بازدید 5628
۳
گزارش

ظهور ناگهانی برخی اموال گمشده فوتبال تهران در طبقه پنجم

کد خبر: ۱۱۹۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ 30 September 2023

جلسه ویژه برای پس گرفتن اموال هیات فوتبال تهران برگزار شد و طبق خبر تابناک، حبیب الله شیرازی مدعی شد، لوازم ناپدید شده در طبقه پنجم ساختمان هیات فوتبال قرار دارد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در همین حال تماس ناگهانی اشخاص ثالث با هیات فوتبال برای پس دادن اموال مفقودی، در نوع خود جالب است. 

مشخص نیست ابن اموال گمشده از چه راهی ناگهان و شبانه ظاهر می‌شود. شاید چک کردن دوربین های ورود و خروج، جواب را پیدا کند.

در همین حال فرهیختگان نیز خبر داده که چهار دستگاه پلی‌استیشن گمشده و برده شده هیات فوتبال، در بوفه استخر هتلی که آقازاده رئیس اجاره کرده، مشغول درآمدزایی و کار  است؟

ظهور ناگهانی اموال گمشده فوتبال تهران در طبقه پنجم

امروز سرانجام با ورود حراست فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برای تعیین و تکلیف اموال گمشده هیات فوتبال استان تهران در زمان مدیریت حبیب شیرازی برگزار شده است.

شاید باور نکنید اما طبق اعلام منابع آگاه بعد از افشاگری‌های مداوم رسانه‌ها وقتی لیست اموال گمشده لو رفت و ماجرا برای مدیران سابق بیخ پیدا کرد، چند روزی است که افراد مختلف با هیات فوتبال تماس می‌گیرند و می‌گویند برخی از اموال نزد آنها است و می‌خواهند این تجهیزات را پس بدهند! مثلا تجهیزات پزشکی در یک مجموعه پزشکی که خواهر یک مدیری(!) در آنجا مشغول به فعالیت شده، پیدا شد!

اتفاق عجیب تر این است که شنیده می‌شود مدیران سابق هیات فوتبال که با فشار و افشاگری رسانه های ضد فساد از کار برکنار شدند، از مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال به دلیل افشاگری‌های سایت‌ها و مطبوعات، انتقاد و گلایه شدید کرده‌اند و تاکید داشته‌اند این سناریو را مدیران فعلی هیات فوتبال تهران علیه آنها راه اندازی کرده‌اند. 

آنها درباره هیچ کدام از فجایع مدیریتی خود پاسخگو نیستند و به شکلی عجیب خیال شان هم راحت است که کمیته اخلاق هیچ کاری به کار آنها و تخلفاتی که داشته‌اند ندارد.

به همین ترتیب اموال را به نحوی از طریق اشخاص ثالث برمی‌گردانند که این‌طور وانمود شود اصلا این اموال دست آنها نبوده است و سرقتی هم در کار نیست.

آقایان اصلا به این موضوع جواب نخواهند داد که چرا برخی از اموالی که متعلق به هیات فوتبال بوده را در اختیار دیگران قرار داده‌اند و طبق ادعا هبه کرده‌اند؟ 

از طرفی شنیده می‌شود بعضی از این اموال که برچسب هیات فوتبال تهران داشته و ثبت شده است، به شکل خراب و ازکار افتاده پس فرستاده شد.

فرهیختگان نوشته ؛ وقتی مهدی تاج تصمیم می‌گیرد اعتبار فوتبال را با مماشات با این مدیران زیر سوال ببرد و کمیته اخلاق هم بله قربان‌گوست و اراده‌ای برای مبارزه با افراد متخلف ندارد، وضعیت همینی می‌شود که می‌بینید! افراد تخلف می‌کنند و مصونیت دارند!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
مگه دوربین برا پیگیری دزدیه ؟!!!
مدیران ورزشی مخصوصا فوتبال از چند مرحله فیلتر نهادهای امنیتی و مراجع عبور می کنند و براحتی نمی توان آنها را محکوم کرد . اینها از طرف همان نهادها بیمه شده اند و خیالشان از هر چیری آسوده است . خلاف های رئیس فعلی فدراسیون را هر کس دیگری انجام داده بود حکم اعدام می گرفت ولی در کمال تعجب این آقا به ریش مردم هم می خندد و تخته گاز به کارش ادامه می دهد .
حالا شما می توانید همین وضعیت را به کل کشور تعمیم بدهید. خانه از پایبست ویران است.
ایران کم منابع طبیعی وثروت خدادادی ندارد. اما سوء مدیریت نتیجه اش می شود وضعیت فعلی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار