بازدید 4386

قالیباف: مشکل کمبود معلم به زودی برطرف می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار یک نماینده درخصوص کمبود معلم در مدارس کشور گفت: جلسه ای در این خصوص برگزار شد و مساعدت هم صورت گرفت. قطعا در ابتدای سال تحصیلی مشکل کمبود معلم وجود داشت، ولی با اتفاقاتی که رخ داد و جلسه ای که دیروز برگزار شد، این موضوع با سرعت حل خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۹۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 09 October 2023

 

به گزارش تابناک از خانه ملت، روح الله نجابت در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه 17 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با استناد به اصول 3 و 30 قانون اساسی گفت: آموزش و پرورش رایگان باید در اختیار همه قرار گیرد، همچنین دولت موظف است بستر آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازد، اکنون از جای جای حوزه انتخابیه ام اعلام می کنند که مدارس معلم ندارند و این طبیعی بوده که بیان کنند در طی یک الی دو هفته این موضوع حل می شود! اما خبرگزاری ایرنا وابسته به دولت، دیروز پیامی را برای همکاران ارسال کرده است مبنی بر اینکه وزارت آموزش و پرورش، اعلام کرده که در حال حاضر کلاس بدون معلم وجود ندارد.

وی ادامه داد: آیا واقعا خبر ندارید که در مدارس معلم وجود ندارد، بعد ما انتظار داریم که آموزش و پرورش رایگان برای هم محقق شود! انتظار می رود رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون آموزش این موضوع را از دولت مطالبه کنند تا مشکل کمبود معلم در مدارس برطرف شود.

دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار این نماینده گفت: این موضوع را در گذشته نیز همکاران دیگر متذکر شده بودند، موضوع آموزش و پرورش دغدغه دولت و مجلس است، جلسه ای نیز در این خصوص برگزار شد و مساعدت هم صورت گرفت. بله، قطعا در ابتدای سال تحصیلی مشکل کمبود معلم وجود داشت، ولی با اتفاقاتی که رخ داد و جلسه ای که دیروز برگزار شد، ان شاء الله این موضوع با سرعت حل خواهد شد و مشکل چند ده هزار نفر برطرف شد تا کلاس های درس را مدیریت کنند، حتما دولت به این موضوع توجه دارد و ان شاء الله رسانه نیز رعایت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۳
چه عجله ای دارید شما !!!! حالا کو تا خرداد ماه !!!!!
کمبود معلم مثل کمبود دارو ویا سایر کالا ها نیست که یک شبه با وارد کردن آن برطرف شود.معلم باید قبلا تربیت واستخدام شده باشد واین در عرض یکی ودوماه امکان پذیر نیست.ضمنا کمبود معلم ریشه در بی حساب وکتابی ونبود برنامه وپیش بینی ها وزارت آموزش وپرورش دارد
چجوری با یه جلسه مشکل حل شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تولید معلم کردید؟؟؟؟؟؟
چرا هر سال باید چرخ را اختراع کرد؟
تعداد دانش آموز مشخص، تعداد کلاس مشخص تعدادد معلم مورد نیاز مشخص، تعدادد معلم مورد نیاز مشخص... مشکل کجاست؟ ریاضی دوم ابتدایی:)
از افغانستان وارد کنید /
فعلا کمبود رو با مداح جبران کتید تا بعد
1- به قالیباف چه ارتباطی داره؟ مگر آموزش و پرورش وزیر و وزارتخانه نداره؟ همین نشان دهنده ی اوضاع بهم ریخته است که رییس مجلس در مورد تعداد معلمان قول می دهد!!
2- بزودی یعمی دقیقا چه موقع؟
3- امروز 16 مهرماه است و مدرسه ی دخترم در کرج و در پایه ی دوازدهم- که سال سرنوشت ساز است- هنوز معلم زیست شناسی نداره.
4- همه ی مدیریتتان مثل همین است!
5- شجاعت داشته باشید و اعتراف کنید که این کاره نیستید.
چطوری هرسال بازنشستها ی زیادی هست سالهای پی درپی
سلام کمبودمعلم هست چرامربیان پیش دبستانی استخقدام نمی کنیدالان بلاتکلیف هستن واقعان کمبودمعلم هست استخدام بکنید
با سلام
چرا آموزش و پرورش برای جبران کمبودی معلم از کسانی که در آزمون کتبی آموزگاری ۱۴۰۲ قبول شدن ولی در مصاحبه بخاطر بی تجربه گی و عدم تخصص و سلیقه عمل کردن ارزیاب ها رد شده اند استفاده نمیکند. اینها هم نیروی جوان و هم با انگیزه هستند، ولی بخاطر یک خطای انسانی از سوی ارزیاب ها و وزارت آموزش و پرورش از لیست معلمین حذف شدن اما کماکان هنوز فرصت هست که آموزش و پرورش این خطای انسانی که رخ داده را جبران و حق این داوطلب ها را بدهد و این هم در تکمیل ظرفیت آزمون آموزگاری علاوه بر این آموزش و پرورش باید قبل از تکمیل ظرفیت به اعتراضات داوطلب ها که نسبت به نمره خود معترض بودند رسیدگی کند تا حق کسی ضایع نشود بعد دفترچه تکمیل ظرفیت منتشر شود.
باز هم شعار آبکی دادی اگر قادر به تامین 100هزار معلم آنهم بزودی بودین پس چرا تا حالا انجام ندادین؟
سلام لطفاً به سمع جناب وزیر و رئیس جمهور و رئیس مجلس و ... برسونید که داوطلبان آزمون آموزگاری از اول اسفند تا الان که نیمی از مهر گذشته مادام در تنش و اضطراب آزمون کتبی و مصاحبه و نتیجه نهایی و تکمیل ظرفیت بودند همگی ضعف اعصاب و معده و ... گرفتن . بیشتر از اون همه دانش آموز بی معلم و والدین داوطلبان کارنامه ی سبز دارن ذوب میشن که این همه مضطرب اند. لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید تا تکلیف ما سریعتر مشخص شود که هر ساعت از روز برامون یک سال میگذرد.
چرا نهضتی های که ده سال و بیشتر سابقه دارن را جزب نمی‌کنید تا هم مشکل اموزش پرورش برطرف شود هم اموزش دهندگان نهضت که به طور جهادی بدون هیچ گونه حقوق ومزایای کار میکنند
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری