بازدید 434751
ششمین روز تحولات فلسطین

گریه و التماس عجیب سربازان اسرائیلی مقابل نیروهای حماس+فیلم/ تلفات اسرائیل به ۱۳۰۰ کشته و ۳۳۰۰ زخمی رسید/ افزایش شهدا و زخمی های غزه به 7800 نفر/ ادامه بمباران شدید غزه توسط اسرائیل

جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد ششمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و به نظر می رسد پیامدهای غیرقابل ترمیم زیادی را برای این رژیم به دنبال خواهد داشت. 
کد خبر: ۱۱۹۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 12 October 2023

افزایش شهدا و زخمی های غزه به 6800 نفر

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس وارد ششمین روز خود شده است. جنگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و به نظر می رسد پیامدهای غیرقابل ترمیم زیادی را برای این رژیم به دنبال خواهد داشت. 

آمریکا: برنامه ای برای استقرار نیرو در اسرائیل نداریم
۱۴۰۲/۰۷/۲۱ - ۰۰:۰۷

یک مقام ارشد دولت جو بایدن روز پنجشنبه به وقت محلی گفت که هیچ برنامه ای برای اعزام نیروهای آمریکایی در اسرائیل وجود ندارد.

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: «هیچ قصد یا برنامه‌ای برای استقرار نیروهای آمریکایی در اسرائیل وجود ندارد و هیچ تمایلی از سوی اسرائیلی‌ها برای این اقدام وجود ندارد».

این مقام شورای امنیت ملی کاخ سفید افزود: اسرائیلی‌ها به وضوح اعلام کرده‌اند که نمی‌خواهند نیروهای خارجی در خاک آنها حضور داشته باشند، آنها می‌خواهند این عملیات‌ها را خودشان انجام دهند و برای این کار کاملا حق دارند.

سازمان ملل: ساکنان غزه در معرض نسل‌کشی قرار دارند
۱۴۰۲/۰۷/۲۱ - ۰۰:۰۷

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین گفت که ساکنان نوار غزه در معرض نسل‌کشی قرار دارند.

«فرانچسکا آلبانیز» امروز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی اعلام کرد که تعداد زیادی از ساکنان نوار غزه به شیوه‌ای وحشیانه‌تر از قبل قتل عام شدند و این منطقه تحت محاصره همچنان تحت ضربات سخت و گسترده «اسرائیل» قرار دارد.

آلبانیز تصریح کرد که قطع آب، برق و غذای ساکنان غزه و محروم کردن آن‌ها از دسترسی به نیازهای ضروری خود جنایت علیه بشریت است.

چرا کار نتانیاهو تمام است؟
۱۴۰۲/۰۷/۲۱ - ۰۰:۰۰

سیمور هرش، روزنامه ‌نگار و نویسنده آمریکایی در مقاله‌ای که در روز پنج‌شنبه منتشر کرد، آورده است: «باور نتانیاهو مبنی بر اینکه می‌تواند حماس را کنترل کند، باعث تضعیف امنیت اسرائیل و آغاز جنگی خونین شده است.»

 هرش در مقاله خود نوشته است: «منابع گزارش می‌دهند که بنیامین نتانیاهو احتمالا درحال کناره گیری باشد و تنها تا زمان پایان درگیری‌ها در دفتر باقی بماند.»

وی ادامه داد: «سیاست نتانیاهو، علی‌الخصوص حمایت وی از حماس به عنوان جایگزین تشکیلات خودگردان فلسطین باعث تضعیف امنیت اسرائیل شده است. او باور داشت که با ارائه کمک‌های مالی از طریق قطر می‌تواند حماس را کنترل کند اما این رویکرد نتیجه معکوس داشته است.»
هرش عنوان کرد: «درگیری اخیر زمانی شدت گرفت که نتانیاهو برخلاف توصیه فرماندهان نظامی محلی به ساکنان ارتودکس اجازه داد تا «سوکوت» در کرانه باختری را جشن بگیرند. این باعث شد تا فشار زیادی بر منابع نظامی اسرائیل وارد شود و غیرنظامیان اسرائیلی در جنوب را آسیب‌پذیر کند.»
وی در ادامه گفت: «حمله به جنوب اسرائیل بزرگترین شکست در تاریخ اسرائیل است. بیست و دو شهرک برای ساعاتی به کنترل حماس درآمد و این باعث کشته شدن سربازان و غیرنظامیان زیادی شد. اسرائیل با فراخواندن ۳۶۰ هزار از سربازهای ذخیره خود به دنبال پاسخ‌دهی است.»
این روزنامه‌نگار آمریکایی اظهار کرد: «بحث‌هایی در داخل درخصوص راهبرد پیش‌روی‌شان مطرح است. برخی خواهان رویکرد هوایی و دریایی هستند و برخی نگرانی‌هایی درخصوص میزان تاثیر نیروهای زمینی در درگیری‌های شهری دارند.»

وی ادامه داد: «بمباران مداوم غزه شدت یافته و اسرائیلی دیگر پیش از هدف قرار دادن ساختمان‌ها به غیرنظامیان هشدار نمی‌دهند.»

هرش در بخش دیگری از مقاله خود نوشت: «اسرائیل با هدف بیرون کشیدن حماس رویکردی را برای منزوی کردن غزه و قطع کردن برق و ذخایر انرژی این شهر درنظر دارد. جامعه بین‌المللی خواستار پیروی از رویکرد "قواعد جنگی" بوده و رئیس‌جمهور بایدن نیز در کنفرانسی با سران یهودی بر اهمیت پیروی از این قواعد تاکید کرده است. »

وی ادامه داد : «اسرائیل حال باید تصمیم بگیرد که آیا خواهان قحطی زده کردن حماس است یا اینکه می‌خواهد وارد جنگی زمینی شود که ممکن است جان بسیاری ازجمله زندانیان را به خطر بیاندازد. هنوز تصمیمی درخصوص تهاجم تمام عیار گرفته نشده است.»

هرش در انتها نوشت: «در مجموع شرایط پیچیده است و نتیجه کار مشخص نیست. تفاوت نظرهایی درخصوص نحوه پیشروی وجود دارد و این در نهایت اسرائیل است که باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند.»

السیسی: منطقه در شرایط بسیار خطرناکی قرار دارد
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۷

السیسی رئیس‌جمهور مصر درباره تشدید تنش‌ها در غزه، افزود: ما با تحولات بسیار خطرناکی روبرو هستیم و مصر فلسطینی‌ها را رها نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه مصر آماده میانجیگری است، تاکید کرد که تلاش کشورش برای صلح مستلزم آن است که فلسطینی‌ها را رها نکند.

رئیس جمهور مصر همچنین گفت که از سیاست‌های مجازات جمعی و گرسنگی باید اجتناب شود و جامعه جهانی باید مسئولیت خود را برای رساندن کمک به نوار غزه بر عهده بگیرد.

السیسی مدعی شد: هر درگیری که هدفش صلح نباشد بیهوده و قابل تکیه نیست و تماس‌های مصر برای یافتن راه حلی برای بحران کنونی متوقف نمی‌شود.

وی تلویحاً هرگونه آوارگی از غزه را رد کرد و گفت: ما میزبان ۹ میلیون نفر هستیم که به دلایل امنیتی از کشورهای خود آمده‌اند، اما وضعیت در غزه متفاوت است.

افزایش تلفات اسرائیل به 1400 نفر
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۶

ارتش رژیم صهیونیستی امشب (۲۰ مهر) از افزایش تلفات این رژیم به ۱۴۰۰ کشته در پی نبرد طوفان الاقصی خبر داد.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی در وبگاه اطلاع‌رسانی خود اذعان کرد که تاکنون ۲۴۵ نیروی نظامی این رژیم در حملات جنبش حماس به هلاکت رسیده‌اند.

از سوی دیگر وبگاه شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد که ۲۰۰ جسد دیگر در مناطق اشغالی اعم از شهرک‌نشینان و نظامیان رژیم اشغالگر پیدا شده است و پیش بینی‌ می‌شود که فردا تعداد بیشتری از اجساد یافت شود.

اعزام سربازان اسرائیلی به مرز لبنان
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۲۳:۵۳
بی بی سی در گزارشی نوشت: پس از تبادل آتش در خط مرزی لبنان و سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی نگران درگیری تازه با حزب‌الله در مناطق شمالی است و نیروهای خود را به این منطقه اعزام کرده است.
 
به گزارش روز پنج شنبه ایرنا، خبرگزاری بی بی سی انگلیسی، در گزارشی به تحلیل موقعیت رژیم صهیونیستی در انتظار حمله حزب‌الله لبنان از شمال سرزمین های اشغالی پرداخته است:
 
براساس این گزارش: نگرانی اسرائیل در مرز شمالی سرزمین های اشغالی با لبنان قابل لمس است زیرا احتمال نفوذ از شمال وجود دارد، در چند روز گذشته چندین بار تبادل آتش صورت گرفته است. روز دوشنبه، سه سرباز اسرائیلی در درگیری با نیروهایی که از مرز لبنان عبور کرده بودند، کشته شدند اما جهاد اسلامی فلسطین مدعی شد که آنها اعضای این گروه هستند.
 
پس از آن، حداقل سه شبه‌نظامی حزب‌الله در حمله ارتش اسرائیل به مناطقی در لبنان در پاسخ به شلیک خمپاره کشته شدند.
 
این گزارش ادامه می دهد: از ۳۰۰ هزار سرباز ذخیره اسرائیلی که هم اکنون در پاسخ به حمله بی سابقه روز شنبه حماس از غزه به سوی جنوب رفته بودند، اکنون بخش بزرگی برای تقویت خطوط دفاعی به مرز شمالی فرستاده شده اند.
 
براساس این گزارش: افزایش نیروها به این دلیل است که دشمن دیگری در شمال سرزمین های اشغالی، اسرائیل را تهدید می کند، حزب الله (مانند حماس) از سوی انگلیس، آمریکا و سایر کشورها به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته شده است.
 
بی بی سی در ادامه نوشت: این گروه حضور نظامی و سیاسی قدرتمندی در لبنان دارد و در کشوری بدون دولت یا رئیس جمهور کارآمد، از قدرت قابل توجهی برخوردار است. حزب الله در سال ۲۰۰۶، جنگی ویرانگر با اسرائیل انجام داد که در آن ۱۲۰۰ نفر کشته شدند.
 
در بخش دیگری از این گزارش آمده است: چند روزی است که تبادل آتش در سراسر مرز بین حزب الله و نیروهای اسرائیلی وجود دارد و گروه‌های فلسطینی نیز در لبنان حضور دارند. اگر درگیری تشدید شود و جبهه جدیدی در این جنگ باز شود (که اسرائیل را وارد یک درگیری تمام عیار دیگر با لبنان کند) این موضوع در منطقه بازتاب می یابد و می‌تواند تأثیر بیشتری در خارج از منطقه نیز داشته باشد این یکی از دلایلی است که آمریکا به ارتش اسرائیل کمک می‌کند و با صدای بلند به دنیا می‌گوید آماده است به اسرائیل در دفاع از خود در برابر همه حملات کمک کند.
 
افزایش آوارگان در غزه به بیش از ۳۳۸ هزار نفر
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۹

، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز پنجشنبه به وقت محلی برابر با ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ و ۲۰ مهرماه جاری در جمع خبرنگاران اعلام کرد: دفتر هماهنگی امور بشردوستانه ( اوچا) گزارش داد که آوارگی گسترده در سراسر نوار غزه ادامه دارد.

دوجاریک افزود: تعداد آوارگان فقط در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است و اکنون به بیش از ۳۳۸ هزار نفر رسیده است که بیش از دو سوم آنها در مدارسی که توسط سازمان ملل اداره می شود، پناه گرفته اند. آژانس امداد و کار سازمان ملل می گوید که نزدیک به ۲۱۸هزار و ۶۰۰ آواره فلسطینی در ۹۲ مدرسه سازمان ملل در تمام مناطق نوار غزه پناه گرفته اند.

سخنگوی سازمان ملل تصریح کرد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در غزه تخریب شده یا به شدت آسیب دیده و غیرقابل سکونت شده اند، در حالی که نزدیک به ۲۳ هزار واحد مسکونی دیگر خسارت متوسط تا جزئی را متحمل شده اند.

وی اضافه کرد: حداقل ۸۸ مرکز آموزشی، از جمله ۱۸ مدرسه متعلق به سازمان ملل و همچنین ۷۰ مدرسه تشکیلات خودگردان فلسطینی مورد حمله قرار گرفته اند. این بدان معناست که برای ششمین روز متوالی، بیش از ۶۰۰ هزار کودک به آموزش در مکان امن در غزه دسترسی ندارند.

دوجاریک ادامه داد: اوچا می افزاید که سوخت تنها نیروگاه غزه تمام شده است و این نیروگاه مجبور به توقف کار شده و این امر باعث خاموشی فوری شده است که در سراسر غزه ادامه دارد. این خاموشی به دنبال توقف عرضه برق و سوخت اسرائیل به غزه در ۸ اکتبر است.

سخنگوی سازمان ملل ادامه داد: بحران آب در پناهگاه‌های اضطراری سازمان ملل و در سراسر نوار غزه به دلیل زیرساخت‌های آسیب‌دیده، کمبود برق مورد نیاز برای راه‌اندازی پمپ‌ها و کارخانه‌های نمک‌زدایی و عرضه محدود آب در بازار محلی در حال وقوع است.

وی تصریح کرد: تامین نیاز به آب به دلیل محاصره کامل نوار غزه توسط مقامات اسرائیلی امکان پذیر نیست. سوخت نمی تواند وارد غزه شود و تامین کنندگان آب در اسرائیل دیگر نمی توانند آب را در غزه تحویل دهند.

دوجاریک گفت: آژانس های بشردوستانه همچنان با محدودیت های عمده ای در ارائه کمک های بشردوستانه مواجه هستند. ناامنی از دسترسی ایمن به مناطق و انبارهای آسیب دیده جلوگیری می کند. علیرغم شرایط چالش برانگیز، مددکاران بشردوستانه به ۱۳۷ هزار آواره نان تازه تحویل و ۷۰ هزار لیتر سوخت به تاسیسات آب و فاضلاب و فعال کردن خطوط کمکی حمایتی روانی اجتماعی ارائه کرده اند.

سخنگوی سازمان ملل ادامه داد: روز گذشته مارتین گریفیتس، معاون دبیرکل در امور بشردوستانه، ۹ میلیون دلار از صندوق مرکزی واکنش اضطراری برای پاسخگویی فوری به تلاش‌های امدادی اختصاص داد و از ۷ اکتبر تاکنون ۱۲ نفر از کارکنان سازمان ملل در غزه کشته شده اند.

محمود: مرگ غیرنظامیان هر دو طرف را رد می‌کنیم
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۴

ئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی بعد از 6 روز سکوت در اولین اظهارنظر خود کشته شدن «غیرنظامیان در هر دو سوی درگیری» را رد کرده است.

او گفت: «ما کشته شدن غیرنظامیان در هر دو طرف را رد می‌کنیم و قطع عضو اجساد را رد می‌کنیم. چنین اقداماتی با قوانین بین‌المللی مغایرت دارند.»

القسام: بیش از 3 هزار راکت و خمپاره به اسرائیل شلیک کرده‌ایم
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۷

ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای القسام –شاخه نظامی حماس- شامگاه امروز پنجشنبه به شرح عملیات طوفان الاقصی پرداخت و گفت که این عملیات از جایی آغاز شد که عملیات شمشیر قدس در سال ۲۰۲۱ به پایان رسیده بود.

شبکه خبری الجزیره به نقل از ابوعبیده گزارش داد، عملیات طوفان الاقصی به خاطر اسرا آغاز شد و «ما در این جنگ به فضل خدا، بیشتر از چیزی به دست آوردیم که گمان می‌کردیم و برنامه‌ریزی کرده بودیم».

وی با اشاره به اینکه روند هماهنگی با محور مقاومت، در خصوص آینده درگیری با دشمن صهیونیستی رو به افزایش است، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی شامل شلیک سه هزار و ۵۰۰ راکت و خمپاره بوده است.

این مقام حماس ادامه داد: سکوت القسام در قبال برخی از تجاوزات دشمن برای این بود که برای طوفان الاقصی آماده شویم. عملیات فریب، برنامه‌ریزی نظامی و اجرای شگفت‌انگیز آن، دشمن را مات و مبهوت گذاشته است.

ابوعبیده با بیان اینکه سه هزار نیرو برای جنگ و هزار و ۵۰۰ نیرو هم برای پشتیبانی فراخوانده شدند،در پایان  گفت: ساختار جنگی و تسلیحاتی، امکان دفاع فعال را برای ما فراهم کرده است. به اسرا می‌گوییم کارتهایی در اختیار داریم که هزینه آزادی شما خواهد شد.

اسرائیل: 4 هزار تن بمب بر سر غزه ریختیم
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۷

 سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که نیروی هوایی این رژیم در شش روز گذشته حدود شش هزار بمب به وزن چهار هزار تن بر سر مردم غزه ریخته است.

به نوشته الجزیره، او گفت که در این مدت بیش از ۳۶۰۰ نقطه از جمله مراکز فرماندهی، مدیریت و زیرساخت‌های حماس هدف حملات قرار گرفته‌اند؛ او البته اشاره به بمباران بی هدف صدها خانه مسکونی و کشتار زنان و کودکان نکرد که به هیچ هدف نظامی تلقی نمی‌شود.

نشانه‌ای از تجمع نیروهای حزب‌الله در مرز اسرائیل وجود ندارد
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۹:۵۶
لوید آستین وزیر دفاع آمریکا امروز پنجشنبه تصریح کرد ارتش آمریکا نشانه‌ای از تجمع نیروهای حزب‌الله در مرز فلسطین اشغالی مشاهده نکرده است. 
 
وی در بخش دیگری از اظهاراتش بر حمایت آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت که ارتش آمریکا هیچ شرطی برای کمک‌های امنیتی خود به اسرائیل قرار نداده است. 
برادر معاون اسماعیل هنیه در غزه به شهادت رسید
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۸

منابع خبری بعدازظهر امروز (۲۰ مهر) از شهادت «یوسف ابومرزوق» برادر «موسی ابومرزوق» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جنوب غزه خبر دادند.

وبگاه خبری عرب۴۸ نوشت که یوسف ابومرزوق به همراه تعدادی از  خانوده‌اش در منطقه رفح در حمله جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید. در این حمله ساحتمان وزارت صنعت و تجارت دولت حماس هدف حمله قرار گرفت.

گریه و التماس عجیب سربازان اسرائیلی مقابل نیروهای حماس+فیلم
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۸:۰۳

نیروهای مقاومت فلسطین بعد از ظهر امروز پنجشنبه فیلمی از یکی از اسرای صهیونیستی در بند خود منتشر کردند که نشان می‌دهد این سرباز از شدت ترس به خود می‌لرزد.

وی در این فایل ویدئویی که در حال عذرخواهی از جنایات خود و رژیم متبعوش است، خطاب به نیروهای مقاومت می‌گوید: خواهش می‌کنم مرا نکشید. ما ملت جنایتکاری هستیم.

تعداد بازدید : 63094

این سرباز صهیونیستی همچنین گفت: اگر مرا رها کنید، خواهم رفت و به شمال قول می‌دهم از کشور شما خارج شوم و به کشور دیگری بروم. قول می‌دهم که نه من و نه همه خانواده‌ام را [در فلسطین] ببینید. ما چنین ارتش جنایتکاری نمی‌خواهیم».

از زمان عملیات نیروهای مقاومت تحت  عنوان طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی که به هلاکت بیش از هزار صهیونیست منجر شده است، آمار دقیقی از تعداد اسرای صهیونیستی در بند مقاومت فلسطین وجود ندارد.

«گیلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل ادعا کرد که مقام‌های اسرائیلی باور دارند حدود 150 اسیر صهیونیست در نوار غزه نگهداری می‌شوند.

اردان اعلام کرد، مقام‌های رژیم صهیونیستی به بازگشت اسرای صهیونیست به فلسطین اشغالی امیدوار هستند اما وضعیت آنها «مانع ما برای انجام کاری که باید برای امن کردن آینده اسرائیل انجام بدهیم، نمی‌شود».

این مقام ارشد رژیم اشغالگر قدس با بیان اینکه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ اسیر صهیونیست در غزه حضور دارند، افزود: «ما تعداد بی سابقه‌ای گروگان داریم».

وی در پایان ادعا کرد: «ما از صلیب سرخ، سازمان‌های بین‎‌المللی انتظار داریم که روی این گروگان‌ها و نحوه رفتار با آنها تمرکز کنند و اینکه آیا با آنها طبق قوانین بین‌المللی رفتار می‌شود».

شهادت بیش از ۱۴۰۰ نفر از مردم فلسطین در غزه
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۷:۴۹

وزارت بهداشت غزه از شهادت بیش از ۱۴۰۰ نفر از فلسطینیان از ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی در روز شنبه خبر داد.

 وزارت بهداشت فلسطین در غزه عصر امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که از روز شنبه تاکنون، ۱۴۱۷ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

به گزارش شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین همچنین تعداد مجروحان را ۶۲۶۸ نفر اعلام کرده است.

رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه با بمباران شمال غزه جنایت وحشتناک تازه‌ای را علیه فلسطینیان رقم زد.

در این جنایت چندین ساختمان مسکونی که طایفه شهاب در آنجا زندگی می‌کردند، بمباران شد که طی آن ۴۴ نفر از اعضای این طایفه به شهادت رسیدند.

سازمان ملل اعلام کرد که اوضاع انسانی در غزه غیرقابل وصف و بی‌سابقه است.

آمادگی انصارالله برای شرکت در نبرد علیه اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۷:۴۸

سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن گفت: یمن در قبال آنچه در غزه رخ می‌دهد چه از جنبه بشردوستانه و چه نظامی دست بسته نخواهد ماند.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در پیامی در پلتفرم «ایکس» از تداوم هماهنگی با «محور مقاومت» با همه ابزارهای ممکن برای حمایت از مقاومت ملت فلسطین در مقابله با وحشی‌گری رژیم صهیونیستی که مورد حمایت غرب و تحت رهبری آمریکاست، خبر داد.

وی ادامه داد: دشمن صهیونیستی مانع دسترسی مردم به آب، برق، غذا و دارو می‌شود و به جنایات و تجاوزات خود علیه ملت فلسطین ادامه می‌دهد.

اظهارات عبدالسلام پس از سخنرانی «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن مطرح می‌شود مبنی بر اینکه مردم یمن آماده هستند تا صدها هزار نیرو را برای مبارزه با دشمن صهیونیستی در نبرد جهاد مقدس به فلسطین اعزام کنند.

وی افزود: صرف نظر از موانع جغرافیایی، ما در انجام هر کاری که در توانمان باشد هیچ تردیدی نخواهیم کرد.

الحوثی روز سه‌شنبه خاطرنشان کرد: هماهنگی کاملی با محور مقاومت وجود دارد و خطوط قرمزی نیز وجود دارد و در صورت مداخله مستقیم آمریکا، ما آماده‌ایم با بمباران موشکی و پهپادی وارد عمل شویم.

 

اسرائیل: تا اسرای اسرائیلی آزاد نشوند، آب و برق غزه را وصل نمی‌کنیم
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۷:۴۲

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی وصل کردن آب و برق غزه را مشروط به آزادی اسرای این رژیم کرد.

 وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که تا زمان بازگشت اسرائیلی‌ها از نوار غزه آب و برق را وصل نمی‌کنیم و سوخت نیز به آن منطقه وارد نخواهیم کرد.

در حالی که حملات بی‌امان رژیم صهیونیستی به مردم و زیرساخت‌های غیرنظامی غزه ادامه دارد، «اسرائیل کاتص» تاکید کرد که «هرگونه اقدام انسانی در غزه باید در مقابل اقدام انسانی باشد و ما نصیحت هیچ‌کس را نمی‌پذیریم».

وزارت بهداشت غزه روز چهارشنبه اعلام کرده بود که همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی و قطع برق در غزه، بیمارستان‌های نوار غزه مملو از زخمی‌ها شده و تمامی تخت‌ها پر شدند و در حال حاضر زخمی‌ها و بیماران روی زمین هستند.

این وزارتخانه تاکید کرد، استمرار قطع برق، آب و سوخت غزه از سوی رژیم اشغالگر جان زخمی‌ها و بیماران را به خطر می‌اندازد و می‌تواند باعث بروز فاجعه‌ای بهداشتی و زیست‌محیطی شدیدی شود.

 

حمله اسرائیل به فرودگاه های دمشق و حلب در سوریه
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۷

رسانه‌های سوری امروز (پنجشنبه) از حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به فرودگاه‌های دمشق و حلب و مقابله سامانه‌های پدافند هوایی این کشور با این حملات خبر دادند.

 تلویزیون رسمی سوریه در خبری فوری اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی دو فرودگاه دمشق و حلب در این کشور را هدف قرار دادند.

به گزارش این رسانه سوری، در مقابل سامانه‌های پدافند هوایی سوریه فعال شده و با حمله این جنگنده‌ها به فرودگاه بین المللی دشمن مقابله کردند.

طبق گزارش‌ها، باندهای هر ۲ فرودگاه در این حملات هدف قرار گرفته و آسیب دیدند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: فرودگاه‌های دمشق و حلب را در پاسخ به شلیک خمپاره از سوریه، هدف قرار دادیم. در روزهای آینده اهداف بیشتری را در سوریه منهدم خواهیم کرد.

خبرنگار روسیا الیوم نیز خبر داد در این حمله تنها خسارات مادی به فرودگاه حلب وارد شد و این حملات هیچ تلفاتی نداشت.

صلیب سرخ: وضعیت غزه درحال خارج شدن از کنترل است
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۵

 

در همین حال، صلیب سرخ بین المللی نیز نسبت به خارج شدن وضعیت انسانی در نوار غزه از کنترل هشدار داد.

«فابریزیو کاربنی» مدیر بخش خاورمیانه کمیته بین المللی صلیب سرخ در گفت‌وگو با شبکه المیادین در این باره اظهار داشت: سوختی که مولدهای برق بیمارستان‌های غزه را تغذیه می‌کند تا چند ساعت دیگر تمام می‌شود.

وی گفت: انتقال مجروحان غزه به مراکز بیمارستانی با مشکل و در برخی موارد غیرممکن است.

مدیر خاورمیانه صلیب سرخ ادامه داد: غزه در وضعیت فاجعه باری قرار دارد و اگر کمک‌های بشردوستانه به زودی وارد نشود، وضعیت فراتر از فاجعه خواهد بود.

وی ادامه داد: تماس‌های ما با اسرائیل برای باز کردن یک گذرگاه انسانی ادامه دارد، اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

موشک باران پایگاه نظامی اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۴

گردان‌های القسام اعلام کرد که پایگاه‌ صهیونیستی «رعیم» را ظهر امروز راکت باران کرده است.

پایگاه «رعیم» که در شهرک رعیم در منطقه غلاف غزه واقع شده به عنوان مقر لشکر غزه در ارتش رژیم صهیونیستی شناخته می‌شود و متشکل از چندین تشکیلات نظامی است.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که شهرک صهیونیست‌ نشین «سدیروت» را هدف حملات راکتی قرار داده است.

منابع خبری از برخورد چند راکت به چند خانه در سدیروت و سوختن آنها در آتش خبر دادند.

این حمله همچنین ده‌ها مجروح برجای گذاشته است.

در همین راستا، «آلون داویدی» شهردار شهرک سدیروت در سخنانی با انتقاد از کابینه رژیم صهیونیستی خطاب به "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم گفت: به دنبال راهی برای خارج کردن ساکنان سدیروت باش.

همزمان با این عملیات رسانه های فلسطینی نیز از حملات بمب افکن های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه خبر دادند.

بر پایه این گزارش، جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی ورودی بیت حانون را هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین غرب شهر رفح در نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده و این حملات منجر به تخریب خانه‌های غیرنظامیان شد.

سازمان ملل: مردم غزه با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۲

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد، بمباران غزه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی از روز شنبه تاکنون ۱۰۰۰ خانه را با خاک یکسان کرده و بسیاری در این منطقه با کمبود شدید آب آشامیدنی، سوخت و لوازم و تجهیزات پزشکی مواجه هستند.

در این گزارش آمده است، ۵۶۰ واحد مسکونی دیگر نیز به شدت تخریب شده‌ و غیرقابل سکونت هستند و بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی نیز در اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی آسیب دیده‌اند.  

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل گزارش داد که تمامی ۱۳ بیمارستان موجود در این منطقه به دلیل کمبود شدید سوخت و تجهیزات حیاتی پزشکی تنها تا حدودی فعال هستند.

در این گزارش آمده است، کاهش تامین آب آشامیدنی در نوار غزه به خاطر محاصره شدید رژیم صهیونیستی منجر به کمبود شدید آب آشامیدنی برای بیش از ۶۵۰ هزار تن در این منطقه با جمعیتی برابر با ۲.۳ میلیون تن شده است.

سیستم‌های فاضلاب تخریب شده و فاضلاب‌های کثیف را به خیابان‌ها می‌فرستد و سلامتی مردم را در این منطقه به خطر انداخته است.

آژانس سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی گزارش داده که حدود ۲۱۸ هزار و ۶۰۰ تن در ۹۲ مدرسه آژانس امداد و نجات سازمان ملل در غزه پناه داده شده‌اند.

بسیاری دیگر از مردم آواره در مدارس دولتی و دیگر ساختمان‌ها اسکان داده شده‌اند.  

به طور کلی، دست‌کم ۳۴۰ هزار فلسطینی در سراسر غزه آواره و بی‌خانمان شده‌اند.

حماس: از حمله زمینی اسرائیل ترسی نداریم
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۳:۳۴

در بحبوحه گزارش‌هایی مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی آماده حمله زمینی بزرگی علیه غزه می‌شود، یکی از رهبران حماس به الجزیره گفت که «برای هرگونه استقرار احتمالی نیروهای اسرائیلی در داخل غزه آماده هستیم».

«غازی حمد» یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس بیان کرد: ما نمی‌هراسیم. ما مردم قوی هستیم و عزم قوی برای ادامه داریم. ما نیرو و افراد زیادی داریم که می‌خواهند از ما حمایت کنند.

وی هشدار داد: حتی مردم در مرزهای اردن، لبنان و همه جا می‌خواهند به اینجا بیایند و برای ما مبارزه کنند. غزه یک باغ نیست و برای آن‌ها بسیار پرهزینه خواهد بود.

حمد در پایان افزود: از ابتدای این عملیات ۱۲۰۰ نیرو اعزام کردیم که موفق شدند وجهه، امنیت و اطلاعات اسرائیل را به عنوان یک ابرقدرت از بین ببرند.

شولتس: مدرکی از دخالت ایران در عملیات حماس نداریم
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۳:۳۲

صدراعظم آلمان امروز (پنجشنبه) و در اظهاراتی در راستای مظلوم‌نمایی رژیم صهیونیستی، تلاش کرد دفاع ایران از حقوق مردم و مقاومت فلسطین را با ادعای نقش ایران در عملیات اخیر مقاومت در سرزمین‌های اشغالی مرتبط کند.

«اولاف شولتس» صدراعظم آلمان در راستای هم‌نوایی با دیگر مقامات اروپایی و آمریکایی در ادعاها درباره نقش ایران از دفاع چندین ساله ایران از مردم و مقاومت فلسطین خواستار سرکوب سازمان‌هایی شد که از حماس، یکی از جنبش‌های مقاومت حمایت‌ می‌کنند و مدعی شد که ایران مسئول رشد این گروه تا نقطه آغاز عملیات گسترده «طوفان‌الاقصی» علیه مواضع رژیم صهیونیستی است.

صبح شنبه حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار داده و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد. عملیات طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که مسجدالاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد. صهیونیست‌ها نیز به حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه دادند. در پی حملات رژیم صهیونیستی، چندین غیرنظامی به شهادت رسیده و منازل و مساجد تخریب شده‌اند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که شولتس امروز در این باره مدعی شد: «در حالی که هیچ مدرک موثقی نداریم که نشان دهد ایران از نظر عملیاتی از این حمله بزدلانه حمایت کرده، برای همه ما واضح است که حماس، بدون حمایت ایران نمی‌توانست این حمله بی‌سابقه را انجام دهد.»

او با تلاش برای کم‌اهمیت جلوه دادن جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه افزود: «متاسفانه، پیش‌بینی می‌کنیم که رنج جمعیت غیرنظامی در نوار غزه احتمالا افزایش خواهد یافت اما این هم تقصیر حماس و حمله آن به اسراییل است.»

صدراعظم آلمان همچنین گفت که دولت این کشور در داخل، تمام فعالیت‌ها در زمینه گردآوری اعانه برای حماس و دیگر فعالیت‌های حامیانه برای این گروه و فعالیت‌های گروه «صامدون» یک گروه کنشگر بین‌المللی و حامی حقوق فلسطینیان زندانی در اراضی اشغالی را ممنوع خواهد کرد که مقامات آلمان مدعی هستند به «نفرت‌پراکنی» می‌پردازد و خواستار نابودی رژیم صهیونیستی است.

هرتزوگ: جنگ با حماس طولانی خواهد بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۲

رئیس رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی با اذعان به شلیک ۵۰۰۰ موشک به اراضی اشغالی تاکید کرد که جنگ با حماس طولانی خواهد بود.

 «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی امروز پنج‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: جنگ با حماس طولانی خواهد بود.

رئیس رژیم صهیونیستی در این کنفرانس گفت که ۵۰۰۰ موشک به اراضی اشغالی شلیک شده که بیش از ۲۰۰۰ تا از آن‌ها در مناطق غیرمسکونی سقوط کردند.

هرتزوگ در ادامه مدعی شد: هیچ دلیلی برای این تنش که باعث رقم خوردن بزرگترین فاجعه در تاریخ اسرائیل شد، وجود نداشت.

او در ادامه نیز مدعی شد: دشمن را برای ضربه زدن به قدرت و نیروهایش هدف قرار می‌دهیم و در تلاش برای نابودی زیرساخت‌هایی هستیم که حماس در حملات خود به اسرائیل در آنجا پنهان شده است.

رئیس رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد: تمام تلاش‌مان را برای بازگرداندن گروگان‌ها انجام خواهیم داد.

هرتزوگ در ادامه اظهارات خود و با نادیده گرفتن جنایاتشان در کشتار کودکان و غیرنظامیان در غزه، از جامعه بین‌الملل خواست جنبش حماس در دسته گروه‌های «تروریستی» قرار گیرد.

افزایش شمار کشته های رژیم صهیونیستی
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۸

 

در همین حال تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از افزایش شمار کشته‌های این رژیم در جریان عملیات طوفان الاقصی خبر داده‌ است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۱۳۰۰ صهیونیست کشته شده‌اند.

برپایه این گزارش، تا بدین لحظه همچنین ۳۳۰۰ صهیونیست دیگر نیز مجروح شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که حال برخی از مجروحان وخیم است.

اعتراف ایهود باراک به شکست سخت اسرائیل در برابر مقاومت
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۱

 «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در این باره گفت: «حمله هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) سخت‌ترین ضربه‌ای بود که اسرائیل دریافت کرده است».

وی در این باره افزود: یک شکست بزرگ چه در سطح اطلاعات و عملیات و چه در سطح رهبری ارشد سیاسی رقم خورد.

باراک درحالی به شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرده است که اخیرا و درپی تشدید عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و رسیدن موشک‌های آن به تمامی شهرهای صهیونیستی، منابع خبری از فرار نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی از تل‌آویو خبر دادند.

برپایه این گزارش، ایهود باراک از طریق فرودگاه بن گوریون از تل‌آویو خارج شده است.

منابع خبری همچنین تصویری از وی در این فرودگاه را منتشر کرده‌اند.

ترامپ: سیاست بایدن به جنگ حماس و اسرائیل منجر شد
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۱

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین و نامزد حزب جمهوری‌خواه آمریکا در انتخابات ۲۰۲۴، در جریان یک سخنرانی تبلیغاتی دیگر از سابقه و عملکرد خود در اداره کشور به مدت چهار سال بدون هیچ جنگی دفاع کرده و سیاست‌های «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا را که منجر به جنگ رژیم صهیونیستی و حماس شد مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش «ای‌بی‌سی نیوز» ترامپ در جریان یک سخنرانی دیگر در نزدیکی منطقه مارآلاگوی فلوریدا با حامیانش، از سیاست خارجی بایدن شدیداً انتقاد کرده و تصریح کرد تحت تاثیر سیاست‌های نادرست وی بوده است که جهان اکنون نظاره گر جنگ میان حماس و رژیم صهیونیستی است.

وی خطاب به حامیانش در انتقاد از عملکرد بایدن اینطور گفت: «با وجود جو بایدن حقه‌باز، شما هرج و مرج، خونریزی، جنگ، ترور و مرگ در پیش دارید. ببینید که امروز چه اتفاقی در حال رخ دادن است».

ادامه بمباران شدید غزه توسط اسرائیل
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۹

 سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی بامداد پنجشنبه گفت: «در این ساعات، به بمباران اهداف حماس در نوار غزه ادامه می‌دهیم».

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که مناطقی در مرکز و غرب شهر «خان یونس» از جمله نزدیکی بیمارستان «ناصر» هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

خبرگزاری «شهاب» هم نوشت که شناورهای ارتش رژیم اشغالگر در حال شلیک گلوله‌های توپ به ساحل نوار غزه هستند.

طبق گزارش‌ها، در حمله صهیونیست‌ها به خانه‌ای در منطقه «المعسکر» واقع در غرب خان‌یونس، ۶ عضو یک خانواده به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم تروریست صهیونیستی همچنین اهدافی در منطقه «حی الکرامه» در غزه را بمباران کرد.

خبرنگار شبکه «الجزیره» از نوار غزه گزارش داد که جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم موقت صهیونیستی در حال انجام حملات شدیدی به مناطق مختلفی در این باریکه از جمله شرق غزه هستند.

زلنسکی به اسرائیل سفر می‌کند
۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۸

پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به دنبال سفر به سرزمین‌های اشغالی است تا از اقدامات بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه غزه حمایت کند.

 آکسیوس به نقل از مقاماتی که نام خود را افشا نکردند، گزارش داد، دفتر ولودیمیر زلنسکی به دفتر نتانیاهو درخواستی جهت هماهنگی این سفر ارسال کرده است.

این پایگاه خبری آمریکایی ادعا می‌کند که چنین سفری «حمایت جامعه بین‌المللی را از حملات اسرائیل علیه حماس در غزه افزایش می‌دهد» و زلنسکی این سفر را برای «همبستگی با اسرائیل» انجام خواهد داد.

طبق منابع آکسیوس، گفت‌وگوها هنوز در مرحله «مقدماتی» قرار دارند و هیچ تاریخی برای این سفر تعیین نشده است. با این حال دولت اوکراین این گزارش را نه تایید و نه رد کرده است.

ولودیمیر زلنسکی روز چهارشنبه در بلژیک حضور داشت و دیداری با وزرای دفاع ناتو جهت درخواست بیشتر تسلیحات و مهمات برگزار کرد.

وی در این خصوص گفت: من از ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو به خاطر نقش رهبری مهمش در هماهنگی کار ائتلاف و اتخاذ تصمیمات ناتو در حمایت از اوکراین تشکر می‌کنم. همکاری اوکراین با تولیدکنندگان پیشرو تسلیحات در جهان برای اجرای استانداردهای ناتو در صنایع دفاعی و تقویت قابلیت همکاری با ائتلاف ناتو مهم است. امیدواریم در این نشست شورای اوکراین و ناتو در سطح وزرای دفاع و نشست فردای وزرای دفاع ناتو، کشورهای عضو ناتو تصمیمات مثبتی در خصوص تامین تسلیحات، تجهیزات نظامی و کمک‌های لازم به اوکراین اتخاذ کنند.

افزایش شهدای غزه به 1200 نفر

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز به نوار غزه تا بدین لحظه به یک هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که از ابتدای تجاوز به غزه تاکنون بیش از پنج هزار و ۶۰۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

«یوسف ابوالریش» معاون وزیر بهداشت فلسطین در نوار غزه چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی درباره تلفات انسانی حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفته بود که بیشتر جان باختگان و مجروحان حملات را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

ابوالریش در این باره اظهار داشت: زنان و کودکان ۶۰ درصد از کسانی که در بمباران‌های اسرائیل علیه نوار غزه هدف قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهند.

معاون وزیر بهداشت فلسطین تصریح کرد که تمام تخت‌های بیمارستان‌ها در غزه پر بوده و دارو و تجهیزات پزشکی نیز رو به اتمام است.

 افزایش آوارگان فلسطینی به ۳۳۸ هزار نفر 

 دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (اوچا) از افزایش آوارگان فلسطینی به ۳۳۸ هزار نفر خبر داد.
 
به گزارش شبکه الجزیره، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل چهارشنبه شب به نقل از دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل، شمار آوارگان در سراسر غزه را ۲۶۳ هزار نفر اعلام کرد و گفت که این تعداد نسبت به روز گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.
 
دوجاریک همچنین گفته که بیش از هزار واحد مسکونی در غزه ویران شده و حدود ۵۶۰ واحد مسکونی به شدت آسیب دیده و غیرقابل سکونت شده است. همچنین ۱۲ هزار ۶۳۰ ساختمان دیگر آسیب کمتری دیده اند.
 
وی تصریح کرد: تمام ۱۳ بیمارستان و سایر مراکز بهداشتی در غزه به دلیل کمبود عرضه و سهمیه بندی سوخت، به صورت محدود فعال هستند. بیمارستان بیت حانون نیز به دلیل آسیب به اطراف آن غیرقابل دسترسی است.
 
این درحالی است که منابع فلسطینی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی از روز شنبه تاکنون بیش از ۲۲ هزار و ۶۳۹ واحد مسکونی را ویران کردند.
 
همچنین براساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین ۱۰ مرکز بهداشتی و ۴۸ مدرسه را در غزه را نیز با خاک یکسان کردند.
 
اسرائیل و مصر برای ایجاد گذرگاه امن در غزه توافق کردند
 
رسانه آمریکایی "آکسیوس" بامداد پنجشنبه ادعا کرد که اسرائیل و مصر به صورت مقدماتی با ایجاد یک گذرگاه امن برای خروج اتباع خارجی از غزه موافقت کردند.
 
 آکسیوس اعلام کرد که این موافقت برای خروج اتباع آمریکایی و دیگر اتباع خارجی از غزه خواهد بود.
 
تاکنون مقامات مصری به ادعای آکسیوس هیچ واکنشی نشان نداده است.
 
ادعای آکسیوس درحالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.
 
کاخ سفید: مدرکی درباره نقش ایران در برنامه‌ریزی حملات حماس نداریم

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت کاخ سفید روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره ادعاها در خصوص نقش ایران در برنامه ریزی، تامین منابع و آموزش حماس برای انجام عملیات غافلگیرکننده طوفان الاقصی افزود: ما می دانیم که ایران از حماس حمایت کرده است. حماس در میان گروه هایی قرار دارد که بیشترین تحریم ها در جهان علیه آن وضع شده است.

کربی با اذعان به تحریمهای یکجانبه واشنگتن علیه ایران گفت: در ابتدای دولت جاری آمریکا ما ۴۰۰ نهاد ایرانی را تحریم کردیم و ۴۰ رژیم مختلف تحریم علیه ایران وضع شده است که ۳۰ رژیم تنها در سال گذشته بوده است. ما به دلیل تهدید ایران برای کشتیرانی حضور نظامی خود در منطقه خلیج فارس را افزایش داده ایم و به دلیل حمایت ایران از روسیه تحریک های بیشتری علیه آن وضع کرده ایم.

این مقام کاخ سفید با تکرار ادعاهای ضد ایرانی واشنگتن افزود: هیچکس اقدامات بی ثبات کننده ایران را فراموش نمی کند. ما می دانیم که ایران به مدت طولانی به حماس کمک کرده است. اگر حمایت های ایران نبود، حماس نمی توانست فعالیتی داشته باشد اما ما هیچ مدرکی ندیده ایم که نشان دهد ایران در برنامه ریزی حملات بسیار پیچیده حماس، تامین منابع و آموزش در حملات اخیر نقش داشته است.

کربی در ادامه توضیح داد: منظور ما از نقش مستقیم ایران در حملات، دستیابی به هرگونه اطلاعاتی است که نشان دهند ایران این حملات را هدایت و رهبری کرده است. ما هنوز اطلاعاتی نداریم که نشان دهد آنها از زمان دقیق و نحوه عملیات حماس خبر داشته اند یا از آن حمایت مالی کرده اند. ما به بررسی جریان اطلاعات ادامه خواهیم داد.

بیانیه سفارت ایران در لندن در مورد فاجعه انسانی در نوار غزه

سفارت ایران در بیانیه ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران از آرمان های مردم فلسطین و از تلاش گروه‌های مقاومت و مردم مظلوم در مبارزات خستگی ناپذیرشان برای احقاق حقوق ذاتی و غیرقابل انکار خود در برابر اشغالگری و تجاوز حمایت می‌کند.
 
سفارت ایران در انگلستان در بیانیه خود در مورد فاجعه انسانی نوار غزه که در محاصره رژیم وحشی اسرائیل و حملات شیطانی محض آن قرار دارد، از گروه های مقاومت و مردم مظلوم فلسطین برای دفاع از حقوق ذاتی خود دفاع کرد.
 
حمله اسرائیل به غزه با استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری

ارتش رژیم صهیونیستی در غزه از فسفر سفید استفاده کرد است که این یک جنایت بین‌المللی محسوب می شود.

جنگنده‌های صهیونیستی بار دیگر با بمب‌های ممنوعه فسفری، غرب غزه را بمباران کردند.

حازم قاسم سخنگوی حماس گفت: رژیم صهیونیستی به ارتکاب جنایت علیه زنان و کودکان و غیرنظامیان در نوار غزه روی آورده تا روحیه از دست رفته ارتش شکست خورده خود در آغاز نبرد طوفان الاقصی را بازیابد.

وی افزود: بمباران غیرنظامیان در غزه توسط ارتش صهیونیستی یک جنایت کاملا جنگی است که دولت آمریکا به عنوان شریک جنایات رژیم صهیونیستی چشم خود را به روی آن بسته است.

کرانه باختری وارد جنگ با اسرائیل شد

 «ابو حمزه» سخنگوی «سرایا القدس»، شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی بامداد پنجشنبه اعلام کرد که نبرد با اشغالگران دیگر محدود به نوار غزه نیست.

ابوحمزه در پیامی صوتی، گفت: «ما ورود رسمی کرانه باختری به عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم و ممکن است نبرد به زودی به داخل اراضی اشغالی کشیده شود».

وی خطاب به رژیم موقت صهیونیستی هشدار داد: «ما در خارج از فلسطین برای شما آماده شده‌ایم، همانطور که در فلسطین آماده شده‌ایم، و آنچه در نوار غزه رخ داد را در عرصه‌های دیگر خواهید دید».

سخنگوی سرایا القدس با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی به کرانه باختری و جنوب لبنان نیز گسترش یافته، توضیح داد: «نقطه آتش در حال گسترش است و آنچه در جنوب لبنان اتفاق افتاد تنها نمونه کوچکی است از آنچه انتظار شما را می‌کشد».

ابوحمزه درباره حملات ددمنشانه رژیم تروریست صهیونیستی به نوار غزه نیز اظهار داشت: «دشمن قادر به مقابله با مقاومت نبود، پس خشم خود را متوجه زنان و کودکان کرد».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۴
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۲۰۹
جنگ نامتقارن را کلید بزنید در همین جنگ فرار می کنند و قدس آزاد می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
جنگی در کار نیست.

عملیات کشاورزی به نام «شخم زدن» در حال اجرا است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
دیگر حتی کشورهای عربی هم به صورت آشکار از فلسطینی ها حمایت نخواهند کرد. حماس سنگی را به داخل چاه انداخت که هیچکس نمی تواند آن را بیرون بیاورد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
این جنگ باید با همین ریتم پایان یابد ابتدا باید خرس زخمی را آرام کنیم سپس تا سالها از دستاوردهای سیاسی آن بهره ببریم این جنگ نباید وارد فاز دوم شود فاز دوم منبعی از بانک اهداف جدید در اختیار اسرائیل قرار خواهد داد و احتمال هر چیز ناخوش آیندی هست
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
چیکار کنیم؟
خوب آمریکا به صراحت داره از اسرائیل دفاع میکنه و ناوگان خودش رو به حرکت در آورده
نمیشه ما هم به صراحت حمایت کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
فاز دوم عملیات اسراییل با ورود نیروهای زمینی به غزه به زودی آغاز خواهد شد.
در این مرحله تعداد تلفات مردم غزه به شدت افزایش خواهد یافت و جنکهای خانه به خانه روی خواهد داد.
فرمانده هان حماس یا کشته می شوند و یا دستگیر.
نیروهای اسراییل برای ماهها در غزه حضور خواهند داشت.
بعد از آن، امور غزه در اختیار نیروهای سازمان ملل قرار گرفته و اسراییل از غزه عقب نشینی خواهد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
شفاف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
سعید خان ما نه جنابعالی هم اگر واقعا میخوای اعلام جنگ بدی پاشو برو مصر درخواست سفر به غزه بده و برو کنار ساحل ناوها رو میبینی شروع کن به جنگ. لطفا از جانب مردمی که در تامین مایحتاج زندگی و هزینه سرویس مدرسه بچه هاشون موندن و مردای سرپرست خانوار که شرمنده بچه هاو همسرشون هستند مایه نزار. عزت زیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
مردم غزه بین هر روز کشته شدن یا تنها یا بار مردن ، دومی را انتخاب کردند. این جنگ برای اونها مرگ و زندگی است. کسی که چیزی برای از دست دادن ندارد و می جنگد پیروز است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
نه سعید جان ، نمیشه ، واقعا شما اول فرق شعار و واقعیت رو باید بدونی ، واقعیت اینجاس که اگر به فرض محال قدرت جبهه مقاومت اونقدری زیاد بشه که موجودیت اسرائیل به خطر بیفته فکر میکنی چه اتفاقی می افته؟ تمام نوار غزه به یه بمب هسته ای بند هست و تمام ، که اسرائیل همین الان چیزی نزدیک به 250 تا کلاهک هسته ای در اختیار داره و اون آمریکا هم 5000 تا در اختیار داره ، توی تریبون مجبوریم ادعا کنیم ولی توی ذهن که باید منطقی و حسابگر باشیم دیگه ، الان غزه احساسی و شعاری عمل کرد نتیجه چی شد؟ جز کشتار وحشیانه زن و بچه ها و افراد سالخورده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
شما بابت اینکه جواب اینها را دادم وقتی در نظرات این ها قشنگ معلوم هست برای نابودی حق حرف زدن و در حمایت از مظلوم بود که جوابشان دادم آن هم زیر نطر اصلی خودم منتشر نمی کنی؟

دوباره می‌گذارم امیدوارم منتشر کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
ببین غرب گدا جان
اسرائیل می آید خود زنی کند و نیروی زمینی بفرستد مقابل نیروهایی که استاد جنگ نامتقارن هستند یا می خواهد خودکشی کنند حتی خیلی از آنها هم فرار می کنند از این عملیات ؟!!!
شخم زدن که خیلی وقت هست انجام می شود منتهی هر سری به ضعیف تر شدن اسرائیل جانت و به محو شدن نزدیک حالا آن سازشکاران هم روی باد همگرایی کنند که آن ها هم سقوط می کنند وقتی مردمشان طور دیگر فکر می کنند
آشیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
غزه برای کشت پاییزه شخم زده می‌شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
چهل و چهار سال دم از حمایت فلسطین زدید حالا موقع عمل است چرا مدعیان به جبهه نمی روند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
حمایت شده که مقاومت به این قدرتمندی رسیده و اگر مستقیم بروند از طرف ما باز تو یک چیزی نفرت پراکنی می کنی و واویلا می گویی!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
زلنسکی به اسرائیل سفر می‌کند
فرصت مناسبیست برای کشتن این یهودی ظالم و نجات مردم اوکراین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
چرا غیر قابل انتشارتون اینقدر بالاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
امضای یک دیپلمات کار کشته همانند
دکتر محمد جواد ظریف
قدرت آن از صدها تهاجم حماس بیشترومی تواند جان میلیون ها انسان را نجات دهد.
پایان همه جنگ و خونریزی ها
خسته و فرسوده شدن هر دو طرف و صلح است.
خب پس چرا به دیپلماسی میدان نمی دهید
چرا نماینده و یژه ای از طرف ایران
همانند دکتر محمد جواد ظریف را
برای حل منازعه تعیین نمی کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
فک می کنید که چرا غرب قدرت سینمای جهان را در دست گرفته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
همان جناب ظریف منافع ملی ایران را واگذار کرد کافی هست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
فلسطینی ها اگر تصور میکنند کشورشان اشغال شده، بجای کشتار باید به مراجع بین المللی شکایت کنند
مرگ بر اسرائیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
این جنگ زوال و نابودی اسرائیل رابزودی رقم خواهد زد بزودی خواهید دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
چی شد؟؟؟!!جنگ نامتقارن راکلیدبزنید؟؟داری دستور میدی؟برو و مرد و مردانه کلید بزن،اگر هم انشاالله شهید شدی،به آرزویت میرسی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
هر کس از اسرائیل حمایت کند در جنایات آنان شریک است و در قیامت هلاک خواهد شد

فلسطینیان مظلوم یکتنه مقابل کل غرب و رسانه هاشون ایستادن
حتی رسانه های عرب هم از آنها دفاعی نمیکنند

هر نظری که انتشار میدید مسئولیتش به گردن شماست و در آخرت از شما سوال خواهد شد
من بابت حمایتی که از فلسطین می کنم مسئولیت رو بر عهده میگیرم
شما بابت حمایتی که از اسرائیل میکنید در ظلم آنها ششریک میشوید و بازخواست خواهید شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
قدرت یعنی قطر !! یک کشور کوچکتر از یک قطره در نقشه جغرافیا با اینکه همه میدانند بزرگترین حامی تفکر و مالی حماس است و تنها پناهگاه سران حماس !! اما هیچ کشوری حتی اسراییل جرأت ندارد نام او را به عنوان دخیل در حمله حماس به زبان بیاورد !! چرا ؟! چون اعلام کرد اگر لازم باشد در دفاع از خود و حماس و غزه !! ارسال کل نفتش به اروپا را می بندد !! آنوقت اجماع کرده اند حتی نگذارند ما از این ۶ میلیار دلارمان که بازهم در قطر است استفاده کنیم !! !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
زلنسکی مگه به خاک و سرزمین تو تجاوز کرده که آرزوی مرگش داری مگه حق تو رو خورده خیلی مرد هست که کنار مردمش داره برای کشورش میجنگه نه اینکه تو‌کاخ خودش در قطر در امنیت باشه و مردمش بکشتن بده بعضی ها نشستن تو خونه گرم و نرم یک گوشی دستشون گرفتن از راه دورچرت میگن
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
۰۹:۳۰
خوشبختانه جای 6 میلیارد ما امنه دیگه هیچ کس نمیتونه بهش دست بزنه جز ایران
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
آمریکا: برنامه ای برای استقرار نیرو در اسرائیل نداریم...
این یعنی آمریکایی که عملا استقرار کرده نیروهاش رو در اسرائیل فقط به زبان خدعه و دروغ که میدونیم چجوری در مورد ذبح کودکانش توسط حماس، سوتی داده، انجام میده...موندم چرا شماها این رو رسانه ایی میکنید؟!
اونا دو رو نیستند، هزار رو هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
فلسطین عزیز ما مردم ایران و مردم با وجدان جهان حمایتت می کنیم.
مطمئنا تا الان تظاهرات مردم جهان را در حمایت از خودتان دیده آید.امیدوارم زودتر نابودی رژیم غاصب را با چشمانمان ببینیم
ما یه بنده خدایی داشتیم وقتی توی دعوا کتک می خورد صحنه درگیری را ترک می کرد و می رفت خونه طرف دعوای خود را پیدا می کرد و به درو دیوار خونه آسیب میزد و فحش می داد الان اسرائیل یه همچین وضعی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
هنوز جنگ تمام نشده که ببینیم آخرش چیه میشه انشالله که ختم به خیر بشه ولی باین وضعیت غزه داره شخم زده میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
نماد و سبل کودکشی در جهان داعش و رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
معلوم نشد چی گفتی
حرف بی ربط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
کار دنیا جالبه ما برای واقعیت و حقیت این که رژیم اشغالگر کودک کش هستش هزاران کودک همراه با هزاران مدرک و سند وعکس وفیلم داریم ولی اسرائیل کودک کش حتی یه مدرک و عکس و فیلم برا دورغ سربریده شدهدتعدادی کودک توسط حماس نداره که اگه داشت شبکه های جهانی متعلق به آمریکا یهود و غرب به نمایش میزاشتن حالا رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل ادعای مظلومیت داره تف به این دنیا الحق که هیچ ارزشی نداره این دنیایی زر زور تزویر
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
ناشناس 12:42 سند و مدرک رو بی بی سی کلی دنبالش کرد پیدا کرد شما طرفداران اسراییل از خود غربی ها بیشتر دارید زجه میزنید حداقل رسانه بی بی سی حرفه ای تر است مثل شما اینقدر کپی پیست نمیکند
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
۲۱:۵۹
خودت یه بار بخون ببین چی نوشتی ما که نفهمیدیم
12 42 رو هم بخون
عزیزانی که دنبال شهادت در راه قدس هستند بسم الله
پاسخ ها
حجه الاسلام داوودی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
ما تا پای شهادت و آخرین قطره خون ایستاده ایم منتها فقط میتوانیم همینجا بایستیم من که خودم یه کم میترسم برم بالاخره جنگه حلوا پخش نمیکنن که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
پاسخ تو و امثال تو اینه که : ما از فرمانده مان دستور میگیریم پس ساکت باش
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
ما كه واقعا عاشق شهادتيم و روز و شب دعا ميكنيم مثل سرور و سالارم حضرت سيد الشهداء در راه اسلام شهيد بشويم ولي شما هم با اين طرز تفكر اگر توبه نكنيد در دنيا و عقبي زيان ديده هستيد .لبته ميدونم متوجچه نميشيد خداوند باري تعالي در قرآن به پيامبر با اون لحن الهي و شيوه استثنايي در تبليغ دين هر كاري كرد نتوانست امثال شماها را هدايت كند كه در نهايت خدلاوند فرمودند با اين جماعت كاري نداشته باش حساب اينها با من است من به قلبهاي آنها مهر زده ام به همين خاطر گوششان نميشنود چشمشان نميبيند و زبانشان لال است (از حق) . اينان د(لايشعرون).
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
داعش و اسرائیل کودک کش هردو به زباله دانی خواهند رفت دیر یا زود چون جز کودکشی کاری ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
نماد و سبل کودکشی در جهان داعش و رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
محمد یه سری به روانپزشک بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
اسقاطیل کودک کش سال های سال فلسطینیان را کشتند

هیچ اسرائیلی خط بر نداشت

چون سلاح فلسطینیان سنگ بود

آلبانی ها اون زمان لال بودن

بالاخره زمان انتقام واقعی فرا رسیده است

این فقط 1 عملیات بود

اسرائیلیان باید کفن خود را آماده کنند

یا از اسرائیل فرار کنند

هزینه جنگ اسرائیل محدود است

اسرائیل در دو روز چنان ضربه ای خورد که سال ها فراموش نخواهند کرد

حتی اگر همه غزه را خاک کنند این عملیات شروع بود

و در آینده بدتر از این اتفاق خواهد افتاد

آلبانی ها با تمام قدرت از ارباب خود دفاع خواهند کرد

ولی در نهایت همه ستمگران نابود خواهند شد

اسرائیلیان نابود خواهند شد

آلبانی ها نابود خواهند شد

طالبان هم نابود خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
یکی به داد مردم بیخانمان بیچاره زلزله زده افغانستان برسد

اینقدر نژاد پرست نباشید بنی آدم اعضای یک پیکرند

اخبار زلزله افغانستان که گیر طالبان هم افتادن گم شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
ناشناس ۱۱:۵۰ مگر شما منتظر نابودی اسرائیل نبودید اللن بهترین فرصت.
چرا فرمان صادر نمی شود؟
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
عاشقان شهادت اگر فرزندان شما از آمریکا و کانادا به شما پیوستند و زندگی لاکچری خود را رها کرده و به غزه رفتید اون وقت معلومه شما راست می گفتید و ما اشتباه می کردیم
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
من صحبتهای اق محمد رو میخوندم یاد فیلم اخراجی ها میفتادم. حاج آق گرینوف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
شادی کن ها کجا هستند ... کی از دل مردم غزه خبر داره
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
تا زمانی که مرجع عالی قدرمان حکم جهاد به ما ندهد به جنگ نخواهیم رفت و فعلا جنگ اصلی مان با تو آلبانی نشین خواهد بود
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
شماها اینقدر بیسواد هستید که نمیدانید اسراییل 17 ساله حق عبور و مرور به غزه بسته شما تو سوراخ خودت بمون
جمونگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
من الان اسرائیلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
محمد؟؟؟!!ساندیس میتونید برای مردم جنگ زده ی غزه بفرستید؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
محمد آقا خود دانی!! ولی من شخصا خون این همه زن وکودک و پیر و جوان کشته شده از دو طرف را به گردن نمی گیرم چون پیامبر فرمانده این جنگ نیست و تفسیر قرآن هم کار من و شما نیست . پس قبل از جنگ به تلاش برای آرامش و توافق فکر می کنم
نسل كساني كه سر كودكان را مي برد بايد از روي كره خاكي حذف شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
اگه منظورت اسرائیل کودک کش هستش دمت گرم ولی اگه یک به هزار منظورت دلیرمردان قسام باشه دریغ از حتی یک سند و مدرک و عکس که اگه داشتن تا الان صدها شبکه جهانی که در اختیار رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل هست به نمایش میذاشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
نماد و سبل کودکشی در جهان رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
خوبه حتی یه مدرک کذایی از این حرف کذایی ندارین ولی اسرائیل کودک کش هزاران عکس و فیلم موجوده کودکان و نوزادان را به خون و خاک کشیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
دمت گرم اسرائیل کودک کش باید از زمین محو بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
تا الان نزدیک به ۴۰۰ کودک زیر۵ سال توسط رژیم آپارتاید اسرائیل از بین رفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
همه میدونن اونی که کودکش در جهان رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
در ۱۰ سال اخیر نزدیک ۱۳ هزار کودک و زن توسط رژیم آپارتاید اسرائیل به شهادت رسیدن الحق که وقته نابودی این رژیم کودکش رسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
اونی که آب و برق و سوخت و غذا رو کودکان میبنده درجهان غیر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
بله درسته باید اسرائیل از کره خاکی حذف شود و این چیزی است که سالها شعار ما ایرانیان است.
البته قدرت نظامی و تبلیغات و ثروت در دست اونها بسیار است، اما تاریخ نشان داده که ظلم هیچ گاه پیادار و ابدی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
همه با حرفت موافقت اگه منظورت داعش و رژیم کودکش اسرائیل باشه به خاطر همینم همه لایک کردن والا غیر ساخت و پرداخت ذهن متوهم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
تو همین گوگل آمریکای سرج کنی کودک کشی اسرائیل هزاران عکس و فیلم موجوده البته با داعش که ساخته آمریکا و اسرائیل کودک کش هست ولی اگه دنبال کودککشی حماس هستی نشون فریب خورده ای بیش نیستی که حتی یک موردم پیدا نمیکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
لعنت حرمله های زمان اسرائیل کودک کش و طرفداراش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
شمر و یزید و حرمله زمانت بشناس که جز رژیم اشغالگر کودک کش اسرایل نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
کار به جایی رسیده که حتی الان ماسکم میگه حتی یک سند در رابطه با کودک کشی حماس نیست ولی اسرائیل کودک کش تا دلت بخواد کودکشی کرده اصلا اسرائیل کودک کش به خاطر این که در صبرا و شتیلا نزدیک ۳۴۰۰ زن و کودک رو کشت و سر برید وحتی جنین از شکم زن باردار دراود یه لقب معروف شده اسرائیل کودک کش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
داعش و اسرائیل کودک کش هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
متاسفانه این رژیم کودک کش پشتیبانی قدرت های بزرگ و رسانه ها و ثروت بسیار داره. زر و زور و تزویر؛ اما عاقبت این جنایت کاران همونی میشه که گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
داعش و اسرائیل کودک کش باید از زمین محو بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
آلمانی یا آلبانی... مساله اینست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
دیر یا زود اسقاطیل کودک کش متجاوز سقط خواهد شد و از روی نقشه محو میشود، در آن روز مسلمانان واقعی به جشن و پایکوبی خواهند پرداخت و کفار عزادار خواهند شد، همیشه حق به حقدار خواهد رسید ممکنه با تاخیر باشه ولی حتمی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
مرگ بر حامیان اسرائیل کودک کش که 70 سال زن و بچه ها را کشتند ولی الان زبان در آوردند
اسرائیلیان باید بمیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
اسراییل کودک کشه و برخلاف همه ی قوانین بین المللی حتی برای کودکان مجازات حبس داره. سندی برای کودک کشی حماس حتی یه عکس تا به حال نداده
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
همه میدانند اسراییل جلوی دوربین کودک کشته بقیه که حتی بی بی سی هم نتونست مدرکی پیدا کند
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
۲۲:۰۰
اون دوربینش مال آلبانی بوده درست کار نکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
هر کس از اسرائیل حمایت کند در جنایات آنان شریک است و در قیامت هلاک خواهد شد
کسانی که دائما به دنبال جنگ افروزی هستند آیا به بی پناهی و در به دری این روزهای مردم غزه فکر کرده اند؟؟ جنگ و خونریزی یک حماقت مطلق است و رهبران جنگ ها باید تقاص آن را در این دنیا یا آن دنیا بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
ما نبودیم و نیستیم عناصر خود سر بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
بالاخره نفمیدیم شما نگران کشته شدن اسرائیلی ها هستید یا نگران کشته شدن مردم غزه؟

اگر نگران اسرائیل هستید باید بدانید دفعه بعد بدتر کشته خواهند شد

اگه نگران غزه هستید بدانید 70 ساله که اونا با زن و بچه هاشون بصورت خانوادگی دارن قتل عام میشن و این یعنی مردم بی پناه خونشون به جوش میاد و اسرائیلیان را خواهند کشت

پس در هر صورت اسرائیل نابود است

دو میلیون فقط در غزه هستند بقیه رو یادتون رفت

حماس فقط یکی از چند گروه فلسطین هست و در این حمله بقیه هم همراهی کردن

حتی بدون حماس هم مردم فلسطین دست از انتقام نخواهند کشید
دونه دونه صهیونیستهای کودک کش رو باید فرستاد از همون جایی که اومدن. اگر با زبان خوش رفتن ک هیچ. اگر نرفتن جنگ میکنیم. تامامممم.
ترسوها برن زیر پتو. ما نمیترسیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
پس چرا نمیری با صهیونیست ها جنگ بکنی؟ اینجا نشستی و میگی لنگش کن
امثال شما فقط بلدید که در فضای مجازی شعار جنگ جنگ بدهید ولی جرات یک دعوای خیابانی را هم ندارید، چه برسد به حضور در جبهه های جنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
تو نگران نباش آلبانی به محض اینکه امکان فرستادن نیرو مهیا بشه میریم
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
متاسفانه به اینا فقط آلبانی گفتن یاد دادن.چون تایکی برخلافشون و میلشون حرف میزنه میگن آلبانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
۱۴:۳۶
یعنی تو از آلبانی که کشور اروپایی سرسبزی هست بدت میاد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
جنگ میکنیم؟؟؟!!جنگ میکنم صحیح است بزرگواررر!!!
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
۲۳:۵۳
به کوری چشم دشمن آماده جنگیم و منتظر دستور
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
اقای |۱۲:۲۴ به وقتش دستور صادر شه می رن ، امثال تو نمی خواد به این افراد انگ ترسو بودن بزنید اینا هم تو سوریه هم تو عراق خودشونو نشون دادن امثال شما فقط لب و دهنید..
نماد و سبل کودکشی در جهان رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
بیکار وعلاف یکی در میون پیام میدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
باشه
برو یکم تحقیق کن چند تا زن و کودک با بمب های بشکه ای بشار اسد کشته شدن
اونوقت میفهمی کودک کشی یعنی چه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
۱۳:۱۳
کی گفته همه مثل تو یکی در میون پیام میدن؟
مردم فلسطین وغزه به کمک مدیران فرمانده هان داخلی و خارجی کشورشون راه 20ساله رو در چند ماه دارن طی میکنند .این دور از انصاف عدالته دلیل سکوت بعضی ها چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
البته راه نابودي خودشون و مردم بيچاره را عرض چند ماه ميخوان طي كنند
صهیونیستها دراین مقطع هر دروغی را برای توجیه قتل عام غزه میگن، بعدش میگن اثبات نشد و گزارش اشتباه بود. حتی ممکن است یک نفر به دلیل کینه شدید همچین خطایی بکنه ولی به معنی یک کار برنامه ریزی شده توسط یک گروه نیست. خب الان که اسرائیل به صورت سیستماتیک و آشکار بدتر از اون رو داره سر زن و بچه مردم تو غزه میاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
کشتن مردم عادی و به اسارت گرفتن زنان و کودکان یهودی، دروغ بود؟! کاش ذره ای انصاف داشتید
....
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
کاربر۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
کشتن مردان زنان و کودکان فلسطینی مجروح در بیمارستان با تیر مستقیم شهرک نشینان یهودی چی اونجا نیاز به ذره ای انصاف نداره ؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
12:18 فیلی از کشتن نمیامده اما 70 ساله همه فیلم های کشتار صهونیست ها آمده شما چرا از سوراخت در نیامدی
حالا نميخواد دعوا كنيم تاآخر پائيز وقت زياده جوجه ها را آخر پاييز ميشمارند حالا هيچي معلوم نيست
انبار سلاح ها خالی شود جنگ فروکش خواهد کرد. انبارها جا نداشت کمی جا باز کردند.
رسانه كاري ميكند كه كشته شدن و سر جدا شدن و بوجود آوردن و سلاح دادن به داعش توسط غرب و صهيونيست براي ما كه مسلمانيم امري عادي و كشته شدن 1000 نفر در اوكراين و اسرائيل فاجعه جهاني و انساني باشد و همه بايد پاسخگو باشند. استعمار بر مبني تبعيض نژادي بنا شده و ادامه خواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
خودت متوجه شدي چي نوشتي؟؟؟
جالبه دو تا مثبت گرفتي...............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
يعني همه دنيا بايد قبول كنند كشته شدن مسلمانان در دنيا عادي و كشته شدند چشم رنگي ها فاجعه هست و دنيا نسبت به آن مسئول هست همانطوري كه بعداز كشتار هيتلر اسرائيل از كل دنيا طلب كاره . ديگه اگر متوجه نشدي برو يك گوشه اي ببين مشكلت چيه
داعش و اسرائیل اگه گفتید تو چی مشترکن کودک کشی
پاسخ ها
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
ی چند تا تفاوت هم می گفتی. مثلا اونها مسلمون بودن اینها نیستن
ناشناس
| Canada |
۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
داعش فقط ادعا می کنه مسلمانه وگرنه یک مشت کافر. و مزدور. اجاره ای هستند. اینها از. پوشش اسلام برای پیشبرد. مقاصد دنیوی و هوای نفس خودشون استفاده می کنند. همانطور. که صهیونیزم هم از یهودیت همین استفاده ابزاری را می کنه و هرگونه انتقاد. به صهیونیست ها را اسمش را یهودی ستیزی می گذاره. رابطه داعش با اسلام مثل رابطه صهیونیزم و یهودیته.
قضیه فلسطین و اسرائیل بحث حق و قانون نیست بلکه بحث زور و جنگل است. چون ما اسلحه و زور داریم، پس حق با ماست حتی اگر ظلم کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
از گفتن این شعارهای پوچ خسته نشدید؟ تا وقتی که اسراییل توسط سازمان ملل بعنوان یک کشور مستقل شناخته شده است، همه ی این حرفها کشک است

برای اینکه حرف شما به کرسی بنشیند، یا باید سازمان ملل را متعاقد کرد که مشروعیت اسراییل را ملغی کند، و یا اینکه از عضویت در آن سازمان انصراف دهیم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
ناشناس 12:14 شما یا بیسوادی یا مزدوری یا بخاطر کینه های نژادپرستی این حرفها رو میزنید خود سازمان ملل صدها قطعنامه داده اسراییل را محکوم کرده شهرک سازی را محکوم کرده این جنگ هم بخاطر شهرک سازی بوده که حتی آمریکا هم محکوم کرده جالبه شماها از اسراییل دفاع میکنید همه اینها سند هست شما ها بی سند حرف میزنید
انَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم خداوند سرنوشت هيچ قوم و ملتي را تغيير نمي‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغيير دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
اینو که گفتی
پیامدهای غیرقابل ترمیم برای اسراییل !!!!! وقتی از غزه فقط یک مزرعه شخم زده و صدها هزار کشته بجا ماند، آنوقت می فهمید که ترمیم شده است یا خیر
تعداد خرابی ساختمان ها بیشتر از تعداد کشته ها است واقعا عجیب نیست؟ و عجیب تر اینکه اسرائیل الان مظلوم شده و جامعه جهانی از آن حمایت می کند و هیچ کس نیست جلوی این تجاوزگری ها و خوی وحشیگری اسرائیل را بگیرد
اگر اسرائیل مرد است وارد جنگ با نظامیان حماس و حزب الله شود چرا مردم و ساختمان های آنها را به خاک و خون می کشد
این وحشی درنده را باید مهار کرد
پاسخ ها
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
دلیل ااینکه تعداد کشته ها کمتر از تعداد ساختمان ها است اینه که اسراییل قبل از موشک زدن اطلاع میده که ساختمون رو ترک کنند
اونهایی که روز اول شیرینی پخش می کردند.... اینجور که پیش میره آمار تلفات هفت رقمی خواهد شد، اجرکم عندالله!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
حالا بروند حلوا بپزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
شیرینی برای شکست اسرائیل بود وگرنه فلسطین سالهاست داره بمباران میشه
پاسخ ۱۳.۰۱
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
والله عکسها که دیدین غزه خیلی آباد
و شیک و ساختمان‌های مدرن و تمام امکانات دارد اگر با سیستان و شهرهای عرب نشین ایران مقایسه کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
مرگ بر اسرائیل و حامیانش
عملیات به این مهمی انجام دهی به جایی نفوذ کنی که دشمنت مدعی است اگر پشه ای نفوذ کنه رو هوا میرنیم بعد بری سراغ یک مشت زن وبچه وفلیم تهیه کنی وکل دنیا پخش کنی باید حالا حالاها بشینیم به حال آن مردم بدبخت گریه کنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
اسراییلی ها اشغالگرند و هدف نامطلوب کردن این سرزمین و مهاجرت اونها از. سرزمین اشغال شده است. خود. آمریکایی ها یک اصل دارند با عنوان keep your ground که میگه اجازه داری هر کاری بکنی تا از. خانه ات در. برابر مهاجم دفاع کنی. اینکه تازه در. مورد. خونه است در. مورد کلیت سرزمین مادری که قطعا هر. کاری را مجاز می دونند. مگه وقتی بمب اتم سر. غیرنظامیان ژاپنی انداختن اساسا تهدید موجودیتی داشتن؟ پس برای اینها همه چیز مجازه ولی به بقیه که میرسند شروع به صغری و کبری کردن و دم از. قوانین و قواعد و حقوق بشر می زنند.
عاشق حرفهای غیره قابل انتشارم .عجب سانسوری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
من بارها از فلسطینیان دفاع کردم و کاملا محترمانه و کتابی حرف زدم ولی تابناک همه رو حذف کرد.......ا
دیگر فلسطینی ها مظلوم نیستند .بلکه جنگجوهای مقتدری هستند که توانایی قتل عام همه افراد اسراییل را دارند.و اگر اینها جای چین و آمریکا بودند چه می کردند.
روی جسد آدمها می رقصند .
عاشق پیامهای غیره قابل انتشارم.عجب سانسوری
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
چون حرف حساب جواب نداره مجبوره غ ق انشارکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
من چند بار مودبانه و کتابی از فلسطین حمایت کردم ولی همش سانسور شد اگر از تابناک کوچکترین انتقاد بکنید سریعا غیر قابل انتشار میشید و بقیشم نمیخونن دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
من چند بار مودبانه و کتابی از فلسطین حمایت کردم ولی همش سانسور شد اگر از تابناک کوچکترین انتقاد بکنید سریعا غیر قابل انتشار میشید و بقیشم نمیخونن دیگه


فقط تابناک با پولایی که از تبلیغات در میاره هی زیر مجموعه میزنه
من نمی فهمم اینهایی که با قطعیت از نابودی اسراییل حرف می زنند . لطفا حداقل توضیح بدید که چطور قراره اسراییل از بین بره، از طریق نظامی، از طریق سیاسی و یا به صورت داوطلبانه توسط خود اسراییل؟ اگر منظورتون راه حل نظامی است که الان بهترین فرصت است، بفرمایید نابود کنید، از طریق سیاسی هم که باید بتونید همه اعضای سازمان ملل را راضی کنید که اسراییل را از سازمان ملل بیرون کنند و شورای امنیت هم قطعنامه بده بعد با استفاده از ابزار نظامی نابودش کنید. راه دیکه هم این است که اسراییل داوطلبانه ، انحلال خودش را اعلام کنه و به جاش یک کشور عربی تشکیل بشه که از ادعای امارات بر جزایر سه گانه حمایت کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
چیزی که بیشتر از همه در این کامنتهای دستوری به چشم میخوره سوزش عجیبی است که یک سریها گرفته اند و تا اعماق وجودشان در حال گر گرفتن است !تا جایی که برای شیعیان از سنی بودن فلسطینی ها خط و نشان میکشند و هزینه های خیالی که ایران در فلسطین انجام داده و در نهایت توصیه میکنند که زودتر جنگ با اسراییل را شروع کنیم ولی غافل از این هستند که رژیم صهیونیستی پوشالی تر از آنست که برای نابودی اش نیاز به جنگ با ایران داشته باشد از نگرانی و ناراحتی و غم و غصه اتان بمیرید تا روزی که موقع فرود آمدن ضربه نهایی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
آينده یهودیان فلسطین چیزی شبیه غزه می باشد احتمالا در تل‌آویو البته ممکن است ۵۰ سال طول بکشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
داداش شوروی چ جوری از بین رفت ؟؟؟
اینکه زلنسکی از اسراییل حمایت کنه به معنی تایید اقدام روسیه در اشغال اوکراین هست. یک بام و دو هوا که نمیشه
پاسخ ها
کیان
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
زلنسکی از اسرائیل حمایت نکرده بلکه گفته روسیه از حماس حمایت پشت پرده کرده. واقعیت این است که کار حماس بقدری نابخردانه بود که موردحمایت دول عربی وخود دولت فلسطین هم قرارنگرفت وحمایت از اون یک پوئن منفی است که زلنسکی بخاطر درگیری با روسیه درست یا نادرست روسیه رابه حمایت ازحمله غیرموجه حماس که غیرنظامیان هردوطرف قربانیان اصلی بودند متهم کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
این بر کسی پوشیده نیست که زپرتسکی یک اسرائیلیه و همیشه از اسرائیل دفاع کرده و اسرائیل هم کمک های فراوان بزرگی به زپرتسکی کرده است
اصلا نیاز به تحقیق نداره ولی باور نکردید بزنید تو ویکی پدیا
فردا مجددا بعد از نماز جمعه جشن حمله حماس به اسراییل را می گیریم و شیرینی پخش می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
مرد حسابی مردم فلسطین قتل عام شده اند غزه ویرانه شده است تو با چه روئی جشن می گیری مگر انسان نیستی . حالا مردم اسرائیل کشته شده اند به کنار.
ناشناس
| Germany |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
منظورتان حلو ، خرما و سانديس است؟
الان دیگر هیچ بهانه ای قابل قبول نیست عاشقان جهاد و شهادت بسم الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
اسرائیل بیچاره شد هم در امنیت هم سیاست و هم نظامی و هم اقتصاد و هم در فرار کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
من آمادم تو هم بیا آماده شو بفرستیمت پیش نتانیابو
رژیم کودک کش اسرائیل
شعار مرگ بر اسراییل دیگه بسه موقع عمل رسیده یا علی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
احسنت درود بر شرفت ...انشالله شهادت نصیبت شه
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
ازخداوندمیخواهم به لحاظ عقلی شما را شفا ویه فکری بحال مردم خسته وگرسنه ما کند
جنگ ول کنید بابا. کسی میدونه یحی گلمحمدی کجاست؟
اسرای اسرائیل را در خانه های غزه پراکنده کنن که در اثر بمباران خود اسرائیلی ها به درک واصل بشن. راهی برای جلوگیری از بمباران مردم مظلوم وجود نداره
وحشی تر از ادم موجودی می یافت نشود!
من خودم بیکارم و اسنپ کار میکنم ، به همسرم میگم میرم غزه شهید میشم یه حقوقی هم گیر شما میاد ، بدش نمیاد برم D: خلاصه اگر نیرو خواستن ما هم هستیم
چرا پیامهای قبلی را سانسور کردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
پیامای قبلی کدومه دادا این یک صفحه دیگس
هر روز خبر جدیدو تو صفحه جدید میزارن
نگاه‌ها از جنگ روسیه و اوکراین به سمت فلسطین و اسرائیل جلب شده، مشکوک نیست؟
دهها ساله اسرائیلی ها ظلم آشکار می کنن به مردم بی دفاع فلسطین. اگر ما جایه فلسطینی ها بودیم شاید خرخره اسرائیلی ها را با دندون میبریدیم . شما وقتی جونت از ظلم به سر برسه مممکنه هر کاری بکنی . من در قضیه فلسطین فهمیدم تنها کشوره آزاده جهان ما ایرانی ها هستیم که از مظلوم دفاع میکنم هر چند این دفاع برامون گرون تموم میشه اما حداقل آیندگان از این دفاع به نیکی یاد میکنن. البته اگر یادتون باشه چندین سال پیش فلسطینی ها با سنگ میجنگیدن حالا رسیدن به موشک و راکت . مطمئنم پیروزی مال آنهاست هر چند زمان و هزینه آن زیاد باشه. مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ
این وحشی چکار داره می کنه حداقل اگر جلوی وحشی گری های اسرائیل کاری نمی کنید میانجی بین آنها شوید تا دست از جنایت بر علیه زنان و کودکان و بیمارستان ها بردارد
حیوان صفتی هم حدی دارد و همه چیز را صحنه جنگ می بیند
هیتلر و بخت النصر یک چیزهایی می دانستند که این وحشی ها را آتش می زدند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
کی بهش مجوز همچین کار هایی داد؟ هر کاری تبعاتی داره
مصر ۳ روز قبل از حمله خبر دار شده بود و اسرائیل نشده بود؟؟؟ حماس به راحتی تمام با گلایدر وارد مرز اسرائیل شد و تونست هر کاری بکنه؟؟؟ اسرائیل تو مرحله عادی سازی روابط با عربستان بود ولی اصلا انتظار هیچ حرکتی از حماس نداشت؟؟؟ اینا رو من نمیتونم باور کنم به خصوص که میبینم این جنگ فقط به نفع اسرائیل تموم شده. اسرائیل متحد شده، نتانیاهو قدرت گرفته، فلسطینیا سرزمینشونو دارن ترک میکنن، حماس داره نابود میشه، آمریکا اومده تو منطقه و ایران رفته زیر اتهام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
شما نگران نباش ما امریکا زیر پایمان له خواهیم کرد تمام جنایاتی که از سال ۱۳۳۲ امریکا علیه ملت ما کرد سربازانش در خلیج فارس پس خواهند داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
لطفاً کمتر خالی ببند !!!! اسرائیلی ها در حال فرارند نه فلسطینی ها .
چپکی متوجه شدی !!!!!
بیش از یک سوم پیغام ها رو منتشر نکردید؟ مردم تو چه فازی هیتند.؟
تورم ۴۰۰درصد
الان بهترین زمان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، نیاز است در ایم مقطع حساس همه نیرو های بسیج,... لباس رزم بپوشند و از ارزش های دینی دفاع کنند.
برای اولین بار از آعاز حرکت انقلابی مردم قهرمان فلسطین در مقابل رژیم اشعالگر قدس در روز شنبه ؛ تعداد شهدای فلسطینی از کشته شده های اسرائیلی پیش گرفت .
رضوانی و فاطمه سادات رو بفرستید باهاشون مصاحبه کنند اونا بلدن چطور مصاحبه کنن با اینگونه افراد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
آمنه سادات
متاسفم برای اونهایی که از کشتن و کشته شدن آدما شاغد میشن. فرقی نمی کنه فلسظینی یا اسراییلی باشن. لعنت بر خشونت طلبان . لعنت خدا بر جهل و نادانی
چرا تعدا شهدا یهو ۷ برابر کشته شدگان شد!؟
اگر با نیروهای مسلح ایران(شیران پارس) بخواهند بجنگند چکار می خواهند بکنند
من در عجبم که آب و برق و سوخت غزه را اسرائیل تامین می کند و آنوقت حماس و جهاد اسلامی موشک و پهپاد تولید می کنند . والان مردم بینوای غزه بدون آب و برق و سوخت هستند .و جالبتر اینکه رهبران دو گروه فوق در غزه حضور ندارند
دوتا گروه افتادن به جون همدیگه تاوانش رو مردم بیگناه دارن میدن چه فرقی هست بین مسلمان و یهودی وقتی میتونن با صلح و آرامش در کنار هم زندگی بکنن مشکل آدمایی هستن که به کم قانع نمیشن
مرگ بر اسراییل آمریکا وغربزدگان بی شرف درود بر مردم بزرگ غزه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
شما هر چی به ما نسبت می دی بده ولی ما یک کلام مرگ بر ادم نادان و ساده لوح
برای نابودی اسرائیل قطعا باید جنگ منطقه ای شروع شود و تمام محور مقاومت و ایران و حتی مصر و عراق... به اسراییل حمله کنند.که البته آمریکا و فرانسه قطعا دخالت خواهند کرد و تقریبا خیلی از طرفین به عصر حجر برمی گردند ولی احتمالا اسرائیل هم نابود خواهد شد و مهاجران به سرزمین های که آمده اند بر می گردند
منتظر باشید
غافلگیری دیگری برای اسرائیل در راه است....
این آخرین جنگ ودفاع اسرائیل خواهد بود
منتظر اتفاقات و وحدت های بی سابقه و عجیب قرن باشید ....
چرا حماس با اینکه می‌دانست بعد از حمله چه اتفاقی می افتد تن به این کار داد؟
چرا از سوریه شلیک به اسرائیل صورت گرفت؟اینجا محل تصمیم گیری است
چرا حزب الله سکوت عجیبی کرده؟اینجا محل حمله زمینی است
چرا از یمن پیام حمایت می آید؟)اینجا محل پرتاب است...
چرا ایران مداخله نکرد ؟اینجا منطقه امن تامین تمام نیازهای منطقه است
منتظر پیوستن نیروهای دیگر و پایان ماجرا باشید ....
توهم نیست فقط شعور سیاسی میخواد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
اینجا سرزمین هزار فرقه است و این موضوع برای جایی است که یکدست باشند و هر کس ساز خودش را نزند بیخود احساسی نشو
گذر زمان بخوبی نشان داده که چه کسی شعور سیاسی داره و چه کسی ندارده
لعنت بر کسانی که باعث و بانی اشغال بودند.
در هر جنگی سیاستمداران نقشه و برنامه می دهند پولداران پول می دهند مردم عادی هم جانشان و جان فرزندانشان را.
اين كه گريه نكرد.صدا گذاري نكنين شيطونا
نابود باد اسرائیل
جالبه مردم ترکیه و کشورهای اسلامی همه در دفاع از فلسطین راه پیمایی کردند اینجا بعضی ها انگار دشمن خونب فلسطین شدند از متجاوز دفاع میکنند ننگ بر نژادپرستان
اسرائیل با بمب باران غزه در حال ارتکاب اشتباه دیگر است این کار باعث می شود که صبر مردم فلسطین لبریز شود و خون جلوی چشمششان را بگیرد و آدم وقتی خون جلوی چشمش را گرفت هر کاری از دستش بر می آید
بنظر من اسیر های سزباز رو نکشن یا ازد نکنن بجاش بفرستید واسه کارگری بنایی تا واسه مردم غزه خونه بسازن
چقدر این آیه به حال و هوای امروز فلسطین نزدیک است:

إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِكُمْ ۖ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا ۚ فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا

اگر نیکی کنید به خود نیکی کرده اید، و اگر بدی کنید به خود بدی کرده اید. پس هنگامی که [زمان ظهور] وعده دوم [برای عذاب و انتقام] فرا رسد، [پیکارگرانی بسیار سخت گیر بر ضد شما برمی انگیزیم] تا شما را [با دچار کردن به مصایب سنگین و گزند و آسیب فراوان] غصه دار و اندوهگین کنند و به مسجد [الاقصی] درآیند، آن گونه که بار اول درآمدند تا هر که و هر چه را دست یابند، به شدت در هم کوبند و نابود کنند.

اسرا - ۷
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
اگر خوب دقت کنی این بر علیه فلسطینی هاست
اسرائیل باید از صفحه روزگار حذف شود. حذفش نزدیکه منتظر بمانید......
به دست گروه‌های شهادت طلب مقاومت ...............
رژیم جنایت کار را باید با حمله به تاسسیسات هسته ای دیمونا نابود کرد وقتی امریکای جنایتکارتر موشک جدید میده و از بمب های فسفری استفاده میکنه فقط برگ برنده همان حمله به مراکز هسته ایه
مرگ بر اسرائیل
ان شاالله ب زودی ریشه ی سمی و کثیفش خشکانده میشه
لعنت و مرگ بر همه حامیان این رژیم کثیف... خجالت بکشید اخه اگه جزو احشام هم بودین باز میفهمیدین اگه حماس سر بریده بود بالاخره یه کلیپی از سرای بریده دیده میشد
ننک و نفرین بر صهیون
مرگ بر اسرائیل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
مرگ بر گرانی
داغون شدیم از دست اینهمه گرانی
سلام خدمت همه حضاری که عقاید خودشون دارن، اما نظر این ناشناس
به عنوان مسلمون وایرونی،وقتی صحنه یورش اسرائیل به غزه ودردمندشدن مردم رو میدیدم ،دل خون میشدم، باز هم به عنوان همون مسلمون وایرانی وقتی صحنه تکه پاره شدن مردم اسرائیل دیدم دل خون شدم، انسان و انسانیت زیبایی است که مخلوقمون تو جسم وجان آدمیزاد دمیده، اما گویی پریده،
رفتارهای اسراییل بعد از شکست سخت در. برابر حماس، رفتارهای به قول انگلیسی ها یک ”سور لوزر” یا به اصطلاح بازنده ای است که می دونه هر کاری کنه دیگه نمیتونه خفت شکست را از بین ببره ولی در. هر. حال با جار و جنجال و جرزنی و رفتارهای دیگه سعی می کنه در. هر. حال شکست را هم نپذیره. مثل رفتارهای ترامپ و خیلی از نامزدهای انتخاباتی دیگه که بعد از باخت با اینکه می دونند شکست خوردن و جار. و جنجال این نتیجه را عوض نکنه در. هر حال شهامت پذیرش شکست را هم ندارند و سعی می کنند با تخریب و جرزنی بخشی عقده گشایی کنند.
گریه سرباز اسرائیلی الکیه. داره با دستش به صئرت رمز پیام میده.
سر بریدن حماس تکذیب شد
چرا جوابیه را به share نمی گذارند نمی دونم؟
اینهمه عجله برای پیش بینی و تحلیل حمله ای که به احتمال بسیار بالا در کمتر از 2 هفته دیگر متوقف خواهد شد؟!!

وقتی صحبت از ضعف کارشناسی می کنم منظورم دیدن جزئیاتی مثل مورد زیر است:
ویدئوی انهدام یک دستگاه مسلسل رژیم صهیونیستی است که در بالای یک برجک قرار دارد. این برجک سقف بازشو دارد که در لحظه عملیات علیرغم عدم حضور عامل انسانی در آن، این سقف باز است.
آیا حمله در لحظه تعویض پست انجام شده؟
آیا سهل انگاری نیروهای اسرائیلی باعث شده سقف گنبدی شکل برجکی که به هر دلیل استفاده از آن متوقف شده باز بماند
آیا سرباز اسرائیلی ِ مستقر در این برجک قبل از عملیات پهپادی به طریقی کشته شده است؟
و الخ

این داده ای است که رسماً منتشر شده و توسط نیروهای نظامی قابل تفسیر است اما دریغ از کی نفر که این صحنه ها را با نگاه غیراحساسی و نگاه کارشناسی ببیند.
متاسفانه مثل همیشه ایران و مردم مظلوم فلسطین در دام از پیش چیده شده صهیونیست ها افتاد
موضوع اسرائیل و فلسطین نشان داد که سازمان ملل و کشورهای اسلامی باید بطور جدی به آن ورود کنند و یک تصمیم جدی برای آن بگیرند در اینجا نهادهای بین المللی باید برای این موضوع تصمیم بگیرند و اگر اسرائیل زیر بار آن نرفت باید با زور آنها را وادار به اینکار کرد

آمریکا اگر جایی ورود نکند بهتر است چون خرابتر می کند
مشکل خاورمیانه و در کل کشورهای اسلامی این است که نه به علم اهمیت می دهند و نه به نظم و سازماندهی اهمیت می دهند و نه به هماهنگی و یکدست بودن و فقط درگیر مسائل جزئی و بی اهمیت هستند که در ظاهر برچسب دین خورده اند

کشورهای غربی هم در علم و تکنولوژبی پیشرفته هستند و هم در هماهنگی و هم در نظم و بخاطر همین نه تنها بر کشورها و مناطق خودشان تسلط دارند بلکه بر دیگر مناطق هم تسلط دارند

چرا غربی ها باید از آنطرف دنیا برای منطقه ما تصمیم گیری کنند و پا در یک کفش کنند که اسرائیل در این منطقه هر کاری دلش خواست انجام دهد
مرگ براسرائیل مرگ برقاشق نشسته آمریکا ان شاالله فلسطین پیروزاست
ما همیشه فکر می کردیم غزه فقیر و بدبخت است. این خانه ها بیشتر به قصر شبیهند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
به خاطر جمعیت زیاد و جای کم ؛ اکثر این خانه ها رو سازمانهای حقوق بشری در قالب آپارتمان ساختن . ربطی به دارا بودن و ندار بودن ساکنین غزه نداره .
صهیونیستها از یک ترقه هم می ترسند. ولی ما از بمب و موشک نمی هراسیم و دشمن از را قدس و سرزمین فلسطین بیرون کرده و در مسجد الاقصی نماز جماعت برگزار می کنیم. خلاصه بگم رژیم اسراییل تا 25 سال دیگر نابود می شود. این خط این نشان. تا 25 سال دیگر خواهید وعده الهی
در طول این هفتاد هشتاد سال ؛ هر وقت ندای گفتگو و صلح آمد بالافاصله فلسطینی ها حاضر شدند . بارها قراردادها امضاء شدند ؛ اما طرفی که همیشه زیر این قراردادها زد اسرائیل بود . آنها تعهد کردند شهرک سازی نکنند ولی کردند . تعهد کردند که فلسطینی ها رو به رسمیت بشناسند ولی در عوض سفارت آمریکا رو آوردن بیخ گوش فلسطینی ها ، تعهد کردند به مرزهای تعیین شده برگردند ولی بیشتر جلو اومدن . کم کم جامعه عرب هم از فلسطین فاصله گرفت و همین بهانه ای شد برای بدبختی بیشتر فلسطین .
خب این ملت بدبخت چکار کنند ؟ وقتی حتی در سرزمین مادری خودشون از کوچکترین حق و حقوقی محروم هستند چه خاکی به سرش بکنند ؟ با گفتگو که کاری از پیش نرفت و اسرائیل همش خلف وعده کرد . جنگ هم که میکنه کل دنیا محکومش میکنه .
لعنت به این دنیا که همیشه طرفدار ظالم بوده . لعنت
من به زمین غصبی اعتقادی ندارم و همه ی جای زمین متعلق به خدا ست. واقعا چرا با هم کنار نمیان و با صلح و دوستی کنار هم زندگی نمی کنند!! این فلسطینیها اگه یکم عقلشونو بکار مینداختن با اسراییلیها زندگی میکردن و از امکانات و پولی که آمریکا در آنجا خرج میکرد استفاده میکردن! بعد کشور فلسطین میشد مثل کانادا !! کانادا هم زیر بال و پر آمریکا کانادا شد و الان شده بهترین کشور دنیا برای زندگی. همین خود آمریکا کشوری هست که میلیونها نفر از طریق لاتاری و پناهندگی و سرمایه گذاری و تحصیلی و غیره مهاجرت میکنن به کشورش پس اون باید بگه خاک کشورم را اشغال کردن!
طبقه شواهد و مدارک ( راست و دروغش باشه گردن تاریخ نویسان و مردم اون دوره که این ماجرا را با چشم خودشون دیدن و بعد تعریف کردن ) . اون زمان اسراییلیها بابت ساخت شهرکی به فلسطینیها پول دادن و مقداری زمین خریداری کردن فلسطینی ها هم قبول کردن . بعد از ساختن شهرک بدلیل مجهز بودن و زیبایی ، ارزش اون منطقه بسیار بالا رفت و فلسطینیها طمع کردن گفتن چون اونجا گران شده شما باید بازم به ما پول بدید!!! و جنگ و جدال استارت خورد!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی