بازدید 2372

نقش حیاتی ایران زمین در رونق کسب و کار

امروزه اکثر بانک‌های کشور از جمله"بانک ایران زمین" با بروزرسانی خدمات و ارائه تسهیلات و مشوق‌ها توانسته نقش اساسی در توسعه کسب وکار‌ها و رونق اقتصادی داشته باشد. 
کد خبر: ۱۱۹۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ 09 October 2023

به گزارش خبرنگار «تابناک» برای اینکه کسب وکار و اقتصاد هر کشور رونق بگیرد بایستی خدمات در جهت رونق و توسعه آن‌ها از سوی ارگان‌ها منجمله بانک‌های کشور صورت بگیرد چرا که کسب وکار‌ها بدون حمایت و دریافت تسهیلات آنگونه که باید و شاید نمی‌توانند به حیات خود ادامه دهند.
براساس این گزارش بانک‌ها به عنوان یکی از نهاد‌های مهم در اقتصاد کشور‌ها نقش بسیار حیاتی دارند. آن‌ها نه تنها نقش تامین مالی و اعتبار را ایفا می‌کنند بلکه به عنوان مهمترین نهاد‌های تأمین مالی و اقتصادی مطرح می‌شوند.
از سوی دیگر، توسعه تکنولوژی‌های نوین و گسترش فن‌آوری‌های اطلاعات استفاده از ابزار‌های نوین و تخصص‌های جدید یکی از الویت‌های اساسی در توسعه بانک‌های کشور است که نقش کلیدی را در رونق اقتصادی ایفا خواهد کرد.
همچنین یکی از اهداف اساسی کشور‌ها دستیابی به توسعه اقتصادی است. برای دستیابی به این هدف، شناخت عوامل تاثیرگذار بر توسعه اقتصادی بسیار لازم و ضروری به نظر می‌رسد؛ بنابراین برای رشد فعالیت‌های اقتصادی نیازمند سرمایه گذاری هستیم و زمانی درآمد ملی افزایش می‌یابد که در اقتصاد به اندازه کافی سرمایه گذاری شده باشد افزایش سرمایه گذاری نیز به نوبه خود مستلزم تجهیز منابع مالی بیشتر است و این وظیفه بر عهده بخش مالی است. از آنجایی که در اقتصاد وظیفه تجهیز و تخصیص منابع مالی بر عهده بانک‌ها قرار دارد، لذا نقش بانک‌ها برای توسعه اقتصادی و اجتماعی در هر جامعه‌ای انکارناپذیر است. نقش بانک‌ها در توسعه اقتصادی و اجتماعی از پیش نیاز‌های اصلی جهت رشد اقتصادی و افزایش رفاه اجتماعی است. بانک‌ها به کمک سیاست‌های اعتباری و مالی خود قادرند وسایل رشد و توسعه اقتصادی را در کشور فراهم کنند.
برهمین اساس اکثر بانک‌های کشور از جمله بانک ایران زمین با بروزرسانی خدمات و ارائه تسهیلات مشوق‌ها توانسته نقش اساسی در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد. 
"بانک ایران زمین" به عنوان بانک حامی تولید و صنعت کشور، با جمع آوری نقدینگی سرگردان مردم و در اختیار گذاشتن این منابع به صورت سرمایه در گردش به واحد‌های تولیدی، نقش مهمی در توسعه کسب‌وکار‌های خرد و تولیدات داخلی و همچنین حمایت از جوانان ایفا کرده است و همواره سعی داشته در راستای کمک به افزایش بهره‌وری، بهبود وضعیت تولید و اشتغال سهم قابل توجهی داشته باشد.
توسعه اقتصادی یکی از اولویت‌های اصلی سیستم بانکی کشور است و بانک ایران زمین نیز با تمام قدرت در این مسیر گام بر می‌دارد. مهمترین موضوع در بانک ایران زمین، ارائه سرویس‌ها و خدمات بانکی با کیفیت به مشتریان در کوتاه‌ترین زمان است و در این مسیر با استفاده از آخرین تکنولوژی دنیا در جهت ایجاد ارزش افزوده برای آنان تلاش می‌کند.
همچنین بانک ایران زمین در راستای اجرای برنامه رشد تولید شرکت‌های دانش‌بنیان باهدف تحقق شعار سال، به‌عنوان یکی از بازیگران مهم زیست‌بوم تأمین مالی فناوری شبکه بانکی کشور، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور را در صدر اولویت‌های خود قرارداد و با هدایت منابع به سمت این شرکت‌ها توانست نقش مؤثری در رشد و توسعه دانش و ایده‌های نوآورانه داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار