بازدید 3369

هدف از راه‌اندازی طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس چیست؟

بانک ایران زمین به منظور تامین نیازمندی‌های تسهیلات خرد مشتریان در بخش خدمات و تکمیل سبد خدمات و محصولات بانکی طرحی را تحت عنوان طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس ارائه می‌کند.
کد خبر: ۱۱۹۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ 11 October 2023

هدف از راه‌اندازی طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس چیست؟

به گزارش خبرنگار«تابناک» به طور حتم توسعه و رونق اقتصادی هر کشوری نیاز به حمایت اساسی مسئولان از جمله ارگان‌ها و نهادهای ذیربط دارد. برهمین اساس یکی از حوزه‌هایی که به توسعه و گره‌گشای مشکلات اقتصادی باشد بانک‌ها است که توانسته با ارائه تسهیلات و خدمات به این بخش از جمله کسب وکارها و چرخه صنعت کمک کند.
در همین راستا بانک ایران زمین خدمات و طرح‌های متنوعی را در دستور کار خود قرار داده است که یکی از این طرح‌ها، طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس است.
به منظور تامین نیازمندی‌های تسهیلات خرد مشتریان در بخش خدمات و تکمیل سبد خدمات و محصولات بانک اعطای تسهیلات متناسب با مدت سپرده گذاری با لحاظ کردن شرط میانگین مانده حساب با عنوان طرح تسهیلاتی انتخاب "پلاس" تا ۳ برابر میانگین موجودی سپرده آغاز می شود. 
مدت اجرای طرح یک سال، نوع عقد مبادله‌ای، موضوع تسهیلات کمک هزینه نیازهای ضروری( عدم نیاز به اخذ فاکتور )،نرخ سود تسهیلات مطابق با مصوبه بانک مرکزی از عمده مشخصات و شرایط اعطای تسهیلات انتخاب پلاس است.
سقف مبلغ تسهیلات این طرح حداکثر ۳ میلیارد ریال و حداقل مبلغ افتتاح حساب ۱۰۰ میلیون ریال است. همچنین حداقل مدت رسوب سپرده جهت محاسبه میانگین مانده سپرده ۳ ماه است.
 از سوی دیگر نوع سپرده سپرده کوتاه مدت با نرخ 1%محاسبه میانگین سپرده از تاریخ شروع طرح امکان واریز و برداشت وجود دارد.
حداکثر مدت زمان استفاده از میانگین ایجاد شده به منظور دریافت تسهیلات یک ماه است.
در خصوص اعطای تسهیلات در قبال تضامین نوع سوم (سفته ) اخذ ضامن / ضامنین معتبر با گواهی کسر از حقوق از شرکتهای دولتی و یا معتبر خصوصی الزامی است. ترخ جریمه عدم بازپرداخت تسهیلات معادل بالاترین نرخ سود تسهیلات ۲۳٪ بعلاوه ۶٪ است.
جدول حداقل میانگین سپرده و مدت بازپرداخت تسهیلات به شرح ذیل است:

هدف از راه‌اندازی طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس چیست؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی