بازدید 15794

پرستاران ایرانی برای کار به کانادا می روند

کد خبر: ۱۱۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۸ 14 September 2010
سازمان نظام پرستاری ایران برای ساماندهی اعزام نیروی پرستار به کشور کانادا با یک موسسه کاریابی بین المللی تفاهمنامه همکاری امضا کرد. این تفاهمنامه به امضای معاون پشتیبانی سازمان نظام پرستاری ایران و نماینده موسسه کاریابی مذکور رسید.

به گزارش مهر، محمد شریفی‌مقدم، ایجاد آرامش فکری و روحی برای پرستاران متقاضی اشتغال در خارج از کشور را از مهمترین دغدغه های سازمان نظام پرستاری برای امضای این تفاهمنامه اعلام کرد و افزود: چهره مضطرب و نگران پرستاران متقاضی مراجعه کننده به سازمان برای دریافت گواهی تایید صلاحیت حرفه ای و درخواست آنان مبنی بر ساماندهی اعزام نیرو از سوی سازمان، انگیزه ای برای امضای این تفاهمنامه بود.

بر اساس این تفاهمنامه شناسایی، جذب و معرفی نیروی کار پرستاری از سوی سازمان نظام پرستاری انجام شده و افراد شناسایی شده برای دریافت ویزای اقامت کاری (skilled worker) و اعزام به کشور کانادا بر اساس قوانین روز ایران و کانادا  به این موسسه معرفی می شوند.

بررسی صحت و سقم مدارک تحصیلی و سوابق کاری پرستاران و صدور گواهی عضویت در سازمان نظام پرستاری، فراهم کردن زمینه اطلاع رسانی در خبرنامه، سایت و هیئت مدیره های نظام پرستاری در راستای جذب و جلب اعتماد کادر پرستاری و عدم همکاری  با دیگر مراکز مشابه در مدت اعتبار یکساله این قرارداد از تعهدات سازمان نظام پرستاری در این تفاهمنامه است.

بر اساس این تفاهمنامه قرار است در صورتی که موسسه مذکور به تعهدات خود در قبال هر یک از پرستاران عمل نکند ملزم به پرداخت کل مبلغ حق الوکاله اخذ شده از پرستار باشد.

شریفی مقدم از پرستاران ایرانی به عنوان سفیر فرهنگ، تمدن و علم کشور در سطح بین الملل یاد کرد و اظهار داشت: از این پس با هموار شدن این مسیر قانونی و مطمئن که تمام جوانب آن بررسی شده است پرستاران متقاضی می توانند با کمال اطمینان و آرامش نسبت به اشتغال در خارج از کشور اقدام کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
فكر كنم همه متقاضي باشند
ah bAh een ham yek rAhe jadid baraye pool dar avordaneh bazeeha!!!!!! be nAm-e mardom o be kAme..!!!
پس بگو چرا استخدام پرستارا به هم خورد
میخواستن به کشور دوســت و همســـایه که مثل ما نیست و کلی مشکل بهداشتی درمانی داره کمک کنن
نتونستند مشكل اين بيچاره ها رو در ايران حل كنند مي خواهند تشويقشان كنند كه از ايران بروند ( خلاصي و پاك كردن صورت مساله ) . اونطرف هم هر بلايي سرشان بياد ديگر خودشان مقصرند. عرضه نداريد چرا براي مردم چاله مي كنيد!!
مي شه اين كار رو براي پزشكان و مهندسان و ... انجام بدن
متاسفانه عليرغم هزينه هاي سنگيني كه نظام اسلامي براي تربيت نيروهاي متخصص متحمل ميشود كشورهايي مثل كانادا به راحتي از اين سرمايه عظيم منابع انساني و عمدتا نخبگان بهره نهايي را ميبرند
کانادا برای 39 شاخه کاری (یکی از آن هاپرستاری است) از کل دنیا بیست هزار نفر می خواهد که خودتان حساب کنید که سهم احتمالی ایران در حدود چند ده نفر خواهد بود که باید علاوه بر مدارک پرستاری دارای شرایط دیگر از جمله تسلط به زبان انگلیسی و فرانسه و شرکت در امتحانات مربوطه باشند . در ضمن این برنامه هم رایگان است و وزارت مهاجرت کانادا تاکید کرده که متقاضیان مستقیما مدارک خود را ارسال کنند و در دام افرادی که خود را موسسه و وکیل معرفی می کنند نیفتند زیرا تنها کاری که ایشان در نهایت خواهند کرد پر کردن فرم مشخصات متقاضیست و گرفتن پول زیادیست که در نهایت هم به علت محدودیت فراوان جا اکثر به قریب اتفاق متقاضیان پذیرفته نخواهند شد.. تمام اطلاعات و فرم ها هم رایگان در سایت وزارت مهاجرت کانادا وجود دارد.
فکر کنم هر کی بره دیگه برنگرده چون حقوق پرستارها خیلی خوبه تو کانادا
سفیران فرهنگ!!!!!!!!!!!!!!
تا دیروز که کانادا دشمن ایران بود !!! تفاهمنامه کی با کی امضا کرده ؟ موسسه کاریابی بین المللی که سندیتی نداره، مسئلیتی نداره!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی