بازدید 5145
سوژه دقایق آخر مجمع انتخابات هیات فوتبال تهران

بی‌محلی عجیب آقای مشاور سابق به مهدی تاج!

کد خبر: ۱۱۹۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 11 October 2023

علی خطیر که تا همین دو ماه پیش به عنوان مشاور مهدی تاج در فدراسیون مشغول بود، حالا قبل از نطق رئیس‌اش سالن را ترک می‌کند!

بی‌محلی عجیب آقای مشاور سابق به مهدی تاج!

به گزارش تابناک ورزشی؛ علی خطیر که بعداز یک دوره رفاقت نزدیک و فراتر از آن! با شهاب عزیزی خادم رئیس قبلی فدراسیون، بخاطر عدم اعطای پست و منصب، ناگهان علیه او شد و از دوست به دشمن تغییر چهره داد، حالا برخورد عجیبی با رئیس فعلی فدراسیون دارد که ریشه و دلیل آن مشخص نیست.

در جریان انتخابات هیات فوتبال تهران که روز گذشته برگزار شد و هنگام شمارش آرا، زمانی که مشخص شد مهرداد سراجی شانسی برای برنده شدن ندارد، به همراه علی خطیر مدیرعامل فعلی استقلال با ناراحتی از جای خود برخاسته و از سالن خارج شدند.

البته از قبل درباره روابط تیره خطیر با میرشاد ماجدی ، شنیده‌های در جامعه فوتبال وجود داشت اما این اتفاق ربطی به انتخاب ماجدی در مجمع نداشت و در شرایطی رخ داد که مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون و رئیس مجمع صحبت نکرده بود و طبق برنامه قرار بود بعد از شمارش آرا و به عنوان آخرین نفر، سخنرانی کند.

گویا خطیر که به نوشته ورزش آنلاین تلاش زیادی کرد سراجی رئیس هیات فوتبال تهران شود، بعداز شکست گزینه محبوبش اینگونه برآشفته شده و سالن را پیش از سخنرانی مهدی تاج و مقابل چشم همگان ترک کردند. این یک بی‌احترامی و توهین بزرگ به مسئول اول فوتبال ایران محسوب می‌شود. 

چندی پیش نیز در فایل صوتی که از خطیر منتشر شد مدیرعامل استقلال خواهان انتقاد از فدراسیون توسط برخی رسانه‌ها شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار