نبض خبر

شلیک تک تیرانداز اوکراینی از 2300 متری!

کد خبر: ۱۱۹۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ 28 September 2023
تعداد بازدید : 6334
بازدید 12817
۴
اوکراینی‌ها با انتشار ویدیویی از هدف قرار دادن یک هدف روس از فاصله 2300 متری با تک تیرانداز اسنیپکس الیگیتور | Snipex Alligator با استفاده از گلوله 14 میلیمتری خبر دادند. این در حالی است که برد موثر استاندارد این سلاح 2000 متر است و ظاهراً اوکراینی‌ها این سلاح را تقویت کرده‌اند. این شلیک که توسط گروه موسوم به روح انجام شده، با افزودن یک صداخفه کن بسیار قدرتمند انجام شده که امکان شناسایی محل تک تیرانداز را بسیار دشوار می‌کند. این گروه چندی پیش رکورد شلیک به هدف روس در فاصله 1700 متری را ثبت و منتشر کرده بودند. ویدیوی لحظات هر دو شلیک با این اسلحه تک تیرانداز را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
این فیلم ساختگی هست تو این ویدو طرف یک تیر زد گفت در صورتی که تو تصویر بعدی 2 نفر رو میزنه و چند بار شلیک میکنه در ضمن سرعت تیر 980 متر هست در زمان خروج از لوله سلاح که بعد کم میشه و حداقل 3 ثانیه طول میکشه تا به حدف برسه این در شریط هست که وزش باد شدید نباشه در ضمن تو این رنج از ترمال هم استفاده نمیکنن :)) مگه هنده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
ترمال نیست . برای نشان دان واضح تر هدف به بینندگان ، ویدئو را تغییر می دهند . در جنگ عراق و افغانستان هم اینکار رایج بود . اخیرا هم یک خبر... از دستگیری افراد انتحاری در تهران هم منتشر شد که از همین روش استفاده شده است وگرنه آی آر ها بیش از هزار متر برد ندارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
به نظر با نرم افزار ساختن
چه عجب اینبار این فیلم را بنام مزدوران مسکو جعل نکردید . برخلاف مسکو ارتش اوکراین برای خبرهایش دلیل و فیلم منتشر می کند ولی یا در خبرگزاری های ایران جعل می شود یا کلمه ادعا را قبل از خبر می آورند . قضاوت با خوانندگان عاقل و با منطق .