بازدید 7650
۶
یزدانی دلیل انگیزه زیاد من است

تیلور: رای داوران؟ خوش شانس بودم، از حسن ممنونم

خوش شانس بودم. آن صحنه نقطه عطف کشتی بود. چلنج بسیار مهمی بود که در طول کشتی ها داشتم. قطعا من حمله را شروع کردم و حرکت کردم.
کد خبر: ۱۱۹۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ 17 September 2023

دیدید تیلور بعد از قهرمانی در مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۳ بلگراد حسن یزدانی را دلیل انگیزه‌های بالایش دانست. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیوید تیلور پس از پیروزی مقابل حسن یزدانی در فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در میکسدزون اظهار کرد: از تمام حمایت های ایرانی ها تشکر می‌کنم. این مسابقه بسیار سخت بود و این رقابت باعث پیشرفت من شده است که از او (یزدانی) تشکر می‌کنم. همچنین از هواداران متشکرم و سال آینده هم می‌توانیم این رقابت را تکرار کنیم.

تیلور: رای داوران؟ خوش شانس بودم، از حسن ممنونم

دیدید تیلور همچنین در میکسدزون گفت: هر سال رقابت در بالاترین سطح دشوار است. باورکردنی نیست. بعد از المپیک که قهرمان شدم گفتم کار سخت تر شده است و باید بیشتر تلاش کنم. تمرینات سختی داشتم. از نظر روحی و فیزیکی باید بیشتر روی خودم تمرکز می‌کردم. شماها فقط جنبه بیرونی را می‌بینید. حس خیلی خوبی دارم. 

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: مربیان خیلی من را برای این رقابتها آماده کردند و باید از آنها تشکر کنم. 

تیلور درباره جو سالن نیز گفت: جو فوق العاده بود و در نهایت اینجا جایی است که همه از سراسر دنیا می آیند و کشورشان را تشویق می کنند. از حسن یزدانی قدردانم چون او باعث می شود انگیزه زیادی داشته باشم و باعث پیشرفتم شده است. کشتی زبان مشترک است ما همدیگر را درک می‌کنیم. من در هر تورنمنتی باشم برای کسب پیروزی تلاش می‌کنم. هیچ احساس بهتری از این نیست که صبح زود بیدار شوید و قهرمان شوید.

او درباره رای داوران و تغییر نتیجه به سود خود اضافه کرد: خوش شانس بودم. آن صحنه نقطه عطف کشتی بود. چلنج بسیار مهمی بود که در طول کشتی ها داشتم. قطعا من حمله را شروع کردم و حرکت کردم. من قطعا شروع کردم و وقتی داور سوت زد کاملا روی کشتی‌گیر بودم. لحظه مهمی بود. می‌خواهم بهتر شوم و روز به روز پیشرفت کنم.

در ادامه دیوید تیلور هیچ اشاره ای به فنی که حسن یزدانی روی او اجرا کرده بود، نکرد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
دوستان عزیز همه مامیخواهیم حسن برنده باشد، ولی باور کنید حسن در هنگام فن زدن بدنش روی زمین بود... رای داوران درست بود
نه شانسی بود نه ناداوری. حق تیلور بود و دلاور و سلحشور و ...داستان سازی هم فایده نداره. اصلا بهتر که نخوان کلی پول و جایزه الکی به یه کشتی گیر بدن. بیخودی حسن یزدانی و امثال اون رو بزرگ کردید
پهلوان تیلور این پیروزی بر تو مبارک باد و بعضی ها باید پیش تو کشتی گرفتن را یاد بگیرند
کاش فدراسیون ما به ورزشکارهای ما اول پهلوانی را بیاموزند درست مثل کشتی گیر امریکایی بدون کری خواندن فن و هنرشان را در تشک پیاده کنند
تیلورجون تو مثلا پهلوانی؟ خجالت نمیکشی برات پارتی بازی کردند. فقط به دلیل اینکه تبعه شیطان بزرگی
حسن یزدانی رو تیلو شکست نداد ... از بس تو بوق و سرنا می کنید و این کشتی رو سیاسی می کنید که دیگه استرس داشت بنده خدا رو می کشت... بنظرم صدا و سیما یزدانی رو شکست داد نه تیلور..
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی