بازدید 1948
۱

هشدار پایان هفته‌ای طوفانی در منطقه سیستان

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی جوی سطح نارنجی توسط این اداره‌کل، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها پایان هفته‌ای طوفانی در منطقه سیستان انتظار می‌رود.
کد خبر: ۱۱۹۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 10 October 2023

به گزارش تابناک، محسن حیدری در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره به صدور هشدار هواشناسی جوی سطح نارنجی توسط اداره‌کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها پایان هفته‌ای طوفانی در منطقه سیستان انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از آخر وقت پنجشنبه تا عصر جمعه وزش باد شدید و گردوخاک و در نقاط مستعد طوفان گردوخاک برای مناطق شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال افزایش غبار و باد و گردوخاک به همراه کاهش موقتی دما برای زاهدان و مناطق مرکزی و جنوبی و نوار شرقی و غربی استان وجود دارد.

حیدری بیان کرد: توصیه می‌شود در پی این شرایط نامطلوب جوی به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه و از ترددهای غیرضروری در فضای باز در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری شود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همچنین باید رعایت حداکثری مقررات رانندگی در جاده‌‌های زابل- نهبندان و زاهدان- زابل در نظر گرفته، از کار در ارتفاع پرهیز و از گلخانه‌ها محافظت و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تو این هیر ویر اخبار مهم تر مگه وضعیت سیستان ، بی آبی ، خشکسالی وطوفان مردم مظلوم سیستان هم برای کسی مهمه ؟ !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست