بازدید 7371

مرسدس بنز لوکس ساخت ایران

در سال ۱۳۸۱ مذاکرات ایران خودرو و بنز آلمان به نتایج خوبی رسید و در نهایت در سال ۱۳۸۵، بنز کلاس E اتاق W۲۱۱ در کارخانه ای به نام تاپ خودرو به عنوان زیر مجموعه ایران خودرو ساخته شد.
کد خبر: ۱۱۹۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱ 29 September 2023

 

به گزارش  تابناک به نقل از خبرآنلاین، در آن زمان بنز آلمان حدود ۱۷۴۰ قطعه از این خودرو را به ایران خودرو تحویل می‌داد و کارکنان تاپ خودرو با مونتاژ به روش SKD، بنز E کلاس را به بازار عرضه می کردند.

مرسدس بنز لوکس ساخت ایران

سخت گیری‌های شدید بنز آلمان بر روند مونتاژ این خودروها در تاپ خودرو باعث شد تا کلاس E های ایران خودرو از نظر دقت تولید و کیفیت شباهت بسیار زیادی نسبت به نمونه های وارداتی داشته باشد و از سویی موفقیت خوبی را در بازار کشور به دست آورند.

مرسدس بنز لوکس ساخت ایران

اما با آغاز دور قبلی تحریم ها، شاهد بودیم که بنز دیگر قطعات W۲۱۱ را به ایران خودرو و تاپ خودرو جهت تولید تحویل نداد و در نهایت خط تولید مرسدس بنزهای کلاس E در ایران متوقف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
نگاه اروپائی ها به دیگر کشورها تحقیر آمیز است.
نوکران غرب نیز خود تحقیری زیادی دارند. حاضرند برای پذیرفته شدن هر نوع حقارتی را بپذیرند
شرکت ایران خودرو خداوکیلی آبروی بنز آلمان رو نبرید
درود بر خاتمی
خیانت احمدی نژاد به صنعت خودرو سازی ایران...... من در زمان تولید این نوع بنز در خط تولیدش کار میکردم پروژه فوق العاده ای بود تجربه خوبی بود انتقال دانش و تکنولوژی خوبی بود داشتیم استاندارهای روز المان روهم دسترسی پیدامیکردیم همکاریامون توسعه پیدامیکرد....ولی محمود خان توقع داشت کره زمین بیان ازش بپرسن بما یاد بده چجور کشورامونو اداره کنیم سر لج بادنیا پیدا کردو تحریمهای جهانی علیه ایران رو محمود خان استارتشو زد و المانیا و فرانسویا و...دونه دونه فرار کردن ماهم بیکارشدیمو در تولید پژو و پراید هم در موندیم..... خدا ازت نگذره مموتی که ایرانو نابود کردی
از مونتاژ بنز و کادیلاک رسیدیم به مونتاژ ام وی ام و جک و ...!
این همون شرکتیه که همش فحش میدید که بی کیفیت تولید میکنه ، اگر قطعات خوب دست کارگر برسه بنز هم تولید میکنه ، بهتر از خود کمپانی بنز المان
یکی دیگر از از اتفاقاتیکه نشون میده تحریمها کاغذ پاره اند و بی نتیجه اند!!!
“ سخت گیری‌های شدید بنز آلمان بر روند مونتاژ این خودروها در تاپ خودرو باعث شد تا کلاس E های ایران خودرو از نظر دقت تولید و کیفیت شباهت بسیار زیادی نسبت به نمونه های وارداتی داشته باشد و از سویی موفقیت خوبی را در بازار کشور به دست آورن”

جمله بالا یعنی آلمانی‌ها جلو دزدی و رشوه رو داخل یک کارخانه خودرو سازی در ایران گرفتن و نتیجه داد.

چرا این ترفند رو خودمون تو اموراتمون بدهکار نمی‌بندیم…….
تحریم کاغذپاره است!
کاش در همان سال زمان متوقف میشد و با ارتقای پیشرفت به تولید انواع سایپا نمیرسیدیم
تحریمها برای ما رحمت و نعمت و برکت و ... بوده است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار