میلی صفحه خبر لوگو بالا
شاتل صفحه خبر لوگو بالا
میلی صفحه خبر موبایل

تسهیل ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان بانک آینده با طرح «میز خدمت»

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.
کد خبر: ۱۱۹۴۸۶۶
| |
3152 بازدید

در نخستین مرحله، شعب بلوار ارتش (0327) از حوزه شمال‌شرق، سعادت‌آباد (0229) از حوزه شمال‌غرب، حکیمیه (0292) از حوزه جنوب‌شرق و آیت‌الله کاشانی (0222) از حوزه جنوب‌غرب تهران بزرگ این طرح را ارائه می‌کنند.

ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی در طرح «میز خدمت» بانک آینده به عموم مشتریان عزیز ارائه می‌شود.

نصب و فعال‌سازی سامانه‌های «کیلید»، «پیشخوان مجازی»، «آبانک»، تقاضای پایانه‌های فروش (POS) و (ATM) و عضویت باشگاه طلایی مشتریان در این طرح ارائه می‌شود.

گفتنی است، راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه افتتاح حساب و تکمیل نمودن فرم‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در طرح «میز خدمت» است.
شایان ذکر است، در مراحل بعدی تعداد شعب بیشتری از بانک آینده به این طرح می‌پیوندند.

میلی صفحه خبر موبایل
اشتراک گذاری
برچسب ها
سلام پرواز
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# آتش بس غزه # خروج از ان پی تی # جنگ ایران و اسرائیل # عملیات وعده صادق 3 # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # حمله آمریکا به ایران # حمله اسرائیل به ایران # مکانیسم ماشه # اسنپ بک
نظرسنجی
از میان 5 بانک و موسسه مالی ناتراز کدامیک عملکرد بدتری دارند؟
مرجع جواهرات
الی گشت