بازدید 2982

بارش باران و کاهش دما در چند استان

امروز شنبه در مناطقی از استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی، رگبار پراکنده رخ خواهد داد. از بعد از ظهر فردا برای شمال آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴ 16 September 2023

به گزارش تابناک، کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده باران در مازندران، گلستان و خراسان شمالی خبر داد و گفت: برای روز دوشنبه رگبار باران و کاهش دما در سواحل خزر پیش‌بینی می‌شود.

طبق گزارش ایرنا، امروز شنبه در مناطقی از استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی، رگبار پراکنده رخ خواهد داد. از بعد از ظهر فردا برای شمال آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین روز دوشنبه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و مناطقی از شمال غرب، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید شاهد خواهیم بود که کاهش دما را نیز به دنبال دارد. روز سه شنبه این شرایط در گیلان، مازندران و ارتفاعات غربی البرز تداوم پیدا خواهد کرد.

علاوه بر اینکه چهارشنبه در سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده انتظار می‌رود. در پنج روز آینده وزش باد شدید در مناطقی از شرق و شمال شرق که در نواحی مستعد می‌تواند موجب گرد و خاک شود، پیش بینی می‌شود. این شرایط امروز و فردا در بخش هایی از جنوب غرب انتظار می‌رود.

برای تهران هم طی سه روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود. بیشنیه دمای امروز ۳۰ درجه، فردا ۳۱ درجه و دوشنبه ۲۹ درجه پیش بینی شده است که برای دوشنبه عصر وزش باد افزایش پیدا می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست