بازدید 1717

ایران الگوی بسیاری از کشور‌ها در عرصه پهپادی

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: در عرصه پهپادی در حد و سطح جهانی هستیم و بسیاری از کشور‌ها از ایران الگو می‌گیرند و دنباله روی ایران هستند.
کد خبر: ۱۱۹۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ 27 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در آیین اکران مستند پرچمدار که عصر امروز در سالن سوره حوزه هنر برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس گفت: جنگ ما جنگ ایران و عراق نبود، بلکه جنگ ملت ایران تازه انقلاب کرده با ابرقدرت‌ها بود، حدود ۳۰ کشور برای نابودی انقلاب ملت ایران بسیج شده بودند اما نه تنها یک وجب از خاک کشور را ندادیم بلکه امروز به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده ایم.

ایران الگوی بسیاری از کشور‌ها در عرصه پهپادی

وی با اشاره به مستند پرچمدار گفت: این مستند گوشه‌ای از مجاهدت و جانفشانی ملت ایران است و ما امروز در عرصه پهپادی در حد و سطح جهانی هستیم و بسیاری از کشورها از ایران الگو می‌گیرند و دنباله روی ایران هستند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با قدردانی از سازندگان این مستند گفت: مستند پرچمدار تنها تاریخچه نیست بلکه روایت و مستندی از مجاهدت و مدیریت در عرصه پهپادی و سبکی از مدیریت و فرماندهی است که می‌تواند در عرصه‌های مختلف نیز الگو برداری شود. در این مستند می‌بینید که ما کجا بودیم و امروز کجا هستیم. امروز  از پهپادها نه تنها در عرصه شناسایی و نظامی بلکه در سایر بخش‌های مختلف و پیشرفته‌ای که داریم استفاده می‌کنیم و کارهای که چندین روز زمان لازم داشت که انجام شود در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست