بازدید 2173

پیش بینی وزش باد و کاهش دما در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌ جنوبی و نواحی غربی و کاهش نسبی دما از سه‌شنبه (۲۸ شهریور) پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ 17 September 2023

 

به گزارش  تابناک ، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه بعد از ظهر و شب همراه با افزایش باد و در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا چهارشنبه ( ۲۷ تا ۲۹ شهریور) در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتا شدید تا شدید در نواحی غربی، جنوبی و ارتفاعات مورد انتظار است و گاهی رخداد باد با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود. فردا و پس فردا رگبار پراکنده باران گاهی مه و کاهش دید با احتمال رعد و برق در ارتفاعات شمال شرقی مورد انتظار است.

امروز و فردا عدم تغییرات محسوس دما و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش نسبی دما در بیشتر نواحی استان پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۲۷ شهریور) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۲۸ شهریور ) صاف، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست