بازدید 3607

دیوار بلای جان خریدار ایزوگام میلیاردی شد

کد خبر: ۱۱۹۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ 28 September 2023

عامل درج آگهی دروغین فروش ایزوگام و کلاهبرداری از یک شهروند کرمانی در استان های غربی شناسایی شد.

به گزارش خراسان ،رئیس پلیس فتای کرمان بیان کرد : به دنبال  ارجاع پرونده‎ای با موضوع کلاهبرداری از طریق درج آگهی دروغین فروش ایزوگام در سایت «دیوار» و پس از تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مالباخته با مشاهده تبلیغ فروش و تحویل سریع ایزوگام با فرد مدنظر تماس گرفته و با تبلیغات فریبنده طرف مقابل مبلغ یک میلیاردو۶۰۰میلیون ریال را طی دو مرحله به عنوان بیعانه پرداخت کرده اما کمی بعد آگهی مذکور حذف شده و کسی پاسخگوی تماسش  نبوده است.

سرهنگ رضایی اظهارکرد: با انجام اقدامات پلیسی در کوتاه‎ترین زمان ممکن متهم شناسایی و مشخص شد که وی در یکی از استان های غربی کشور سکونت دارد که در ادامه با انجام تحقیقات تکمیلی پرونده برای سیر مراحل لازم تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتای کرمان  با بیان این که پرداخت بیعانه راهی برای کلاهبرداری از شهروندان شده است، افزود:  لازم است در سایت های آگهی دهنده مثل دیوار، شیپور و ... قبل از واریز هرگونه وجه از صحت و سلامت معامله مطمئن شوید تا در دام کلاهبرداران فضای سایبری نیفتید؛ چراکه برخی از خود این سایت ها نیز طی پیام هایی اعلام کرده اند هیچ گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله افراد ندارند و از این رو خود  شهروندان باید ضمن توجه به هشدارهای امنیتی، مراقب تبلیغات فریبنده افراد سودجو و کلاهبردار در این سایت ها باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی