بازدید 48216
این تیم خواب پاریس را هم نخواهد دید

والیبال انتخابی المپیک: برد پیشکش، یک ست هم از اوکراین نگرفتیم! / پایان خواب خوش داورزنی و رفقا با طلای فریبنده هانگژو

تصور می‌شد تیم ایران با شکست دادن این دو حریف نسبتا آسان‌تر و در ادامه دو بازی به اصطلاح ساده دیگر، گام به مصاف با ایتالیا و برزیل بگذارد. حالا که همین دو مسابقه را هم باخته‌ایم، شاید دیگر وقت وداع با رویای صعود به المپیک پاریس فرا رسیده باشد! 
کد خبر: ۱۱۹۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۱ 02 October 2023

والیبال ایران که روزگاری نه چندان دور، شگفتی‌ساز ميدان های بزرگ جهانی و المپیک بود، حالا به زنگ تفریح تیم‌های سطح دوم و سوم تبدیل شده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی والیبال ایران با هدایت بهروز عطایی و ریاست فدراسیون محمدرضا داورزنی، در دومین بازی خود از انتخابی المپیک پاریس مقابل اوکراین شکست خورد.

تبلیغات وسیع فدراسیون داورزنی برای بازگرداندن اعتماد مردم به تیم ملی والیبال در مواجهه با حقیقت رنگ باخت و باخت سه بر صفر مقابل تیم سطح دوی اوکراین واقعیت امروز ما را در کلاس جهانی فریاد زد.

والیبال انتخابی المپیک: برد پیشکش، یک ست هم از اوکراین نگرفتیم!/ پایان خواب خوش داورزنی و رفقا با طلای فریبنده هانگژو

به نظر می‌رسد با این شکست‌های پیاپی، بهره‌برداری باند فعلی مسلط بر فدراسیون از کسب طلای والیبال در بازی‌های آسیایی هانگژو که با بردن چند تیم قاره‌ای و البته شکست چین افول‌ کرده حاصل آمد، متوقف شده و در انتخابات آتی فدراسیون نیز بتوان با چشمان باز، جریان آتی هدایت والیبال کشور را انتخاب و مستقر کرد.

گرفتن یک ست از اوکراین رویا شد!

رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در گروه مردان از ۸ تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی سه کشور برزیل، چین و ژاپن پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران در گروه اول این مسابقات با تیم‌های برزیل (میزبان)، ایتالیا، کوبا، اوکراین، جمهوری چک، آلمان و قطر همگروه است و در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها از ساعت ۳ بامداد امروز (دوشنبه دهم مهر) به مصاف اوکراین رفت و با نتیجه قابل پیش‌بینی سه بر صفر مغلوب شد. ایران ۳۶ساعت قبل به آلمان هم باخته بود.

شاگردان بهروز عطایی در این دیدار با امتیازهای ضعیف ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷ خیلی راحت مغلوب حریف معمولی خود از اروپا شدند تا دومین شکست خود در این مسابقات را تجربه کنند. این در حالی است که از قبل تصور می‌شد تیم ایران با شکست دادن این دو حریف نسبتا آسان‌تر و در ادامه دو بازی به اصطلاح ساده دیگر، گام به مصاف با ایتالیا و برزیل بگذارد. حالا که همین دو مسابقه را هم باخته‌ایم، شاید دیگر وقت وداع با رویای صعود به المپیک پاریس فرا رسیده است. 

تیم ملی والیبال ایران با ترکیب محمد طاهر وادی، شهروز همایونفرمنش، محمد ولی‌زاده، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، سیدمحمد موسوی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) برابر اوکراین به میدان رفت.

والیبال انتخابی المپیک: برد پیشکش، یک ست هم از اوکراین نگرفتیم!/ پایان خواب خوش داورزنی و رفقا با طلای فریبنده هانگژو

در آغاز ست نخست این مسابقه، اوکراین چهار امتیاز پیاپی به دست آورد و در میانه ست نیز اختلاف دو تیم به ۶ امتیاز رسید. در اواخر این ست، مبین نصری و میثم صالحی نیز به زمین آمدند؛ اما در پایان ست نخست ۲۵ بر ۱۹ به سود اوکراین به پایان رسید. در این ست اوکراین ۱۶ امتیاز از حمله به دست آورد و ایران ۱۲ امتیاز حمله کسب کرد. در دفاع دو تیم سه امتیاز کسب کردند؛ اما اوکراینی‌ها سه امتیاز سرویس به دست آوردند که ایران تنها یک امتیاز کسب کرد.

مبین نصری و صابر کاظمی از ابتدای ست دوم برای ایران به زمین آمدند و نخستین امتیاز نیز به تیم ایران رسید؛ اما در میانه راه اوکراینی‌ها برتری خود را به تیم ایران تحمیل کردند و در امتیاز ۱۰، پنج امتیاز از ایران پیش افتادند. در ادامه این ست جواد کریمی، میثم صالحی و آرمان صالحی نیز به زمین آمدند. ملی‌پوشان کشورمان اختلاف امتیاز خود را با اوکراین کاهش دادند، ولی در نهایت ۲۵ بر ۲۲ مغلوب شدند تا این تیم یک امتیاز از ایران بگیرد.

ست سوم این دیدار نیز به رغم تلاش ملی‌پوشان ایران با اختلاف زیاد ۲۵ بر ۱۷ به سود اوکراین به پایان رسید تا زردپوشان این تیم سه امتیاز مسابقه را به دست آورند.

مارسیاس لوییس گراردو از مکزیک به عنوان داور اول و فرناندز فوئنتز دیوید از اسپانیا به عنوان داور دوم، قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

جدال دو تیم ایران و اوکراین برای نخستین بار در تاریخ برگزار و این تیم به عنوان شصت‌ویکمین حریف مردان والیبال ایران در جهان معرفی شد.

در سه دیدار دیگر روز دوم گروه نخست انتخابی المپیک تیم‌های برزیل، آلمان و ایتالیا برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

والیبال انتخابی المپیک: برد پیشکش، یک ست هم از اوکراین نگرفتیم! / پایان خواب خوش داورزنی و رفقا با طلای فریبنده هانگژو

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه، یازدهم مهرماه در سومین مسابقه خود به مصاف قطر می‌رود که به تازگی در بازی‌های آسیایی هانگژو شکستش داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۰۰
ورزش در این مملکت جدا از سایر عرص ها نیست.
همگی در حال نزول، سقوط و پست رفت هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
سقوط در ذهن و اندیشه منفی بافان و سیاه نمایان هستند و فقط و فقط در حال سمپاشی و ایجاد ناامیدی هستند و چشم دیدن موفقیت‌ها را ندارند
کسانی که با اغتشاش خیابانی در سال گذشته و جمع کردن تمام قدرت‌های زورگو و تحریم کننده ملت ایران و همه رسانه های اونها نتونستند به نتیجه برسند و حالا عقده‌های خود را به این شکل برون ریز می کنند
محمددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
سقوط در ذهن و اندیشه منفی بافان و سیاه نمایان نیست که 95 درصد رای مثبت به این نظر دادند، مشکل از 5 درصد چشمهای بسته با شعارهای بلوک شرقی است که نمیتوانند چشمهایشان را باز کنند و واقعیت را ببیند
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
جناب مثبت باف، چیزی که واسه مردم ملموسه، تورم و گرونی وحشتناک، شکست‌های مداوم ورزشی مواردی از این دسته، اون چیزایی که شما پیشرفت میدونی همه تو حرف و تبلیغ الکیه واسه سرپوش گذاشتن رو شکست ها خوراک دادن به امثال شما، مردم چیزی از این پیشرفت‌ها و حس نمیکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
ورزش نسبت به سایر عرصه ها وضعیت بهتری دا ره ولی انکارش نسبت به سایر عرصه ها کمی سخت تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
مثبت باف عزیز شرایط برای شما و سایر هم قطاران ساندیس خورتان عالی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
محمد دد
متاسفانه اقلیت 150 نفره دارند به اکثریت 5 نفره نظر
. خودشون را تحمیل می کنند
مجتبی ااا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
تو که مثبت بافی بگو ببینم الان حقوق کارگر چنده؟ گوشت کبلویی چنده؟ اجاره خونه و پول رهن خونه چقده؟ دریاچه
ارومیه چی شد؟ ارزش پولمون تو دنیا رتبه آخر نیست؟؟؟ قیمت مسکن چقده ؟یه جوون چندسال کار کنه با حقوق ماهی ۱۰ الی ۲۰ تومن میتونه ۴۰ متر خونه داغون تو حاشیه
شهر بخره؟؟ تو حتی اگه بچه پولدارم باشی ولی حداقل بی آبرویی های اتفاق افتاده رو وقتی میبینی قاعدتا به عنوان یه ایرانی باید غصه بخوری و به غیرتت بربخوره مگر اینکه ایرانی نباشی . شما ورزشگاه ازادی رو ببین نماد پیشرفت ایرانه بقیه حرفای صداوسیمارو گوش نکن اونا برات قصه میگن خوابت ببره ما قرار بود طبق سند ۱۴۰۴ قدرت اول منطقه باشیم الان بعد از افغانستان آخریم داداش گلم ان شاالله از خواب بیدار بشی و بفهمی که وقتی مسعولین کشورت حتی انگلیسی دست و پاشکسته هم بلد نیستن فاتحه مملکت خوندست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
انشاءلله اون اقایی که در همه مسایل مخصوصا تاکید برانتخاب مربی ایرانی برای تیم های ملی دخالت میکنه ولی هیچی گردن نمی گیره جواب مبده !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
اون دفعه هم تو پیامت نوشتی نزول ، سقوط و پسرفت و با دلیل بت نشون دادم که نیست. دیگه تکراری ننویس. جوابت هم همون جا هست. راستی عربستان یک مدال برنز هم گرفت. مبارک توسعه تون. ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
این کیه که هر خبر ورزشی میذارید میاد زود اولین کامنت رو میذاره با جو منفی؟ اگه اولی باشی بیشتر بت پول میدن؟
به امید شکست های آتی
پاسخ ها
Kamal
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
هرررچی فک کردم جمله ای در حد اااین همه حماقت تو ذهنم نیومد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ! سیاه نمایی و منفی بافی و ... یعنی چی ؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
نگران نباشید انشالله با تکیه بر غیرت و تعصب بچه ها و دعای خیر مردم قطر را خواهیم برد. بازگشتیم به اون روزهای خوب دهه 60 که تاکتیک تمام تیمهای ورزشیمون غیرت و تعصب بود و دائما در بچه ها در حال صرف کردن فعل خواستن بودند. خواستم ، خواستی ، خواست، ...
خلایق هر چه لایق
مردم علاقه ای به دنبال کردن نتایج مسابقات ورزشی ندارند.
ورزش آلوده به سیاست ورزش نیست، دستگاه تبلیغات است.
مهدی تاج، محمد رضا داورزنی، محمد پولادگر و بسیاری از مدیران ورزشی از بازنشستگان نظامی و مرتبط با مراکز قدرت بوده که به ورزش تحمیل شده اند. اینها نه تخصص در امر ورزش دارند و نه در امر مدیریت.
پاسخ ها
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
درست میگی منو باید میگذاشتن نه تاج که بازیکن تیم ملی بوده ،من حتی یه عکسم با شورت ورزشی ندارم و به هر جهت از هر نوع آلودگی ورزشی به دور هستم ،امیدوارم از من حمایت کنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
این بلایی است که شامل تمام ارکان و نهادهای کشور شده، مختص ورزش تنها نیست.
در کشوری که تخصص و شایسته سالاری در آن پشیزی ارزش ندارد نباید انتظار پیشرفت و بهروزی داشت.
دو کلمه هم در مورد ترمیم سنتی چمن ورزشگاه آزادی بنویسد که اسباب مضحکه ایران را فراهم کرده است. نیمار در این مورد نوشته: نه! امکان ندارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
بقول پاتریک در انیمیشن باب اسفنجی " عوضش ما تکلونوجی داریم"
مجتبی ااا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
دقیقا نماد قدرت ایرانه در اقتصاد و سیاست و فرهنگ و هنر
و و و
مسئولینی پاسخ دهند که اکراین را با ایران دشمن کردند الحق ما در دشمن کردن کشورها علیه خودمان جز نوادریم‌.
جگر گوسفند کیلویی 800 هزار تومان شد!
والیبال به من چه.
پاسخ ها
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
جیگر چیه؟
گوسفند چیه؟
بنده متخصص نیستم اما فکر کنم هرچند تیم جوانگرایی کرده و نسل عوض شده است، ولی این نتایج فاجعه بار فراتر از جوانی گرایی و... می باشد! به نظر میرسید هم کادر فنی و برخی بازیکنان اصلا در حد نام و بزرگی تیم ایران نیستند و البته متاسفانه در این سالها پشتوانه سازی هم در میان بازیکنان جوان و نوجوان انجام نشده است! خلاصه که به نظر میرسد از رئیس فدراسیون باید تغییرات شروع شود تا خود کادر فنی و سر مربی و برخی بازیکنان...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
از نظر ظاهری تیم های ایران نسبت به سایر تیم ها جوانتر نمی باشند ودر بعضی از رشته ها جز مسن ترین هم می باشند.
عطایی و داورزنی، در حد و اندازه والیبال ایران نیستند.
حکومت و ورزش ایران در دوران سیاه و افول کامل هستند و مردم ایران در رنجند. کاش کابوس این نامدیران تمام میشد.
اوکراین انتقامش رو توی زمین والیبال از ما گرفت ...
بعضی ها توهم مربی داخلی دارند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
واقعا. خدائیش با یک دهم پول مفتی که به حلقوم مربی تاریخ مصرف گذشته ای مثل کیروش ریختیم می تونستیم بهترین مربیان دنیا رو در سایر ورزشها به خدمت بگیریم
بهشون بگین زود برگردین

ابروی ایران و ایرانی را بردین
آیا والیبال هم مثل فوتبال گرفتار فساد مربیان نالایق شده؟
هاهاهاها...
این نتایج از اول قابل پیش‌بینی بود
همون قطر راهم نمیتونه بزنه
حیانت به بیت المال هست وقتی تیم نمیتونه چرا هزینه میشه میفرستند
انصراف می‌دادید قراره اینجوری پیش برید همون ایران میموندید
همون تیم جوانان را میفرستاتید اگرم باخت میکرد می‌گفتیم طوری نیست
تجربه کسب میکنند
آقایان تر خدا نیم والیبال را به صاحبانشس بدهید مافیا فرداد سوری و واقعی را با مربیان شذروع نکنید ایران با همه ثروت دارایی از بحرین بدتر است یک مربی کارکشته مانند قدیم بگیرد کمتر راند خواری کنید خدا انتقام ما را از شما می گیرد چرا قلب ما را درد می أورید
هیچی نگم بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
پس نگو
اگر اوکراین مثل ما در مورد مسائل ورزشی فکر میکرد ومسائل سیاسی راباورزش قاطی میکرد عین ما،نباید حاضر میشد وباما بازی میکرد،عین بازی بازی نکردن ما بااسرائیل!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
دمت گرم.ایول
سلام وعرض ادب آقای رئیس فدراسیون وقتی میدونه عطایی به درد تیم ملی نمیخوره حتما خودش هم دیگر به درد والیبال نمیخوره بازنشست بشه بهتره با احساسات مردم بازی کرد
بااین داورزنی وعطایی و دارودسته شان اگر غیز از این بود باید شک می کردی.
تیم یکدست نیست و بازیکن سالاری و مربی سالاری است
آقایان بر اساس یک گفته احساسی و انتخاب مربی داخلی والیبال ایران را بیش از ده سال به عقب بردند. چرا در هر کاری که هیچ سررشته ای نداریم دخالت و تعیین تکلیف می کنیم نمی دانم. البته باید که همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید.
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
مربی سفارشی
با این مدیریت، با این تدارکات، با این سرمربی انتظار دیگری دارید؟
تکنیک مربی اول بازی تا آخر بازی آرام آرم
روزگاری در سال ۱۳۹۳ ایران تیم های ملی والیبال ایتالیا و آلمان و ژاپن و..... را مثل آب خوردن در هم می‌کوبید

الآن زنگ تفریح اوکراین جنگ زده شده است.

مدیران دولت انقلابی در حوزه ورزش پاسخ بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
بله روزگاری خیلی اتفاقا افتاد. اون اوج والیبال ایران بود هر چیزی فراز و فرود داره.
کاش درصدی از هزینه ای که دولت در پیاده روی اربعین کرد را به آماده سازی تیمها و ورزشکاران کشور تخصیص میداد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
خدمت شما عارضم که بنده راننده هستم که تو روز اربعین تو مرز ریمدان جایی که پاکستانیهای دربدر شده اونم به تعداد ۸۳هزار نفر وارد ایران شدن و طبق گفته خودشون نفری هم ده میلیون تومن پول گرفتن به اضافه کرایه ماشین و خورد و خوراکشون حالا شما ببین تو این آفت محرم صفر چقدر پول حروم شده
أقای رییسی زود تند سریع اقدام شود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
انقلابیش یاد رفت
باسلام
اصرار بی مورد رییس فدراسیون برای استفاده از یک مربی ایرانی و بدون کارنامه و همچنین برنامه ریزی بدون فکر فدراسیون نتیجه اش می شود اینکه می بینیم تیم دوم ایران هم می توانست در مسابقات آسیایی قهرمان شود اما آقای عطائی علاقه داشتند یک مقام قهرمانی بی ارزش را در کارنامه خود ثبت کنند که بعد ها به آن به عنوان پرونده مشعشع خود اشاره کنند والیبال امروزی والیبال مدرن وعلمی است با چند تا کاغذ در دست گرفتن علمی نمی شود عطائی بعد از دوسال واندی هنوز ترکیب تیم را نمی داند وهمچنا داعیه جوانگرائی را بر تبل خود می کوبد متاسفانه آقای داور زنی پرونده خود را خراب کرد وبهتر است جای خود را به جوانتر هائی بدهد که جرائت ریسک دارند آقای داورزنی به استناد عدد سن خود دیگر نمی تواند ریسک کند در حالی که قطعا اگر عطائی را دوماه پیش کنار می گذاشت شرایط ما بهتر از این بود سرمربی ایرانی بطور کل انخاب های رفاقتانه برای بازیکنان دارد اما سرمربی خارجی دنبال ارتقاء سطح خود است وئبهترین ها را دعوت می کند واستفاده می کند چطور بازیکن آلمان با 38 سال سن در نقش پشت خط زن که بسیار سنگین تر از پاسور است بازی می کند اما تیم ما از حضور معروف و دیگران محروم است آبروی مدیریت ورزشی را درایران بردیم همین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
شخصی در حد خیلی بالا اصرار داره و گوشزد کرده که حتما از مربی ایرانی استفاده بشه و شکست با مربی ایرانی را ارجح و بهتر از برد با مربی داخلی می داند
محمددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
کارنامه مهم نیست مباحث عقیدتی مهمه
وضعیت اقتصادی افتضاح! فرهنگی مبتذل! سلامت روانی ویران! چه قدر بدبخت هستیم! از تفریح هم نمیتونیم برای مردم شادی بیاریم!
اصلا اوکراین توی رنکینگ جهانی نیست.بنظرم اگه فدراسیون مستقل باشه بخاطر همچین باخت مغتضحانه ای،کادر فنی رو اخراج کنه
بعد از یک سری بازی و مسافرت ۶۰ ساعته و خستگی چرا توقع برد دارید
مقصر فدراسیون جهانی والیبال است که دو سری بازی را باهم برگزار کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
این موضوع فقط برای ایران نیست
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
آقایون عزیز این خستگی ومسافت راه ومسابقات پشت سرهم برای همه تیم هاست نه تنها ایران بیاید یه خورده عاقلانه فکر کنیم احساسات رو کناربذاریم ویکبارهم واقع بینانه باشیم چراما ایرانیان همیشه برای کارای اشتباهمون یه توجیح ویک بهونه داریم
بن بست در فوتبال به هنگ کنگ بن بست در کشتی. و هزاران هزار اینم روش انشاالله منبعد ، بن بست
همه ی نظرات و از جمله متن شما احساسی هست. همه ی کشورها دارند کار می کنند اینکه به کشورهای دیگه لقب درجه دو و سه بدیم و خودتحقیری کنیم چه فایده داره.ژاپن هم از مصر باخت. به نظر میرسه شما هم سوار موج احساسات مردم شدید. ایران مدتی در والیبال به اوج رسیده بود شاید اون اوج بهترین کارنامه تاریخ والیبال ایران باشه و دیگه تکرار نشه .دلیل نمیشه الان تیم رو بکوبیم. والیبال ایران هنوز هم خیلی راحت تو آسیا آقایی میکنه نسل عوض شده.این نسل جدید شاید در آینده بتونند مثل اون اوج بشند شایدم نشند. شاید تو تاریخ ما دیگه کسی مثل معروف نیاد. باید واقع بین باشیم. ولی یه چیز رو باید فراموش نکنیم این عطایی همون بود که قهرمان آسیا شد زمانی که ژاپن با تیم اصلیش اومده بود همونی بود که قهرمان جوانان جهان شد. همین چین که میگید افول کرده تو بازیهای آسیایی برای ورزش های تیمی خودش رو کشت که تو خاک خودش قهرمان بشه براشون خیلی سنگین بود که ایران بیاد قهرمان بشه. در کل واقع بین باشیم.
آقای تاج در سالیان گذشته بهترین بازیکن فوتبال جهان بود در دوران ورزشی خود پیشنهاد که از بارسلونا داشت آقای داور زنی هم همینطور بهترین پاسور جهان بود هردو تصمیم گرفتن فعلآ اختلاس کنن یکی نیست به این گوسفند ا ورزش کردن یاد بدن
چه خبر خوبی برای کسانی که منتظر نشستند که از هر حربه ای برای سیاه نمایی و منفی بافی و .... استفاده کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
برادر من سیاه نمایی چیه، چرا هر نقدی رو با برچسب سیاه نمایی به حاشیه می بری، ایران در دوره های قبلی حدود 20 طلا می گرفت الان به زور به ده طلا برسه، شما اگر دوستدار وطن هستی باید بپرسی که چرا ما این افت شدید رو داشتیم، چرا کشوری مثل ازبکستان با نصف جمعیت ما و با اون قدرت اقتصادی باید اینقدر بهتر از ما باشه
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
بله درست میگن ایشون
باید مثبت اندیش باشیم
لذت ببرید از شکست ها و گرانی ها
عشق کنید از تورم
اصلا ما باید عاشق جاده خاکی باشیم در جایی که جاده آسفالت هم هست
یک نکنه دیگه که فراموش کردم بگم اینکه آلمان گروزر پیرمرد رو میاره برای نتیجه گیری.کشورهای دیگه هم همین.تو والیبال زیاد بحث سن مطرج نیست ولی سرمربی ایران بازیکن 32.3 ساله رو دعوت میکنه همه شروع می کنند به انتقاد تاجاییکه بازکن بیچاره خداحافظی میکنه.یعنی عبادی پور و غفور حتی بعنوان ذخیره نمی تونستند به تیم کمک کنند؟
یک ماهه چجوری میشه پولدار شد؟.. کسی راهنمایی می کنه؟؟
بودیم ................................ ولی حالا چی
بامربی ایرانی ماموفق نمی شویم بایدعلم والیبال واردایران بشه تیم والیبال ماهمان تیم چندسال پیش است این نشانگراین ماجراست که کشورهای دیگربا مدیریت دقیق ودرست سطح والیبالشان رابالابردن ماخیلی عقب ماندیم درهمه چیز حتی زندگی روزمره.
چیزی که مشخصه اینه که تیم والیبال نه در سیستم بازی و نه در مهارت بازیکنان هیچ پیشرفتی نداشته، سرمربی تیم نمیتونه چیزی به بچه ها یاد بده و یا نگرش اونها رو تغییر بده. این تیم به شدت با کمبود اعتماد به نفس روبرو هست. ولاسکو از دل همین لیگ بهترین بازیکنا رو کشید بیرون، یادشون داد از داشته هاشون در زمینه چطور استفاده کنند. به نظر من مربی خارجی خوب به همراه اختیارات کافی در اکثر رشته های ورزشی لازم هست. در فوتبال هم تا آقای تاج اینجا هست هیچ اتفاقی نمی افته، آقای تاج چند بار باید امتحان پس بده تا مسئولین متوجه بشن این کاره نیست،
وضعیت فوتبال ، بسکتبال ، هندبال و سایر رشته های تیمیمان هم بهتر از والیبال نیست.
این ورزشکاران که درسطوح مختلف همگی شکست می‌خورند عضوی از جامعه فقیر مردم ایران هستند که همگی دغدغه گرانی تورم خانواده افسرده وسیله کوچک وهزارمشکل که زندگی یک عرب مثل سعودی یا کویت وغیره آرزو شده برای ایرانیان
باور کنید بازیکنان عین خیالشون نیست که باختند اونجا الان دنبال حال و هول خودشونند گشتن و روز آخر هم چمدانها را پر سوقاتی کنند برگردند ایران بعد تو مصاحبه هشون هم ظاهر سازی کنند که خیلی ناراحتند. پاداششون هم میگیرند
عطایی منتظره فردا احتمالا قطر را ببره و در اوج خداحافظی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
عالی گفتی
برای خودتون یه دنیای خیالی ساختین هراتفاقیم میوفته میریدپشت موشک قایم میشید.بیابیرون برادرببین دنیاچه خبره اصلا ماروچیزی حساب نمیکنن همه دارن بابرنامه ریزی وهزینه پیشرفتای چشمگیرمیکنن ماباسلام وصلوات؟مگه میشه بعد الان تیم ملی باخته وکارشناس این متن نوشته چه ربطی به اغتشاشات داشت؟ماستاروتوقیمه هانریزید باچشم بازدنیارونگاه کنید
یک پیر مرد بازنشسته سپاهی دیگه بیارید بجای عطایی، یکی هم بجای داورزنی، ایشالله درست میشه??
منتطر گندکاری قلعه نویی هم باشید ،تا دیگه نگید مربی داخلی اون هم از نوع خودی بهتر از مربی خارجیه ????
ورزش همینه یه وقتی یه نسل طلایی هست و میاد میدرخشه مثل عصر پله در برزیل و عصر سعید معروف در ایران و یه وقتی هم مثل الان ورزشکار احمق فکر می‌کنه اگه طلا بگیره و پرچم کشورش بره بالا جلو مردم ایستاده.اقا جان ما همینیم.
بعدشم گرانی کمر می‌شکنه مردم حوصله این جفنگیات رو ندارن ،اصلا به ما چه که به اوکراین باختن .والا.
والیبالیست های عقب مانده وتنبل ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
دقیقا درست گفتی اضافه کنم مغرور و خودخواه باور کنید بهترن مربی دنیا هم بیاریم بازم این بازیکنان چون اشباع شدند جفتک میتدازند
سلام ، این عرصه مدیریتی هم مانند عرصه اقتصاد دچار بیماری و افول است . این شکستهای تاریخی مانند باخت به هنگ کنگ چیزی نیست جز حاصل مدیریت غلط و منفعت طلبانه مدیرانی که حاضر به رها کردن این صندلیها نیستند و متاسفانه پاسخگوی نتایج اشتباهات و خیانتهای خود به مملکت و مردم نیستند ، نمونه بارز این موضوع ریاست فردی ناکارآمد به اسم تاج بر فدراسیون فوتبال است . حال ببینید با چه افتضاحی از جام ملتهای فوتبال آسیا حذف خواهیم شد . این مردم حقشان بیشتر از این باختهای مکرر و ناامید کننده است . همه ملت خواستار سربلندی و موفقیت این کشور و ورزشکاران آن هستند لیکن این امر با این مدیران بی کفایت محقق نمی شود . ایکاش حداقلی از شرف و غیرت در وجودشان بود و بلافاصله استعفا می کردند ، اما دریغ دریغ
فک میکنم مربیگری والیبال خیلی آسانه که چندتا بازیکن دورهم جمع کنی چندتا برکه بگیری دستت،هی های بال بگی،دریافت اول بگی، دفاع روی تور بگی،آخرشم بتوپی بگی ارورهاتون زیاد شده !
ورود مربی خارجی به والیبال از بالا ممنوع شده وگرنه هر عاقلی می فهمید با مربی داخلی اوضاع بهتری نخواهیم داشت.
فوتبال سیاست زده.مدیران بیلیاقت.والیبال سیاست زده و بدون مدیر، مدیران سیاسی و پیر و بیسواد و نامدار در همه رشته ها وضع همینطور است.فقط داورزنی خوب بود که حالا اون اقتدارش رو از دست داده.تیم رو برگردونید.
این ۳ نفر عنایتی قلعه نوعی عطایی و رییس فدراسیون فوتبال و والیبال تاج و داورزنی باید اخراج بشن
وقتی که مسئولین دانای ما بازیهای اسیایی رو به المپیک ترجیح میدن باید هم شاهد این مدل شکستها باشیم
ژاپن رو ببینین با تیم دومش وارد مسابقات اسیایی شده بود
خیلی هم عالی، ورزش سیاسی و امنیتی نمیخوایم....
حس وطن دوستی اوکراینی ها و حس گردشگران والیبال. برای تفریح به برزیل رفتیم
ژاپن برای مسابقات برزیل، تیم دوم خود را فرستاد تا تیم اصلی برای مسابقات جدی تر خسته نشوند. و با انرژی بازی کنند. اما مسئولان والیبال ایران در همه مسابقات از تیم اصلی استفاده می کنند که خستگی بازیکنان یکی از دلایل اصلی این بازیهای بد و نتیجه نگرفتن هاست.
باید گفت در ورزش ایران مربیان ما با برخی بازیکنان رابطه خوبی ندارند وبه نام بازیکن سالاری و..... برخی ازبهترین های ورزش را کنار گذاشتند.البته نبایدازاین مسئله هم گذشت که بعضی از بازیکنانی که ازسایت سر همین تیم ملی به نان ونوایی رسیده اند حالابرای تیم ملی ناز می‌کنند وبه هزاربهانه دعوت به تیم ملی را رد کرده ودرعرضه باشگاهی بازی میکنند،درادعا هم میگفتندماسربازتیم ملی هستیم.
اما،به نظرمن بهتراست آقای عطایی خودش ازهدایت تیم انصراف دهد تا قبل اینکه خیلی دیرشود.
خب تو کشور فقز زده و مفلوک ایران انتظار چی دارید خداییش ؟! معجزه ؟؟!!!
واقعآ من در عجبم چرا آقای عطایی رو از سرمربی گری برنمیدارن....???????آبرومونو بردی آقای عطایی با بازی هات....اکراین مگه کشوره تیم داره واقعآ که????
پیشنهاد می کنم همین امروز آقای عطایی از برزیل استعفا داده و آقای داور زنی هم همراهی کرده و استعفا دهند و تیم با یک بهانه ای همین امروز به تهران برگردد. تا بیش از این آبروی والیبال که با زحمت تا قبل از عطایی موقعیتی داشته بیش از این افتضاح به بار نیاورد. واقعا شرم آور است. به نظرم اگر ادامه دهند حتی به قطر هم می بازند
ی تیم بود ی معرف
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست