بازدید 2514

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد

نتایج آزمون سراسری و اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در حال آماده‌سازی است و همانگونه  که قبلا نیز اطلاع رسانی شده است، از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲ 04 October 2023

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی و اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تا پایان روز شنبه ۱۵ مهر خبر داد.

به گزارش «تابناک»، علیرضا کریمیان، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی و اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تا پایان روز شنبه ۱۵ مهر ماه خبر داد.

 کریمیان با اشاره به فرایند برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، گفت: نتایج آزمون سراسری و اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در حال آماده‌سازی است و همانگونه  که قبلا نیز اطلاع رسانی شده است، تا پایان روز شنبه ۱۵ مهر ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود و ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان در دانشگاه‌ها پس از اعلام نتایج  با توجه به دستورالعمل ابلاغی، انجام خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل