بازدید 3277

کیومرث هاشمی از مجلس رای اعتماد گرفت و وزیر شد

کد خبر: ۱۱۹۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷ 18 September 2023

مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای اعتماد داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کیومرث هاشمی در جلسه امروز رأی اعتماد مجلس، با اخذ ۱۶۷ رأی موافق، ۵۷ رأی مخالف و ۱۲ رأی ممتنع به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در جلسه رای اعتماد مجلس، ضمن تشریح برنامه‌هایش پر حوزه جوانان به خصوص ازدواج آن‌ها گفت: قائل به کار و عمل جهادی در سایه برنامه محوری و نگاه علمی هستم. قائل به کار و عمل جهادی در سایه برنامه محوری و نگاه علمی هستم؛ اکنون زمان کار بی وقفه و با شتاب مناسب در ریل صحیح و هدفمند است.

کیومرث هاشمی از مجلس رای اعتماد گرفت و وزیر شد

وی با اشاره به سابقه ۳۰ ساله اش در سطوح مختلف مدیریتی ورزش گفت که این شناخت عمیقی از ساختارهای حوزه ورزش و همراهی پیشکسوتان، نخبگان و جوانان و مدیران خدوم انقلابی می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن به برنامه ها و اهداف تعیین کند.

در ادامه محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از اعضای هیات دولت خواست تا جلسه را ترک کنند و تعرفه‌های رای گیری بین نمایندگان پخش و رای‌گیری انجام شد.

در نهایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از استماع نظرات موافقان و مخالفان و دفاعیات وزیر پیشنهادی، با ۱۶۷ رای موافق، ۵۷ رای مخالف، ۱۲ رای ممتنع و ۱ رای باطله از مجموع ۲۳۷ نماینده حاضر،‌ به «هاشمی» برای سکان داری وزارت ورزش و جوانان اعتماد کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست