بازدید 2103

پیام سردار جلالی در پی خنثی‌سازی عملیات تروریستی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور نوشت: اضمحلال شبکه گسترده و پیچیده متشکل از تروریست‌های تکفیری که در یک ارتباط کاملا سازمان یافته از سوی واشنگتن، تل آویو و برخی پایتخت‌های اروپایی تغذیه می شدند،از ماهیت جنگ ترکیبی دشمنان در ابعاد گفتمانی ، امنیتی و سرزمینی در کشور عزیزمان پرده بر می‌دارد.
کد خبر: ۱۱۹۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ 25 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در پیامی به مناسبت   خنثی‌سازی سلسله عملیات تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) آورده است: «باسمه تعالی. یا ایهاالذین آمنوا ان تنصرواالله ینصرکم و یثبت اقدامکم . انتشار خبر خنثی سازی سلسله عملیات تروریستی دشمنان انقلاب اسلامی  در سالگرد اغتشاشات توسط سربازان گمنام و متعهد امام زمان ( عج) ، بار دیگر جایگاه والای  این بزرگمردان بی ادعا  در تامین آرامش و امنیت این مرز و بوم را بر ملت شریف ایران  مسجل ساخت.

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون، رصد اطلاعاتی و اشراف امنیتی فوق العاده کشورمان بر نقشه ها و طرح های متعدد دشمنان در ابعاد گوناگون نظامی، شناختی، امنیتی و سیاسی نقش بسیار پررنگی را در بقای موثر نظام و انقلاب ایفا کرده و در مقابل،معاندین نظام جمهوری اسلامی را روز به روز نسبت به اهداف شوم  و خطرناک خود دورتر ساخته است.

اکنون، در سالگرد اغتشاشات ساخته و پرداخته دستگاههای امنیتی غرب و رژیم صهیونیستی، بار دیگر شاهد  تبلور قدرت و عظمت دستگاه اطلاعاتی کشور و تلفیق رصد هوشمندانه و اقدام قاطعانه فرزندان غیور ایران اسلامی در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمنان هستیم.

اضمحلال شبکه گسترده و پیچیده متشکل از تروریستهای تکفیری که در یک ارتباط کاملا سازمان یافته از سوی واشنگتن، تل آویو و برخی پایتخت‌های اروپایی تغذیه می شدند،از ماهیت جنگ ترکیبی دشمنان در ابعاد گفتمانی ، امنیتی و سرزمینی در کشور عزیزمان  پرده بر می دارد.

قطعا افشای مناسبات سازمانی و شبکه ای افراد و گروههای دستگیر شده، سهم به سزایی را در  آگاهی افکار عمومی ایران و دنیا در شناخت نقشه جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان ایفا نموده  و آثار و برکات این آگاهی و شناخت عمومی، متوجه امنیت کشور و منطقه خواهد بود.

 سازمان پدافند غیر عامل کشور این پیروزی و دستاورد بزرگ را به محضر رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی، سربازان سرافزار، غیور و ناشناخته حوزه امنیت کشور و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت می گوید و استمرار این موفقیت و صلابت را در سایه عنایت الهی و توجهات ائمه اطهار علیهم السلام خواستار است. »

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست