بازدید 14013

راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین برگزار شد/طنین فریاد «مرگ بر اسرائیل» در ایران/سلامی: عملیات طوفان الاقصی بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی است

 راهپیمایی و حرکت امت اسلامی ایران در حمایت از عملیات طوفان الأقصی فلسطینیان از میعادگاه های نمازجمعه در سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۹۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ 13 October 2023

راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین برگزار شد/طنین فریاد «مرگ بر اسرائیل» در ایران

 

تابناک - در این راهپیمایی، مردان و زنان در صفوف به هم فشرده با سر دادن شعار‌های مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا علیه بمباران غزه از سوی صهیونیست‌ها و شهادت تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن در این منطقه از جمله کودکان و زنان اعلام انزجار کردند.

مردم تهران در جمعه بارانی برای حمایت از کودکان و مردمان بی دفاع غزه به خیابان آمدند و شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز گذشته با اعلام مسیر‌های راهپیمایی جمعه از مردم سراسر کشور برای حضور در راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین دعوت کرد.

مادران ایرانی همراه با فرزندانشان برای دفاع از حقوق کودکان غزه در این راهپیمایی حضور یافتند.

بسیاری از کودکان حاضر در راهپیمایی در گروه‌های موسیقی، با اشعار حماسی در دفاع از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی به اجرای سرود پرداختند.

مردم تهران با در دست داشتن پرچم فلسطین در این راهپیمایی حضور یافته و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

سردار حسن‌زاده: طوفان الاقصی برگ زرینی برای مردم و جوانان فلسطین است

سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین حضور یافت.

وی در مورد عملیات طوفان الاقصی گفت:امروز همه دنیا پیروزی گسترده و بزرگ مردم فلسطین و شکست ترمیم ناپذیر رژیم صهیونیستی را شاهد بودند. این عملیات برگ زرینی برای مردم و جوانان فلسطین است که راه خود را پیدا کرد.

در حالی که کمتر از یک ساعت از آغاز این راهپیمایی گذشته است خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران مملو از جمعیت است.

حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضائیه و محمدباقر قالیباف رییس قوه مقننه نیز در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین حضور داشتند.

سردار نقدی: یزید دوران آب را بر مردم مظلوم غزه بسته است

سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان نیز در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین حضور یافت.

وی اظهار داشت: امروز یزید دوران آب را بر مردم مظلوم غزه بسته است و اقتضا می‌کند که ملت امام حسین (ع) به صحنه بیایند و از مظلومینی که در محاصره قرار گرفتند، دفاع کنند.

سردار نقدی با اشاره به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اضافه کرد: از مردم عزیز ایران اسلامی که با شور در این راهپیمایی حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم امیدوارم قدم هایشان مورد قبول واقع شود.

سردار فدوی: قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در هم شکست

سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در راهپیمایی حمایت از فلسطین حضور یافت.

وی در مورد عملیات طوفان الاقصی گفت: این حرکتی تاریخی توسط حماس و جهاد اسلامی بود که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و این از برکات خون پاک شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: خداوند در قرآن می‌فرمایید دو حزب خدا و شیطان وجود دارد و دولت‌های عالم بدانند هر کس از رژیم جنایتکار صهیونیستی حمایت کند از حزب شیطان و در جهنم است و هر کس از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند حزب خداست و در بهشت است.

سردار علی فدوی درباره تاثیر پیروزی حماس بر آینده رژیم صهیونیستی گفت: خدا را شکر که مردم فلسطین به بلوغی رسیدند که می‌توانند هم تصمیم بگیرند و هم آنقدر توانمند شدند که عملیات بزرگی را طرحی کنند و به همه عالم کفر و ظلم نشان دهند که این کار را انجام دادند و این اقدام تازه شروع است.

سردار فدوی درباره آینده جهان اسلام با توجه به پیروزی‌های اخیر حماس و مردم فلسطین خاطرنشان کرد: مسلما جهان اسلام طبق تکلیفی که قرآن مشخص کرده است یک ماموریت واحد دارند و آن اینکه از مظلوم به صورت همه جانبه دفاع کند.

وی خاطرنشان کرد: این حکم خداست که باید با ظالم مبارزه کرد و از مظلوم دفاع کرد و این شرایط امروز به صورت کامل در فلسطین بروز پیدا کرده است.

همچنین شیخ زکزاکی در نماز جمعه این هفته تهران حضور یافت و از سوی خطیب نماز جمعه تهران آیت الله خاتمی مورد تقدیر قرار گرفت.

عملیات بی نظیر مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» در سرزمین‌های اشغالی که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز شده است، در حالی وارد پنجمین روز خود شده که مقامات آمریکایی برای نجات رژیم صهیونیستی از شکست به صف شده اند و حمایت همه جانبه خود از صهیونیست‌ها را هم در کلام و هم در ارسال انبوه سلاح به اثبات رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیرو‌های مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران‌ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر امروز (چهارشنبه) ۹۰۰ شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آن‌ها کودک و ۱۰۵ نفر آن‌ها زن هستند.

همچنین شمار زخمی‌های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی‌های صهیونیست‌ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا روز سه‌شنبه در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه قتل عام مردم غزه بلای بزرگتری بر سر صهیونیست‌ها می‌آورد، تاکید کردند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تلاش رژیم خبیث برای مظلوم‌نمایی و کمک رسانه‌ها استکباری جهان برای القاء این موضوع در افکارعمومی جهانیان، گفتند: این مظلوم‌نمایی «صددرصد خلاف واقع و دروغ» است و هیچکس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد.

رهبر انقلاب با اشاره به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، افزودند: البته همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند.

سلامی: عملیات طوفان الاقصی بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی است

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (جمعه، ۲۱ مهرماه) در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران، گفت: تبریک و تهنیت عرض می‌کنم محضر همه نمازگزاران؛ مومنین، مومنات ملت بزرگ و انقلابی و حماسه آفرین ایران اسلامی و امت مقاوم و سربلند اسلام به ویژه مجاهدان خستگی‌ناپذیر و شرافت‌مند فلسطین پیروزی‌های شگفت انگیز و الهی اخیر مجاهدان سربلند فلسطین بر رژیم غاصب و جعلی و جنایتکار صهیونیستی.

سرلشکر سلامی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: رویدادی که ظرف یک هفته اخیر همانند یک موج شوک عظیم جهان را در بهت و حیرت و شگفتی فروبرد، حادثه‌ای است بی‌سابقه خارج از دامنه تصور همه صاحب نظران، اندیشمندان، راهبردسازان و سیاستمداران عالم.

وی افزود: بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ به این سو برای این رژیم و بزرگترین پیروزی برای نهضت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی اتفاق افتاد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، محصول انباشته شدن و فشردگی و پرتراکم شدن بغض ملتی است که توسط غاصبان از سرزمین خود آواره شده است، تصریح کرد: از حدود یکصد سال قبل به این طرف که آمریکا و انگلیس یک خنجر زهرآگین را در میانه پهلوی جهان اسلام فرو بردند تا به امروز بی سابقه‌ترین جنایت‌ها در حق مردم فلسطین، لبنان، سوریه، اردن و مصر توسط رژیم صهیونیستی با حمایت‌های آمریکا، انگلیس و برخی از کشور‌های اروپایی اتفاق افتاده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه تاریخ غم انگیز یکصد سال گذشته فلسطین بیانگر مظلومیت‌های بی‌شماری است، تصریح کرد: از آن زمان که جوخه‌های ترور و اعدام صهیونیستی ارتش «هاگانا» رژیم تازه متولد شده و مصنوعی اسرائیل به خانه فلسطینی‌ها حمله می‌کرد و آن‌ها را با گلوله از پای در می‌آورد و سرزمین آن‌ها را غصب می‌کرد و آن‌ها را از سرزمین مادری خود که ساکنان اصلی این سرزمین بودند، فراری می‌داد و به تدریج صهیونیست‌ها را از اقصی نقاط عالم مهاجرت می‌داد تا ماجرای غم انگیز قتل عام دیر یاسین، کفر قاسم، جنایت‌های هولناک صبرا و شکیلا که توسط غاصب و قصاب صهیونیست شارون اتفاق افتاد، ماجرای غم انگیز روستای قانا و هزاران و ده‌ها هزار جنایتی است که روزانه بر ملت فلسطین تحمیل می‌شد.

وی ادامه داد: در کنار نبرد‌های ۱۹۴۸، ۱۹۵۶، ۱۹۶۷، ۱۹۷۳ و غصب سرزمین مسلمانان و اشغال بلندی‌های جولان و کرانه باختری و فلسطین ۱۹۴۸، ۱۹۶۷ و ۱۹۷۳ و غزه نبرد ۳۳ روزه در لبنان و جنگ‌های بین فلسطینیان تا به امروز، همه تاریخ غمگین و بغض آلودی را برای فلسطینی‌ها علیه صهیونیست‌ها ساخته است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حافظه تاریخی ملت‌های مسلمان هرگز حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا را از رژیم صهیونیستی زیاد نبرده است، خاطرنشان کرد: وتو کردن تمام قطعنامه‌هایی که در شورای امنیت سازمان ملل علیه اسرائیل غاصب به تصویب می‌رسید، نمونه‌ای از حمایت‌های سیاسی است که آمریکا در کنار حمایت‌های نظامی اطلاعاتی، لجستیکی، عملیات روانی، رسانه‌ای و نظامی از صهیونیست‌ها انجام داده‌اند. به نحوی که آمریکایی‌ها از هر حمایتی در حداکثر پشتیبانی ممکن از این رژیم دریغ نکرده‌اند.

وی افزود: فلسطینی‌ها در میانه این جنایت‌های غمبار و هولناک مجودیت، هویت و احساس مقاومت خود را حفظ کرده‌اند و شما هفته گذشته در صبح‌گاه شنبه ۱۵ مهرماه شاهد یک درخشش استثنایی در صفحه زمین بودید که انگار آیات روح‌بخش قرآن روی زمین برای فلسطینی‌ها تفسیر می‌شود.

سرلشکر سلامی در تشریح اهمیت عملیات طوفان الاقصی، تصریح کرد: این شکست برای اسرائیل از آن جهت سنگین و مهم است که فلسطین بدون مشارکت هیچ قدرت دیگری توانست سنگین‌ترین ضربه هولناک شکست‌بار را به نظام امنیتی، دستگاه اطلاعاتی و ارتش این رژیم وارد کند و آن افسانه ساخته شده شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را باطل کند. اهمیت این عملیات در این بود که فلسطین توانست این پیروزی بزرگ را بدست بیاورد و اسرائیل این شکست بزرگ را بپذیرد. هم شکست بسیار سنگین بود و هم پیروزی فلسطین بسیار درخشان.

وی ادامه داد: خود صهیونیست‌ها گفتند اگر ما در ۱۹۶۷ جنگیدیم با ارتش‌های بزرگی از دنیای عرب درگیر بودیم، اما امروز در مقابل فلسطین که از دید صهیونیست‌ها یک جمعیت ضعیف و محاصره شده است چنین شکستی را متحمل شدند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها می‌دانند، ما هم می‌دانیم که راز و رمز حیات و بقای رژیم صهیونیستی بر چهار عنصر اساسی تکیه دارد، عنوان کرد: اول، حمایت خارجی قدرت‌هایی همچون آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و برخی دیگر از کشورها. رژیم صهیونیستی یک موجودیت فاقد جغرافیای سیاسی مستقل است و او در جوف و نهان جغرافیای سیاسی آمریکا توصیف و شناخته می‌شود.

وی افزود: او یک ایالت منفصل، اما زهرآگین، جنایتکار، اشغالگر، بی رحم، کودک‌کش و قاتل از مجموعه سیاست‌های آمریکا در جهان اسلام است. اسرائیل تجسم سیاست‌های آمریکا در دنیای اسلام است. بنابراین؛ این رژیم یک عقبه سیاسی دارد و شکست آن از این جهت مهم است که با وجود پیوند عمیق با آمریکای جنایتکار، باز هم این رژیم چنین در میدان می‌شکند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه عنصر دوم بقای رژیم صهیونیستی، قدرت بظاهر افسانه‌ای اطلاعاتی و امنیتی این رژیم است، گفت: این رژیم در فضای عملیات روانی آن قدر خود را شکست ناپذیر نشان می‌داد که تصور جهان این بود که هر حرکتی در فلسطین و حتی فراتر از آن زیر دید اطلاعاتی این رژیم است. البته او واقعاً مجهز به تجهیزات و ابزار‌های اطلاعاتی پیشرفته است. در همین نوار غزه در مقابل او بالن‌های مجهز به دوربین‌های دید در روز و دید در شب و دستگاه‌های شنود و سیم خاردار‌های مجهز به حساسه‌های الکترونیکی وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر این پهپادها، ماهواره‌ها، نفوذ انسانی و شبکه اطلاعاتی گسترده این رژیم بظاهر و برحسب همه شاخص‌های ظاهری یک قدرت اطلاعاتی بی‌نظیر شکل داده که نقطه‌ای برای نفوذ باقی نمی‌گذارد، اما اینکه حماس در فلسطین توانسته بیش از هزار نفر را از این سیم‌های خاردار و زیر دید دوربین‌ها و از میان سامانه شنود اطلاعاتی و شبکه‌های گسترده جاسوسی عبور دهد و دستگاه اطلاعاتی رژیم نه قبل از این عملیات که لابد یک سال آماده سازی آن اجبارا واضح خواهد شد، حتی یک سرنخ کوچک از این عملیات را کشف کند، بیانگر پیروزی بزرگ گروه‌های مقاومت فلسطینی است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وقتی که رزمندگان فلسطینی رسیدند همه این‌ها خواب بودند که این چیزی جز نصرت الهی نیست، اظهار کرد: نصرتی که برچشمان این‌ها پرده‌ای از نابینایی کشید تا جنود الهی را نبینند. سامانه اطلاعاتی رژیم یک واقعیتی اشکار است. او در عظیم‌ترین جنگ اطلاعاتی عالم شکست خورد که قابل جبران نیست.

وی با اشاره به عنصر سوم بقای رژیم صهیونیستی عنوان کرد: این رژیم علاوه بر حمایت‌های خارجی و قدرت اطلاعاتی، دارای ارتشی مجهز است. ارتش او یکی از نقاط اتکا و عامل دوام و بقایش بود، اما با این واکنش بسیار ضعیف اعتماد به ارتش رژیم فروپاشیده است و این روز‌ها آشفتگی روانی بی‌سابقه‌ای بین مقامات و ساکنان شهرک‌ها اتفاق افتاده است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: عملیات اخیر نشان داد صهیونست‌ها فاقد مردان جنگی هستند و نمی‌توانند از نزدیک چشم در چشم رزمندگان فلسطینی با آن‌ها مواجه شوند. اعتماد به ارتش رژیم برای حفظ و بقای آن از مخاطرات ظهوریافته از یک فلسطین جدید فروپاشیده و این سه رکن قدرت رژیم صهیونیستی برای بقا زیر علامت سوال جدی است.

وی ادامه داد: چهارمین عنصری که رژیم را حفظ کرده قدرت ترساندن و ایجاد یک فضای عملیات روانی کم نظییر است که با حمایت سیاسی غرب تقویت می‌شود. عملیات طوفان الاقصی رژیم را از پوسته مجازی عملیات روانی به در آورد و حجم واقعی قدرت رژیم را نشان داد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هرگاه جنگ مغلوبه می‌شود قدرت واقعی نظام‌ها و رژیم‌ها نمایان خواهد شد، تصریح کرد: حجم واقعی هیبت و ترکیب یک دشمن در زمان جنگ نشان داده می‌شود بنابراین رژیم اشغالگر قدس در عملیات اخیر فلسطینیان چهار عنصر بقای خود را از دست داده است. در همین ماجرا هم قبل از اینکه عملیاتی صورت گیرد آمریکایی‌ها هیچ کاری نتوانستند بکنند امروز بعد از عملیات طوفان الاقصی آن‌ها در حال احیا و تنفس مصنوعی رژیم هستند و همه توان خود را بسیج کرده اند تا با قتل عام فلسطینی‌ها موازنه روانی شکست خورده را برگردانند که عملا چنین چیزی ممکن نیست و آن شکست هرگز قابل جبران نیست.

وی افزود: ضعف‌های رژیم و کم عمق بودن آن قابل جبران نیست. معمولاً خطوط اول مقابله با دشمن حیاتی‌ترین و مستحکم‌ترین خطوط است؛ وقتی خطوط اول دفاعی رژیم در برابر تهاجم از هم می‌پاشد خط دوم کجاست و نقطه توقف کجاست؟ این کار تکرار پذیر است و همه می‌دانند بین شکست رژیم در یک عملیات نظامی و شکست کامل رژیم فاصله زیادی نیست.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: امروز با یک حیرت اجتماعی و سرخوردگی و اضطراب درونی از گسترش جنگ در سرزمین‌های اشغالی مواجه هستیم. امروز این آمریکاست که مدیریت حمله به فلسطینی‌ها را در غزه انجام می‌دهد که البته کار بسیار خطرناکی است. نسخه آمریکایی، هیچ داروی درمان بخشی برای حل این مسئله ندارد و همانطور که نسخه آمریکایی در سوریه، یمن، افغانستان و عراق نتوانست راه‌گشا باشد، این نسخه برای رژیم صهیونیستی نیز محکوم به شکست است.

وی ادامه داد: ما امروز به آمریکایی‌ها این مطلب را می‌گوییم که شما در میان امت اسلامی تاریخی سرشار از کینه و نفرت ساخته اید؛ در عراق به خانه‌ها شبانه حمله کردید و در زندان ابوقریب جوانان عراقی را شکنجه کردید و صد‌ها هزار عراقی را به خاک و خون کشیدید و سرانجام مجبور به ترک عراق شدید. مداخله شما در عراق برای عراق ارمغانی جز کشت و کشتار و برای شما جز بی اعتباری نداشت. حضور شما در افغانستان پس از ۲۰ سال دستاوردی جز عقب نشینی خفت بار نداشت. تنها چاره کار تغییر سیاست‌های آمریکا است که باید ظهور دولت‌های مستقل در غرب آسیا را به رسمیت بشناسد و جز این راهی برای خروج از باطلاق‌ها برای آمریکا نیست.

فرمانده کل سپاه خطاب به دولت آمریکا تصریح کرد: در غزه می‌خواهید چه چیزی را نشان دهید؟ وقتی اذن می‌دهید که مردم غزه قتل عام شوند مسلمانان از شما نفرت پیدا می‌کنند و شما دیگر نمی‌توانید در جهان اسلام حضور امن داشته باشید. نسخه شما برای حمایت از رژیم پاسخگو نیست این مقدار اعتبار باقی مانده را خرج رژیم اشغالگر نکنید. شما با طناب رژیم صهیونیستی در حال رفتن در چاه هستید، تصویر آمریکا در جهان اسلام روز به روز تیره‌تر می‌شود و این تیره شدن تصویر به تنگ شدن حضور شما در سرزمین‌های اسلامی منجر خواهد شد.

وی افزود: غزه سرانجام پیروز می‌شود و ما همه با تمام وجود از مردم فلسطین حمایت می‌کنیم. این‌ها خواهران و برادران ما هستند و نمی‌گذاریم سرزمین مسلمانان تمرکز آتش دشمنان شود. بدون شک این اتفاق آمریکا را به قعر چاه می‌اندازد و آن‌ها باید هزینه اشتباهات خود را بپردازند.

سرلشکر سلامی در پایان تصریح کرد: فلسطین می‌جنگند؛ او آموخته است که چگونه باید پیروز شد. فلسطین سلاح‌ها را خود می‌سازد. او در محاصره کامل است، اما با این محاصره بازهم پیروز می‌شود و قد می‌کشد و پیروزی از آن مسلمانان است.

قطعنامه پایانی راهپیمایی ضد صهیونیستی: صحنه امروز فلسطین و غزه یک امتحان تاریخی برای تمامی جهانیان است

قطعنامه پایانی راهپیمایی‌کنندگان در حمایت از عملیات غرورآفرین مبارزان فلسطینی صادر و قرائت شد. در این بیانیه تاکید شده است: صحنه امروز فلسطین و غزه یک امتحان تاریخی برای تمامی جهانیان است.

متن قطعنامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

عملیات معجزه‌گون و شگفت‌انگیز گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد. این عملیات، کلام الهی «إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ» را که در سال‌های اخیر مبنای اعتقادی گروه‌های اسلامی فلسطین بود به یک باور یقینی تبدیل و سخن تاریخی، ماندگار و پیش‌بینی حکیمانه ولی امر مسلمین را که «رژیم سفاک اسرائیل یک بازنده است» را خیلی زود در منظر جهانیان عیان ساخت و دنیا فهمید که ملت فلسطین که داغ سال‌ها ظلم و ستم وحشیگری‌های رژیم سفاک و کودک‌کش را در سینه دارد امروز علم انتقام برافراشته و با اتکاء به جوانان غیور و برومند فلسطینی و با آموخته‌هایی که از اسلام و انقلاب اسلامی و توصیه‌های حکیمانه‌ای که از ولی امر مسلمین کسب کرده است؛ تبدیل به یک نیروی ایمانی توانمند شده و قادر به اجرای پیچیده‌ترین عملیات‌های ترکیبی در کانون‌های قدرت صهیونیستی است و با اقتدار کامل و صلابت و سلحشوری، سخت‌ترین شکست تاریخی را بر او تحمیل می‌کند.

بی‌شک این پیروزی و رعب و وحشتی که بر اردوگاه صهیونیزم مستولی شد (وَ قَذَفَ فی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدیهِمْ وَ أَیْدِی الْمُؤْمِنینَ) نتیجه و ثمره توسل و تمسک به ساحت قدس ربوبی و تجلی خاص الهی بر سپاه اسلام  است که امروز در قامت جوانان فلسطینی متبلور شده است و جای دارد به پاس این پیروزی بزرگ بر آستان ربوبیش سر تعظیم فرود آورده و با خضوع و خشوع صورت برخاک نهاده سجده شکرش بجا آوریم که «بَلَىٰ إِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا وَیَأْتُوکُمْ مِنْ فَوْرِهِمْ هَٰذَا یُمْدِدْکُمْ رَبُّکُمْ بِخَمْسَةِ آلَافٍ مِنَ الْمَلَائِکَةِ مُسَوِّمِینَ».

حال که دشمن صهیونیستی در میدان نبرد شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند با همان خوی وحشی و ددمنشانه، همانند یک هیولای دیو سیرت مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و بدنبال قتل عام مردم غزه و بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد است از این طریق، آبروی از دست رفته خود را ترمیم نماید. لذا ضمن محکوم کردن این اقدامات سفاکان و جلادان کودک‌کش رژیم منحوس اسرائیل اعلام می‌کنیم:

1.اسرائیل رفتنی است و عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در یوم‌الله پانزدهم مهر اولین گام برای فرو ریختن بنیان‌های سست این رژیم منحوس است و ضربات مهلک و نابود کننده و قوی‌تر ملت به پا خاسته فلسطین برای هدم این جرثومه فساد در پیش است. به آمریکا هشدار می‌دهیم بیش از این برای حفظ و حیات رو به اضمحلال این ولیده منحوس و اسب مرده تلاش نکند. حضور در منطقه و اعزام ناو و انتقال تسلیحات، نه تنها خللی در اراده و عزم رزمندگان سلحشور فلسطینی ایجاد نخواهد کرد بلکه خشم بیشتر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را برانگیخته و جز تهدید منافع و افزایش نفرت بیشتر برای آمریکا و متحدان غربی و نهایتاً پشیمانی ارمغانی دیگری نخواهد داشت و سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این وحشیهای جنایتکار گناهی نابخشودنی است و سرشت زشت غربی‌هایی که سالها در پس ژستهای دروغین حقوق بشر و انسان دوستی پنهان کرده بودند عیان خواهد کرد و سخن تاریخی ولی امر مسلمین یک سخن ماندگار و تاریخی خواهد بود که تا ابد شما را به محاکمه خواهد کشید و باید به تمام ملت‌ها و نسل‌ها پاسخ دهید و آن سخن بزرگ و ماندگار این است «شما با مردم فلسطین چه کردید؟»

2.وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور از طریق رایزنی و برقراری ارتباط با سران کشورهای اسلامی، سازمان‌های مرتبط و حامی فلسطین؛ شخصیت‌ها و فرهیختگان و کشورهای آزادی‌خواه، راهکارهای حمایت‌ از مردم مظلوم غزه در حوز‌های مختلف را بررسی و اقدامات لازم برای جلوگیری از ادامه حرکت‌های ددمنشانه رژیم منحوس و سفاک صهیونیستی صورت گیرد.

3. دستگاه دیپلماسی کشور با فعال سازی دیپلماسی عمومی و برقراری ارتباط با گروه‌های اسلامی و شخصیت‌های موثر سیاسی و علمی- فرهنگی و همچنین موحدان و آزاد‌ی‌خواهان جهان، ضمن تبیین جنایات ددمنشانه 75ساله رژیم صهیونیستی و محکوم کردن اقدامات ضدبشری این رژیم و اعلام حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و عملیات مبارزان فلسطینی بعنوان حق دفاع در برابر ده‌ها سال جنایت، در مورد ادامه تعرض و کشتار مردم مظلوم، هشدارهای لازم به رژیم صهیونیستی داده خواستار جلوگیری و ممانعت از هرگونه تعرض به غزه شوند.

4.صحنه امروز فلسطین و غزه مظلوم یک امتحان تاریخی برای تمامی جهانیان بویژه سران کشورهای اسلامی است این رژیم خون آشام در پیش چشم جهانیان به جبران ضربه گیج کننده‌ای که از رزمندگان فلسطینی خورده است در نهایت پستی و رذالت به جنایات وحشیانه‌ای دست میزند که کمتر در تاریخ سابقه داشته است لذا باید با قطع منابع انرژی و مراودات اقتصادی و تحریم همه جانبه ضمن وادارکردن آن از ادامه کشتار انسان‌ها بویژه کودکان، در پایان بخشیدن به حیات ننگین این جرثومه فساد تسریع کرد.

5.تمامی گروه‌های اسلامی در لبنان، مصر، عراق و دیگر کشورهای اسلامی ضمن آمادگی کامل برای هرگونه حمایت از مردم غزه، با فضاسازی مناسب خواستار حمایت‌های مردم و سران کشورهای اسلامی و کشور متبوع خود شوند.

6.باتوجه به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و محاصره کامل باریکه غزه، ضروری است هلال احمر جمهوری اسلامی با هماهنگی دستگا‌های مسئول و انجام رایزنی‌ با مجامع بین‌المللی، اقدامات لازم برای کمک، حمایت و مداوای مجروحین حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه را فراهم نمایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۶۴
هر کس از اسرائیل حمایت کند در جنایات آنان شریک است و در قیامت هلاک خواهد شد
فلسطینیان مظلوم یکتنه مقابل کل غرب و رسانه هاشون ایستادن
حتی رسانه های عرب هم از آنها دفاعی نمیکنند
هر نظری که انتشار میدید مسئولیتش به گردن شماست و در آخرت از شما سوال خواهد شد
من بابت حمایتی که از فلسطین می کنم مسئولیت رو بر عهده میگیرم
شما بابت حمایتی که از اسرائیل میکنید در ظلم آنها شریک میشوید و بازخواست خواهید شد
حالا منفی بدید چون از منفی خیلی میترسم آلبانیا
انشاالله اتمام اسرائیل نزدیک است
پاسخ ها
بسیجی تهران اصفهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
رژیم صهیونیستی نابود باید گردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
خدا به انسان عقل داده تا اگر زورش به یک لات گردن کلفت و بیرحم و مسلح نمی رسد
درگیر نشود و زن و بچه و خانه و زندگی و جانش را بخطر نیندازد
چطور رهبران حماس و جهاد اسلامی در قطر هستند
و مردم مظلوم و بی پناه غزه را بدون آب و برق و دارو و خوراک و سوخت لازم برای بیمارستان و امبولانس رها کرده اند
و بهانه لازم و کافی را به یک مشت صهیونیست بیرحم خونخوار داده اند
تا به جان و زندگی مردم فلکزده غزه انداخته اند ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
همین فلسطین زمان جنگ تحمیلی به کمک صدام میومدن ایرانی ها رو میکشتن
یادمون نرفته بعد از اعدام صدام عزای عمومی اعلام کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
برادر متوجه هستی اول کی حمله کرده یا کلا متعصبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
احسنت به عزیزان همیشه در صحنه که از حماس و دفاع حمله ای و کشتار اسرائیلیها دفاع کردند و حمله اسرائیل را محکوم کردند.
آزادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
از مرز زمینی مصر با غزه وارد شو و به جنگ اسرائیل برو اما حق نداری از ملت ایران مایه بذاری
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
توی جای خودت صحبت نه جای خدا
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
چقدر این تنوع شرکت کنندگان راهپیمایی زیبا و دلنشینه و باعث میشه ادم به ایرانی بودنش و این اتحاد افتخار کنه
تو تصاویر کاملا مشخصه که کارمند دولتی و خصوصی و
معلم و دانشجو و مکانیک و حسابدار و بازاری و مغازه دار و خلاصه همه جوره قشری با هر عقایدی چه با حجاب و چه بی حجاب در این راهپیمایی خوووووودجووووش مردمی شرکت کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
اول حماس شروع کرده.
صفوف به هم فشرده؟ یک هفته صدا سیما غوغا به پا کرد. مردم بسیار بسیار آگاه هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
آقای وزیر کشور
چرا فقط راهپیمایی قشر خاصی از جامعه قابل برگزاری است ؟؟؟؟
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
اینجا داد و بیداد کردن چه فایده برای مردم فلسطین دارد بروید کمک این مردم و با اسرائیل بجگید وگرنه در ایران تا روز قیامت هم شعار بدهید هیچ اتفاقی نه برای اسرائیل خواهد افتاد نه برای فلسطین
موضع گیری برخی از مسئولین در باره ماجرای حماس و غزه و دیدگاههای گذشته آنان نشان میدهد که احتمالا اجبارا" به این موضع گیریها تن داده اند / اما دیدگاه عموم مردم این است که جنگ و نبرد با اسرائیل خوب و ستودنی اما حمله به مردم عادی و کودکان و زنان جای تامل دارد / کاش حماس ده برابر شدید تر فقط به مواضع نظامیان اسرائیلی حمله میکرد . کاش جنگ فقط جنگ زمینی و ارتش در مقابل ارتش بود .....
چند نفر در آن شرکت کرده بودند؟
خبر نداشتم! تي وي نگاه نمي كنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
اینترنشنال نگاه کن که به چشم دراز گوش به مخاطب هاش نگاه میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
عزیزم دقیقا من این حس رو کانالهای خودمون دارم
تجارت‌نیوز: قیمت خرید یک کیت کامل تسمه‌تایم خودرو ال ۹۰ شامل تسمه و پولی‌ها، چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است و هزینه تعویض آن نیز حدود دو میلیون تومان برآورد می‌شود، یعنی در مجموع هزینه‌ای بیش از شش میلیون تومان. این در حالی است که در سال ۱۳۸۶ قیمت یک دستگاه خودرو ال ۹۰ بسته به امکانات آن، قیمتی بین ۱۰ تا ۱۴ بود.
امروز از خیابان انقلاب می گذشتم و شاهد حدود پنج میلیون نفر در راه پیمایی بودم که همگی با صدای بلند علیه اسراییل شعار میدادند بطوریکه صدای آنان در کرج شنیده میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
چگونه توانستی ، جمعیت را از دید یک پیاده حدس بزنی ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
خوب این پنج میلیون چرا نمیرند با اسرائیل بجنگند و فقط شعار و راه پیمائی میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
چی میگی خودتی
زیبا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
خیابان انقلاب 5 کیلومتر و پهنای آن 50 متر است که مساحت آن 250000 متر است و اگر هر نفر از پهلو و از جلو و عقب یک متر فضا را بگیرد 250000 نفر می توانند در این خیابان بایستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
یا نمی دونی 5 میلیون چقدر هست؟ یا اصلا خیابون انقلاب رو تو عمرت ندیدی؟جمعیت استادیوم آزادی رو بیران تو خیابون انقلاب کل خیابون انقلاب رو پر می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
ما کرج بودیم صدا نیومد
یک فیلم میزاشتید
نه یک عکس
۳۵ میلیون ایرانی امروز شعار مرگ بر امریکا سردادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
شوخی نکن !!
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
چی میگی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
کی وقت کردی که بشماری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
عمو برو یه خرده ریاضی بخون معنی اعداد ، اندازه و بزرگی اونا رو یاد بگیر
فریاد رو که همه بلدن بزنن، الان وقت جنگه، پس کی میخواید برید مردم فلسطین رو آزاد کنید!؟
اقتصادآنلاین نوشت:
در بازار خودروهای وارداتی قیمت رنو کولیوس در یک هفته اخیر ۲۰۰ میلیون تومان گران شده است.
تویوتا تویوتا C-HR تمام چرخ نیز در این مدت رشد ۱۵۰ میلیونی داشت کیا سراتو ۱۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت قیمت اسپورتیج هم ۱۰۰ میلیون تومان رشد کرد همچنین هیوندای النترا نیز ۱۵۰ میلیون و سانتافه هم ۱۰۰ میلیون تومان گران شدند ب ام و سری هفت در این هفته ۸۰۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت بنز سری E نیز رشد ۵۰۰ میلیون تومانی را در بازار خودروهای وارداتی ثبت کرد.
مردم زیادی عاشق حضور در غزه و مبارزه با صهیونیستها هستند دولت اگر خودش نمی تواند به ما کمک کند لااقل مرزها را باز بگذارد تا مردم خودجوش و آتش به اختیار عازم جبهه های نبرد شوند
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
خودتو برید بهتره از دیگران مایه نزارید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
مرز باز است چرا بهانه میاری
ساعاتی پیش،
خبرگزاری «آریانیوز» افغانستان، از انفجار در مسجد شیعیان در ولایت بغلان افغانستان خبر داد‌ه‌ است. در این انفجار، تاکنون دستکم ۱۷ نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شدند. این انفجار در جریان نماز جمعه در «پلخمری»، مرکز ولایت بغلان رخ داده است. هنوز گروهی مسؤولیت این انفجار را برعهده نگرفته است.
کمک مالی و حمایت لازم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
کمک مالی از سفره مردم ایران است .
این سفره بسیار کوچک شده است
من که حلال نمی کنم از سفره من ، کمک مالی انجام گردد .
اثرات این برگ زرین هم داریم میبینیم که بسیار درخشان و ماندگاره …
شعار مرگ بر فواحش هم باید اضافه بشه
۳هزار نفر
این چند هزارنفر نماینده ما نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
در ایران شهروندان درجه بندی هستند
در جه یکها فقط‌ راهپیمایی می کنند
فرمانده یه چیزی را دیدی کد را ندیدی ؟چند روزه مردم غزه دارند تاوان پس میدن ؟
باشههههههههههههههههه
عجب
تظاهرات اسمش روشه. تظاهر کردن. اگه واقعا دلتون به حالشون میسوره برین کمکشون. وگرنه تا یه ماه تو خیابونا اصلا به یهودی و اسرائیل و ... فحش دین. چیزی عوض نمیشه
نتیجه عملیات چی شد این مهمه
الان یه جنبش فواخشی میاد میگه راهپیمایی حمایت از اسرائیل هم بذارید! آخه چرا باید همچین کاری کنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
فحاشی و تهمت زنی نشان شخصیت شماست .
کجای دین اسلام به شما اجازه تهمت زدن داده است ؟؟؟
به زودی همه چیز توی ایران به بهانه تحریم گران می شود مردم ایران ظرفیتش را دارند
لطف کنید به این برادران و خواهران جواز شرکت در جنگ بدهید تا دمار از اسراییل پلید درآورند و به آرزوی خود برسند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
قول مي دهيم شهادتشان را تبريك بگوييم
رژیم صهیونیستی رو به افول و نابودی است
خندم گرفت ای بابا
نهج البلاغه ( نسخه صبحی صالح )

وَ قَالَ (علیه السلام): الرَّاضِي بِفِعْلِ قَوْمٍ كَالدَّاخِلِ فِيهِ مَعَهُمْ، وَ عَلَى كُلِّ دَاخِلٍ فِي بَاطِلٍ إِثْمَانِ، إِثْمُ الْعَمَلِ بِهِ وَ إِثْمُ الرِّضَى بِه. و فرمود (ع): كسى كه از اعمال قومى خشنود باشد، گويى خود در داخل كارهاى آنان بوده است. بر هركس كه در مجلس فاسقان نشيند، دو گناه باشد، يكى، گناه آن كار كه مرتكب شده و يكى گناه خشنودى او به آن كار. بله عزیزان درداخل وخارج بایستی مواظب اعمال ونظراتمان باشیم فشارهای اقتصادی وسیاسی داخل نبایستی باعث نادیده گرفتن حق ملت مظلوم فلسطین بشود وازآن طرف هم نبایستی هرگونه نظر مخالفی را باتهمت آلبانیائی بودن نادیده گرفت
ما باید صدها موشک به اسرائیل پرتاب و برادران افغان و نیروی قدس و داوطلبان از لبنان حمله کنیم برادران افغان و سایرین شربت شهادت نوش جان کنند
بخدا حیفه اینجا بمونید غزه بشما احتیاج داره این پا اون پا نکنید برید
الان بهترین موقعیت برای نابودی اسراعیل و شیطان بزرگ میباشد و باید فرزندان مدیران خدوم از انگلیس و کانادا و امریکا و اروپا بیایند و همگام با رزمندگان و در کنار انها با استکبار بجنگند....
درسته که اسراییل جنایت کاره بر کسی پوشیده نیست ولی شادی برای مرگ 1300 غیر نظامی که در مراسم موسیقی شرکت کردند ازتمام دنیا فقط به دلیل یهودی بودن یا بودن در اسراییل بدتره
داد و فریاد و شعار مرگ بر این و آن کمکی به مردم مظلوم غزه نمیکند. لطفا کمکهای مالی و جانی خودتان را صرف نمایید. با تشکر.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست