دادستانی تهران مدیرعامل تپسی را فراخواند
در پی اظهار نارضایتیها و گلایهمندی شهروندان از مشکلات به وجود آمده در ارایه خدمات سرویس مدرسه خودرو اینترنتی تپسی، دادستانی تهران به موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، تپسی نام تجاری شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس است که قبل از مهرماه با اعلام طرح جدید سرویس مدارس اقدام به ثبت نام سرویس مدرسه کرده و بررسیهای اولیه حاکی از این است که پس از آغار سال تحصیلی تعهدات خود را انجام نداده و با ارسال پیامک عذرخواهی اقدام به باز گرداندن اصل پول کرده است.
در همین رابطه؛ دادستانی تهران در راستای پیگیری و صیانت از حقوق عامه و به عنوان مدعیالعموم موضوع را پیگیری میکند.
در این راستا با تشکیل جلسهای در روز دوشنبه با حضور مدیرعامل تپسی و دستگاههای متولی از جمله آموزش و پرورش شهر تهران در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۶
انتشار یافته: ۲۱
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
پاسخ ها
محمد
| ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
مصداق کلاهبرداری همین حرکات است
برای خدماتی که نمی توانی انجام دهد پول دریافت کند
آن هم با محاسبات ریز
دادستانی چیکاره هست این وسط....!؟
پاسخ ها
حمید
| ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
عذرخواهی کرده و پول ها رو داره برمیگردونه اینو جواب بده اولیایی که تو تپسی مدرسه ثبت نام کردند الان که مدارس باز شده و نمیتونند سرویس رفت و برگشت به مدرسه بگیرند و هر روز باید اسنپ و تپسی برای رفت و برگشت به مدرسه بگیرند چیکار کنند؟
ناصر
| ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
پاسخ ها
ناشناس
| ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
نظرسنجی
آیا به عنوان زن حاضرید با مهریه 14 سکه «بله» را بگویید؟





