بازدید 2283

آخرین وضعیت دانشجویان دچار مسمومیت در سبزوار

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تمامی دانشجویان این دانشگاه که به سبب مسمومیت به بیمارستان اعزام شده بودند در صحت و سلامت کامل بوده و حال عمومی مساعدی دارند و جای هیچگونه نگرانی نیست.
کد خبر: ۱۱۹۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ 30 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دکتر محمد سالاری جمعه شب به خبرنگاران اظهار داشت: پنجشنبه شب ۴۶ نفر از دانشجویان شامل ۲۷ دانشجوی پسر و ۱۹ دانشجوی دختر به علت بروز مسمومیت توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان "واسعی" این شهر اعزام شده بودند.

وی افزود: با بروز این اتفاق مسوولان دانشگاه علوم پزشکی از همان ساعات اولیه در جریان روند کامل درمان دانشجویان قرار گرفتند و تمهیدات لازم درمانی برای آنان به طور کامل اجرا شد.

دکتر سالاری افزود: با همکاری کادر درمان بیمارستان، دانشجویان بدون درنگ پس از دریافت سرم درمانی همگی بعد از یک ساعت از بیمارستان واسعی ترخیص شدند و تنها یکی از آنان بعد از چند ساعت تاخیر صبح روز جمعه از بیمارستان مرخص و به خوابگاه منتقل شد.

وی اظهار داشت: امشب نیز از تمامی دانشجویان فوق شرح حال و معاینه لازم صورت گرفت و همگی در صحت و سلامت کامل هستند و هیچ نگرانی وجود ندارد.

رییس دانشگاه در پایان گفت: به دلیل اهمیت موضوع علل محتمل این اتفاق در دست بررسی است و پس از آماده شدن جواب آزمایش های دریافت شده، نتیجه نهایی و دلیل مسمومیت اعلام می شود.

گفتنی است، پیش از این در اخباری که به نقل از برخی دانشجویان در فضای مجازی منتشر شده بود،‌ مصرف غذای خوابگاه دانشجویی علت بروز این مسمومیت جمعی عنوان شده بود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست