بازدید 1918

رونمایی از اولین NFT رستورانی ایران

کافه رستوران نویان به عنوان اولین رستوران ایرانی NFT خود را به دنیای مجازی عرضه کرد.
کد خبر: ۱۱۹۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ 01 October 2023

رونمایی از اولین NFT رستورانی ایران

ان اف تی ها در واقع توکن‌های غیرقابل تعویضی هستند که از آن‌ها تحت عنوان دارایی‌های دیجیتال کلکسیونی خاص و منحصربه‌فرد یاد می‌شوند، این توکن ها به عنوان توکن‌های دیجیتالی شناخته می‌شوند که مبتنی بر بلاک چین هستند و در آن ذخیره می‌شوند، NFTکوتاه‌ شده عبارت Non-Fungible Token و به معنای توکن غیرقابل تعویض است.

رستوران نویان که یکی از رستوران‌های محبوب کشور می باشد، در روز ۷ مهرماه ۱۴۰۲، هفتمین روز هفته ساعت ۷.۷ عصر، همزمان با متولد کردن فرزند جدید خود به نام "نویان هپی" که با حضور هنرمندان، ورزشکاران، اصحاب رسانه و صاحب نظران حوزه بلاک چین و هوش مصنوعی برگزار شد، اعلام کرد که اولین NFT خود را به بازار دیجیتال عرضه می‌کند؛ "نویان هپی" قرار است در زمینه برگزاری مراسم، فینگر فود و دیزاین مراسم های بیرون از مجموعه فعالیت کند.

دکتر علی مصریان، مدیرعامل مجتمع گردشگری نویان که سال ها پیش کتاب قاره ششم و هنرهای دیجیتال را تالیف و گردآوری کرده بود، با بیان اینکه قاره ششم؛ فضای مجازی، وب و شبکه های اجتماعی است، اعلام کرد: رستوران نویان برای حضور فعال در قاره ششم، از NFT ها استفاده کرد تا نوآوری، دیجیتال‌سازی و هنرهای دیجیتال را با کارکنان و مهمانان این رستوران به اشتراک بگذارد.

وی ادامه داد: رستوران نویان در تلاش است تا خود را با بازار دیجیتال وقف دهد و با استفاده از تکنولوژی های روز همانطور که در عرصه رستوران داری پیشرو بوده در پیوند صنعت غذا با تکنولوژی نیز پیشرو باشد.

رونمایی از اولین NFT رستورانی ایران

مدیرعامل مجتمع گردشگری نویان اظهار داشت: استفاده از NFT یک موضوع تبلیغاتی نیست، بلکه تغییری در فرهنگ دنیا و همچنین شیوه ای است که انسان ها در تعامل و انجام معاملات بین یکدیگر هستند و رستوران نویان  به عنوان اولین برند غذایی در کشور در این حوزه ورود کرده است.

دکتر مصریان گفت: این رستوران در اولین گام خود در حوزه تجارت دیجیتال، در بزرگترین حراجی NFT دنیا به آدرس: https://opensea.io/NOYANRESTAURANT، ان اف تی خود را با نام NOYAN - DISCOUNT CARD 77 عرضه کرد که فعالین این حوزه می توانند با خرید این NFT از خدمات و تخفیفات ویژه نویان بهره مند شود و عضو باشگاه مشتریان قاره ششم نویان گردند.

گفتنی است مجتمع گردشگری نویان یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های دامنه سرسبز البرز، واقع در مهرشهر کرج، با معماری و طراحی زیبا، محیطی آرامش بخش، در دل طبیعتی دلنشین؛ با تاکید بر کیفیت مواد اولیه، غذاهای سالم و لذیذ ایرانی و فرنگی، فضاهای متنوع و مجزا، میزبانی در شأن مهمانان ارزانی می دارد.

پیش از این در حوزه غذا، برند مک دونالد در دنیا به حوزه بلاک چین ورود کرده و برای مشتریان NFT عرضه کرده بود.

رونمایی از اولین NFT رستورانی ایران

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار