بازدید 3922

سفر وزیر راه و شهرسازی به باکو

وزیر راه و شهرسازی جمعه 14 مهرماه به آذربایجان سفر می کند.
کد خبر: ۱۱۹۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ 04 October 2023


به گزارش تابناک به نقل از وزارت راه وشهرسازی، مهرداد بذرپاش صبح روز جمعه ۱۴ مهرماه مقارن با ۶ اکتبر طی سفری دو روزه به منظور پیگیری پروژه‌های مصوب اجلاس کمیسون در تیرماه سال جاری که با حضور شاهین مصطفی‌یف معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان برگزار شده بود، به این کشور سفر می‌کند.

پیگیری روند پروژه‌هایی مانند پل جاده‌ای آستارا، تعمیر و مقاوم سازی پل فلزی آستارا، ایجاد سایت موقت گمرکات و پایانه مرزی در پل جدید اتوموبیل رو، تعیین نقطه صفر مرزی برای پل آغبند و ساخت و طراحی این پل از مصوبات اجلاس تیرماه کمیسیون بود که در این سفر مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

ملاقات با الهام علی‌یف رئیس جمهور آذربایجان و گفت‌وگو درباره ارتقاء سطح همکاری‌های اقتصادی دو کشور از برنامه‌های بذرپاش در این سفر است.

وزیر راه و شهرسازی ایران طی این سفر با شاهین مصطفی‌یف معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان و رشاد نبی‌یف وزیر توسعه دیجیتال و حمل‌ونقل جمهوری آذربایجان نیز دیدار خواهد کرد.

بازدید از فرودگاه زنگیلان، پل آغبند، بندر باکو و منطقه آزاد اقتصادی این کشور از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به کشور آذربایجان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی