بازدید 5497
۹

ورزشگاه جدید تهران کجا ساخته می‌شود؟

مدیرکل ورزش و جوانان تهران: با شهرداری شهر قدس مکاتباتی داشته‌ایم تا پس از آماده شدن زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس، آلترناتیز دیگری برای مجموعه ورزشی آزادی داشته باشیم تمام تلاش ما این است باری که روی دوش مجموعه آزادی گذاشته شده با سایر اماکن ورزشی که در استان تهران وجود دارد کاهش بدهیم.
کد خبر: ۱۱۹۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۲ 27 September 2023

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مدیرکل ورزش و جوانان تهران توضیحاتی درمورد آخرین شرایط ورزشگاه‌های پایتخت ارائه کرد.
 
علی جوادی در مورد اینکه آیا سایر ورزشگاه‌های تهران به جز آزادی می‌توانند از رقابت‌های لیگ برتر میزبانی کنند، اظهار داشت: قطعا باید این اتفاق بیفتد، زیرا چاره دیگری نداریم. روز گذشته دیدم تصاویری از ورزشگاه تختی منتشر شد که ضمن ابراز گلایه‌مندی باید بگویم همکاران من به صورت شبانه‌روزی برای آماده‌سازی این ورزشگاه تلاش می‌کنند. قول داده‌ایم این ورزشگاه را به نیم‌فصل لیگ برتر برسانیم، اما زحمات این عزیزان را در حین فعالیت آماده‌سازی با چالش مواجه کردند.
 
وی افزود: این کار مقداری خارج از تقوا و دور از انصاف بود، مثلاًَ گفتند سرویس بهداشتی مجموعه در حال تعمیر است یا خاک و نخاله را نشان داده و گفتند این ورزشگاه آماده نمی‌شود. معلوم است وضعیت یک کارگاه عمرانی از لحاظ شماتیک متناسب با همان موضوع عمرانی و آبادسازی است. روی مجموعه ورزشی تختی به شدت و سرعت کار می‌شود. چمن این ورزشگاه نیز در حال آماده‌سازی است، سرویس بهداشتی، سکو‌ها و ... به نیم‌فصل خواهد رسید.
 
مدیرکل ورزش و جوانان تهران در خصوص اینکه زمین اسفناک ورزشگاه تختی چه زمانی به آمادگی می‌رسد و اینکه طبق تصاویر منتشره هیچ کارگری در این ورزشگاه مشغول به کار نبود، توضیح داد: صبح امروز بازدیدی از ورزشگاه تختی داشتم و کار‌ها در حال انجام است. همان نخاله‌هایی که ریخته شده یعنی کارگران مشغول کار هستند. همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود. همین الان در خدمت پیمانکار مجموعه بودم و او می‌گوید آخر مهر بدون هیچگونه نگرانی چمن را کامل تحویل می‌دهد، اما برنامه‌ریزی ما برای حل تمام مشکلات در نیم‌فصل لیگ برتر است. پیمانکار می‌گوید از این وضعیت نگرانی نداریم، زیرا کار طبق برنامه پیش می‌رود. مشغول ترمیم چمن هستیم و با کاشت چمن، زیرسازی خیلی سنگینی انجام دادیم. امروز نیز تیم مشاور صوت و اسکوربوت به ورزشگاه آمده و مشغول اجرای بحث گیت بود.
 
جوادی عنوان کرد: کار‌های چند لایه‌ای در مجموعه تختی انجام می‌شود. متأسفانه در ۷، ۸ سال گذشته هیچ توجهی به ورزشگاه تختی نشده بود. تقریبا در یکسال اخیر در حال احیای این ورزشگاه هستیم. می‌دانید کار عمرانی چمن سخت است. برای زیرسازی نیز زمان زیادی طول می‌کشد. یک ماه و نیم است این چمن را کاشته‌ایم و اگر چین کار انجام شود، آماده بهره‌برداری خواهد بود. پیمانکار می‌گوید در مورد رسیدن چمن تا پایان مهر اصلاً نگرانی نداشته باشید. این پیمانکار سوابق اجرایی زیادی در این کار دارد، اما نکته مهم این است در زمان عملیات عمرانی، احیا و بازسازی دوستان گزارش‌هایی گرفته‌اند که سبب نگرانی مردم شده است.
 
وی گفت: از همینجا اطمینان می‌دهم همکاران ما پرتلاش و پرقدرت وقت گذاشته و طبق همان قولی که داده‌ایم، نیم‌فصل میزبان مسابقات خواهیم بود. از طرفی با شهرداری شهر قدس مکاتباتی داشته‌ایم تا پس از آماده شدن زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس، آلترناتیز دیگری برای مجموعه ورزشی آزادی داشته باشیم تمام تلاش ما این است باری که روی دوش مجموعه آزادی گذاشته شده با سایر اماکن ورزشی که در استان تهران وجود دارد کاهش بدهیم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان تهران در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است کلنگ احداث یک ورزشگاه جدید نزدیک فرودگاه امام خمینی (ره) در سال آینده زده شود، عنوان کرد: رئیس‌جمهور قول داد ورزشگاهی در حد نظام جمهوری اسلامی باید ساخته شود تا بتواند به عنوان یک دهکده المپیک یا بازی‌های آسیایی و مجتمع از آن استفاده کرد. روز گذشته وزیر ورزش و جوانان در جلسه‌ای اعلام کرد چندین محل مختلف در استان تهران پیشنهاد شده و کارگروهی در نهاد ریاست جمهوری مشغول بررسی زمین‌ها از لحاظ تملک، وضعیت آب، دسترسی و ... است.
 
باید وسعت و ابعاد زمین را در نظر گرفت تا گنجایش تمام موارد مدنظر را داشته باشد. خود کیومرث هاشمی بحث را پیگیری کرده و رئیس‌جمهور نیز دستور داده است. فکر می‌کنم در هفته تربیت بدنی اعلام خواهد شد مجموعه‌ای که رئیس‌جمهور اعلام کرده در کدام محل خواهد بود.
 
جوادی در گفتگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران، تصریح کرد: زمینی هم که در اطراف فرودگاه امام قرار گرفته حسن‌هایی از لحاظ دسترسی خط مترو و ... دارد که امتیاز‌هایی را به آن می‌دهد، اما باید جمیع موارد و شرایط را در نظر گرفته و یک تصمیم آینده‌نگرانه بگیریم. خواهش می‌کنم رسانه‌ها به مردم عزیز این اطمینان را بدهند که خادمان خودشان شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا قول‌های داده شده در زمان مقرر عملی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
چرا ورزشگاه جدید ایران را در ساری نمی سازید تا نساجی مجبور نباشد برای میزبانی آسیا به آزادی بیایید!؟ چرا در مشهد نمیسازید؟ چرا ....
همونجایی که چهار میلیون مسکن ساخته شد
در همین مجموعه ورزشی آزادی جا به اندازه کافی هست . اول بسازید بعد قدیمیه رو فضای سبز کنید.
دعاي خير مردم
دریمن شاید هم سوریه یا لبنان
آرزو بر جوانان عیب نیست شما را چه به ورزشگاه ساختن فعلا قیمت کنجاله رو کنترل کنید ورزشگاه ساختن پیشکش
متن کامل مصاحبه : انشالله اگه خدا بخواد و بودجه به موقع برسه و سیل نیاد و خشکسالی نشه و از همه مهمتر من هنوز رییس باشم ، شاید مهر 1440 یا یکی از ماههای مهر سالهای بعدش این اتفاق مبارک بیفته . البته یه شرط دیگه هم هست ، از وضعیت اسفناک ورزشگاه و چمن آن در این مدت به هیچ وجه گزارش تهیه نشه .
بی خیال بابا. رفتید توی تهران یک مصلی بسازید که مورد تائید و وثوق همه اقایان هم بود 50 سال طول کشیده هنوز هم 80 درصدش تکمیل نشده حالا میخواهید مثلا ورزشگاه بسازید مال این حرفا نیستید
ساخت ورزشگاه جدید پیشکش همین چندتا ورزشگاه که در تهران هست را خوب مراقبت کنید ، مناسب استفاده کنید، در اختیار جماعت ورزشکار بگذارید. خواهشا پروژه هایی با عمر صدسال را به خاطر مانورهای سیاسی کلنگ نزنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی