بازدید 2741

کنکور سراسری از چه زمانی «الکترونیکی» خواهد شد؟

قصد داریم علاوه بر پاسخنامه‌ها، دفترچه‌ها را هم رقومی و دیجیتالی کنیم و بدین ترتیب شخصی‌سازی کامل اجراشود، اما اجرای کامل آن بستگی به بودجه دارد و همچنین لازم است که در سراسر کشور سالن‌های مجهز تهیه شود که در برخی از استان‌ها اجرا شده، اما در برخی دیگر از استان‌ها کار باقی مانده است
کد خبر: ۱۱۹۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹ 08 October 2023

به گزارش «تابناک»، با خارج شدن طرح برچیدن کنکور سراسری از دستور کار، ضرورت اعمال تغییراتی در این آزمون برای مقابله با مشکلاتی که دارد خودنمایی کرده و از جمله تدابیر ویزه مسئولان به این منظور، برگزاری کنکور به شیوه الکترونیکی است. شیوه ای که مسئولان تاکید دارند بسیاری از مشکلات فعلی کنکور را برطرف خواهد کرد و به شکل گیری رقابتی سالم تر منجر خواهد شد.

تغییری اساسی که مدتهاست زمزمه اعمالش به گوش می رسد اما اینکه چگونه و چه زمانی رقم خواهد خورد، معلوم نیست. سوالاتی که عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش در گفت‌وگو با یک خبرگزاری بدانها پاسخ گفته است:

برای حرکت به سمت الکترونیکی شدن آزمون‌ها با شرکت‌های دانش بنیان صحبت کردیم که برنامه‌های بسیار خوبی دارند، از این رو نرم افزار‌های مورد نظر آماده است و باید شرایط سخت افزاری را آماده کنیم.

قصد داریم علاوه بر پاسخنامه‌ها، دفترچه‌ها را هم رقومی و دیجیتالی کنیم و بدین ترتیب شخصی‌سازی کامل اجراشود، اما اجرای کامل آن بستگی به بودجه دارد و همچنین لازم است که در سراسر کشور سالن‌های مجهز تهیه شود که در برخی از استان‌ها اجرا شده، اما در برخی دیگر از استان‌ها کار باقی مانده است.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای داوطلبانی که داوطلب شرکت در آزمون الکترونیکی هستند، به صورت آزمایشی الکترونیکی برگزار خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست