بازدید 2519

واکنش رئیسی به حواشی قانون مولدسازی

رئیسی با تاکید بر تسریع در اجرای قانون مولدسازی گفت: طرح برخی اتهامات ناروا در ارتباط با آیین‌نامه اجرایی و تلاش‌های دولت برای عملیاتی کردن قانون مولدسازی غیرمنصفانه است.
کد خبر: ۱۱۹۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ 17 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به سپری شدن نیمی از سال «رشد تولید و مهار تورم» اظهار کرد: همه بخش‌های اجرایی موظفند اقدامات شش ماه گذشته خود را از منظر شعار سال رصد و بازنگری کنند تا چنانچه در تحقق هدف «رشد تولید و مهار تورم» خلاء یا نارسایی وجود دارد با فوریت برطرف کنند.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر تسریع در اجرای قانون مولدسازی افزود: مولدسازی الزام قانونی اجرا نشده از دوره‌ دولت‌های قبل بود که دولت مردمی به منظور کمک به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولت آیین‌نامه‌ای برای تسهیل و تسریع اجرای آن تدوین کرد، بنابراین طرح برخی اتهامات ناروا در ارتباط با آیین‌نامه اجرایی و تلاش‌های دولت برای عملیاتی کردن قانون مولدسازی غیرمنصفانه است که احتمالا با انگیزه‌های خاصی بیان می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۱
دیگه درصد و حق الزحمه چند میلیاردی که در متن قانون آمده، طرح آن غیر منصفانه است یا متن ن شته شده ؟
نفری ۸ مبلیارد در سال؟
مشخصا بند مربوط به دریافت دستمزد را تکذیب نکرده است
روا یا ناروا شما باید به سوالات پاسخ بدهید نمیشه که شما حتی به سوالات خودیها هم جواب ندهید!!!!
پس از اینکه بودجه کشور بسته شده نمی توان بدنبال تحقق شعارهایی بود که تازه مطرح می شوند!
اموال دولت یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینا اموال مردمِ .
غیر منصفانه؟ پس یه گزارش شفاف از عملکرد اون هیات مولد سازی به مردم ارائه کن ببینیم چی فروختن و پولش رو چکار کردن
همه چیز این طرح یک طرف مصونیت قضایی یک طرف دیگر ( آدم به یاد کاپیتولاسیون میفته تازه کاپیتولاسیون بنظرم هنوز بهتر بود و باید در یه جای دیگر جوابگو بودن مجریان)
اموال مردم رو به تاراج نگذارید
آقای رییسی شما بامولد سازی تمام اموال دولت و بیت المال را به تاراج بکشانید و هیچ ارگانی یا هر کسی حق اعتراض هم تداشته باشد. آیا این کار از نظر اخلاقی ، شرعی، قانونی درست است؟
یعنی صحبت های آقای توکلی در خصوص کارمزد شرکت در جلسات کارشناسی دروغ بود؟پس چرا کسی به ایشان کاری ندارد؟اگر راست بود چرا کسی به اینطرف چیزی نمیگوید؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی