بیان داشت با توجه به موافقت مقام محترم وزارت، مقرر گردید به میزان ۲۰% افزایش قیمت به گروه تایر‌های رادیال از تاریخ ۱۴۰۲.۰۷.۲۲ اعمال و اجرایی گردد.

۶- هیئت مدیره شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی به تصویب رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست