بازدید 2289

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شد

کد خبر: ۱۱۹۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ 20 September 2023

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت با اشاره به فرصت ثبت‌نام داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت از ۲۱ تا ۳۱ شهریورماه، از برگزاری این آزمون در روز ۲۸ مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش میزان، به گزارش وبدا، سیف الله مرادی با بیان اینکه در این آزمون ۲۵ هزار و ۱۲۰ نفر جذب می‌شوند، افزود: از این تعداد ۱۴ هزار نفر در حوزه درمان که ۱۰ هزار نفر مربوط به گروه پرستاری، حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه درمان و حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر نیز در حوزه فوریت‌های پزشکی، بکار گرفته می‌شوند. متقاضیان می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در آزمون به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به انجام مصاحبه پس از قبولی داوطلبان واجد شرایط در آزمون کتبی و تخصصی، یادآور شد: به دلیل تاخیر در انتشار دفترچه و بازشدن سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، تاریخ برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، روز ۲۸ مهرماه است و در تلاش هستیم که نتایج این آزمون تا ۲۱ آبان ماه سال جاری اعلام شود.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در خصوص امکان تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی گفت: در حال حاضر تا پایان وقت روز ۳۱ شهریورماه است البته در صورت استقبال متقاضیان، احتمال تمدید مهلت ثبت نام در آزمون وجود دارد.

مرادی تاکید کرد: با دستور وزیر بهداشت، داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، تا پایان سال جذب و در محل کارشان حاضر می‌شوند. همچنین در تلاشیم تا پس از برگزاری این آزمون، باتوجه به بازنشستگی تعدادی از نیرو‌های بهداشتی و درمانی و افتتاح پروژه‌های جدید حوزه سلامت، برای جذب نیرو‌های جدید، جلساتی با سازمان امور استخدامی داشته باشیم. 

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم آزمون استخدامی بعدی وزارت بهداشت در پایان امسال یا ابتدای سال آینده پس از برآورد نیرو‌های مورد نیاز حوزه سلامت، برگزار شود.

برای دریافت دفترچه راهنمای آزمون و اصلاحیه آن به فایل‌های زیر مراجعه کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست