بازدید 2697
۸
رشیدی کوچی نماینده مجلس:

فیلترینگ چه مقدار به مردم و کشور آسیب زده است؟

طبق قانون آن نهادی که مجلس می تواند از آن تحقیق و تفحص داشته باشد وزارت ارتباطات است چرا که آنها اطلاعات و آمار را دارند و باید پاسخگو باشد و وزیر است که باید از حق مردم دفاع کند.
کد خبر: ۱۱۹۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ 11 October 2023

به گزارش تابناک، جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از فیلترینگ گفت: به زودی طرح ثبت و برروی سامانه بارگذاری می شود که نمایندگان متقاضی آن را امضا کنند.
 
جلال رشیدی کوچی در مجلس در گفت وگو با  عصرایران با بیان اینکه این طرح دارای ۴ محور است اظهار کرد: از مهم‌ترین محورهای این طرح این است که در حوزه امنیت اجتماعی و اخلاقی آیا تاثیر گذار بوده یا نه؟ همچنین گردش مالی و بازار مالی که ایجاد کرده و اینکه چه میزان به کشور و مردم آسیب می زند نیز محور دیگر است. 

وی بیان کرد: در این طرح تلاش می کنیم دست های پشت پرده را نیز مشخص کنیم و اینکه چه جریاناتی از تصمیماتی که در حوزه فیلترینگ گرفته می شود،حمایت می کنند.


عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: وزارت ارتباطات می گوید فیلترینگ ارتباطی با من ندارد و از جای دیگری دستور می دهند. این موضوع به شوراهای  عالی امنیت ملی و فضای مجازی ربط دارد. ولی طبق قانون آن نهادی که مجلس می تواند از آن تحقیق و تفحص داشته باشد وزارت ارتباطات است چرا که آنها اطلاعات و آمار را دارند و باید پاسخگو باشد و وزیر است که باید از حق مردم دفاع کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
آسیب مالی هم نزده باشه آسیب غیر مادی به دولت و حکومت زده چون حداقلش اینکه نوجوانان و جوانان مخصوصا دهه 80 به بعد جدای از مباحث مالی که شاید هنوز خیلی درگیرش نشده باشن به خاطر صلب آزادی و ... انتخاباتی رو دیگه شرکت نمیکنن.
به مردم كه آسيب زد ولي براي برخي مسئولين و بچه هاشون ، درآمدزا بود !
هم حودتون رو سر کار گذاشتید هم مردم رو همونجوری که ویدیو ماهواره از خونه ها جمع شد اینترنت هم جمع میشه فقط الکی هزینه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
برای کا پیزی نداشته باشه برای مخابرات بابت افزایش تعرفه استفاده از فیلترشکن خوب پول داشته
بماند بسیاری از حضرات هم با فروش فیلترشکن جیب خود را پرکردن
شراکت مخابرات و .... که دست در جیب مردم کنند
فیلترینگ مضراتش بیشتر از فواید آن است. فضای مجازی جنبه های آموزشی فراوانی دارد که قطع آن نوعی خودتحریمی است. همچنین حتی اگر عده ای برای سرگرمی و شادی استفاده می کردند، همین خندیدن و فضای شادی که ایجاد می شده، خودش باعث امید به زندگی و شادابی و ترشح هورمون های سلامتی در بدن بوده است که فیلترینگ سبب کاهش شادی شده است. همچنین مطالب آموزشی خیلی می توانست در ارتقای سواد عمومی موثر باشد.
در مجموع فیلترینگ مفسده اش بیشتر از فوایدش هست.
- هزینه ی سالانه ی مردم برای خرید وی.پی.ان = 50 هزار میلیارد تومن.
- هزینه ی ساخت دریاچه ی چیتگر = 900 میلیارد تومن.

یعنی با این پولی که مردم هر سال خرج وی.پی.ان میکنن و از کشور خارج میکنن میشه سالانه بیش از 50 تا دریاچه مصنوعی چیتگر ساخت وکلی آبادانی و ایجاد اشتغال و... کرد!

اینکه هر بار به VPN وصل میشید IP شما یه کشور دیگه رو نمایش میده به این معنیه که به سرورهای یه کشور دیگه وصل شدین. برای استفاده از سرور کشورهای دیگه باید پـــول از کشور خارج شه و به کشور مقصد پرداخت شه ، رایگان که نیست!

ما داریم سالانه 50 هزار میلیارد تومن پول به خارجی ها میدیم برای استفاده از محتوای 100% رایگان!
بفرمایید چه ثروت هنگفتی رو به جیب بچه های مسئولان سرازیر کرده؟
الان که همه با فیلتر شکن تو شبکه های فیلتر شده هستن مشکل امنیتی پیش نمیاد؟ اگه اینطوره که فقط دردتون پول کندن از این ملته
باید به جای فیلتر کردن راهکار اساسی پیدا کرد. صدا و سیما را برای جوانان و نوجوانان جذاب تر کنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی