بازدید 14135

انتشار کلیپ موسیقی و رقص از یک دبستان دخترانه

در پی انتشار کلیپ پخش موسیقی و رقص دانش‌آموزان دختر یک دبستان غیرانتفاعی در کرمان، مدیر‌کل آموزش‌وپرورش استان از لغو ابلاغ مدیر مدرسه مذکور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ 27 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس؛ صبح امروز فیلمی کوتاه در شبکه‌های اجتماعی استان منتشر شد که نشان می‌داد در یکی از دبستان‌های دخترانه کرمان و در جریان جشن آغاز سال تحصیلی ضمن دعوت از یک دی‌جی مرد موسیقی پخش و دانش آموزان توسط عوامل مدرسه تشویق و تهییج به رقص و پایکوبی می‌شدند.

این اتفاق خیلی زود در فضای رسانه‌ای رسمی و غیررسمی استان کرمان دست‌به‌دست شد و موجی از نگرانی را به جان خانواده‌ها بویژه والدین دانش‌آموزان انداخت.
 
پیگیری‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد این مدرسه از مدارس غیرانتفاعی شهر کرمان بوده است.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به این ماجرا واکنش نشان داد و از لغو ابلاغ مدیر آن مدرسه خبر داد
 
رضا رضایی اظهار داشت: به دنبال اجرای برنامه سخیف و غیر قابل قبول در یکی از مدارس شهر کرمان مدیر مدرسه لغو ابلاغ و به هیئت تخلفات اداری معرفی شد.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان ادامه داد: متاسفانه در آغاز سال تحصیلی جدید یکی از مدارس شهر کرمان مراسم جشن بازگشایی مدرسه را به شکل غیر متعارف اجرا کرده که بعد از مشخص شدن صحت موضوع موضوع به سرعت پیگیری شد.
 
رضایی گفت: بر اساس تاکیدات وزیر محترم آموزش‌وپرورش هیچ نوع هنجار شکنی و رفتارهای غیرتربیتی خارج از شئونات اسلامی در آموزش‌وپرورش جایگاهی ندارد و مردم ولایتمدار کرمان نیز به هیچ‌وجه مدیران هنجارشکن را نمی‌بخشند.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به نقش شادی و نشاط پویایی در تسهیل فرایند یاددهی و یادگیری گفت: شادی را در مدارس به جدیت پیگیری می‌کنیم اما اجازه نخواهیم داد این رفتارها افکار عمومی را جریحه‌دار کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۵
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فقط همین به خاطر یک کلیپ موسقی .؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
موجی از نگرانی؟؟؟ مگه کرونا گرفتن؟
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
آخه این موضوع تنها موضوعی است که مسئولان می توانند علیه مردم از آن استفاده کنند. بقیه موضوعات و مشکلات جامعه تقصیر مسئولان است . در مواردی همچون گرانی و اختلاس و غیره ، مردم مطالبه گر هستند و مسئولان بدهکار هستند ، لذا در این مورد که مسئولان طلبکار می شوند و مردم بدهکار ، اینرا پر رنگ می کنند و از همه ابزارهای فشار برای سرکوب استفاده می کنند .
افکار عمومی با خیلی چیزای مهم چریحه دار شده ، که اصلا براتون مهم نیست
خب بعد از یک سال میخوان به جد قانون رو رعایت کنند واقعا مردم از این همه نا هنجاری اجتماعی خسته شدند. یه عده ادمای پر هیاهوی اندکی هم هستند میخوان در مقابل قانون و شرع هنجار شکنی کنن باید محکم جلوشون ایستاد همینجور که در سالگرد یک فوت میخواستن دوباره کشور رو با کمک سرویس های خارجی بهم بریزن که خوشبختانه با جدیت تمام باهاشون برخورد شد.
پاسخ ها
عجب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
جنابعالی از اون دسته هستی که اگر دولت و مجلس هم با اندکی تدبیر خواستند فضا آروم بشه دلت نمیخواد فضا آرام بشه و تلاش میکنی تشنج و درگیری باشه.
موجی از نگرانی را به جان خانواده‌ها بویژه والدین دانش‌آموزان انداخت?????????????? شما با کدام معیار و با مصرف چه مقدار زمان به این نتیجه رسیدین ؟
ماشالاه به این سرعت عمل
مفسد و اختلاس گر نیست که نشه کاری براش کرد
ایکاش وقتی افکار خانواده ها از بی پولی، بیکاری ، فقر ، فساد ووووو هم پریشان میشد اینقدر سرعت عمل داشتید
مسئولین محترم خودتونو به خواب بزنید آخرش هم خودتون و هم این ملت و مملکت را به باد خواهید داد
هر چند داده اید
از طالبان طالبانی تریم

من این کلیپ رو دیدم

چند تا بچه کلاس اولی دارن شادی می کنن

چرا با این برخورد های طالبانی ی خاطره تلخ توی ذهن بچه ها درست می کنید؟

بخیال شما این بچه ها در آینده به این موضوع چطوری فکر می کنند

جامعه از گرانی و بی عدالتی و فقر و گرفتاری لبریز شده

مشکلات واقعی مردم را ببینید
ای کاش دزدهای بیت المال رو دستگیر و برکنار می کردن
اینهمه نگرانی بابت پخش موسیقی و احیانا رقص در دبستان رو در هیچ جای دنیانخواهید یافت , درود به غیرت تان, خواهشی دارم کمی از ان تگرانی را هم به کودکان کار اختصاص بدید
افکار عمومی با این چیزا جریحه دار نمیشه! افکار خصوصی زنگ زده با این چیزا جریحه دار میشه
تخت گاز تا ته خط. با همين فرمون برين جلو. ايشالا كه خير مردم هم باشه.
مشکل مسوولین هستن اگر واقع بین باشیم مدیر مدرسه رفته اول دنبال مداح و دیده تمام مداح ها استاد دانشگاه شدن و سر کلاس هستن خب چکار کنه
فکر من که جریحه دار نشد. شما چطور؟
کودکان سر در زبالا افکار عمومی رو بیشتر جریحه دار میکنه اگر واقعا صدای مردم هستید اگر نه دیدگاه خودتون رو به مردم نسبت ندید.
میگم زودتر یه طرحی بدید حال این دختر بچه ها را بگیریم که دیگه از این کارها نکنند.
اگر از این مدیر کل انقلابی بپرسید چند کودک در استان به دلیل فقر، توانایی رفتن به مدرسه را ندارند محال است حتی یک عدد حدودی به شما بدهد.
الذین هم یرائون
فقر و فساد و فحشا رو هم میبینی خم به ابرو نمیاری....نه!
این خوشی ها رو هم از بچه ها بگیرید شاهنامه آخرش خوشه
این کار درست بوده ولی کاش با همین سرعت عمل به فکر درست کردن زیرساخت های تربیتی و استعداد یابی مانند مدارس پیشرو دنیا بودید.
یعنی با شادی این فرشتگان کوچک که گناه هم حساب نمیشود ارکان اسلام و حکومت به لرزه درآمده؟ بابا شماها دیگه کی هستید
لغو إبلاغ يعنى چى
كدام إبلاغ ؟
جهت روشن شدن موضوع این مطالب میفرستم خونه ما نزدیک این مدرسه است توی مدارس ابتدایی وخصوصا غیر انتفاعی های کرمان برگزاری جشن ورقص وآواز چیز عجیبی نیست چیزی که این مدرسه انجام داده خلاف تمام معیارهاست این مدرسه اتفاقا در منطقه ای هست که به اصطلاح افرادی از قشر مرفه جامعه زندگی می کنند ولی همین قشر مرفه وقتی آهنگی که در اون برای بچه ابتدایی صحبتهایی از رابطه جنسی زیر سن قانونی یا مست کردن یا مصرف ماریجوانا بشود عکس العمل نشان میدهد اینکه باید مشکل ریشه ای حل شود حرفی نیست ولی وقتی مدیر مدرسه همین اول سال کنترلی روی مدرسه نداشته باشد تا آخر سال چه میشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی