فناوری تشخیص چهره چگونه حریم خصوصی را تهدید می‌کند؟
تعداد بازدید : 3580
کد خبر:۱۱۹۶۸۴۹
کد خبر:۱۱۹۶۸۴۹
5491 بازدید
تکنوتابناک

تبلیغات پیچیده پپسی با واقعیت افزوده

پپسی از تبلیغات در چند ایستگاه اتوبوس رونمایی کرده که متکی بر واقعیت افزوده است. به جای شیشه در اطراف ایستگاه، مانیتور نصب شده و دوربین‌هایی تصویر اطراف به گونه‌ای منعکس می‌کنند که تصور می‌کنید با شیشه طرف هستید و در عین حال روی این شیشه‌ها واقعیت افزوده، اضافه می‌شود. این تبلیغ فوق العاده پپسی را می‌بینید.
گزارش خطا
نظرسنجی
مهم‌ترین اولویت دولت چه باید باشد؟