بازدید 4276
۳

اشک دختران رویینگ: مدالی که با ۲۰صدم ثانیه پرید!

قبل از مسابقه تاکید کردم با چین کورس نگذارند تا هزار متر دوم را از دست ندهند؛ اما اصرار داشتند هزار متر دوم را برای طلا بروند. هزار متر اول خوب بود اما هزار متر دوم یک مقدار ریتم مسابقه از دست خارج شد و با ۲۰ صدم ثانیه مدال را از دست دادیم.
کد خبر: ۱۱۹۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ 24 September 2023

تیم دونفره سبک وزن قایقرانی رویینگ ایران شامل کیمیا زارعی و نازنین ملایی، ۲۰ صدم ثانیه برای کسب مدال آسیایی کم آوردند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی تیم ملی رویینگ می‌گوید این دو دختر پاروزن ایران به حرف و توصیه های فنی اش گوش ندادند و برای کسب مدال طلا رفتند. امید زیادی داریم که در چهارنفره سنگین وزن بانوان به مدال دست پیدا کنیم.

اشک دختران قایقران بعداز پریدن مدال با ۲۰صدم ثانیه!

افشین فرزام پس از پایان روز نخست رقابت‌های قایقرانی رویینگ بازی‌های آسیایی گفت: انتظار ما از سبک وزن دو نفره مدال بود. قبل از مسابقه نیز تاکید داشتم با چین کورس نگذارند تا هزار متر دوم را از دست ندهند؛ اما اصرار داشتند هزار متر دوم را برای طلا بروند. هزار متر اول را خوب سپری کردند اما هزار متر دوم را یک مقدار ریتم مسابقه از دست آن‌ها خارج شد و با بیست صدم ثانیه مدال را از دست دادیم.

وی افزود: در دو نفره سنگین وزن بچه‌ها مسابقه را کنترل کردند و حریفان را زیر نظر گرفتند و اولین مدال کاروان را کسب کردند.

فرزام درباره برنامه فردا گفت: فردا دو مسابقه داریم؛ سنگین وزن چهار نفره بانوان و تک نفره مردان و امید زیادی داریم که در چهار نفره نیز یک مدال خوش رنگ کسب کنیم. امیرحسین محمودپور نیز اگر بتواند قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد فکر می‌کنم رقابت خوبی داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که از مردان انتظار مدال نداشتید؟ تصریح کرد: کار بسیار سختی داشتند و عنوان چهارمی را به دست آوردند امیدوارم فردا عملکرد موفق‌تری داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
غمتان مباد شیر دختران ایرانی ؛ غیرت شما مثال زدنی است ؛ همین که برای کیان اسلامی کشورتان سعی و تلاش نمودید و ناراحت از عدم کسب مدال شدید نشان از تلاش مثال زدنی شما بود.در تلاش های بعدی با توکل بر خدا انشاء الله پیروز خواهید بود.
آخیییی طفلکی ها دلم سوخت
درود ملت ایران برای گل دختران سربلند و با غیرت وطن شما باعث افتخار ما مردان و کل مردم هستید همیشه سربلند باشید چرا اشک همیشه خندان باشید عزیزان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست