بازدید 3202
۲
جهان به روایت تصویر

روایت تصویری جهان در هفته‌ای که گذشت

تابناک در گزارشی تصویری با نام جهان به روایت تصویر به مرور اخبار نقاط مختلف جهان پرداخته است. پیامدهای سیل در لیبی، خط مقدم آندریوکا در اوکراین، اعتراضات در پورتو پرنس و نسل Letzte در برلین، سرتیترهای اخبار جهان در هفته ای که گذشت، است که از مقابل چشمان شما می گذرد.
کد خبر: ۱۱۹۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 05 October 2023

به گزارش تابناک؛ پیامدهای سیل در لیبی، خط مقدم آندریوکا در اوکراین، اعتراضات در پورتو پرنس و نسل Letzte در برلین، و ... از چشمگیرترین موضوعات عکس‌های هفته اخیر بودند.

 

در ادامه منتخبی از این تصاویر را می‌بینید.

تراژدی روی تیمز، انعکاس افرادی که در طول قرن‌ها جان خود را در رودخانه از دست داده‌اند، یکی از مجموعه‌ای از تصاویری بود که وقایع رودخانه تیمز را بازسازی می‌کرد و در بخش پروژه طلا گرفت.
تراژدی روی تیمز، انعکاس افرادی که در طول قرن‌ها جان خود را در رودخانه از دست داده‌اند، یکی از مجموعه‌ای از تصاویری بود که وقایع رودخانه تیمز را بازسازی می‌کرد و در بخش پروژه طلا گرفت.
برخورد تصادفی با دوقلوهای همسان آلوینا و دیوینا منجر به کسب مدال طلا برای گابریل موتولا در بخش پرتره شد.
برخورد تصادفی با دوقلوهای همسان آلوینا و دیوینا منجر به کسب مدال طلا برای گابریل موتولا در بخش پرتره شد.
 قزاقستان

فرانک روبیو فضانورد ناسا در کپسول سایوز MS-23  پس از فرود در منطقه ای دورافتاده در نزدیکی شهر جزکازگان توسط متخصصان فرود آمد. فضانورد ناسا و دو فضانورد روسی این هفته پس از گیر افتادن در فضا برای کمی بیش از یک سال به زمین بازگشتند.
قزاقستان فرانک روبیو فضانورد ناسا در کپسول سایوز MS-23 پس از فرود در منطقه ای دورافتاده در نزدیکی شهر جزکازگان توسط متخصصان فرود آمد. فضانورد ناسا و دو فضانورد روسی این هفته پس از گیر افتادن در فضا برای کمی بیش از یک سال به زمین بازگشتند.
ایگل پاس، تگزاس

مردم ونزوئلا از سوراخ سیم خاردار می خزند تا وارد گذرگاه ایگل شوند. پناهجویان ونزوئلا در ایالات متحده از اخبار مربوط به اجازه موقت برای زندگی و کار در این کشور به عنوان «دست یاری» حیاتی استقبال کردند.
ایگل پاس، تگزاس مردم ونزوئلا از سوراخ سیم خاردار می خزند تا وارد گذرگاه ایگل شوند. پناهجویان ونزوئلا در ایالات متحده از اخبار مربوط به اجازه موقت برای زندگی و کار در این کشور به عنوان «دست یاری» حیاتی استقبال کردند.
کورنیدزور، ارمنستان
زنی که در یک کامیون در مرکز صلیب سرخ ارمنستان نشسته است، پس از عبور از مرز در نزدیکی کورنیدزور گریه می کند.
کورنیدزور، ارمنستان زنی که در یک کامیون در مرکز صلیب سرخ ارمنستان نشسته است، پس از عبور از مرز در نزدیکی کورنیدزور گریه می کند.
منچستر، انگلستان

تظاهرکنندگان با لباس صدراعظم جرمی هانت (سمت چپ) و وزیر مایکل گوو در تظاهرات ضد دولتی همزمان با برگزاری کنفرانس سالانه حزب محافظه کار شرکت کردند.
منچستر، انگلستان تظاهرکنندگان با لباس صدراعظم جرمی هانت (سمت چپ) و وزیر مایکل گوو در تظاهرات ضد دولتی همزمان با برگزاری کنفرانس سالانه حزب محافظه کار شرکت کردند.
شهر نیویورک، ایالات متحده

 در حالی که جونگ کوک خواننده کره جنوبی روی صحنه در جشنواره جهانی شهروند در سنترال پارک اجرا می کند، طرفداران با تلفن های خود این برنامه را ضبط می کنند.
شهر نیویورک، ایالات متحده در حالی که جونگ کوک خواننده کره جنوبی روی صحنه در جشنواره جهانی شهروند در سنترال پارک اجرا می کند، طرفداران با تلفن های خود این برنامه را ضبط می کنند.
ریودوژانیرو، برزیل
ساحل شلوغ ماکومبا در طول موج گرما
ریودوژانیرو، برزیل ساحل شلوغ ماکومبا در طول موج گرما
برزیل
یک هواپیما روی آتشی در جنگل سرا دو کوکو در ایالت باهیا آب می ریزد.
برزیل یک هواپیما روی آتشی در جنگل سرا دو کوکو در ایالت باهیا آب می ریزد.
نورثامبرلند، انگلستان

درخت چنار گپ قطع شده در پارک ملی نورثامبرلند. پسر 16 ساله ای به ظن ایجاد خسارت کیفری در رابطه با قطع درخت 300 ساله دستگیر شد.
نورثامبرلند، انگلستان درخت چنار گپ قطع شده در پارک ملی نورثامبرلند. پسر 16 ساله ای به ظن ایجاد خسارت کیفری در رابطه با قطع درخت 300 ساله دستگیر شد.
بارسلونا، اسپانیا

مجسمه قلب بزرگ در دانشکده پزشکی دانشگاه بارسلونا. این اثر هنری توسط Jaume Plensa برای افزایش آگاهی در مورد بیماری های مرتبط با قلب ساخته شده است.
بارسلونا، اسپانیا مجسمه قلب بزرگ در دانشکده پزشکی دانشگاه بارسلونا. این اثر هنری توسط Jaume Plensa برای افزایش آگاهی در مورد بیماری های مرتبط با قلب ساخته شده است.

چونبوری، تایلند 
کشند سبز یا رشد آبی جلبکها به حدی که باعث تغییر رنگ آب می شوند.
آب دریا توسط یک شکوفه پلانکتون در خط ساحلی سبز می شود.
چونبوری، تایلند کشند سبز یا رشد آبی جلبکها به حدی که باعث تغییر رنگ آب می شوند. آب دریا توسط یک شکوفه پلانکتون در خط ساحلی سبز می شود.
گوما، جمهوری دموکراتیک کنگو
بستگان یکی از افرادی که در اواخر ماه اوت توسط ارتش کشته شدند به دنبال نام عزیزش در یک محل دفن می گردد.
گوما، جمهوری دموکراتیک کنگو بستگان یکی از افرادی که در اواخر ماه اوت توسط ارتش کشته شدند به دنبال نام عزیزش در یک محل دفن می گردد.
درنا، شهر بندری در لیبی

پس از طوفان مرگباری که لیبی را درنوردید، تیم‌های امداد در کنار یک ساختمان ویران شده کار می‌کنند.
دانشمندان گفتند که آلودگی کربن منجر به باران‌های شدیدتر و سیل‌های شدیدتر در یونان و لیبی در این ماه شده است، اما سایر عوامل انسانی عامل
درنا، شهر بندری در لیبی پس از طوفان مرگباری که لیبی را درنوردید، تیم‌های امداد در کنار یک ساختمان ویران شده کار می‌کنند. دانشمندان گفتند که آلودگی کربن منجر به باران‌های شدیدتر و سیل‌های شدیدتر در یونان و لیبی در این ماه شده است، اما سایر عوامل انسانی عامل "تبدیل آب و هوای شدید به یک فاجعه انسانی" هستند.
بایکونور، قزاقستان
فضاپیمای سایوز MS-24 حامل خدمه ای از فضانوردان ناسا.
بایکونور، قزاقستان فضاپیمای سایوز MS-24 حامل خدمه ای از فضانوردان ناسا.
اورشلیم


یک مرد یهودی اولترا ارتدوکس مراسم کاپاروت را انجام می دهد، جایی که مرغ های سفید به عنوان یک حرکت نمادین کفاره ذبح می شوند.
اورشلیم یک مرد یهودی اولترا ارتدوکس مراسم کاپاروت را انجام می دهد، جایی که مرغ های سفید به عنوان یک حرکت نمادین کفاره ذبح می شوند.
برلین، آلمان

ده‌ها هزار فعال آب و هوا در سراسر جهان راهپیمایی کردند تا خواستار پایان دادن به سوزاندن سوخت‌های فسیلی گرمایش سیاره‌ای شوند، زیرا کشورها همچنان از شرایط آب و هوایی شدید رنج می‌برند.
برلین، آلمان ده‌ها هزار فعال آب و هوا در سراسر جهان راهپیمایی کردند تا خواستار پایان دادن به سوزاندن سوخت‌های فسیلی گرمایش سیاره‌ای شوند، زیرا کشورها همچنان از شرایط آب و هوایی شدید رنج می‌برند.
آندریوکا، اوکراین
یک فرمانده یگان هجومی از تیپ 3 حمله که با علامت تماس فدیا می رود، به سمت موقعیت خود در خط مقدم می دود.
آندریوکا، اوکراین یک فرمانده یگان هجومی از تیپ 3 حمله که با علامت تماس فدیا می رود، به سمت موقعیت خود در خط مقدم می دود.
ایروان، ارمنستان

افسران پلیس در جریان درگیری با معترضانی که از نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان خواسته بودند استعفا دهد، از ورودی ساختمان دولت محافظت می کنند.
ایروان، ارمنستان افسران پلیس در جریان درگیری با معترضانی که از نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان خواسته بودند استعفا دهد، از ورودی ساختمان دولت محافظت می کنند.
 
میلان ایتالیا
در جشن های صد و شصت و سومین سالگرد تأسیس نیروی انتظامی شهر، کلاه به هوا پرتاب می شود.
میلان ایتالیا در جشن های صد و شصت و سومین سالگرد تأسیس نیروی انتظامی شهر، کلاه به هوا پرتاب می شود.
نیویورک ایالت متحده امریکا

رئیس جمهور سابق، دونالد ترامپ، قبل از دومین روز محاکمه کلاهبرداری تجاری مدنی خود در دادگاه عالی نیویورک، با تیم حقوقی خود در یک دادگاه می نشیند.
نیویورک ایالت متحده امریکا رئیس جمهور سابق، دونالد ترامپ، قبل از دومین روز محاکمه کلاهبرداری تجاری مدنی خود در دادگاه عالی نیویورک، با تیم حقوقی خود در یک دادگاه می نشیند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هیچ چی جای بسته خبری تابناک رو نمی گیره
جایگاهی درون شما وجود دارد
که همواره در ورای آشفتگی زندگی است.
جهانی آرام پر نشاط و به دور از واژه، که متضادی ندارد.
خودتان باید آن را کشف کنید
اکهارت تله
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست