بازدید 5069

ماجرای بازگشت لوکادیا به پرسپولیس در نیم‌فصل

کد خبر: ۱۱۹۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 30 September 2023

برخلاف اعلام اولیه ایسنا، بررسی‌ها نشان می‌دهد که موضوع بازگشت مهاجم هلندی به پرسپولیس، در این باشگاه به صورت رسمی پیگیری نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از جدایی لوکادیا از پرسپولیس و شکایت باشگاه ایرانی از این بازیکن به فیفا، دو طرف لوایح خود را برای صدور رای نهایی به کمیته وضعیت فیفا ارسال کردند و حالا منتظر صدور رای هستند اما در روزهای اخیر شایعاتی درباره بازگشت لوکادیا به پرسپولیس مطرح شده که به نظر می‌رسد جدی نباشد.

ماجرای بازگشت لوکادیا به پرسپولیس در نیم‌فصل

پیگیری ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد ماه‌ها قبل از سوی دو کارمند باشگاه پرسپولیس که ارتباط خوبی با لوکادیا داشتند، بحث بازگشت او مطرح شد اما از آنجا با استقبال این بازیکن روبرو نشد، هیچ‌وقت این پیشنهاد از سوی باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی به این بازیکن ارائه نشد. با این حالا به نظر می‌رسد که ضعف پرسپولیس در خط حمله و از طرفی احتمال محکومیت لوکادیا توسط فیفا، مدیر برنامه این بازیکن را مجاب کرده که به دنبال راهی برای بازگشت او باشد.

به عبارت دیگر، در روزهای اخیر هیچ پیشنهادی به صورت رسمی به لوکادیا داده نشده اما مدیر برنامه او به دنبال راهی برای بازگرداندن این بازیکن به پرسپولیس است تا بحث شکایت از او در فیفا، با رضایت پرسپولیس ادامه پیدا نکند.

پیش از اینکه لوکادیا ایران را ترک کند، حدود ۵۰۰ هزار دلار از قرارداد یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلاری خود را دریافت کرده بود و پرسپولیس هم نزد فیفا علاوه بر طلب بازگشت این پول، خواهان گرفتن غرامت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست