بازدید 2738

آسیایی هانگژو: صعود فوتبال به ۸تیم پایانی

کد خبر: ۱۱۹۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ 27 September 2023

تیم ملی ب فوتبال ایران در بازی دور یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو، تایلند را ۲ بر صفر شکست داد و به دور بعدی صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های ملی ب ایران و امید تایلند در دیدار دور یک هشتم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان رضا عنایتی با نتیجه ۲-۰ پیروز شدند.

آسیایی هانگژو: صعود فوتبال به ۸تیم پایانی

ایران ۲ - صفر تایلند

گل‌ها: ارسلان مطهری و یاسین سلمانی

نیمه اول برای ایران با پاس به عقب اشتباه محمد خدابنده‌لو می‌رفت که بد شروع شود اما سیدحسین حسینی دقیقه ۳ شوت بازیکن حریف را به خوبی دفع کرد.

گل اول ایران (۱۵): فرصت طلبی ارسلان مطهری موجب شد او از غفلت دروازه‌بان حریف استفاده کرده و با قرار دادن پای خود در مسیر توپ، اولین گل ایران را به ثمر برساند.

در دقیقه ۴۰ تایلند موفق شد روی ضربه بورافا به گل برسد که به دلیل حضور این بازیکن در آفساید گل توسط کمک داور مردود اعلام شد.

حسینی در نیمه اول نمایش خوبی به اجرا گذاشت تا مانع باز شدن دروازه ایران شود. او در دقیقه ۴۴ ضربه فوتچان پس از نفوذ به سمت دروازه را به خوبی مهار کرد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم مطهری شانس خوبی داشت تا دومین گل در این بازی را به ثمر برساند که ضربه پرقدرت او توسط دروازه‌بان حریف دفع شد.

گل دوم ایران (۸۲): ممی‌زاده روی اشتباه مدافع حریف در محوطه جریمه فرصت گلزنی داشت که با خطای دروازه‌بان حریف متوقف شد. ضربه پنالتی اعلام شده را یاسین سلمانی به گل تبدیل کرد تا دومین گلزن ایران در این بازی باشد.

آسیایی هانگژو: صعود فوتبال به ۸تیم پایانی

در ادامه موقعیت‌های خطرناکی شکل نگرفت تا در نهایت ایران با این پیروزی به دور یک چهارم نهایی صعود کند. ایران در مرحله بعد با برنده بازی هنگ‌کنگ و فلسطین دیدار می‌کند.

ترکیب تیم ملی ب ایران: سیدحسین حسینی، سینا شاه عباسی(۷۶- یاسین سلمانی)، سیدمجید نصیری، محمد خدابنده لو، امیر جعفری(۸۶- آریا برزگر)، سامان تورانیان، حسین گودرزی، امید حامدی فر(۴۶- فردین یوسفی)، محمد عمری(۶۲- محمد حسین اسلامی)، مهدی ممی زاده و ارسلان مطهری.

ترکیب تیم امید تایلند: نوفون لاخونفون، جاکراپونگ سانماهونگ، آنوساک جایفت(۷۳- چایاپیپات سوپونپاسوچ)، سونگچای تونگچام، ناکین ویستچت (۴۶- فیتاک فیمپائه)، پوراچت تودسانیت، واریس چولتونگ، سیتا بونلها، فونگساکون تریسات، کیتیساک فوتچان و یوتساکور بورافا.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی